aramakdan vazgeçtim saat 12yi geçmiş farkında bile değilim. bir bayanı bu saatte aramak yalnış olur kanımca. site üzerinden msj atıcam cvp verir umarım
quote:
Orijinalden alıntı: asabi_troll
aramakdan vazgeçtim saat 12yi geçmiş farkında bile değilim. bir bayanı bu saatte aramak yalnış olur kanımca. site üzerinden msj atıcam cvp verir umarım
:)) süpersiniz arkadaşlar Gece gece üşenmeden bana araba bakıyosunuz valla ne diyeyim çok sağolun :) Bu arada ben de bakıyorum umarım temiz bişey bulabiliriz. Ayrıca kendi çevrenizden de olursa daha iyi olur...
bu arabayı beğeniyorum ama anlamadığım birşey var; 10 yaşında benzinli poloya 16bin lira fiyat çekiyorlar. Memlekette çok garip bir piyasa var... Örnekler çoğaltılabilir yani. Temmuz ayında 2006 model mis gibi dizel Accentimi bir tanıdığa 13 bin liraya verdik. Gerçi acele etmesem 14'e de verirdim ayrı konu ama, ne demek istediğim anlaşılmıştır, ülkemizde bazı araçlar 10 yaşını da geçse garip bir şekilde hala para ediyor, 2-3 yaşında araba fiyatlarına gidiyor.
Şimdi bazı arkadaşlar belki de diyeceklerki "araba var, araba var, neden etmesin". Kasko yapmak bile problem yaşlı arabayı. Benim fikrim bir tarafta mercedes bile olsa genç gençtir. Yeniyle eski bir olmaz bence hiçbir zaman.
Neyse, sonuçta ara kasa polo güzel bir araba, herkesin bahsettiği kronik gaz kelebeği problemini ve fiyatlarını saymazsak :)
Bu nasıl sizce 1000 motor tiptronik alınırmı? 1000 motor olması ne gibi sıkıntılar yaratır performans dışında? ABS de yok sanırım bunda. Fiyat da biraz fazla gibi.
bu arabayı beğeniyorum ama anlamadığım birşey var; 10 yaşında benzinli poloya 16bin lira fiyat çekiyorlar. Memlekette çok garip bir piyasa var... Örnekler çoğaltılabilir yani. Temmuz ayında 2006 model mis gibi dizel Accentimi bir tanıdığa 13 bin liraya verdik. Gerçi acele etmesem 14'e de verirdim ayrı konu ama, ne demek istediğim anlaşılmıştır, ülkemizde bazı araçlar 10 yaşını da geçse garip bir şekilde hala para ediyor, 2-3 yaşında araba fiyatlarına gidiyor.
Şimdi bazı arkadaşlar belki de diyeceklerki "araba var, araba var, neden etmesin". Kasko yapmak bile problem yaşlı arabayı. Benim fikrim bir tarafta mercedes bile olsa genç gençtir. Yeniyle eski bir olmaz bence hiçbir zaman.
Neyse, sonuçta ara kasa polo güzel bir araba, herkesin bahsettiği kronik gaz kelebeği problemini ve fiyatlarını saymazsak :)
aslında şöylede denebilir.
aslında şöylede denebilir. ülkemiz dünya için bir pazar. mesela otomobil tamircisi ilanlarına bakın istanbulda 50 60 tane çıkar. ama otomabil satış elemanı deyin 100 lerce ilan çıkıyor.
aslında palio için bile çoğu insan ..birader 13 milyarlık araç motoru 100 bini geçtimi kaldır at der: servise taksiciler gelirdi 500 bini deviren albea motoru dolu heryer.
ama sıfır araç piyasasını öldürmemek için. yok 100 bini geçtimi arabayı satıcan . yok 100 binde araç almıycan.
yurtdışında 2. el pazarı çok güçlü. dayım bir wolksvagen sharan aldı 99 model 400 binde. türkiyedekiler dedi napıyosun kafayımı yedin. ama araç şuan 750 binde ve tık yok .
mitsubishi derseniz adamlar 1 milyon km garantisi veriyor? dilekolay. bu araç demekki 1 milyon km yapabiliyor.
ama gel görki bizim insanımız 150 bini geçtimi araca kötü gözle bakıyo hemen elimden çıkarıyımda yeni araç alıyım diyo.
ingilterede 5-6 milyara bir eski kasa bmw alabiliyorsunuz. burdaki fiyatı o kasaların 18-19 milyar.
kullanıp değer kaybı olmadan satıyolar.
500 bin yapıcak 600 bin yapıcak üst sınıflarda ise 900 bir milyon km yapıcak araçları 150 bine kadar kullanıp eskidi diye satıyoruz. bu konuda çok gözümüz aç ne yazıkki
bu arabayı beğeniyorum ama anlamadığım birşey var; 10 yaşında benzinli poloya 16bin lira fiyat çekiyorlar. Memlekette çok garip bir piyasa var... Örnekler çoğaltılabilir yani. Temmuz ayında 2006 model mis gibi dizel Accentimi bir tanıdığa 13 bin liraya verdik. Gerçi acele etmesem 14'e de verirdim ayrı konu ama, ne demek istediğim anlaşılmıştır, ülkemizde bazı araçlar 10 yaşını da geçse garip bir şekilde hala para ediyor, 2-3 yaşında araba fiyatlarına gidiyor.
Şimdi bazı arkadaşlar belki de diyeceklerki "araba var, araba var, neden etmesin". Kasko yapmak bile problem yaşlı arabayı. Benim fikrim bir tarafta mercedes bile olsa genç gençtir. Yeniyle eski bir olmaz bence hiçbir zaman.
Neyse, sonuçta ara kasa polo güzel bir araba, herkesin bahsettiği kronik gaz kelebeği problemini ve fiyatlarını saymazsak :)
aslında şöylede denebilir.
aslında şöylede denebilir. ülkemiz dünya için bir pazar. mesela otomobil tamircisi ilanlarına bakın istanbulda 50 60 tane çıkar. ama otomabil satış elemanı deyin 100 lerce ilan çıkıyor.
aslında palio için bile çoğu insan ..birader 13 milyarlık araç motoru 100 bini geçtimi kaldır at der: servise taksiciler gelirdi 500 bini deviren albea motoru dolu heryer.
ama sıfır araç piyasasını öldürmemek için. yok 100 bini geçtimi arabayı satıcan . yok 100 binde araç almıycan.
yurtdışında 2. el pazarı çok güçlü. dayım bir wolksvagen sharan aldı 99 model 400 binde. türkiyedekiler dedi napıyosun kafayımı yedin. ama araç şuan 750 binde ve tık yok .
mitsubishi derseniz adamlar 1 milyon km garantisi veriyor? dilekolay. bu araç demekki 1 milyon km yapabiliyor.
ama gel görki bizim insanımız 150 bini geçtimi araca kötü gözle bakıyo hemen elimden çıkarıyımda yeni araç alıyım diyo.
ingilterede 5-6 milyara bir eski kasa bmw alabiliyorsunuz. burdaki fiyatı o kasaların 18-19 milyar.
kullanıp değer kaybı olmadan satıyolar.
500 bin yapıcak 600 bin yapıcak üst sınıflarda ise 900 bir milyon km yapıcak araçları 150 bine kadar kullanıp eskidi diye satıyoruz. bu konuda çok gözümüz aç ne yazıkki
Sana katılıyorum ama bu bir kısır döngü. Ben de sonra satamam ya da çok değer kaybeder korkusuyla yanaşmıyorum. Yoksa öyle bir kompleksim yok yani. Bunlar bisiklet değil sonuçta, normal koşullarda 100 binde hiçbir motor bitmez tabiki. Ama dediğin gibi belki de sıfır araç piyasasının yarattığı birşey bu ve başarmışlar da.
Bu nasıl sizce 1000 motor tiptronik alınırmı? 1000 motor olması ne gibi sıkıntılar yaratır performans dışında? ABS de yok sanırım bunda. Fiyat da biraz fazla gibi.
bu araçlarla ilgili istediğiniz her türlü bilgiye imzamdan ulaşabilirsiniz.
Bu nasıl sizce 1000 motor tiptronik alınırmı? 1000 motor olması ne gibi sıkıntılar yaratır performans dışında? ABS de yok sanırım bunda. Fiyat da biraz fazla gibi.
bu araçlarla ilgili istediğiniz her türlü bilgiye imzamdan ulaşabilirsiniz.
sadece otomobille ilgili deil hayatla ilgilide her türlü bilgiyi imzanda gayet iyi şekilde bulunuyor
asabi_troll teşekkür ederim. (bilmeyenler için söz hz mevlanaya aittir)
Uzun süredir forumda böylesine güzel(kullanıcıların birbirleriyle saygılı yazışması ve aynı zamanda bilgi paylaşımı yapması anlamında) bir topic görmemiştim. Emeği geçen herkese teşekkürler.
Sorunun cevabına gelince sirionu elediğinizi söylemişsiniz, palio hakkında asabi_troll gerekli açıklamalarda bulunmuş. Zannedersem geriye sadece corsa kalmış. Ben de çok uzun süren arayışlardan sonra eşime bir süre önce (Hatırlayamadım ne zaman aldığımı hey Allahım ya 1 ya da 2 ay önceydi) 15.000 TL ye 2003 1.2 opel corsa easytronik comfort almıştım. Bence çok tatlı bir araba sürüşü keyifli. Eşim de araca çok kolay adapte oldu. İnşallah siz de gönlünüze göre güzel bir araç alırsınız.
Şimdiden hayırlı olsun.
3 gün önce palio aldık diğer foruma yamıştım aynen kopyalıyorum. bugün aracı ankaradan aldım ve zonguldak a getirdim.araç 2004 model 13000 km de.kartaş otoda expertiz yaptırdım,satıcının dediği gibi herhangi bir değişeni ve boyası yok,ufak tefek çiziklerin dışında o kadarda olacak artık,sıfır araç almıyoruz. speedgear şanzımanı ilk kez kullanmama rağmen hiç bi sıkıntı çekmedim.speedgear gerçekten burada yazılanlar kadar övgüyü hakediyor.vites geçişleri sarsıntısız ve sorunsuz nasıl vites değiştiğini anlamıyorsunuz. otobanda depoyu fulledim ve bizim burda tekrar fulledim.165 km de tam 10 lt yakıt tüketti DE modunda ve 90-120 km arası hızlarda. bence fiat bu şanzımanı diğer araçlarda kullanmayarak yazık etmiş kendine ,bu şanzımanın bravomda olduğunu düşünemiyorum
quote:
Orijinalden alıntı: ronin67777
3 gün önce palio aldık diğer foruma yamıştım aynen kopyalıyorum. bugün aracı ankaradan aldım ve zonguldak a getirdim.araç 2004 model 13000 km de.kartaş otoda expertiz yaptırdım,satıcının dediği gibi herhangi bir değişeni ve boyası yok,ufak tefek çiziklerin dışında o kadarda olacak artık,sıfır araç almıyoruz. speedgear şanzımanı ilk kez kullanmama rağmen hiç bi sıkıntı çekmedim.speedgear gerçekten burada yazılanlar kadar övgüyü hakediyor.vites geçişleri sarsıntısız ve sorunsuz nasıl vites değiştiğini anlamıyorsunuz. otobanda depoyu fulledim ve bizim burda tekrar fulledim.165 km de tam 10 lt yakıt tüketti DE modunda ve 90-120 km arası hızlarda. bence fiat bu şanzımanı diğer araçlarda kullanmayarak yazık etmiş kendine ,bu şanzımanın bravomda olduğunu düşünemiyorum
iyi günlerde kullanın
bu arada murat kardeşim bu kadın inmiyor fiyatı :)14.750 de kaldı.
Daihatsunun araçları gerçekten fiyat performans olarak çok iyi araçlar ama satın alırken. Parça fiyatları bana çok gelmişti. Misal Sirionun sol veya sağ ön çamurluğunun teki 217 TL imiş. Ön amortisörün teki 175 TL, geçen arkadaşın 98 model BMW 5.20i si için ön amortisörün tekini 80 TL'ye aldık. Baskı 134,60 TL+ kdv, Balata 105,90 TL+ kdv, Bilya 77,80 TL+ kdv, Arka tampon boyalı 376,20 TL+ kdv, Arka tampon boyasız 208,80 TL+ kdv. Hala bazen almayı düşünüyorum ama bu parça fiyatları beni korkutuyor açıkcası ve yan sanayide olmadığı için mecburen herşeyini yetkili servisten alacaksınız gibi birşey, tabii kullanıcılarına sormak lazım.
quote:
Orijinalden alıntı: Cekcak
Daihatsunun araçları gerçekten fiyat performans olarak çok iyi araçlar ama satın alırken. Parça fiyatları bana çok gelmişti. Misal Sirionun sol veya sağ ön çamurluğunun teki 217 TL imiş. Ön amortisörün teki 175 TL, geçen arkadaşın 98 model BMW 5.20i si için ön amortisörün tekini 80 TL'ye aldık. Baskı 134,60 TL+ kdv, Balata 105,90 TL+ kdv, Bilya 77,80 TL+ kdv, Arka tampon boyalı 376,20 TL+ kdv, Arka tampon boyasız 208,80 TL+ kdv. Hala bazen almayı düşünüyorum ama bu parça fiyatları beni korkutuyor açıkcası ve yan sanayide olmadığı için mecburen herşeyini yetkili servisten alacaksınız gibi birşey, tabii kullanıcılarına sormak lazım.
aynen söylediğiniz gibi son derece önemli bir noktanın altını çizmişsiniz. arkadaşımın arabayı muayene soktuk ön farı çatlaktı muayeneyi geçemedi bir tek farın fiyatı 450 liraydı bizde rotayı çıkmacılara çevirdik bu fiyat neredeyse mercedes farı fiyatı. yan sanayisi olmadığı için eliniz yetkili servise mahkum. daihatsu hakkında bununda bilinmesi gerekli.
Benzinin litresi olmuş 3.70 TL. Bu pahalılıkta 1.0 litrelik araç alıp hatta onada LPG takıp kullanmak lazım. Ben şahsen öyle düşünüyorum artık.
quote:
Orijinalden alıntı: Cekcak
Benzinin litresi olmuş 3.70 TL. Bu pahalılıkta 1.0 litrelik araç alıp hatta onada LPG takıp kullanmak lazım. Ben şahsen öyle düşünüyorum artık.
ben senin dediğini çoktan hayata geçirdim bile :))
quote:
Orijinalden alıntı: otomobilci_x ben senin dediğini çoktan hayata geçirdim bile :))
Biliyorum maksimum 1000 cc'nin tamamını okudum :) şu an arayıştayım :)
ok. kolay gelsin.
allah hepinize yardımcı olsun.
valla allaha şükür arabamız var benzinini dert ediyoruz. allah evi olmayana sokakda aç yatana el uzatsın . sağlımız yerinde olsunda tek derdimiz daihatsu olsun :) kafiyeli oldu . herkese iyi yıllar.