Şimdi Ara

OTOMATİK ŞANZIMAN DEĞİŞİK BİR SORUN (AL4)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
1.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,
    Lafı uzatmayayım.
    Peugeot 206 tam otomatik şanzımanda normal yolda hiçbir sıkıntı yok şükür. En ufak bir vuruntu patırtı vs yok. Fakat mesele şu.

    Mesela dik bir yokuşta ışıkta durdum. Geri kalkış yapıp düzlüğe geldiğim zaman araba sanki yokuşta gibi geç vites atıyor ve hafif vuruntu oluyor. Şanzıman yağı yeni değişti. Önceden de vardı. Araba 66 binde. Onun haricinde bir sıkıntı yok. Sizce sıkıntı nedir? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ne çektin be hocam şu araçtan sen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şıh Hazretleri

    Ne çektin be hocam şu araçtan sen

    Hocam benim aracın gözünü seveyim. Akrabada 50-60 bin liralık dsg golfde vuruntu ve titreme oluyor. Benim 10 senelik arabada bir zahmet olsun. Ciddi bir şey de yok zaten. Sadece çok dik yokuşlarda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarı arıza lambası -- 17 Eylül 2016; 23:10:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki sacma olabilir dusuncem yada soylediklerim yanlista olabilir.

    2008 dsg6 hettamizda boyle yapardi. Mesela yokus tirmanirken vitesi yuksek devirde atardi duzluge cikincada kisa bi sure yuksek devirde vites atar sonra toparlar eski sekline donerdi. Ama vuruntusu yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Belki sacma olabilir dusuncem yada soylediklerim yanlista olabilir.

    2008 dsg6 hettamizda boyle yapardi. Mesela yokus tirmanirken vitesi yuksek devirde atardi duzluge cikincada kisa bi sure yuksek devirde vites atar sonra toparlar eski sekline donerdi. Ama vuruntusu yoktu.

    Aynen dediğiniz gibi oluyor. Vuruntu da her zaman olmuyor. Gazı az verirsem. Sonra normale dönüyor tam izah ettiğiniz gibi. Çözüm buldunuz mu siz? Acaba yazılımsal mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası


    quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Belki sacma olabilir dusuncem yada soylediklerim yanlista olabilir.

    2008 dsg6 hettamizda boyle yapardi. Mesela yokus tirmanirken vitesi yuksek devirde atardi duzluge cikincada kisa bi sure yuksek devirde vites atar sonra toparlar eski sekline donerdi. Ama vuruntusu yoktu.

    Aynen dediğiniz gibi oluyor. Vuruntu da her zaman olmuyor. Gazı az verirsem. Sonra normale dönüyor tam izah ettiğiniz gibi. Çözüm buldunuz mu siz? Acaba yazılımsal mı?

    Simdi onu ben bi sorun olarak gormedim acikcasi. Arac devirden dusmemek icin kendisini oyle ayarliyorlar daha sonra duzluge gecince motor rahatlayinca fazla guc kullanma gereksinimi duymayinca dusuk devirlerde vites atmaya devam ediyor. Yani bana gore sizinde benimde yasadigim bi sorun degil. Ama vuruntu baska mevzu ona birsey diyemem. Ama gazi az verince oluyor diyorsunuz. Arac devirlenmek istiyor sanziman devir cevirmek icin ugrasiyor bunun icinde yeterli gazi vermeniz gerekiyor vermeyincedebi alt vitese geciyor(olmali) alt vitese gecerkende sarsinti oluyor. Manuel araclardada dogru debriyaj gaz ayarini yada dogru hizda dogru vitesi inmeyi beceremeyince araba kendini sarsiyor. Ama sizdeki sanzimanda olan bi vuruntu onun icin bisey diyeneyecegim. Soylediklerimde yanlis biyer varsa duzeltin bende dogrusunu ogreneyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga


    quote:

    Orijinalden alıntı: sarı arıza lambası


    quote:

    Orijinalden alıntı: 200ugececekaga

    Belki sacma olabilir dusuncem yada soylediklerim yanlista olabilir.

    2008 dsg6 hettamizda boyle yapardi. Mesela yokus tirmanirken vitesi yuksek devirde atardi duzluge cikincada kisa bi sure yuksek devirde vites atar sonra toparlar eski sekline donerdi. Ama vuruntusu yoktu.

    Aynen dediğiniz gibi oluyor. Vuruntu da her zaman olmuyor. Gazı az verirsem. Sonra normale dönüyor tam izah ettiğiniz gibi. Çözüm buldunuz mu siz? Acaba yazılımsal mı?

    Simdi onu ben bi sorun olarak gormedim acikcasi. Arac devirden dusmemek icin kendisini oyle ayarliyorlar daha sonra duzluge gecince motor rahatlayinca fazla guc kullanma gereksinimi duymayinca dusuk devirlerde vites atmaya devam ediyor. Yani bana gore sizinde benimde yasadigim bi sorun degil. Ama vuruntu baska mevzu ona birsey diyemem. Ama gazi az verince oluyor diyorsunuz. Arac devirlenmek istiyor sanziman devir cevirmek icin ugrasiyor bunun icinde yeterli gazi vermeniz gerekiyor vermeyincedebi alt vitese geciyor(olmali) alt vitese gecerkende sarsinti oluyor. Manuel araclardada dogru debriyaj gaz ayarini yada dogru hizda dogru vitesi inmeyi beceremeyince araba kendini sarsiyor. Ama sizdeki sanzimanda olan bi vuruntu onun icin bisey diyeneyecegim. Soylediklerimde yanlis biyer varsa duzeltin bende dogrusunu ogreneyim

    Hocam kısa şöyle aslında. Çok dik yokuştan düzlüğe ilk geldiği anda kendini hala dik yokuşta zannediyor ve ona göre vites atıyor. Sonraki vitesler normale dönüyor. Mesela dik yokuştan kalktın 1 ile ve hemen düzlüğe geldin. Sanki yokuşta gibi 1. vitesi 4 bin devir civarı atıyor. Sonra diğer vitesler normale biniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sorun şanIman yağından kaynaklı olabilir, şanzımanın orjinal yağının kullanılması gerekir, ve tork konventörününde iyice temizlenip yeni yağa kavuşması için 2 defa değişim gerekli olabilir. Yağ basıncı düşük kalmasından dolayı gibi geliyor, araç tam otomatik ise tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.