Şimdi Ara

otomatik viteslerde 2 ve 3 nedir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
31.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • d drive yani sür
    n null yani boşta araba
    r de geri
    peki 2 ve 3 nedir ya !!!!



  • 2 seçildiği zaman araç, sadece 1 ve 2. viteslerde, 3 seçildiğinde ise 1-2-3. viteslerde gider.Yani seçilecek maksimum vitesi belirlemiş olursunuz.Bu, motor freni gereken durumlarda,yokuş inerken,karlı buzlu yollarda işe yarar.
    quote:

    Orijinalinden alıntı: odolu

    d drive yani sür
    n null yani boşta araba
    r de geri
    peki 2 ve 3 nedir ya !!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tikli -- 25 Ağustos 2005, 9:59:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tikli

    2 seçildiği zaman araç, sadece 1 ve 2. viteslerde, 3 seçildiğinde ise 1-2-3. viteslerde gider.Yani seçilecek maksimum vitesi belirlemiş olursunuz.Bu, motor freni gereken durumlarda,yokuş inerken,karlı buzlu yollarda işe yarar.
    quote:

    Orijinalinden alıntı: odolu

    d drive yani sür
    n null yani boşta araba
    r de geri
    peki 2 ve 3 nedir ya !!!!
    peki yokuş çıkarken bi yaraarı olabilir mi ya da çıkarken hangisini seçmeli?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odolu

    peki yokuş çıkarken bi yaraarı olabilir mi ya da çıkarken hangisini seçmeli?

    Alıntıları Göster
    Çıkarken zaten araç en uygun vitesi seçer.Yani isteseniz de büyük vitese geçmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odolu

    peki yokuş çıkarken bi yaraarı olabilir mi ya da çıkarken hangisini seçmeli?

    Alıntıları Göster
    P (Park Konumu); R (Geri Vites Konumu); N (Nötr yani vites boşta); D (Drive yani sürüş konumu); 1, 2, 3 (Birinci, İkinci, Üçüncü vites). Birinci, ikinci ve üçüncü vites konumlarının yağmurlu, buzlu, dik yokuşlar gibi aracın zorlanacağı durumlarda kullanılmasında fayda vardır. Aracınızın otomatik vitesinin N konumunda olması eğer duruyorsanız yakıt tasarrufunda faydalı olur, ama hareket halindeyken asla.
    diyor bi sitede peki diyelim arabayı N ye aldın trafiktesin azcık iniş var yawaş yawaş ilerlerken N de bulunmak yakıt tasarrufu sağlamaz mı !!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: odolu

    P (Park Konumu); R (Geri Vites Konumu); N (Nötr yani vites boşta); D (Drive yani sürüş konumu); 1, 2, 3 (Birinci, İkinci, Üçüncü vites). Birinci, ikinci ve üçüncü vites konumlarının yağmurlu, buzlu, dik yokuşlar gibi aracın zorlanacağı durumlarda kullanılmasında fayda vardır. Aracınızın otomatik vitesinin N konumunda olması eğer duruyorsanız yakıt tasarrufunda faydalı olur, ama hareket halindeyken asla.
    diyor bi sitede peki diyelim arabayı N ye aldın trafiktesin azcık iniş var yawaş yawaş ilerlerken N de bulunmak yakıt tasarrufu sağlamaz mı !!!

    Alıntıları Göster
    Yakıt konusunu bilmem ama bu hiç güvenli olmaz.Düz vites arabaları da yokuş inerken boşa almak tavsiye edilmez zaten.Durmanız gerekirse biraz zorlanırsınız.Motor freni olmayacağı için araç sürekli hızlanır ya da hep frene basmanız gerekir.Bu da fren balatalarının çok ısınması demek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tikli -- 25 Ağustos 2005, 10:04:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tikli

    Yakıt konusunu bilmem ama bu hiç güvenli olmaz.Düz vites arabaları da yokuş inerken boşa almak tavsiye edilmez zaten.Durmanız gerekirse biraz zorlanırsınız.Motor freni olmayacağı için araç sürekli hızlanır ya da hep frene basmanız gerekir.Bu da fren balatalarının çok ısınması demek.

    Alıntıları Göster
    lanet olsun :)
    aşaı tükürsen bıyık yukarı tükürsen sakal :)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: odolu

    lanet olsun :)
    aşaı tükürsen bıyık yukarı tükürsen sakal :)

    Alıntıları Göster
    Ben şöyle yapıyodun alper1001 bilir kalkarken 1 devri alınca 2 tekrar alınca 3 en sounda D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    Ben şöyle yapıyodun alper1001 bilir kalkarken 1 devri alınca 2 tekrar alınca 3 en sounda D

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalinden alıntı: jeandan

    Ben şöyle yapıyodun alper1001 bilir kalkarken 1 devri alınca 2 tekrar alınca 3 en sounda D

    Bu biraz düz vites gibi oldu !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tikli -- 25 Ağustos 2005, 11:25:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tikli

    quote:

    Orijinalinden alıntı: jeandan

    Ben şöyle yapıyodun alper1001 bilir kalkarken 1 devri alınca 2 tekrar alınca 3 en sounda D

    Bu biraz düz vites gibi oldu !

    Alıntıları Göster
    zaten ben de öyle kullanmaya çalışıyom bayaa zevkli oluyo
    quote:

    Orijinalinden alıntı: tikli

    quote:

    Orijinalinden alıntı: jeandan

    Ben şöyle yapıyodun alper1001 bilir kalkarken 1 devri alınca 2 tekrar alınca 3 en sounda D

    Bu biraz düz vites gibi oldu !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    zaten ben de öyle kullanmaya çalışıyom bayaa zevkli oluyo
    quote:

    Orijinalinden alıntı: tikli

    quote:

    Orijinalinden alıntı: jeandan

    Ben şöyle yapıyodun alper1001 bilir kalkarken 1 devri alınca 2 tekrar alınca 3 en sounda D

    Bu biraz düz vites gibi oldu !


    Alıntıları Göster
    tiptronic scenicimde sadece P R N D ve M+- var

    dik yokuşlarda kesinlikle 1 e çekiyorum yoksa otomobil 2ye atıyor hemen ve çekişten düşüyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest

    tiptronic scenicimde sadece P R N D ve M+- var

    dik yokuşlarda kesinlikle 1 e çekiyorum yoksa otomobil 2ye atıyor hemen ve çekişten düşüyor..

    Alıntıları Göster
    eyvallah arkadaşlar bilgilendirdiniz beni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceyceyman

    eyvallah arkadaşlar bilgilendirdiniz beni

    Alıntıları Göster
    dostum onun asıl görevi nedir biliyomusun 2ye takıcaksın 2de devir kesiciye sokacaksın dıdıdıdıdıııt sonra 3e takıcan onda da devir kesiciye sokacan yine aynı ses 4te zaten sokamazsın otomatik arabalar genelde devir bitiremez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    dostum onun asıl görevi nedir biliyomusun 2ye takıcaksın 2de devir kesiciye sokacaksın dıdıdıdıdıııt sonra 3e takıcan onda da devir kesiciye sokacan yine aynı ses 4te zaten sokamazsın otomatik arabalar genelde devir bitiremez

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalinden alıntı: alper1001

    dostum onun asıl görevi nedir biliyomusun 2ye takıcaksın 2de devir kesiciye sokacaksın dıdıdıdıdıııt sonra 3e takıcan onda da devir kesiciye sokacan yine aynı ses 4te zaten sokamazsın otomatik arabalar genelde devir bitiremez


    devir kesiciye sokmanın amacı ne? onu da bi açıklasana bilgilenelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nsx

    quote:

    Orijinalinden alıntı: alper1001

    dostum onun asıl görevi nedir biliyomusun 2ye takıcaksın 2de devir kesiciye sokacaksın dıdıdıdıdıııt sonra 3e takıcan onda da devir kesiciye sokacan yine aynı ses 4te zaten sokamazsın otomatik arabalar genelde devir bitiremez


    devir kesiciye sokmanın amacı ne? onu da bi açıklasana bilgilenelim

    Alıntıları Göster
    benm çok hoşuma gidiyor o ses ve arabanın en güçlü ses verdiği yer ve aracın max devir çevirmesi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    benm çok hoşuma gidiyor o ses ve arabanın en güçlü ses verdiği yer ve aracın max devir çevirmesi

    Alıntıları Göster
    hmm ok. Bu arada konuyu açan arkadaşın sorusuna cevap: 2-3 ile aracın hızına gore motor freni yapabilirsin. Virajlı yollarda da devirden düşmemek için kullanabilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alper1001

    benm çok hoşuma gidiyor o ses ve arabanın en güçlü ses verdiği yer ve aracın max devir çevirmesi

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalinden alıntı: alper1001

    benm çok hoşuma gidiyor o ses ve arabanın en güçlü ses verdiği yer ve aracın max devir çevirmesi

    ve max benzin yakar




  • Bence tamam gereksiz viteslerdir sırf orası vitesin kenarı kalabalık görünsün diye vardır onlar olmassa n,p,r bu kadar oluyor 3 tane ama onlarda olunca 3+3 ediyor 6 altı epeyi bir kalabalık gösteriyor orayı insan bakınca off viteslere bak kırk tane var acaba nedir bunlar diyor insanın aklı kalıyor unutmayın ne kadar az o kadar öz otomatik bir vites arabanız varsa gidin o gereksiz vites dişlilerini çıkartın yazılarıda silin en mantıklı çözüm .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnarKin

    Bence tamam gereksiz viteslerdir sırf orası vitesin kenarı kalabalık görünsün diye vardır onlar olmassa n,p,r bu kadar oluyor 3 tane ama onlarda olunca 3+3 ediyor 6 altı epeyi bir kalabalık gösteriyor orayı insan bakınca off viteslere bak kırk tane var acaba nedir bunlar diyor insanın aklı kalıyor unutmayın ne kadar az o kadar öz otomatik bir vites arabanız varsa gidin o gereksiz vites dişlilerini çıkartın yazılarıda silin en mantıklı çözüm .
    quote:

    Orijinalinden alıntı: AnarKin

    Bence tamam gereksiz viteslerdir sırf orası vitesin kenarı kalabalık görünsün diye vardır onlar olmassa n,p,r bu kadar oluyor 3 tane ama onlarda olunca 3+3 ediyor 6 altı epeyi bir kalabalık gösteriyor orayı insan bakınca off viteslere bak kırk tane var acaba nedir bunlar diyor insanın aklı kalıyor unutmayın ne kadar az o kadar öz otomatik bir vites arabanız varsa gidin o gereksiz vites dişlilerini çıkartın yazılarıda silin en mantıklı çözüm .


    Kendini komik yada aşırı zeki zanneden ,ağlancak durumda olan bi arkadaşımız .Ama o da insan. Ezmeye gerek yok.O da Allah'ın bir kulu. Allah'tan şifa,yakınlarına sabır diliorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Professional

    quote:

    Orijinalinden alıntı: AnarKin

    Bence tamam gereksiz viteslerdir sırf orası vitesin kenarı kalabalık görünsün diye vardır onlar olmassa n,p,r bu kadar oluyor 3 tane ama onlarda olunca 3+3 ediyor 6 altı epeyi bir kalabalık gösteriyor orayı insan bakınca off viteslere bak kırk tane var acaba nedir bunlar diyor insanın aklı kalıyor unutmayın ne kadar az o kadar öz otomatik bir vites arabanız varsa gidin o gereksiz vites dişlilerini çıkartın yazılarıda silin en mantıklı çözüm .


    Kendini komik yada aşırı zeki zanneden ,ağlancak durumda olan bi arkadaşımız .Ama o da insan. Ezmeye gerek yok.O da Allah'ın bir kulu. Allah'tan şifa,yakınlarına sabır diliorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalinden alıntı: qr_bugra


    quote:

    Orijinalinden alıntı: AnarKin

    Bence tamam gereksiz viteslerdir sırf orası vitesin kenarı kalabalık görünsün diye vardır onlar olmassa n,p,r bu kadar oluyor 3 tane ama onlarda olunca 3+3 ediyor 6 altı epeyi bir kalabalık gösteriyor orayı insan bakınca off viteslere bak kırk tane var acaba nedir bunlar diyor insanın aklı kalıyor unutmayın ne kadar az o kadar öz otomatik bir vites arabanız varsa gidin o gereksiz vites dişlilerini çıkartın yazılarıda silin en mantıklı çözüm .


    Kendini komik yada aşırı zeki zanneden ,ağlancak durumda olan bi arkadaşımız .Ama o da insan. Ezmeye gerek yok.O da Allah'ın bir kulu. Allah'tan şifa,yakınlarına sabır diliorum.


    Ahhh ah, zaten oyle insanlar geliyor ki foruma, "arabanı hızlı kullanma aaa sen alın teriyle kazanmıyorsun galiba, alın teriyle kazanan yawaş kullanır" vs...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.