Şimdi Ara

Otomobil Severler Sohbet Konusu. (43. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.087
Cevap
50
Favori
131.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 156 daha ufak bir otomobil ve yol tutuşu iyi,eğer onu kast ediyorlarsa 1 serisi de 3 serisinden çevik olur bu mantığa göre dostum
  • İşin gerçeği o ekran ve direksiyon ile bu araba olmaz, iç mekanda revizyon şart.

    Ön tampon makyajla beraber çok yakışıklı olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski 159 sahibi olarak suan ki Mito'nun da Giu'nun da gercek Alfa olmadigini dusunuyorum. Kac sefer bindim, bir kere kullandim Giu'nin ici katlanilabilir gibi degil.

    Kendi 159 aracim iciyle disiyla insani kendine hayran birakirdi. Ok gibiydi on kismi.

    Suan ki Giu beni 159 kadar heyecanlandirmiyor. Hele o kokpit kismi, direksiyonu yok mu.. Tuslar vs direk Fiat'tan alinma. Ne kadar yol tutarsa tutsun (Giu hakkinda yorum yapacak kadar kullanma sansim olmadi.) insan o parayi verince kokpitle de mutlu olmak istiyor.

    Suan F20 bu segmentte tek tercihim olurdu premium sayilabilecek modeller arasinda.

    Kokpit konusunda abarttigimi dusunebilirsiniz ancak dedigim gibi piyasaya ciktigindan, gunumuze kadar Giu beni heyecanlandiran C segmenti bir araba olamadi..

    Not: 159 dan sonra kafasi onun kadar dirayetli yol tutan, her hizda kafasini sokmak istediginiz yere gitmeye caba sarf eden bir araba daha surmedim. F30 da buna dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Hocam sanıyorum yanlış anlaşılma olmuş .

    Arkadaşın çeviklikten kastettiği 0-100 ve ara hızlanmalar. Virajdaki burulma, yol tutuşu vs. değil.

    Yani tamamen hızlanmayı kastetmiş.


    Abiler Alfa Romeo Giulia'nın içi her ne kadar göreceli olsa da bence efsanedir. Sanıyorum Giulietta ile karıştırılmış. Giulietta'nın içi de ilk çıktığında göze hoş gelse de artık eski hissettiriyor.

    Alfa Giulia'nın içi:


     Otomobil Severler Sohbet Konusu.




  • 156 nin hizlanma verilerinin 159dan iyi olacagini ben pek sanmiyorum ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Hocam sanıyorum yanlış anlaşılma olmuş .

    Arkadaşın çeviklikten kastettiği 0-100 ve ara hızlanmalar. Virajdaki burulma, yol tutuşu vs. değil.

    Yani tamamen hızlanmayı kastetmiş.


    Abiler Alfa Romeo Giulia'nın içi her ne kadar göreceli olsa da bence efsanedir. Sanıyorum Giulietta ile karıştırılmış. Giulietta'nın içi de ilk çıktığında göze hoş gelse de artık eski hissettiriyor.

    Alfa Giulia'nın içi:


     Otomobil Severler Sohbet Konusu.



    Güzel araç.

    Ama START/STOP tuşunun direksiyon üzerinde olması tamamen gereksiz ve boşa kalabalık.
    Sadece araç çalıştırmada ve stop etmede kullanılan bir butonun direksiyon üzerinde olmasının hiç bir anlamı yok.

    Benim CivicHB de saçma sapan. Anatarı sokup kontağı çeviriyorsun, sonra sol taraftaki havalandırmanın oradaki START tuşuna basıyorsun.
    Ve bu tuş sadece START tuşu, STOP için anahtardan kontak kapa . Boş boş iş...

     Otomobil Severler Sohbet Konusu.

    Yeni 308'in START/STOP butonu çok güzel ve yakışıklı. Hemen vitesin altında .
     Otomobil Severler Sohbet Konusu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 18 Ağustos 2016; 0:45:57 >




  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Öyle söyleme ama abi, bak Ferrari çok üzülür öyle "direksiyona konur mu" diye dersen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shintai kullanıcısına yanıt
    Ama öyle değil mi??

    Direksiyon üzerinde(hemde kocaman ve kırmızı) olmasının ne faydası var. Hem sürüş esnasında, göze batmak sureti ile sürekli kullanıcıyı rahatsız eder.



    *Zaten Haç var araba da, alınmaz bu.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Gerçi 308'in çalıştırma düğmesinin koyulduğu yer de gayet hoş olmuş.

    Şöyle bir kafamda canlandırdım, araca bindikten sonra kemeri takma, aracı çalıştırma, park frenini kapatma ve vitesi atma birbirine çok yakın mesafede gerçektiği için gayet pratik ve hızlı bir kombinasyon oluyor.

    Yani güzel detay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz c4 mü aldınız hocam ? Model fiyat bilgisi alabilir miyim ?
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    Hocam start/stop butonunu hiç öyle düşünmemiştim. Haklı olabilirsiniz, esasında gereksiz . Aracın otomatik vites olduğu düşünüldüğünde start/stop butonunun vites yanında konumlandırılması çok mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 18 Ağustos 2016; 9:27:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    Gerçi 308'in çalıştırma düğmesinin koyulduğu yer de gayet hoş olmuş.

    Şöyle bir kafamda canlandırdım, araca bindikten sonra kemeri takma, aracı çalıştırma, park frenini kapatma ve vitesi atma birbirine çok yakın mesafede gerçektiği için gayet pratik ve hızlı bir kombinasyon oluyor.

    Yani güzel detay.



    308'i aldığımdan beri el freni durumunu unuttum gitti.

    Aracın stop tuşuna basınca el frenini otomatik olarak sıkıyor, aracı kapatıyor. İlk çalıştırdığında da çözmek gerekmiyor, hafif
    gaz verince kendisi çözüyor. O yüzden el freni butonuna hiç dokunmuyorum bile. Büyük kolaylıkmış, çok beğendim.

    *A180'de el frenini kendiniz sıkıyorsunuz, araç otomatik sıkmıyor/çekmiyor. Ama o da hafif gaz verince çözüyor.




    ek.

    Diğer bir kolaylık, bagaj ile ilgili. Anahtar üzerinizdeyse elinizi atınca açıyorsunuz ama tekrar kilitlemek için anahtara ihtiyaç yok,
    bagaj açma butonunun yan tarafında plastik bir buton daha var oraya basınca bagajı tekrar kilitliyor.

    Kapıları açmak için elini kapı koluna uzatman ve kilitlerken kapı koluna parmak basman yeterli.

    Yani anahtarı cebinden hiç çıkartmıyorsun .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 18 Ağustos 2016; 11:51:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Hocam start/stop butonunu hiç öyle düşünmemiştim. Haklı olabilirsiniz, esasında gereksiz . Aracın otomatik vites olduğu düşünüldüğünde start/stop butonunun vites yanında konumlandırılması çok mantıklı.

    O butonun direksiyonun üzerinde, hemde şekilsiz bir durumda olması bana çok gereksiz ve anlamsız geldi.
    Daha uygun bir yere daha şık bir şekilde yerleştirilebilirdi. Onun dışında, direksiyonu özellikle karbon bölümler hoşuma gitti.
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    İşte bu ve benzeri küçük detaylar insanı hem cezbediyor, hem de sahibiyken büyük kullanım kolaylığı sağlamakta.

    Cruze'daki bagajın anahtardan açılma özelliği bile Megane 1'den sonra büyük rahatlık sağlamıştı bana.
    Bu ise bir üst kademesi artık.

    Bakalım gelecekte kim bilir daha neler sunulacak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shintai kullanıcısına yanıt
    C4'ün bagajında el feneri var :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Siz c4 mü aldınız hocam ? Model fiyat bilgisi alabilir miyim ?

    Aldım,satıyorum


    48'e aldım,10.000 km de VTi Confort Plus .

    46'ya memlekette öğretmen bir arkadaş alıcı çıktı bende olur dedim zaten lastik ve motor bakımları var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt/çekiş nasıl ? Kaç model ?
  • O da güzelmiş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    O da güzelmiş.

    DS4'de de vardı, hoş bir eklenti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RevivaL

    Yakıt/çekiş nasıl ? Kaç model ?

    2013 model hocam motoru Mini-Cooper'larda fln kullanılmış tatlı bir sesi var hele hele devir 3-4.000'den 1-2.000'lere düserken güzel bir melodi geliyor

    Yakıt için benim uzun yol ortalamam 5.5 L Ş.içi ise 7-8 L civarı.

    Çekiş 1.6 120 beygir ve atmosferik motor 5 vites olmasına karşın 213 km/h maks. hız yapıyor.

    Aile yada geniş araç arayan kişiler için çok isabetli bir araçtır
    bagajı var,içi çok geniş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4142434445
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.