Şimdi Ara

Otomobil Terimleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
269
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Otomobil Terimleri
    Otomobil Terimleri
    Otomobil Terimleri
    Otomobil Terimleri







  • Otomobil Terimleri
    Otomobil Terimleriwww.sikayetvar.com
    Oto Rapor Ekspertiz Şikayetleri - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/oto-rapor/ekspertiz
  • @2 vakası Otomobil Terimleri 

  • Ne yalan söyleyeyim teknik olarak bakarsak üç tanım da hatalarla dolu.


    1- Şanzıman. Öncelikle şanzımanda baskı balata olması şart değildir. Ayrıca istenilen tork değeri de tam anlatmıyor mevzuyu. Şanzıman motordan gelen hareketi ihtiyaca göre daha yüksek torka veya daha yüksek hıza çevirmektir. Tork artarsa hızdan kayıp olur, hız artarsa torktan.


    2- Radyatör sudaki sıcaklığı buhar olarak atmaz. Radyatörün prensibi iyi bir iletken ile çok fazla yüzey alanıdır. O su kanallarının arasında ince ama bol zikzaklı yapının amacı yüzey alanını artırıp, daha fazla hava ile metal temasını sağlamaktır. Artan yüzey alanı sayesinde radyatördeki ısı daha fazla hava ile temas edip daha fazla ısı transferi sağlanabilir. Ancak radyatör buhar yapmaz. Soğutma sıvısı her daim sıvı haldedir ve soğutma sistemi kapalı devredir. Yani aynı su devirdaim eder.


    3- Amortisör ise esasen yağ pompası değildir. Tamam görevi sarsıntıyı azaltmak olabilir ancak amortisör gazlı da olabilir. Bunun yanı sıra yağlı amortisör de pompa değildir. Amaç sadece direnç oluşturmaktır, karoserin yaylanmasını en kısa sürede kesmektir. Amortisöre yağ pompası demek tork konvertörüne de yağ pompası demekle aynıdır.





  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.