Şimdi Ara

Panasonic 46gw30 çok önemli!buzzing ses şikayeti olanlar baksın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar;
    2011 haziran ayında aldığım 46gw30 panelimden son 1-1,5 yıldır buzzing sesi gibi bir ses geliyordu.İzmir deki servis geldi,2 gün test etti ve birçok yetkili servis gibi NORMAL ABİ BU SES dediler ve gittiler.Panasonic e sıkıntım ile ilgili olarak bi mail attım,geri dönüş yapıldı ama incelemek için tv ile ilgili bilgiler istediler.
    Az önce çok enteresan birşey fark ettim.Ses yine beni deli ederken panel in sağını solunu sıkıştırı küfür ediyordum kiiiiii birşey fark ettim.Panelin sol üst tarafına doğru(tv yi açma kapama tarafı değil,diğer taraf)paneli sıkıştırınca ses kayboluyor.Nasıl oluyor anlamadım ama sesten şikayet edenler deneyip buraya yorum atarlarsa sevinirim.Belki benim gibi bu sesten nefret edenler için bir çözüm olur...
    Böyle birşeyin mantığı var mıdır onu da bilmiyorum,yarın askı aparatından indirip öyle de deneyeceğim.Adamlar milyon dolarlık panel argesi yapıyorlar,böyle basit birşeyi nasıl göremiyorlar o da enteresan geldi.







  • Merhaba.
    Öncelikle Gt50 kullanıcısı olarak aynı sorunu yaşıyorum ben de. Bu ses bariz şekilde buzzing denilen sorundan kaynaklanıyor ancak gel de servis elemanlarını ikna et. Onlar da bunu bilmelerine rağmen geçiştirmeye çalışıyorlar ancak ben ısrar edip televizyonumu servise göndermelerini istedim ve dün aldılar ancak sonuçta düzeleceğinden çok da emin değilim. 1 hafta sonra haber veririz, ancak bakılacak filan dediler. Bekleyeceğiz ancak sonucunda yine geçici çözümler ya da çözümsüzlük olursa tüketici hakları mahkemesine gitmeyi düşünüyorum. Bu sadece panasonic özelinde bir sorun değil yine de panasonic bu konuda oldukça sorunlu ve birçok şikayeti geçiştiriyor. Yurt dışında bu sorunla alakalı mahkemeye giden ve kazananlar var dolayısıyla emsal kararlar bulunuyor. Ülkemizde henüz bir emsal karara denk gelmedim buna rağmen insanlar bu konuda bilinçlenir ve üstüne giderse emsal karar çıkabilir. Hakkınız olanı talep ediyorsunuz bu konuda peşini bırakmamanızı öneririm. Bu sıkıntı basit değil psikolojiyi bozacak kadar büyük bir sorun yaratabilir. Manevi tazminat dahi alınabilir. Bu da belki firmaya/türkiye distribütörlüğüne/servislere biraz ayar verir ve cidden hizmet vermeye başlarlar.
    Saygılar.




  • oktayuruk O kullanıcısına yanıt
    Merhaba aynı sorun bende de var. Dediğiniz yöntemi denedim ve geçici olarak olumlu sonuç aldım. Keşke kalıcı bir çözüm olsa, servis ise bu sesin normal olduğunu söylemişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendirec -- 7 Aralık 2013; 19:23:45 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.