Şimdi Ara

PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
521
Cevap
1
Favori
51.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @ bipekkan hocam,

    ISO 100 ile ISO1600 arasinda enteresan bir sekilde hiç kayda deger bir fark yok diyebilirim!! Tebrikler
  • ışık az olduğunda fark oluyor!
    quote:

    Orjinalden alıntı: pininfarina

    @ bipekkan hocam,

    ISO 100 ile ISO1600 arasinda enteresan bir sekilde hiç kayda deger bir fark yok diyebilirim!! Tebrikler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: soldier_of_fortune

    ışık az olduğunda fark oluyor!
    quote:

    Orjinalden alıntı: pininfarina

    @ bipekkan hocam,

    ISO 100 ile ISO1600 arasinda enteresan bir sekilde hiç kayda deger bir fark yok diyebilirim!! Tebrikler




    E izin ver ve birak'ta o kadar olsun yani! Fuji bile Super CCD sensorle iyi işik altinda iso 1600 ve 100 arasında ciddi farklar uretirken, @bipekkan'in cekmiş oldugu bu karelerde (yine iyi ısık altinda) bence cok iyi iş çıkarmış cihazın sensör ve işlemcisi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pininfarina -- 10 Ocak 2008; 8:46:01 >
  • tabii ki kullandığımız makine slr -like ve sensörün boyutu belli... makine piyasadaki en kaliteli slr-like bunu da biliyorum,BUNDAN İLERİSİ SLR zaten... sadece deneyimimi paylaşmak istedim...
  • Az ışıkta Fujinin 1600 ISO' su daha başarılı, örneğin örnek 1600 ISO' da İtalyan Restoran ve Nargile tabelaları mükemmel okunurken Fujide, FZ50' de NR devreye girip içine ediyor fotografın ve bu yazıları normal boyutlarda dahi okunurluluğu berbat ama kesin tespitim, bu bozulma sensörden değil NR' den kaynaklanıyor. Işık bolken veya sensöre bol ışık verdiğinizde bir şekilde, meyva fotograflarından da görüleceği gibi normal boyutlarda dahi, şimdi inanmayacaksınız ama Fujinin 1600 ISO' su kadar ve bence gözle görülür belirgin daha iyi.
    Işık az olduğunda Bu sensör resmen RENK KÖRÜ. Bu nedenle Manuel çekimler de kesinlikle 2 stop fazla ışık verin 100 ve 200 ISO için. Örneklerden görüleceği gibi A - S öncelikli ve P çekim modlarında buna gerek yok herşey normal. Renk canlılığı konusunda fuji tartışmasız BAŞARILI, Ancak benim düşüncem, bu makinede 60 sn gibi oldukça yüksek pozlamaya müsaade edilmesi, hot pixel üretmemesi veya bunu tedbirinin alınması sonucu bu durum ortaya çıkmış diye düşünüyorum. Çünkü renk canlılığı için sensörün biraz ısınması gerektiğini biliyorum (tabi limitler ölçüsünde)
    EEEE ne demişler her güzelin bir kusuru vardır. Fujide IS yok Hot pixel var. FZ50 de de sensör düşük ISO' da Işım yetersiz ise renk körü... ama dediğim gibi manuel kullanımda 2 stop fazla ışıkla kesin halloluyor. Örnek fotoları kısa sürede koyacağım. (Tabi bu bulutlu ve kapalı ortamlar için geçerli Güneş varsa sorun yok)
    quote:

    Orjinalden alıntı: pininfarina

    quote:

    Orjinalden alıntı: soldier_of_fortune

    ışık az olduğunda fark oluyor!
    quote:

    Orjinalden alıntı: pininfarina

    @ bipekkan hocam,

    ISO 100 ile ISO1600 arasinda enteresan bir sekilde hiç kayda deger bir fark yok diyebilirim!! Tebrikler




    E izin ver ve birak'ta o kadar olsun yani! Fuji bile Super CCD sensorle iyi işik altinda iso 1600 ve 100 arasında ciddi farklar uretirken, @bipekkan'in cekmiş oldugu bu karelerde (yine iyi ısık altinda) bence cok iyi iş çıkarmış cihazın sensör ve işlemcisi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 10 Ocak 2008; 11:33:03 >




  • doğru söylüyorsunuz...
    quote:

    Orjinalden alıntı: bipekkan

    Az ışıkta Fujinin 1600 ISO' su daha başarılı, örneğin örnek 1600 ISO' da İtalyan Restoran ve Nargile tabelaları mükemmel okunurken Fujide, FZ50' de NR devreye girip içine ediyor fotografın ve bu yazıları normal boyutlarda dahi okunurluluğu berbat ama kesin tespitim, bu bozulma sensörden değil NR' den kaynaklanıyor. Işık bolken veya sensöre bol ışık verdiğinizde bir şekilde, meyva fotograflarından da görüleceği gibi normal boyutlarda dahi, şimdi inanmayacaksınız ama Fujinin 1600 ISO' su kadar ve bence gözle görülür belirgin daha iyi.
    Işık az olduğunda Bu sensör resmen RENK KÖRÜ. Bu nedenle Manuel çekimler de kesinlikle 2 stop fazla ışık verin 100 ve 200 ISO için. Örneklerden görüleceği gibi A - S öncelikli ve P çekim modlarında buna gerek yok herşey normal. Renk canlılığı konusunda fuji tartışmasız BAŞARILI, Ancak benim düşüncem, bu makinede 60 sn gibi oldukça yüksek pozlamaya müsaade edilmesi, hot pixel üretmemesi veya bunu tedbirinin alınması sonucu bu durum ortaya çıkmış diye düşünüyorum. Çünkü renk canlılığı için sensörün biraz ısınması gerektiğini biliyorum (tabi limitler ölçüsünde)
    EEEE ne demişler her güzelin bir kusuru vardır. Fujide IS yok Hot pixel var. FZ50 de de sensör düşük ISO' da Işım yetersiz ise renk körü... ama dediğim gibi manuel kullanımda 2 stop fazla ışıkla kesin halloluyor. Örnek fotoları kısa sürede koyacağım. (Tabi bu bulutlu ve kapalı ortamlar için geçerli Güneş varsa sorun yok)







  • ewet bu makineyi bende lensi için almıştım renkler açısından size katılıyorum beni de pek tatmin etmemişti ilk zamanlar artık alıştım biraz bilgisayarla hallediyorum ...diğer konu az ışık meselesi bende aynı sorunu kapalı havada aoç ye gittiğimde gayet güzel çektim eve geldiğimde bil. da sonuç felaketti...çoook ışık istediği bi gerçek
    hava açıkken süper çekiyor fakat, hava açıkken her makine güzel...
    bi de ayar konusu biz mi yapamıyoruz acaba diye düşündüm fakat her ayarı tek tek denedim bi sonuca varamadım...bi arkdaştan duydum sarsıntı önleyici sistemi kapattığımızda veya mod1 e aldığımızda durağan çekimde daha iyi sonuç veriyormuş...
  • Gelelim Bu günkü test çekimlerine Ancak Hava genellikle güneşli olduğu için yetersiz ışık koşullarını yakalayamadın ama yine düşündüğümü yaptım Manuel çekimde ve çok az da güneş olsa Manuel çekimde ışık cetveli ile histogramın uyumlu çalıştığını tespit ettim.
    Çekimlerdeki makina ayarları şöyle Saturation = HIGH, Sharpness=HIGH White Balance= OTO bazen güneş veya Bulutlu sonuç değişmiyor Makinenin Beyaz denge ayarı mükemmel sonuç veriyor.. Tüm çekimler 100 ISO.
    Olumsuzluklar:
    1.Tek bir şeye takıldım Renklerdeki genel hakim tonun kahverengi olması. Bunu özellikle siyah/ beyaz renk çekiminde siyah üzerinde kendini belli ediyor. Siyah yerine çok çok koyu kahve tonu oluşuyor ve beyazın çok çiğ olması. Bunu İlk fırsatta saturasyonu düşürerek deneyeceğim, bu aşırılık veya gariplik saturasyon yani renk doyum ayarınn yüksek olmasından kaynaklandığını düşünüyorum.
    2. NR devresi veya yazılımı yine baş belası Işık yeterli olduğunda devreye girmiyor gibi görünse de ışık azaldımı fotografın içine ediyor. Bunu bir şekilde aşmamız gerekecek. Işık yetersizliğnde manuel çekimde ya çekim hızını 1 stop azaltın veya diyaframı bir adım fazla açın. Bu kadarı yeterli oluyor ve hem kare normale yakın bir aydınlığa kavuşuyor hemde NR etkisi çok azalıyor.
    Olumlular: Bu 2 md nin dışında A - S ve P modunda yaptığım çekimlerde son derece birbirine yakın ve güzel sonuçlar elde ettim. Işık yetersizliğini hissettiğinizde bu 3 moddan birini tercih edin herşey normale dönüyor.
    Zoom fevkalade iyi çalışıyor ve vereceğim örneklerle de göstereceğim. 3 mpx de çektiğim fotograflarda zoom 21.4x' e çıkıyorki bu bana süper anlamsız gelmişti taaa işin başından beri. Zoom sisteminin getirdiği bir olumsuzluğu, optik zoomun 12 den 21.4x çıkmasını avantaj olarak sunmaları oldukça komik.
    Bunu nasıl ifade edeceğim pek kestiremezsem de ama çözmem de pekte kolay olmadı . Allahtan elimde s6000fd var ve onun zoom çalışma sistemi ile FZ 50 tamamen farklı.
    Gelelim bu farka: (Zaman zaman postu yükleyeceğim ki BS kilitlenmesin. Çünkü hem yazacağım hem fotografları yüklemem 2 saat kadar sürecek (FotoRoman olacak Foto Roman)
    1. Fuji s6000fd de Zom yaparken mercek takımı ileriye doğru çıkıyor yani toplam odak uzaklığı geniş açının yaklaşık 2 misli odak uzaklığına erişiyor. Burada önemli olan bir nokta var 6 mpx tede, 3 mpx tede 2mpx tede olsun X çarpanı değişmediği gibi görüntünün sensör üzerindeki kapsadığı alanda biribirine eşit kalıyor. bunun anlamı şu. Fuji de mpx değiştirldiğinde pixeller Birleştiriliyor yani pixeller büyüyor ve düşük ISO' da da toplam elde edilen parlaklık, düşürülen pixel sayısı ile ters orantılı olarak artıyor. Dolayısıyla parlaklık her ISO değerinde kolayca sabit halde regüle edilebiliyor. Bu tarz bir zoom fujinin üstün olmasını daha dengeli bir çalışmayı getirirken fazladan uzayan odak uzaklığı max zoomda choramatic(Color) aberration ve purple fringing' e neden oluyor. ve bu uzama aynı zamanda max zoomda 1 veya 2 stop daha fazla ışığa ihtiyaç duyuruyor. Bu da işin negatif tarafı....
    2. FZ 50 de ise durum tersine sabit bir objektif uzunluğu içinde gidip gelen bir lens takımı ile zoom işlemi yapıyorsunuz. Çok enteresandır 2 makineyi üst üste kotduğunuzda neredeyse birebir aynı ölçülerde gövde ve objektif uzunluğuna sahiptir.Ancak zoom sistemi tam tersine çalışmaktadır. Yani Fujide objektif tam içerde iken 1x yani geniş açıda iken FZ 50 de objektif içerisindeki lens takımı dış merceğe en yakın noktada yani geniş açı konumundadır ammmaa, Fuji de 2x - 5 x....10.7 x için lens takımı dışa doğru hareket ederken, FZ 50 de gövde tarafına doğru yani içeriye doğru hareket etmektedir.
    Bu ne getiriyor. Bir yığın olumsuzluk, Başta ki bana göre en büyük olumsuzluk sensör üzerine düşen kadraj alanını daraltıyor. Yani FZ 50 zoom yaptıkça kullanılan sensör alanı daralıyor. Bu da aynı zamanda ister istemez 10 mpx den aşağıya doğru pixel sayısını azalttıkça kullanılan sensör alanının daralmasına neden oluyor ve Kullanılamayan arta kalan pixel alanınında karartılmasını gerektiriyor. Yani şöyle de düşünebiliriz. Bizim 1/1.8" sensörümüzün tamamı ancak 10.1 Mpx te kullanılabiliyor ve pixel sayısı azaltıldıkça, 1/2.5" ' e ve daha aşağılara düşüyor gibi oluyor. Bu ise kullanılan alanın daralması dolayısı ile fotografı çekilen alanın ışık yetersizliğinde fotografların manuel çekimlerde olduğu gibi 100 ve 200 ISO' da karanlık fotgraflara ve bu ISO' da max. zooma yakın değerlerde ciddi Noise neden oluyor. Ve NR devresi ister istemez bu oluşumu önlemek için sürekli devrede kalıp her bir durumda maydanoz oluyor.
    Ayrıca zoom olayının mekanizmasının ters çalışması yani odak uzaklığını kısalması X çarpan değerlerini de alt üst ediyor. Objektif üzerinde yazan değerler (35-420 mm) ancak 10.1 mpx değeri için doğru değerler olup bu değeri aşağıya çektiğiniz de hiç bir anlam ifade etmiyor.
    Ancak bu kadar olumsuzluğun yanı sıra max. zooma doğru odak uzaklığının gittikçe kısalması 2 önemli avantaj getiriyor. Max zoomda dahi fotografların keskinliği ve netliği muhteşem oluyor. Fuji' de ihtiyaç duyulan + ışık değerlerine FZ 50' de ihtiyaç duyulmuyor, tabi yeterli ışık koşullarında ve kesinlikle renk sapmaları ve mor saçaklanmalarda oluşmuyor.
    Ancak herşeye rağmen olaya "Her güzelin bir kusuru vardır" mantığı ile yaklaşmak lazım. Herhangi bir marka ve model makinada herşey düzgün ve kusursuz olsaydı, diğer makineler firmalar ne yapacaktı. örneğin Fuji veya Panasonic veya bir başka marka tüm olumlu şeyleri bir makinede toplasaydı kim alırdı diğer makineleri ?
    Gelelim fotograflara. Bu fotograflardaki görüntüye hiçbir şekilde ışık dahil müdahale edilmemiştir sadece yeniden ölçeklendirilmiştir. EXIF bilgilerine bakacak olursanız tüm bilgiler eksiksiz var.

    Altın Park girişi OYUNCAKİSTAN !

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    OYUNCAKİSTAN ' da KAY KAY !

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    AltınPark Çok az güneş ışığında....

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Donmaması için çalıştırılan havuzdan bir bölüm

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Bir değişik bakış açısı

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    AltınPark Pekin Ördeklerinin ikametgahları !

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Türk İş Blokları.........

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Geçen sefer karanlık çıkan Havuz. Bu defa az biraz güneş ışığı altında !

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Türk İş Blokları 2

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Altınpark TrakTren'i 1

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Altınpark TrakTren 2

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Salıncak

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Altınpark' tan Ankara Kalesi ve bir yığın TV vericisi....

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 10 Ocak 2008; 21:56:42 >




  • Sevgili @bipekkan,

    Hocam sana FZ50 verdigimie pişman oldum wallahi gel satalim senin makineyi yerine sana EOS 400D Kit veya Fuji S9600 vereyim
  • Niye yaw ben makineden gerçekten memnunum daha fotografları koymadım. Bunlar 2 makine arasındaki vardığım teknik sonuçlar, Eğer yorumlarımda en ufak bir yanlışlık veya hata varsa anında düzeltelim. Parti parti yazıyorum zaten sonundayım.... Yanlış anlamayın. Diğer panasonik topiğini de baştan sona 2-3 defa okudum bu arada yanılmış olmayayım diye ama gördümki Panasoniklerin çok genel bir problemi bu, Ancak özellikle ışık problemi çok basit bir şekilde aşılıyor... Teklifin çok güzel ama ban makinemden ayrılmam ve daha sonra alımını planlıyorum Özellikle EOS 400D' yi....
    quote:

    Orjinalden alıntı: pininfarina

    Sevgili @bipekkan,

    Hocam sana FZ50 verdigimie pişman oldum wallahi gel satalim senin makineyi yerine sana EOS 400D Kit veya Fuji S9600 vereyim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: pininfarina

    Sevgili @bipekkan,

    Hocam sana FZ50 verdigimie pişman oldum wallahi gel satalim senin makineyi yerine sana EOS 400D Kit veya Fuji S9600 vereyim


    hocam eos 400d yi anladım bipekkan hocama artık dslkr like hafif geliyor belli:) ama s9600 neden:( şimdilik pek anlamadığımdan tüm yazdıklarını sessizce takip ediyorum yok yok makineden soğumayacak:)
  • Şimdi Sırada Zoom gösterisi var.......

    Yaklaşık 1X Hüseyin Gazi dağı

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Yaklaşık 2 X

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Yaklaşık 5.5 X Dağın sol tarafındaki tepe

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Yaklaşık 5.5 X Dağın sol tarafındaki tepe, Güneş ışığının iyice arttığı an 2

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Yaklaşık 11.5 X soldaki tepe TV vericileri

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Yaklaşık 11.5 X sağdaki tepedeki TV vericisi

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    EEE Bu kadar zorlanma ve yorulmadan sonra buyrun Kebapçıya Binada o kadar renkli tabela vs varki makinenin renk performansını göstermek için ve o anki ışık yetersizliğinde diyafram öncelikli bir çekim yaptım ve herhangi bir sorun yok.....

     PANASONIC LUMIX DMC-FZ50 Kullanıcıları Bilgi ve Fotoğraf Paylaşımı


    Bu arada verdiğim zoom değerleri Eğer 10.1 Mpx olsaydı doğruydu ama makinenin gösterdiği EZ zoom Çok farklı. Son 2 fotografta tam 18 X değeri gösteriyordu ki ellerim donmuştu soğuktan 21.4 X i çekemedim ellerimin titremesinden, bıraktım....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 10 Ocak 2008; 22:31:49 >




  • bipekkan; üstad son iki foto sanki dijital zoom yapmış gibi niye öyle acaba.(beyaz ağırlıklı bir kare olmasının payı varmıdır acaba?) gerçi görüş mesafeside çok net değil o uzaklıkta....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tunç:TheBrother -- 10 Ocak 2008; 22:24:18 >
  • @Tunç:TheBrother,
    Aslında o kırçıllanmayı DH yaratıyor. Ben 800x600 pixele indiriyorum DM bir defa daha küçültüyor ve son koyduğum bina fotografında daha belirgin, özellikle tabela yazılarında. Fotografı PC' nize indirip baktığınızda göremeyeceksiniz ama bu son 2 fotografta başka birşey var ve noise farkediliyor. Bu org. 3 mpx fotografta daha çok belli ki nedeni bir evvelki topikte çok geniş açıkladığım nedenden kaynaklanıyor.
    Elbette yaklaşık 20 km'lik direkt mesafeyi yaklaştırıyorsunuz, adeta bir dürbün ki daha son 2 fotografta 21.4 X zoomun tamamını kullanamadım ama aradaki hava tabakası kalınlığı hafif sis ve rutubet katmanlarına rağmen o kadar çok detay belliki şaşırmamak mümkün değil. Bendeki Fuji S6000fd nede emanet aldığım S9600' ün max zoomda bu kadar mülemmel detayı elde etmek mümkün değil. Ve bu 2 makineyi, bu sonucu görünce yanıma almadığıma pişman oldum. Örneğin 10.7X zoomda bu 3 makinayı kafa kafaya tokuşturmayı çok isterdim. Ama kesin biliyorum belki renk canlılığı Fuji' lerde iyi olabilir ama netlik ve keskinlikte FZ50 nal toplatır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Tunç:TheBrother

    bipekkan; üstad son iki foto sanki dijital zoom yapmış gibi niye öyle acaba.(beyaz ağırlıklı bir kare olmasının payı varmıdır acaba?) gerçi görüş mesafeside çok net değil o uzaklıkta....




  • Bu makine iyi, iyi olmasına da.
    Ben alacağımdan değil sırf @bipekkan'ın yazılarını okumak için giriyorum fotoğraf başlığına. hangi başlığa ne yazmış diye takip ediyorum, keyifle okuyorum, ellerine gözlerine yüreğine sağlık USTAmın.

    ***ben de hala A650, TZ3, FZ50, SD870 arasında gidip geliyorum...***
  • bipekkan; önce cevabınız için sonra paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.valla siz ve sizin gibi bilgi ve tecrübelerini üşenmeden paylaşan insanlar sayesinde öğreniyoruz birçok şeyi.

    tekrar teşekkür eder,paylaşımlarınızın devamını 4 gözle beklerim..
  • bir topic nasıl canlı kalır sorusunun cevabını veriyor adeta bipekkan usta.
    açıkçası bundan sonra altınpark civarında elinde fotoğraf makinesiyle foto. çekip duran birini görürsem anlarım ki o bipekkan:)))
    zaten bu kadar paylaşıma bir bu kadar daha eklerse (ki inşallah ekler:)) kafaya koydum kesin gideceğim uzaktan seyretmek için.
  • Bende şaşırıyorum, Sadece ben mi kullanıyorum bu aleti? ki şimdiden 700 foto yu buldum. Bugün keskin ayaz vardı çıkamadım. Şimdi yorum yaptığım bir konuyu inceleyeceğim 10 mpx ile ara değerler arasında yetersiz ışıkta sensörün tavrı yorumuma uygun mu değil mi? Kafamın bir köşesinde yuvarlanıp duruyor. Ev içinde yaptığım deneyde düşüncemi doğrular nitelikte ama sadece konu bu da değil. EZ konusu kala kafamı zonklatıyor. ve bunun sensör üzerindeki kullanılan alan ile tam bir ilişkisi var mı ? daha epey soru. Makine gerçekten keşfedilmeye değer, öğle bas-çek git bir makine değil.
    Biraz da bu topiği açan arkadaşta yardımcı olsa....Bi göründü O kadar...
    @alquirel, Beklerim, Tanışmaktan da çok memnun kalırım......
    quote:

    Orjinalden alıntı: alquirel

    bir topic nasıl canlı kalır sorusunun cevabını veriyor adeta bipekkan usta.
    açıkçası bundan sonra altınpark civarında elinde fotoğraf makinesiyle foto. çekip duran birini görürsem anlarım ki o bipekkan:)))
    zaten bu kadar paylaşıma bir bu kadar daha eklerse (ki inşallah ekler:)) kafaya koydum kesin gideceğim uzaktan seyretmek için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bipekkan -- 11 Ocak 2008; 16:44:23 >




  • ellerine sağlık usta fotolara bakıyoruz zoom çok hoşua gitti ayrıca
  • @bipekkan hocam,
    Sayende eski ankara gunlerimi yad ediyorum ama huzunlendim bak simdi cektigin fotolari ve mekanlari gorunce
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.