Şimdi Ara

Paracard Kuruşları Ödemeyin (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
715
Cevap
13
Favori
36.541
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim başka pos cihazından geçip yatmayan 1,90 TL var sizce bende mail atsam mı?
  • saçmalığa bakın ya bastıralım bu garanti zaten hiçbir bonusu zamanında ödemiyor internetten kaç kere yazdım bakan yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selo224

    quote:

    Orijinalden alıntı: rasyonelsayı

    Evet arkadaşlar Şubat ayı eksik yatan rakamı paracardıma bonus olarak yüklemişler.

    30 TL yatması gerekiyordu. 15,83 TL yatmıştı. 14,17 TL daha yatması lazımdı. Garanti lütfetmiş ve 14,32 TL paracardıma bonus olarak yüklemiş.

    Hesapları kontrol edin :) (alışveriş sitelerin çek yükleme bildirimi gibi oldu)

    banada 14 lira bonus olarak yatmış.. (son kullanma tarıhi falan var mı acaba ?) şikayet yazmıştım cevap vermediler ama yatırmışlar.

    444 ile ilettiğim şikayetimin üçüncü günü, arayan soran veya bonus/para yatıran yoktur, 1 hafta içinde beni aricaklarmış, beklemeye devam




  • DİKKAT!! AZ önce şikayetim ile ilgili garantiden aradılar. (11 şubat 2012 de çektiğim resmi kanıt maili olarak haklı müşteriye atmıştım. (yukarıda paylaştığım resim)) Ve cevap: "Evet haklısınız. memnuniyetsizliğiniz ile ilgili şikayeti, ilgili birime aktaracağız. ama maalesef Garanti posu uygulaması devam edecektir..." şimdi sıra BDDK da :) Varmı vatandaşla öyle oynama.....

    adi ..neler..
  • Ben bddk ya başvurdum. (Gerçi yazılı ve fax olarak istiyor ama ben Bilgi edinmeye yazdım.) Örnek yazı isteyen olursa aşağıdaki benim yazımı alabilir ve değiştirebilirler..

    Garanti bankasının düzenlediği kuruşyok kampanyası şartlarını, müşterilerinin kazanacağı ödül miktarında düşme olacak şekilde düşürmüştür. 11 şubat tarihindeki internetten yayınladaığı şartlar ile şu anki şartlar arasında fark bulunmaktadır. Bu değişikliği müşteriye mail,posta yada telefon ile bildirmemiştir. Böylece Vadesiz hesapta para tutan müşteri sayısını arttırmıştır. Banka müşteri hizmetleri ile yapılan görüşmede bu durumu kabul etmekte ama yapılacak birşey olmadığını söylemektedir. Bu şekilde müşteri çekme ve kandırmasına sebep olacak kampanyada gizli değişklikler yapan bankalar hakkında herhangi bir yasal ceza prosedürü veya uyarısı var mıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: futureng06

    Ben bddk ya başvurdum. (Gerçi yazılı ve fax olarak istiyor ama ben Bilgi edinmeye yazdım.) Örnek yazı isteyen olursa aşağıdaki benim yazımı alabilir ve değiştirebilirler..

    Garanti bankasının düzenlediği kuruşyok kampanyası şartlarını, müşterilerinin kazanacağı ödül miktarında düşme olacak şekilde düşürmüştür. 11 şubat tarihindeki internetten yayınladaığı şartlar ile şu anki şartlar arasında fark bulunmaktadır. Bu değişikliği müşteriye mail,posta yada telefon ile bildirmemiştir. Böylece Vadesiz hesapta para tutan müşteri sayısını arttırmıştır. Banka müşteri hizmetleri ile yapılan görüşmede bu durumu kabul etmekte ama yapılacak birşey olmadığını söylemektedir. Bu şekilde müşteri çekme ve kandırmasına sebep olacak kampanyada gizli değişklikler yapan bankalar hakkında herhangi bir yasal ceza prosedürü veya uyarısı var mıdır?

    arkadaşlar garantinin yaptıgı "reklam vaadini yerine getirmeme"ye da girer, şikayet yeri altta, bu yol ile 2010 da 45 tl bonusumu söke söke almıştım,

    http://bim.sanayi.gov.tr/temp/SikayetDisBacak.aspx?menuSec=234

    EDIT: Buyrun size yazdıgım ve az önce gönderdiğim şikayetim, bilinçli tüketici olalım ve sessiz kalmayalım.

    "http://www.paracard.com.tr/KampanyaDetay.asp?KampanyaId=5

    Garanti Bankası A.Ş.nin üstte linkini verdiğim ve halen Ulusal TVlerde (08/02/2012 tarih ve Saat 20:00 gibi Kanal D ve hatırlayamadığım diğer Ulusal Kanallar) ve internette reklamların verdiği (link yukarıdadır ve bu bir reklamdır) "Paracard Kuruşları Ödemeyin" kampanyası var. Bu kampanyaya göre, Paracardla yapılan alışverişlerde kuruşlu tutar ile ilgili işlemin gerçekleştirildiği ayı takiben kartın bağlı olduğu hesaba iade ediliyor. Misal 25,44 TL tutarında bir işlem yapılması durumunda hesaba 0,44 kuruş; 15,99 TL tutarında bir işlem yapılması durumunda hesaba 0,99 kuruş iade ediliyor. Bu kampanya kapsamında Şubat/2012 döneminden 30 TL iade edilmesi gerekirken yaklaşık 7,50 TL eksik olarak 22,50 TL yatırılmıştır. Gerekçe olarakta bazı harcamalarımın garanti pos makinesi kullanılmamasını göstermişlerdir. Oysaki; kapmanyanın duyurulduğu 08/02/2012 tarihinde bu kural yoktu. Bu kural 17 Mart 2012 tarihinde eklendi (Bunu ekran görüntüleri ile ispatlamaya hazırım). Ama Garanti Bankası haksız bir şekilde, bu maddeyi Şubat/2012 dönemi harcamalarına da uygulayarak eksik iade yaptı. Reklamlarında olmayan bu şartı geriye uygulayarak, reklam vaadine uymamış oldu. Garanti Bankası A.Ş.den reklam vaadini yerine getirmediğinden dolayı şikayetçiyim. Firmaya kanunun ön gördüğü yaptımının uygulanmasını ve tarafıma yazılı cevap verilmesini arz ederim."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çaylaq -- 22 Mart 2012; 17:30:04 >




  • Daha ileri seviye şikayetler için, başvurulacak yerlerden biri de;

    Türkiye Bankalar Birliği Tüketici Şikayetleri Hakem Heyeti'dir.
    Adres: http://www.tbb.org.tr/tr/Tuketiciler/Hakem_Heyeti.aspx?Section_Id=11
  • Hesap hareketlerimde ilerleme var;
    Benimle görüşen olmadı, ancak bir defa garanti.com.tr üzerinden, bir defa da sikayetvar üzerinden yazı yazdım. İlkinde bizi arayın dediler, ikincisinde de şikayetinizi ilgili birime aktarıyoruz diye bir email geldi.

    Paracard'ımda 1.8 tl BONUS vardı, şu anda 12tl'ye çıkmış. 10.2 tl artış bu.

    Şubat ayı için yatırılan 9 tl iade ile eklendiğinde 19 tl yapıyor. Benim iade edilecek tutar olarak hesapladığım 18tl idi.

    Ben bu "çözümden" memnun değilim ama. Bana bonus değil, para iadesi yapılmalıydı. Şimdi bu bonusu ben nidem?

    --

    Adeta GARANTİ bu durumu kabullenemiyor. Haklı müşteri kısmı kabul ediyor ama bu kampanya için iadeleri yapanlar oralı olmuyor; sanırım çözümü vermesi ve alması daha kolay olan bonuslarda buldular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blindness -- 22 Mart 2012; 19:37:27 >
  • Bana yatan kuruş muruş yok daha
  • bana ise hiç para yatmadı, şimdi aradım kayıt aldılar 2 gün sonra ara öğren diyolar, hayatımda gördüğüm en iğrenç müşteri hizmetleri.
  • Şu ana kadar sadece 75 kuruş geldi bana. Bu garanti bankasını yönetenler tam kravatlı haydut ya....
  • http://www.paracard.com.tr/Destek/3D-Secure

    paracard ıle kredı kartı almadan sadece garanti bankasından hesap acıp paracard alarak paypala uye olabılırmıyım?? ebaydan alısverıs yaparsam kartın ıcnde tl olsa paypal tl yı dolara cevırpmı paracardımdan duser?
  • vay şu uyanıklara bak. Kafana göre madde ekle geçmişe dönük yansıtmaya çalış, bende neden az yattı diyordum. Gerçi burayı daha görmeden direk şikayet etmiştim Şimdi nedenini de öğrendim.
  • Bana email geldi bugün aşağıda alıntılıyorum:


    quote:

    Mesajınızda iletmiş olduğunuz Kuruş Yok kampanyası ile ilgili gerekli işlemler yapılmıştır.Eksik yüklenmiş olan inidirimler kartınıza bonus olarak yüklenmiştir.

    İşleminizi kartınızdan takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla,
  • Bana gelen mail de şöyle; ''17/03/2012 tarihinde Haklı Müşteri Hattı´na iletmiş olduğunuz 27516694 numaralı mesajınız ile ilgili gerekli işlemler yapilmistir.
    İşleminizi parakartınızdan takip edebilirsiniz.Saygılarımızla,'' Benimde 4.89 tl alacağım vardı.Paracard'a bonus olarak yatırmışlar.Daha önceki 4.66 tl yi direk hesaba yatırmışlardı.
  • şikayetler işe yaramış arkadaşlar, bana da eksik kalan iademi bonus olarak yatırmışlar...
  • 23/03/2012 tarihinde Haklı Müşteri Hattı´na iletmiş olduğunuz 27634724 numaralı mesajınız ile ilgili gerekli işlemler başlatılmıştır. İşleminizi kartınızdan takip edebilirsiniz.

    Saygılarımızla,
  • benimde 1,90 tl vardı ama kıllık olsun diye haklı müşteri hizmetlerinin sayfasından şikayet maili yazdım.
    ilkinde mailime eksik gitti talebiniz, tekrar gönderin veya arayın diye mail geldi, bende tekrar gönderdim aynı yazıyı 2-3 kez daha, ama mailime bir daha garantiden talep hakkında bir yazı gelmedi, biraz beklesem mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisim_

    benimde 1,90 tl vardı ama kıllık olsun diye haklı müşteri hizmetlerinin sayfasından şikayet maili yazdım.
    ilkinde mailime eksik gitti talebiniz, tekrar gönderin veya arayın diye mail geldi, bende tekrar gönderdim aynı yazıyı 2-3 kez daha, ama mailime bir daha garantiden talep hakkında bir yazı gelmedi, biraz beklesem mi acaba?

    aradılar müşteri hizmetlerinden doğrusunuz yazmıyor onları bonus olarak yükleyeceğiz dediler (3 işgünü içinde), yalnız bundan sonra garanti üye işyeri olması gerekli dedi bende garanti pos cihazı olmalı üye işyeri yazmıyorsunuz o yine problem olacak dedim, tamam kontrol edip gerekli düzenlemeyi yaparız dediler.
  • "bize ulaşın" kısmındaki formu doldurup "gönder" diyorum göndermiyor...
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.