Şimdi Ara

PASSAT 1.4 TSİ DSG COMFORTLİNE NASILDIR (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
159
Cevap
0
Favori
121.966
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1,4 TSİ DSG PASSAT avrupada satılıyor.

    Engellilere yurtdışından araç getiren bir firmanın ilanında mevcut.

    www.araba.com
    Sucuri WebSite Firewall - Access Denied
    http://www.araba.com/84722348/Volkswagen-Passat-14-TSi-Comfortline



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01fatih01 -- 23 Nisan 2013; 17:39:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Ben 2.0 atmosferik motordan performans beklerim çünkü gayet iyi 2.0 araçlar var accord gibi 3 serisi gibi alfa 156 gibi

    1.4 turbo nun hiçbirşeyi 2.0 motordan iyi değildir.

    üzerinde isterse audi logosu olsun. 1.4 turbo passat ın dengi olsa olsa 1.6 avensis olur .siz bunu ne zaman hazmedeceksiniz ben de onu merak ediyorum



    şahsım adına ben bir yorumda bulunurken tecrübe ettiğim şeylerden yola çıkarak yorumda bulunurum. dolayısıyla sizin yaptığınız gibi genellemelerle bir iddiada bulunmam. o nedenle sizdeki hazımsızlık bende oluşmuyor. bakıyorum ki nereye mesaj yazsanız konuyu mutlaka doğuşa ve vwye getiriyorsunuz. benim geçmişime bakın bakalım hazmedemediğim durum nedir? vwyi eleştirdiğim de oldu. fordu eleştirdiğim de. hatta volvoyu eleştirdiğimde. ama sizin mesajlara bakıyorum mutlaka alakalı ya da alakasız konuyu vwye ve doğuşa getiriyorsunuz. ben kullandığım için söylüyorum sizin gibi kafadan değil. müdürümde var 7 ileri dsgli passat 1.4tsi. gayet de performanslı araç. çoğu 2.0 atmosferikten iyi. bunların içinde vectra da var accord da.

    Hocam bırakın lütfen nefesini tüketmeye değmez,
    Bu kişi yukarıda da dediğim gibi Volvo forumunda yeni S60'a gelen %10 luk zammı Volvo cars Turkey adına fanatiklik seviyesinde savunan biri.. boşverelim lütfen.. Bu arada, Variantı almadan önce V60'a bakıp bazı nedenlerden dolayı almayan birkişi olduğumu da defalarca belirttim. Güzel araç ama bana uymadı.. Ama hiçbir zaman gidip de S60'ı mı kötülemem.. Bu devirde 50 60 bin TL ve üzeri para verdikten sonra kötü araba yok, sadece belli kriterler yönünde kişiler tercihlerini kullanıyor..


    hocam bu tür bir markaya veya modele düşmanlık besleyen ve bu konuda saplantısı olan arkadaşları aslında tez konusu yapmak lazım. babamda 99 model passat var gayet sorunsuz araç. ben de s70 vardı ondan da çok memnundum. eksiklikleri yok muydu? elbette vardı. inkar da edilemezdi. genele bakarsak memnundum arabadan. genel özellikleri itibariyle vw'nin bazı modellerini beğeniyorum. hele ki dsg muhteşem bir şanzıman. volvo ve ford hala dizele takamıyor çift kavramalı şanzımanı. renault taktı o da çok yeni olduğu için insan güvenemiyor. dolayısıyla da vw bunu ücret olarak yansıtıyor. zira dsgli bir araç hakikaten kesintisiz hızlanıyor. ama insanlar ne garezleri varsa hunharca saldırıyorlar. tabi ki pahalıya satıldığını düşünebilirsiniz ki ben de öyle düşünüyorum. ancak bu aracı alanlara ve araca hakaret etmenizi gerektirmez. o nedenle bu forumda iki tür insandan rahatsız oluyorum. biri bu arkadaş gibi belli markaya her mesajında hakaret boyutunda kötüleme yapan, diğeri ise kullandığı ürüne tabii caizse tapan. bu arkadaşın eski mesajlarına bakın vwye laf sokup herkese volvo s40 öneriyor. mesajlarının %90ı bu şekilde. gerçi bu yapıda bir adama bunu anlatmaya çalışmak abesle iştigal ama neyse...

    Arabayı çok güzel özetlemişsin.Arabada yelken modu var ayağınızı gazdan çekince vitesi boşa alıyor.Bu özellik de çok hoşuma gitti.Ben de aldığıma pişman değilim.Çok memnunum.uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum.




  • Arkadaşlar
    5 yıldır kullandığım 308 in zamanı artık benim için doluyor. Işin doğrusu 308 bu süreyi 0 sorunla geçmeyi başardı. Yeni adayım ise passat 1.6 tdi dsg comfortline. Fakat iki konuda çekincem var. 1. Tok satıcıdan pazarlıksız mal almak. 2. Forumlarda okuduğum dsg arızaları. 308 vites geçişlerinde selam verdiriyor ama 82000 tl verip alacağım araba şanzıman arizasi verir ise ben öyle makul karsilayamam. Dsg ile ilgi gelişme varmıdır. Bilen arkadaşlar paylasabilimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    AVENSİS 2.0 4. Viteste yapar 200 ü

    1.6 nın son hızı 200

    ne kadar cahil bi insanmışsın sen arkadaş hiç binmediğin tsi ya belli konuşmalarından mesajlarından dediğin 2bin motor araçların hepsi anırıarark giderken tsi taner beyin söylediği gibi tısır tısır gidiyor gerçekten 1.4 tsi+dsg uzun yolda gayet iyidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Faithful Departed

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde

    taner abi sen burdamıydın alooo :D




  • .arkadaşlar passat gerçekten güzel ve iyi bir arabadır tsi var bende çekişi güzel şehir içi 8.0 gibi yakıyor.özellikleri ise işe yarar mesela auto hold (yokuşa araba kaymıyor)
    bence passat alın derim..
  • Passat candır 1.4 olduğuna bakmayın. Baya kaçıyor. Ben de alıcam parayı bulunca :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    Arkadaslar passat 1.4 tsi 122 hp dsg comfortline yada highline 2-3 yasında az km de 1 arac düsünüyorum. Bu kapsamda
    1- Bu aracın ş.içi ve s.dısı ortalama yakıt sarfiyatı nedir.
    2. yol tutusu nasıldır. virajlara 120 ile girildiğinde savrulma eğilimi gösterir mi
    3- performansı nasıldır. 122 hp bu ağır kasayı kaldırırmı . sollamalarda ani fırlatması nasıldır. yokusları doluyken çıkarken zorlanma olurmu.
    4- 2 el değeri nasılıdr. servis masrafları yıllık ortalama ne kadar dır.
    5- arıza çok çıkartırmı, güvenliği nasıldır
    6- trendline ile comfortline ve comfortline ile highline arasındaki donanım farkları nedir.
    7- bu aracı yani az km de olan hasarsız, boyasız olan bir aracı en fazka 50.000 tl ye kadar bulabilirmiyim.


    2013 modelini kullanıyorum.
    tek kelime ile süper araba.
    Sports moduna alırsan deli gidiyor, ama daha çok yakıyor.
    savrulma çok çok az.

    highline iyidir, o kadar para verip içi boş olunca güzel olmuyor.




  • Arkadaşlar selam,

    2011 Bluemotion 1.4 TSİ DSG alma niyetim vardı uzun zamandır forumları okudum araştırdım.

    Bostancı sanayiden 3 tane farklı şanzımancı ile konuştum biz DSG olmasa aç kalırız dedi.

    Sakın alma 20,000 de de arızalanan var 60,000 de de arızalanan var mekatronik+kavrama değişiyor genelde 5-6 binleri buluyor 2 sene sonra yine arızalanmayacağının da garantisi yok dedi.

    İlla passat istersen manuel al dedi.

    Bu adamlar para kazanan insanlar 3ü de aynı şeyi söyleyince almaktan vaz geçtim.

    Bana inanmayanlar olur ise bu araçları almadan önce gidip otomatik şanzıman ustaları ile bir sohbet etsinler.

    Passattan vazgeçmedim ama DSG den vaz geçtim.
  • Özellikle geçen seneden itibaren SÖZDE sorunlar minimuma indi. Bu kadar sorun var ise insanlar almak için niye kuyruk bekliyor onu da anlamadım.
    DSG iyidir en teknolojik viteslerden birisidir.
  • bulursanız beklerseniz Highline derim ben
  • arkadaşlar merhabalar.
    öncelikle belirtmek istediğim bir husus var, yıllardan beridir hem tsi motorlara, hemde dsg' ye karşı içimde inanılmaz bir ön yargı vardı. ve açıkçası son 2 gündür oldukça şaşırdım.
    2012 model C180 1.6 Kompressor sahibiyim. Aracın kapısına sürgülü otopark kapısı çarptı, onarılması için aracı servise bıraktım. Kasko bana yedek araç olarak 2014 model Passat 1.4 Tsi 122 bg araç verdi. Bu aracın kaputunun altında yatan şey bence mucize. neden mi?
    * aracın boyutları ve ağırlığına rağmen 1.4 motor 7 ileri vitesle çok iyi uyum sağladığı için kesinlikle yeterli. Gaza bastığınızda araç tabiri caiz ise "köpek gibi" fırlayıp gidiyor, kesinlikle yığılma yok. 170 km hızı bir solukta görüyor, ondan sonra sakinleşiyor. Tem otoyolunda bizzat 210 km hıza ulaştım.
    *yol tutuşu c180 den daha iyi. C180 lerde arkadan kayma ile ESP' nin aracı çizgisine sokması arasında bir süre var, anlık bir şey belki, ama yine de insanı zaman zaman tedirgin ediyor. Bazen Mercedes'in bu süreyi bilerek koyduğunu düşünüyorum, sanki araca biraz agresiflik katmak için. Passat'ta ESP sizi dinliyo. Bugün bilerek sert bir hamle yaptım virajda, yok arkadaş, araç kaymıyor. Ayrıca yüksek hızlarda daha güven verici, daha bir yola oturuyor gibi hissettiriyor.
    *yakıt tüketimi çok makul. Bugün Maltepe'den Yenibosna'ya, Yenibosna'dan Maltepe'ye olan yoğun trafikli yaklaşık 140 km lik yolculuğumu 7 litre yakıt tüketimi ile tamamladım. C180'de hiçbir zaman 10 litrenin altına inemediğim bir mesafe bu. 90 km hıza aracı sabitlediğinizde eğimsiz yolda 3.9 litre anlık yakıt tüketimi veriyor.Start-stop olması ayrı bir güzellik.
    *Donanım olarak yeterli. Elbette bir C Serisi Mercedes değil, ama gerçekten güzel. Hacim olarak inanılmaz geniş bir araç, yayla gibi dedikleri türden.
    *İnanılmaz bir bagajı var, neredeyse arkaya yatıp uzanabilirsiniz :)
    *Dsg konusunda bir yorum yapamıyorum, dikkatimi çeken şey, araç devamlı 2nci viteste kalkmaya çalışıyor, aşırı yavaşlamadıkça 1nci vitese düşürmüyor.
    *Yokuş kalkış desteği yok, onun yerine Auto Hold diye saçma bir şey var. O devredeyse araç geri kaymıyor, fakat ileri gitmek için ayağınızı frenden çekmeniz yeterli değil, gaza da basmanız gerekiyor. Bana çok anlamsız geldi.

    Sanırım şu zamana kadar yazılan yorumlarda en tarafsız yorum benimki olacak çünkü hem Mercedes hem Honda kullanıcısıyım ve Passat'a test sürüşü yaptığımı farz edebilirsiniz. Şunu söyleyebilirim, aracın ara hızlanmalarıda, kalkışlarıda, son hızıda oldukça yeterli, tatmin edici. Tork çok iyi. Altınızda 1.4 hacimli değil, güçlü bir araç olduğunu hissediyorsunuz. Bir de yukarıda birçok yazıyı okudum. Atmosferik 2.0 hacimli araçların bu araçtan daha güçlü vs vs olduğuyla ilgili yazılanlar var. Değil arkadaşlar, envayi çeşit atmosferik yüksek hacimli araç kullandım, bu aracın verdiği torku verebilecek bir araç görmedim. varsa da ben henüz kullanmadım. saygılarımla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba; FSİ-TSİ-GDİ tip motorlu araclarınıza LANDIRENZO farkıyla lpg taktırmak isteyen arkadaşlara yardımcı olabilirim iletişim için arayabilirsiniz
  • Acaba bu 1.4tsi bluemotion a takılır mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.

    O degilde Taner gode gibi derya deniz bir insanin sozleri hakkinda bu sekilde cesurca cevap vermeniz cok ilginc. Bmw ler c serileri havada ucusmus. Bosuna basip gitmemis buralardan Taner gode.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa candaş

    arkadaşlar merhabalar.
    öncelikle belirtmek istediğim bir husus var, yıllardan beridir hem tsi motorlara, hemde dsg' ye karşı içimde inanılmaz bir ön yargı vardı. ve açıkçası son 2 gündür oldukça şaşırdım.
    2012 model C180 1.6 Kompressor sahibiyim. Aracın kapısına sürgülü otopark kapısı çarptı, onarılması için aracı servise bıraktım. Kasko bana yedek araç olarak 2014 model Passat 1.4 Tsi 122 bg araç verdi. Bu aracın kaputunun altında yatan şey bence mucize. neden mi?
    * aracın boyutları ve ağırlığına rağmen 1.4 motor 7 ileri vitesle çok iyi uyum sağladığı için kesinlikle yeterli. Gaza bastığınızda araç tabiri caiz ise "köpek gibi" fırlayıp gidiyor, kesinlikle yığılma yok. 170 km hızı bir solukta görüyor, ondan sonra sakinleşiyor. Tem otoyolunda bizzat 210 km hıza ulaştım.
    *yol tutuşu c180 den daha iyi. C180 lerde arkadan kayma ile ESP' nin aracı çizgisine sokması arasında bir süre var, anlık bir şey belki, ama yine de insanı zaman zaman tedirgin ediyor. Bazen Mercedes'in bu süreyi bilerek koyduğunu düşünüyorum, sanki araca biraz agresiflik katmak için. Passat'ta ESP sizi dinliyo. Bugün bilerek sert bir hamle yaptım virajda, yok arkadaş, araç kaymıyor. Ayrıca yüksek hızlarda daha güven verici, daha bir yola oturuyor gibi hissettiriyor.
    *yakıt tüketimi çok makul. Bugün Maltepe'den Yenibosna'ya, Yenibosna'dan Maltepe'ye olan yoğun trafikli yaklaşık 140 km lik yolculuğumu 7 litre yakıt tüketimi ile tamamladım. C180'de hiçbir zaman 10 litrenin altına inemediğim bir mesafe bu. 90 km hıza aracı sabitlediğinizde eğimsiz yolda 3.9 litre anlık yakıt tüketimi veriyor.Start-stop olması ayrı bir güzellik.
    *Donanım olarak yeterli. Elbette bir C Serisi Mercedes değil, ama gerçekten güzel. Hacim olarak inanılmaz geniş bir araç, yayla gibi dedikleri türden.
    *İnanılmaz bir bagajı var, neredeyse arkaya yatıp uzanabilirsiniz :)
    *Dsg konusunda bir yorum yapamıyorum, dikkatimi çeken şey, araç devamlı 2nci viteste kalkmaya çalışıyor, aşırı yavaşlamadıkça 1nci vitese düşürmüyor.
    *Yokuş kalkış desteği yok, onun yerine Auto Hold diye saçma bir şey var. O devredeyse araç geri kaymıyor, fakat ileri gitmek için ayağınızı frenden çekmeniz yeterli değil, gaza da basmanız gerekiyor. Bana çok anlamsız geldi.

    Sanırım şu zamana kadar yazılan yorumlarda en tarafsız yorum benimki olacak çünkü hem Mercedes hem Honda kullanıcısıyım ve Passat'a test sürüşü yaptığımı farz edebilirsiniz. Şunu söyleyebilirim, aracın ara hızlanmalarıda, kalkışlarıda, son hızıda oldukça yeterli, tatmin edici. Tork çok iyi. Altınızda 1.4 hacimli değil, güçlü bir araç olduğunu hissediyorsunuz. Bir de yukarıda birçok yazıyı okudum. Atmosferik 2.0 hacimli araçların bu araçtan daha güçlü vs vs olduğuyla ilgili yazılanlar var. Değil arkadaşlar, envayi çeşit atmosferik yüksek hacimli araç kullandım, bu aracın verdiği torku verebilecek bir araç görmedim. varsa da ben henüz kullanmadım. saygılarımla..

    Tarafsiz oldugunu dusundugum yaziniz icin tesekkurler. Muhtemelen yarina b7 kasa 1.4 tsi 122 beygir dsg sanzimanli highline passat bakmaya gidecek olan beni heyecanlandirdiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa candaş

    arkadaşlar merhabalar.
    öncelikle belirtmek istediğim bir husus var, yıllardan beridir hem tsi motorlara, hemde dsg' ye karşı içimde inanılmaz bir ön yargı vardı. ve açıkçası son 2 gündür oldukça şaşırdım.
    2012 model C180 1.6 Kompressor sahibiyim. Aracın kapısına sürgülü otopark kapısı çarptı, onarılması için aracı servise bıraktım. Kasko bana yedek araç olarak 2014 model Passat 1.4 Tsi 122 bg araç verdi. Bu aracın kaputunun altında yatan şey bence mucize. neden mi?
    * aracın boyutları ve ağırlığına rağmen 1.4 motor 7 ileri vitesle çok iyi uyum sağladığı için kesinlikle yeterli. Gaza bastığınızda araç tabiri caiz ise "köpek gibi" fırlayıp gidiyor, kesinlikle yığılma yok. 170 km hızı bir solukta görüyor, ondan sonra sakinleşiyor. Tem otoyolunda bizzat 210 km hıza ulaştım.
    *yol tutuşu c180 den daha iyi. C180 lerde arkadan kayma ile ESP' nin aracı çizgisine sokması arasında bir süre var, anlık bir şey belki, ama yine de insanı zaman zaman tedirgin ediyor. Bazen Mercedes'in bu süreyi bilerek koyduğunu düşünüyorum, sanki araca biraz agresiflik katmak için. Passat'ta ESP sizi dinliyo. Bugün bilerek sert bir hamle yaptım virajda, yok arkadaş, araç kaymıyor. Ayrıca yüksek hızlarda daha güven verici, daha bir yola oturuyor gibi hissettiriyor.
    *yakıt tüketimi çok makul. Bugün Maltepe'den Yenibosna'ya, Yenibosna'dan Maltepe'ye olan yoğun trafikli yaklaşık 140 km lik yolculuğumu 7 litre yakıt tüketimi ile tamamladım. C180'de hiçbir zaman 10 litrenin altına inemediğim bir mesafe bu. 90 km hıza aracı sabitlediğinizde eğimsiz yolda 3.9 litre anlık yakıt tüketimi veriyor.Start-stop olması ayrı bir güzellik.
    *Donanım olarak yeterli. Elbette bir C Serisi Mercedes değil, ama gerçekten güzel. Hacim olarak inanılmaz geniş bir araç, yayla gibi dedikleri türden.
    *İnanılmaz bir bagajı var, neredeyse arkaya yatıp uzanabilirsiniz :)
    *Dsg konusunda bir yorum yapamıyorum, dikkatimi çeken şey, araç devamlı 2nci viteste kalkmaya çalışıyor, aşırı yavaşlamadıkça 1nci vitese düşürmüyor.
    *Yokuş kalkış desteği yok, onun yerine Auto Hold diye saçma bir şey var. O devredeyse araç geri kaymıyor, fakat ileri gitmek için ayağınızı frenden çekmeniz yeterli değil, gaza da basmanız gerekiyor. Bana çok anlamsız geldi.

    Sanırım şu zamana kadar yazılan yorumlarda en tarafsız yorum benimki olacak çünkü hem Mercedes hem Honda kullanıcısıyım ve Passat'a test sürüşü yaptığımı farz edebilirsiniz. Şunu söyleyebilirim, aracın ara hızlanmalarıda, kalkışlarıda, son hızıda oldukça yeterli, tatmin edici. Tork çok iyi. Altınızda 1.4 hacimli değil, güçlü bir araç olduğunu hissediyorsunuz. Bir de yukarıda birçok yazıyı okudum. Atmosferik 2.0 hacimli araçların bu araçtan daha güçlü vs vs olduğuyla ilgili yazılanlar var. Değil arkadaşlar, envayi çeşit atmosferik yüksek hacimli araç kullandım, bu aracın verdiği torku verebilecek bir araç görmedim. varsa da ben henüz kullanmadım. saygılarımla..

    Tarafsiz oldugunu dusundugum yaziniz icin tesekkurler. Muhtemelen yarina b7 kasa 1.4 tsi 122 beygir dsg sanzimanli highline passat bakmaya gidecek olan beni heyecanlandirdiniz.

    Ne yaptınız baktınız mı araca veya aldınız mı? Merak ettim doğrusu




  • Baktim hocam.b sutununa hasar almisti. Temiz bir dize otomatik jetta alip yoluma devam ettim. Hayaller paris hayatlar istanbul, cok sukur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben çok begeniyorum bu araçları;aslında accord ve mazda 6 da güzel ama 2000 motorun mtv si ve lpg siz binme şansımızın olmaması soğutuyor..
    birde alman ekolü denemek istiyorum ama bu DSG olayı çok can sıkıcı;hele 2. el 5 - 6 yıllık bir passatta bu dsg sorun verirse kucağımda 10-15 bin liralık bir sorunu kucaklar mıyım? yoksa wv cilerin iddia ettiği gibi servis ücretsiz değişimi sağlar mı?
    çok mu nazik ve dikkatli kullanım gerekiyor?
    birde tabi balata değişimi garanti kapsamında değil sanıyorum onun maliyeti ne kadar tutar?
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.