Şimdi Ara

Passat 1.8 T mi, Accord mu?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
6.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Her ikisini de 2004-2005 model arası düşünüyorum. Fiyat önemli değil. Passatların kronik sorunları nelerdir? Accord ların içi passat a göre biraz dar galiba. Accord lar sorunsuz diye biliyorum.
    Sizden ricam, bu yazdıklarıma benzer karşılaştırmalar yapmanızdır. Zira kararımı ona göre vereceğim.
    Hepinize şimdiden teşekkür ederim.



  • Passatların bir eski kasalarında kronik problem varmı açıkcası bilmiyorum, bir diğer Passat klübü var, arkadaşlar yazışıyorlar, onlara sormak faydalı olabilir. Ama 3-5000 fazla verip en azından 2005 model almakta fayda var bence. 1,8T aradığına göre performans istiyorsun, ama yakıtı önemsemiyorsun. O zaman 2005 2.0 FSI alabilirsin, aynı yakacağını düşünüyorum.

    Accord ise Japon sorunsuzluğuna sahip olacaktır, eskilerin otomatik vitesleri 4 ileri olabilir tam emin değilim. 4 ileri otomatikler biraz fazla yakıyor, 5 ileri bulmanda fayda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meke

    Passatların bir eski kasalarında kronik problem varmı açıkcası bilmiyorum, bir diğer Passat klübü var, arkadaşlar yazışıyorlar, onlara sormak faydalı olabilir. Ama 3-5000 fazla verip en azından 2005 model almakta fayda var bence. 1,8T aradığına göre performans istiyorsun, ama yakıtı önemsemiyorsun. O zaman 2005 2.0 FSI alabilirsin, aynı yakacağını düşünüyorum.

    Accord ise Japon sorunsuzluğuna sahip olacaktır, eskilerin otomatik vitesleri 4 ileri olabilir tam emin değilim. 4 ileri otomatikler biraz fazla yakıyor, 5 ileri bulmanda fayda var.
    tabii-tabii.... 2004-2005 kasa accordlarda 4 viteslisini bulursanız hemen alın zira yanlış basılan pullar gibi çok değerli olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tanerm

    tabii-tabii.... 2004-2005 kasa accordlarda 4 viteslisini bulursanız hemen alın zira yanlış basılan pullar gibi çok değerli olur.

    Alıntıları Göster
    Değerli Passat 1.8T kullanıcıları
    Ben de bu soruyu merak ediyorum, SANIRIM 1.8T = Turbo anlamına geliyor.
    6 yıldır Civic kullanıcısyım. Yaklaşık 2 yıldır da Prins-VSI'lı LPG ile kullanıyorum. MAŞALLAH sorunsuzluk, motor performansı ve ekonomikliğinden son derece memnunum. Eksikliğini hissetiğim en önemli nokta Civic'im de ESP=VSA olMAMAsı ve yol tutuşu (BENCE yeterli değil).
    Belki yıl sonunda bir segment/model yükseltmesine gidebilirim. İlk sırada Accord 2.0 Executive var.
    Benzinli bir araç alırsam mutlaka Prins-VSI veya Teleflex-GFI ile LPG dönüşümü uygulayacağım.

    1.8T turbo motorlu Passatların;

    1- Hangi donanım versiyonlarında veya hangi model yılından itibaren ESP (elektronik stabilite programı), APS (Anti-Painaj sistemi ?), TCS (traksiyon kontrol sistemi), BA (Brake Asist), ve benzeri güvenlik donanımları standart?

    2- LPG dönüşümü olanlar varsa performansından memnunlar mı? LPG ile Turbo motor ilişkisinden kaynaklanan sorun yaşayan var mı?

    3- Motor ve diğer yedek parçaları yan sanayi olarak kolayca ve uygun fiyata bulunabiliyor mu?

    4- Motor/mekanik aksam veya genel olarak aracın herhangi bir olumsuz/sorunlu, "böylesi bir turbo motorlu araçta; şu da olmalıydı veya şurası şöyle olmalıydı" denilen bir noktası var mı?


    Bilgi ve tecrübelerini paylaşacak olan tüm 1.8T Passat kullanıcılarına peşinen teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 8 Ağustos 2010; 16:36:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Değerli Passat 1.8T kullanıcıları
    Ben de bu soruyu merak ediyorum, SANIRIM 1.8T = Turbo anlamına geliyor.
    6 yıldır Civic kullanıcısyım. Yaklaşık 2 yıldır da Prins-VSI'lı LPG ile kullanıyorum. MAŞALLAH sorunsuzluk, motor performansı ve ekonomikliğinden son derece memnunum. Eksikliğini hissetiğim en önemli nokta Civic'im de ESP=VSA olMAMAsı ve yol tutuşu (BENCE yeterli değil).
    Belki yıl sonunda bir segment/model yükseltmesine gidebilirim. İlk sırada Accord 2.0 Executive var.
    Benzinli bir araç alırsam mutlaka Prins-VSI veya Teleflex-GFI ile LPG dönüşümü uygulayacağım.

    1.8T turbo motorlu Passatların;

    1- Hangi donanım versiyonlarında veya hangi model yılından itibaren ESP (elektronik stabilite programı), APS (Anti-Painaj sistemi ?), TCS (traksiyon kontrol sistemi), BA (Brake Asist), ve benzeri güvenlik donanımları standart?

    2- LPG dönüşümü olanlar varsa performansından memnunlar mı? LPG ile Turbo motor ilişkisinden kaynaklanan sorun yaşayan var mı?

    3- Motor ve diğer yedek parçaları yan sanayi olarak kolayca ve uygun fiyata bulunabiliyor mu?

    4- Motor/mekanik aksam veya genel olarak aracın herhangi bir olumsuz/sorunlu, "böylesi bir turbo motorlu araçta; şu da olmalıydı veya şurası şöyle olmalıydı" denilen bir noktası var mı?


    Bilgi ve tecrübelerini paylaşacak olan tüm 1.8T Passat kullanıcılarına peşinen teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    15 gün geçti, 1 forumdaş bile cevap yazmamış. Passat sahipleri iş-güç çok yoğun olmalılar ki paylaşımda bulunmaya hiç zamanları olmamış !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 23 Ağustos 2010; 15:40:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    15 gün geçti, 1 forumdaş bile cevap yazmamış. Passat sahipleri iş-güç çok yoğun olmalılar ki paylaşımda bulunmaya hiç zamanları olmamış !

    Alıntıları Göster
    selam arkadaşlar, ben yaklaşık 3 yıldır 18T passat kullanıyorum. eski kasa benim aracım. aldığım gün lpg taktırdım KME marka. lpg takan kişi kendi arkadaşım. o önerdi kesinlikle sorun yaşamazsın turbo uyumlu diye. saolsun iyikide öyle fazla para verip rezil etmemiş beni. neyse, sorularınız olursa 99 model benim aracım cevaplamaya çalışayım..

    şunu belirteyim ama, genel itibariyle çok memnunum aracımdan..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    selam arkadaşlar, ben yaklaşık 3 yıldır 18T passat kullanıyorum. eski kasa benim aracım. aldığım gün lpg taktırdım KME marka. lpg takan kişi kendi arkadaşım. o önerdi kesinlikle sorun yaşamazsın turbo uyumlu diye. saolsun iyikide öyle fazla para verip rezil etmemiş beni. neyse, sorularınız olursa 99 model benim aracım cevaplamaya çalışayım..

    şunu belirteyim ama, genel itibariyle çok memnunum aracımdan..

    Alıntıları Göster
    Passat mı Accord mu tabiki Accord ancak düşünürseniz Sonata da bakabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    Passat mı Accord mu tabiki Accord ancak düşünürseniz Sonata da bakabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Son 1 aydır ara-sıra bakındığım konularda öğrendiklerim:
    Passat 1.8T için
    1- 2001 (veya 2002)' den sonraki modelller B5,5 kasa olarak ifade ediliyor.
    2- 2005 modelden sonra 1.8T motorlu Passat güzel ülkemize gelmemiş.
    3- SANIRIM ESP, TCS, ABS, EBD, BA, vb sürüş güvenliği donanımları, trendline'dan highline'a kadar tüm donanım serisinde standard (emin değilim)
    4- B5,5 kasanın yol tutuşu B5 kasaya göre iyileştirimiş olsa da; uzunlamasına yerleştirilen ve ön aksın önüne taşan motoru virajlarda rakiplerine oranla daha fazla önden kaymasına sebep oluyor. BAKINIZ:http://www.arabam.com/testArsiv.aspx?rowid=304
    5- 1.8T motorun ülkemizdeki son modelleri olan 2005 modellerin motorlu taşıt vergisi önümüzdeki yıl. 7-11 yaş diliminde.
    Bu yaş diliminin, yani 2004 modellerin bu yılki vergisi: 526 TL. (2011'de 2005 modeller de 7-11 yaş diliminden olacak)
    6- 100.000km ve altındaki, 2004 model Passat 1.8T Highline'a ait satış ilanları: 33.000 TL'den başlıyor.

    Accord 2.0 Executive için:
    1- ESKİ kasa 2006 yılında makyajlanmış. Bu nedenle 2006 modellerin ancak küçük bir bölümü makyajLI kasa.
    2007 modeller ise -garanti- makyajLI kasa.
    2- 2008 modellerden itibaren YENİ kasa.
    3- ESP, TCS, ABS, EBD, BA, vb sürüş güvenliği donanımları eski kasanın sadece makyajLI olanlarında var.
    4- MakyajLI kasalar sürüş güvenliği donanımlarına sahip olduğundan yol tutuşu daha iyi olsa gerek.
    5- Accord 2.0'ın 2006 ve 2007 modellerinin önümüzdeki motorlu taşıt vergisi 4-6 yaş diliminde.
    Bu yaş diliminin, yani 2006-2007 modellerin bu yılki vergisi: 1.384 TL
    6- 100.000km ve altındaki, 2006 model Accord 2.0 Executive'e ait satış ilanları: 36.000 TL'den başlıyor.

    Her 2 otomobil de 150BG. 2006 makyajLI Accord Executive'ler ile 2001 modelden itibaren Passat 1.8T'nin (BELKİ trendline'dan highline'a kadar tüm donanım versiyonlarındaki) sürüş güvenliği donanımları hemen hemen aynı.
    Diyelim ki; yaklaşık aynı fiyata, aynı km'de ve aynı temizlikte 2005 model Passat 1.8T Highline ve 2006 model makyajLI kasa Accord 2.0 Executive, 2 seçenek olarak karşınızda duruyor. (Alınabilecek en yüksek model Passat 1.8T ile aynı donanıma sahip en düşük model Accord 2.0'ı kıyaslıyorum). Hangisi daha ağır basar?
    Hem motor hacmi ve hem de 2011'deki yaşına göre vergisinin 1'er dilim daha düşük olmasından dolayı, benim gözümde PASSAT 1.8T daha ağır basıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 29 Ağustos 2010; 8:29:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Son 1 aydır ara-sıra bakındığım konularda öğrendiklerim:
    Passat 1.8T için
    1- 2001 (veya 2002)' den sonraki modelller B5,5 kasa olarak ifade ediliyor.
    2- 2005 modelden sonra 1.8T motorlu Passat güzel ülkemize gelmemiş.
    3- SANIRIM ESP, TCS, ABS, EBD, BA, vb sürüş güvenliği donanımları, trendline'dan highline'a kadar tüm donanım serisinde standard (emin değilim)
    4- B5,5 kasanın yol tutuşu B5 kasaya göre iyileştirimiş olsa da; uzunlamasına yerleştirilen ve ön aksın önüne taşan motoru virajlarda rakiplerine oranla daha fazla önden kaymasına sebep oluyor. BAKINIZ:http://www.arabam.com/testArsiv.aspx?rowid=304
    5- 1.8T motorun ülkemizdeki son modelleri olan 2005 modellerin motorlu taşıt vergisi önümüzdeki yıl. 7-11 yaş diliminde.
    Bu yaş diliminin, yani 2004 modellerin bu yılki vergisi: 526 TL. (2011'de 2005 modeller de 7-11 yaş diliminden olacak)
    6- 100.000km ve altındaki, 2004 model Passat 1.8T Highline'a ait satış ilanları: 33.000 TL'den başlıyor.

    Accord 2.0 Executive için:
    1- ESKİ kasa 2006 yılında makyajlanmış. Bu nedenle 2006 modellerin ancak küçük bir bölümü makyajLI kasa.
    2007 modeller ise -garanti- makyajLI kasa.
    2- 2008 modellerden itibaren YENİ kasa.
    3- ESP, TCS, ABS, EBD, BA, vb sürüş güvenliği donanımları eski kasanın sadece makyajLI olanlarında var.
    4- MakyajLI kasalar sürüş güvenliği donanımlarına sahip olduğundan yol tutuşu daha iyi olsa gerek.
    5- Accord 2.0'ın 2006 ve 2007 modellerinin önümüzdeki motorlu taşıt vergisi 4-6 yaş diliminde.
    Bu yaş diliminin, yani 2006-2007 modellerin bu yılki vergisi: 1.384 TL
    6- 100.000km ve altındaki, 2006 model Accord 2.0 Executive'e ait satış ilanları: 36.000 TL'den başlıyor.

    Her 2 otomobil de 150BG. 2006 makyajLI Accord Executive'ler ile 2001 modelden itibaren Passat 1.8T'nin (BELKİ trendline'dan highline'a kadar tüm donanım versiyonlarındaki) sürüş güvenliği donanımları hemen hemen aynı.
    Diyelim ki; yaklaşık aynı fiyata, aynı km'de ve aynı temizlikte 2005 model Passat 1.8T Highline ve 2006 model makyajLI kasa Accord 2.0 Executive, 2 seçenek olarak karşınızda duruyor. (Alınabilecek en yüksek model Passat 1.8T ile aynı donanıma sahip en düşük model Accord 2.0'ı kıyaslıyorum). Hangisi daha ağır basar?
    Hem motor hacmi ve hem de 2011'deki yaşına göre vergisinin 1'er dilim daha düşük olmasından dolayı, benim gözümde PASSAT 1.8T daha ağır basıyor.

    Alıntıları Göster
    passat




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sıvı conta

    passat

    Alıntıları Göster
    passat masraf yapar ama her konuda daha cok tatmin eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: taken21
    passat masraf yapar ama her konuda daha cok tatmin eder

    Passat hangi konularda masraf çıkarır ACABA? Çok iddialı olmuş bu cümleniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    quote:

    Orijinalden alıntı: taken21
    passat masraf yapar ama her konuda daha cok tatmin eder

    Passat hangi konularda masraf çıkarır ACABA? Çok iddialı olmuş bu cümleniz...

    Alıntıları Göster
    bende bu senin sordugun passat a hastayım 1.8T motorlousuna yani hatta bi ara alicaktik ama arastirdimki turbosundan tut yürüyen aksamına kadar bircok konuda sorun veriyor. turbosu biten cok insan gördüm forumlarda. ama iste alman arabası tank gibi kaza anında avantajlısın ve performanslarıda gayet iyi.

    edit: okudumda biraz abartılı yazmısım sen en iyisi benim dediklerimi pek kaale alma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angelica -- 7 Eylül 2010; 11:17:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Angelica

    bende bu senin sordugun passat a hastayım 1.8T motorlousuna yani hatta bi ara alicaktik ama arastirdimki turbosundan tut yürüyen aksamına kadar bircok konuda sorun veriyor. turbosu biten cok insan gördüm forumlarda. ama iste alman arabası tank gibi kaza anında avantajlısın ve performanslarıda gayet iyi.

    edit: okudumda biraz abartılı yazmısım sen en iyisi benim dediklerimi pek kaale alma.

    Alıntıları Göster
    Birde 2.4 accordlara bakın derim.Gidişi gayet güzel ve bir tanıdığımız aldı daha yeni alır almaz prins lpg taktırdı şimdilik sorunsuz kullanıyor.Yalnız bir passat kullanıcısı olarak frenlerini ve direksiyon sistemini beğenmedim geri kalan yönleri gayet güzel ve donanımı oldukça fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ydnbngl

    Birde 2.4 accordlara bakın derim.Gidişi gayet güzel ve bir tanıdığımız aldı daha yeni alır almaz prins lpg taktırdı şimdilik sorunsuz kullanıyor.Yalnız bir passat kullanıcısı olarak frenlerini ve direksiyon sistemini beğenmedim geri kalan yönleri gayet güzel ve donanımı oldukça fazla.

    Alıntıları Göster
    1.8t octavia kullanıyorum ben motor olarak söyleyim nazlı motordur uğraşmayı seviyorsanız tam size göre gün olur turbo vakum hortumunu patlatır gün olur dump valve bozulur araba gitmiyo diye delirebilirsiniz. 2.4 executive alıp guzel bir lpg kiti ile sorunsuzluğun tadını cıkarabilirsiniz. karar sizin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SchwarzMoto

    1.8t octavia kullanıyorum ben motor olarak söyleyim nazlı motordur uğraşmayı seviyorsanız tam size göre gün olur turbo vakum hortumunu patlatır gün olur dump valve bozulur araba gitmiyo diye delirebilirsiniz. 2.4 executive alıp guzel bir lpg kiti ile sorunsuzluğun tadını cıkarabilirsiniz. karar sizin.


    bende 1.8T passat kullanıyorum ama ne turbosunda ne vakumunda ne bilmemnesinde sorun yaşamadım ve gayet seri bir araç. aldığım gün triger seti ve tehlikeli sayılacak parçalarını değiştirdim çok büyükte bir para harcamadım. tabi servise değil işin ehli ellere teslim ettim arabamı. bence accord falan hikaye.. yağ değişiminden yağ değişimine sanayiye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    quote:

    Orijinalden alıntı: SchwarzMoto

    1.8t octavia kullanıyorum ben motor olarak söyleyim nazlı motordur uğraşmayı seviyorsanız tam size göre gün olur turbo vakum hortumunu patlatır gün olur dump valve bozulur araba gitmiyo diye delirebilirsiniz. 2.4 executive alıp guzel bir lpg kiti ile sorunsuzluğun tadını cıkarabilirsiniz. karar sizin.


    bende 1.8T passat kullanıyorum ama ne turbosunda ne vakumunda ne bilmemnesinde sorun yaşamadım ve gayet seri bir araç. aldığım gün triger seti ve tehlikeli sayılacak parçalarını değiştirdim çok büyükte bir para harcamadım. tabi servise değil işin ehli ellere teslim ettim arabamı. bence accord falan hikaye.. yağ değişiminden yağ değişimine sanayiye..

    Alıntıları Göster
    sende haklısın hocam ama biz rahat durmadık yok turbo büyüttük yok o yok bu derken oluyor ve ben uğraşmaktan çok zevk alıyorum. ama accordlar gerçekten sorunsuzluk abidesi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SchwarzMoto

    sende haklısın hocam ama biz rahat durmadık yok turbo büyüttük yok o yok bu derken oluyor ve ben uğraşmaktan çok zevk alıyorum. ama accordlar gerçekten sorunsuzluk abidesi.


    bende aracı aldıktan sonra ustalarıma performansı dahada artırabilirmiyiz diye sordum. dükkanlarının adı TORQUE belki yanlış yazmış olabilirim. ama işleri güçleri bmw lere turbo takmak, nos takmak vs hep zararlı ama güzel para kazandıran şeyler :) neyse bana önce kaşınma dediler sonra ısrarlarıma dayanamayıp turboyla beş on dakika oynadılar. ne yaptıklarını hala bilmiyorum ama araba 4. vitese kadar aralıksız pati çekebiliyordu. normalde 150 beygir olan araba zannediyorum 200 civarına çıktı. aynı günün akşamı yine sanayide dükkanı olan bir müşterimiz geldi ve ona bahsettim durumdan, hemen yarın git düzelttir dedi. nedenini sorduğumda bunu yapan mühendisler diye başladı :) adam haklı olayı sonradan kafamda çözdüm. turbo ne işe yarar? hava basmaya. tabiki motorun yapısına göre belli bir oranda basıyor bunu. pistonların ısıya mukavemeti, şanzumanla motoru birleştiren baskı-volant ın mukavemeti krank vs vs hepsi birbirine uygun yapılmış ve 150 beygir için yapılmış. neyse ertesi gün eski haline döndürttüm arabayı. gün geçip yine yaşlı bir ustayla konuşurken o şekilde 10.000 km gitseydin motoru kucağına alırdın dedi :)
    neyse demem o ki ? valla bende bilmiyorum çok karıştırdım :)) ama orjinale çok müdahale etmemek lazım. benim araba 170 bin km de ve sanırım bu şekilde devam edilirse 500 bini rahat görür. gerçi ben satıp s60 almayı düşünüyorum ama alan arkadaş görür :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    quote:

    Orijinalden alıntı: SchwarzMoto

    sende haklısın hocam ama biz rahat durmadık yok turbo büyüttük yok o yok bu derken oluyor ve ben uğraşmaktan çok zevk alıyorum. ama accordlar gerçekten sorunsuzluk abidesi.


    bende aracı aldıktan sonra ustalarıma performansı dahada artırabilirmiyiz diye sordum. dükkanlarının adı TORQUE belki yanlış yazmış olabilirim. ama işleri güçleri bmw lere turbo takmak, nos takmak vs hep zararlı ama güzel para kazandıran şeyler :) neyse bana önce kaşınma dediler sonra ısrarlarıma dayanamayıp turboyla beş on dakika oynadılar. ne yaptıklarını hala bilmiyorum ama araba 4. vitese kadar aralıksız pati çekebiliyordu. normalde 150 beygir olan araba zannediyorum 200 civarına çıktı. aynı günün akşamı yine sanayide dükkanı olan bir müşterimiz geldi ve ona bahsettim durumdan, hemen yarın git düzelttir dedi. nedenini sorduğumda bunu yapan mühendisler diye başladı :) adam haklı olayı sonradan kafamda çözdüm. turbo ne işe yarar? hava basmaya. tabiki motorun yapısına göre belli bir oranda basıyor bunu. pistonların ısıya mukavemeti, şanzumanla motoru birleştiren baskı-volant ın mukavemeti krank vs vs hepsi birbirine uygun yapılmış ve 150 beygir için yapılmış. neyse ertesi gün eski haline döndürttüm arabayı. gün geçip yine yaşlı bir ustayla konuşurken o şekilde 10.000 km gitseydin motoru kucağına alırdın dedi :)
    neyse demem o ki ? valla bende bilmiyorum çok karıştırdım :)) ama orjinale çok müdahale etmemek lazım. benim araba 170 bin km de ve sanırım bu şekilde devam edilirse 500 bini rahat görür. gerçi ben satıp s60 almayı düşünüyorum ama alan arkadaş görür :))

    Alıntıları Göster
    passatlarla aynı motor zaten ama benim motor AGU kodluydu araştırdığımda telli gaz ve forged(güçlendirilmiş piston ) kullanıldıgnı gördüm turbo yazılım dışında s3 ün 225 hp lik motorundan farkı yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SchwarzMoto

    passatlarla aynı motor zaten ama benim motor AGU kodluydu araştırdığımda telli gaz ve forged(güçlendirilmiş piston ) kullanıldıgnı gördüm turbo yazılım dışında s3 ün 225 hp lik motorundan farkı yok

    Alıntıları Göster
    Öncelikle selamlar passat 1.8 t ve 1.9 tdi lerde 2001 ve sonrası comfordline ve üstü donanımlarda eps standart lpg taktıracak arkadaşların turboya uyumlu beyinlerden taktırması gerekiyor birde turbo motorların olazsa olmazı çalıştırdıktan sonra birmüddet hareket ten önce rolantide beklemek ve aynı şekilde stop etmeden önce beklemek gerekiyor turbonun ömrü üçin motoru 3500 devirden sonra uzun süre döndürmemek gerekiyor turbo sorunu yaşamak istemeyen arkadaşların dikkatine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trueman_58

    Öncelikle selamlar passat 1.8 t ve 1.9 tdi lerde 2001 ve sonrası comfordline ve üstü donanımlarda eps standart lpg taktıracak arkadaşların turboya uyumlu beyinlerden taktırması gerekiyor birde turbo motorların olazsa olmazı çalıştırdıktan sonra birmüddet hareket ten önce rolantide beklemek ve aynı şekilde stop etmeden önce beklemek gerekiyor turbonun ömrü üçin motoru 3500 devirden sonra uzun süre döndürmemek gerekiyor turbo sorunu yaşamak istemeyen arkadaşların dikkatine

    Alıntıları Göster
    Karar verdim.
    2.4, 2003 ya da 2004 model accord alacağım. Sorun yaşamak istemiyorum. Şu anda 1993 model opel vectra gt var. sorunları çözebilirsem, bineceğim. yoksa satıp accord alacağım ve araba işine büyük bir NOKTA koyacağım.
    Hepinize teşekkür ederim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.