Şimdi Ara

Passat 2.0 TDI DSG vs Audi A4 2.0 TDI Multitronic

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27
Cevap
1
Favori
6.464
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    2.el 2006-2007 model Passat 2.0 TDI DSG ya da yine aynı modelde Audi A4 2.0 TDI Multitronic modeller arasında kararsız kaldım. Aile aracı olarak uzun yıllar kullanmayı düşünüyorum karar verdiğim bu 2 modelden birini. Bunların dışında model tavsiyeniz varsa lütfen belirtin.

    Öneri, tecrübe ve fikirleriniz için şimdiden teşekkür ederim.



  • audi akar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    audi akar
    50-55bine eski kasa audi a4 alabilirsiniz...ayrıca multitronic şanzıman bir CVT şanzıman...konforlu ama arıza durumunda tamiri pahalı...ayrıca CVT'de vites dişlileri yok,yani tek dişli var,vites geçişi durumu sanal olarak yapılıyor bir nevi...
  • Audi daha prestijlidir bugune bakilirsa forumda onlarca yakinan var VW den.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayraktar.

    Audi daha prestijlidir bugune bakilirsa forumda onlarca yakinan var VW den.
    Bu ikisi arasından audi a4 bence daha öne çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bangsuui

    Bu ikisi arasından audi a4 bence daha öne çıkar.

    Alıntıları Göster
    İki otomatiktende çok çekebilme ihitmalini göz önüne almışsınızdır umarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    İki otomatiktende çok çekebilme ihitmalini göz önüne almışsınızdır umarım.

    Alıntıları Göster
    A4 daha mantıklı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonatave6

    A4 daha mantıklı.

    Alıntıları Göster
    Audinin cvt si tamamen farklı bir sistem ki sistemin ana ve en çok risk içeren parçası olan iki koninin arasında sonsuz oranı sağlayan çelik kayış tüm araçlarda istisnasız aşınıyor ki siz bunun maliyetini bir düşünün .

    İlaveten dsg gibi çok hassas bir şanzıman varken hem daha yeni yürüyen aksama sahip bir araca tercih etmek bana çok ta mantıklı gelmiyor.Ayrıca aynı motorizasyonda bile tekerlek gücü cvt de çok daha düşük seviyede kalıyor, birnevi şanzıman yutuyor gücü.

    Sadece adı audi diye tercih yapmak sizi sıkıntıya sokabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Audinin cvt si tamamen farklı bir sistem ki sistemin ana ve en çok risk içeren parçası olan iki koninin arasında sonsuz oranı sağlayan çelik kayış tüm araçlarda istisnasız aşınıyor ki siz bunun maliyetini bir düşünün .

    İlaveten dsg gibi çok hassas bir şanzıman varken hem daha yeni yürüyen aksama sahip bir araca tercih etmek bana çok ta mantıklı gelmiyor.Ayrıca aynı motorizasyonda bile tekerlek gücü cvt de çok daha düşük seviyede kalıyor, birnevi şanzıman yutuyor gücü.

    Sadece adı audi diye tercih yapmak sizi sıkıntıya sokabilir.

    Alıntıları Göster
    Benim anlamadığım bir konu var 2006 modelden itibaren herkes DSG yazıyor otomatik passatlarına. Arkadaşım bu DSG 2008 den sonra gelmedi mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    Benim anlamadığım bir konu var 2006 modelden itibaren herkes DSG yazıyor otomatik passatlarına. Arkadaşım bu DSG 2008 den sonra gelmedi mi?

    hayır.2005 passat dizellerden itibaren dsg var,fsi'larda eski tiptronikler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Audinin cvt si tamamen farklı bir sistem ki sistemin ana ve en çok risk içeren parçası olan iki koninin arasında sonsuz oranı sağlayan çelik kayış tüm araçlarda istisnasız aşınıyor ki siz bunun maliyetini bir düşünün .

    İlaveten dsg gibi çok hassas bir şanzıman varken hem daha yeni yürüyen aksama sahip bir araca tercih etmek bana çok ta mantıklı gelmiyor.Ayrıca aynı motorizasyonda bile tekerlek gücü cvt de çok daha düşük seviyede kalıyor, birnevi şanzıman yutuyor gücü.

    Sadece adı audi diye tercih yapmak sizi sıkıntıya sokabilir.


    bilgi için teşekkürler. Ben aynı yapıda şanzumanlar olduğunu düşünmüştüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    Benim anlamadığım bir konu var 2006 modelden itibaren herkes DSG yazıyor otomatik passatlarına. Arkadaşım bu DSG 2008 den sonra gelmedi mi?

    hayır.2005 passat dizellerden itibaren dsg var,fsi'larda eski tiptronikler


    şaka mı? madem öyle triptronikler 6 vitesken DSG ler neden 7 vites
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    Benim anlamadığım bir konu var 2006 modelden itibaren herkes DSG yazıyor otomatik passatlarına. Arkadaşım bu DSG 2008 den sonra gelmedi mi?

    hayır.2005 passat dizellerden itibaren dsg var,fsi'larda eski tiptronikler


    şaka mı? madem öyle triptronikler 6 vitesken DSG ler neden 7 vites


    Yıllara göre tiptronik şanzımanlar şöyle.

    2005= 2.0 TDI 6-DSG, FSI 6 vitesli klasik tiptronik
    2006= Aynı
    2007= Aynı
    2008= 2.0 TDI 6-DSG, TSI 6-DSG, FSI 6 vitesli klasik tiptronik
    2009= 2.0 TDI 6-DSG, TSI 6-DSG

    Ondan sonra yanılmıyorsam 2010 modelde hepsi 7- DSG oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    Benim anlamadığım bir konu var 2006 modelden itibaren herkes DSG yazıyor otomatik passatlarına. Arkadaşım bu DSG 2008 den sonra gelmedi mi?

    hayır.2005 passat dizellerden itibaren dsg var,fsi'larda eski tiptronikler


    şaka mı? madem öyle triptronikler 6 vitesken DSG ler neden 7 vites


    Yıllara göre tiptronik şanzımanlar şöyle.

    2005= 2.0 TDI 6-DSG, FSI 6 vitesli klasik tiptronik
    2006= Aynı
    2007= Aynı
    2008= 2.0 TDI 6-DSG, TSI 6-DSG, FSI 6 vitesli klasik tiptronik
    2009= 2.0 TDI 6-DSG, TSI 6-DSG

    Ondan sonra yanılmıyorsam 2010 modelde hepsi 7- DSG oldu.

    Alıntıları Göster
    Görsel olarak ve prestij açısından audi önde olabilir ama
    uzun süreli kullanım amaçlı alacaksanız, bence aynı paraya
    daha yüksek model ve daha düşük km'li olanını seçmeniz
    sorun yaşamamanız için hayrınıza olacaktır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    Görsel olarak ve prestij açısından audi önde olabilir ama
    uzun süreli kullanım amaçlı alacaksanız, bence aynı paraya
    daha yüksek model ve daha düşük km'li olanını seçmeniz
    sorun yaşamamanız için hayrınıza olacaktır...

    Alıntıları Göster
    Görüşleriniz için teşekkürler arkadaşlar...

    Başka bir tecrübesi olanlar varsa yine görüşlerini belirtse sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anaximenes

    Görüşleriniz için teşekkürler arkadaşlar...

    Başka bir tecrübesi olanlar varsa yine görüşlerini belirtse sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle A4 .
    Prestijli araba .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anaximenes

    Görüşleriniz için teşekkürler arkadaşlar...

    Başka bir tecrübesi olanlar varsa yine görüşlerini belirtse sevinirim.


    Daha önceki aracım passat tdı ydi bazı sorunlar yaşadığım için memnun değildim değiştirmek için birçok modeli aradım özellikle A4 ün tasarımını çok beğendiğim için onu da çok araştırdım ancak yüksek modelleri pahalı geldiği için şu anki aracımı yani başka bir model aldım ancak yinede de bu iki araç arasında kaldı iseniz A4 ünüz olmasını tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    Benim anlamadığım bir konu var 2006 modelden itibaren herkes DSG yazıyor otomatik passatlarına. Arkadaşım bu DSG 2008 den sonra gelmedi mi?

    hayır.2005 passat dizellerden itibaren dsg var,fsi'larda eski tiptronikler


    2005 dizellerdeki de eski tip benim bildiğim.


    Audi daha prestijli,güzel ve havalı ama passat daha kullanışlı bana göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhilleus -- 13 Temmuz 2011; 15:35:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    Benim anlamadığım bir konu var 2006 modelden itibaren herkes DSG yazıyor otomatik passatlarına. Arkadaşım bu DSG 2008 den sonra gelmedi mi?

    hayır.2005 passat dizellerden itibaren dsg var,fsi'larda eski tiptronikler


    2005 dizellerdeki de eski tip benim bildiğim.


    Audi daha prestijli,güzel ve havalı ama passat daha kullanışlı bana göre


    2005 model hem B5.5 kasa, hem de B6 kasa var. B5.5'ların hepsi eski tip tabi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: vince_Tr

    Benim anlamadığım bir konu var 2006 modelden itibaren herkes DSG yazıyor otomatik passatlarına. Arkadaşım bu DSG 2008 den sonra gelmedi mi?

    hayır.2005 passat dizellerden itibaren dsg var,fsi'larda eski tiptronikler


    2005 dizellerdeki de eski tip benim bildiğim.


    Audi daha prestijli,güzel ve havalı ama passat daha kullanışlı bana göre


    2005 model hem B5.5 kasa, hem de B6 kasa var. B5.5'ların hepsi eski tip tabi.

    Alıntıları Göster
    Valla bende Audi A4 2.0 TDİ multi de karar kıldım gibi yine de 2.el de baya bir kafamda soru işareti oluyor.

    http://forum.donanimhaber.com/m_50383971/mpage_1/f_/key_//tm.htm#50706737

    Ben daha çok 2008 B7 kasa ile b8 kasa arasında kaldım.Aynı km de 2 araba ama tek seçim hakkım var.

    Ayrıyetten Audi nin 2.0 lık PD dizel mooru ile Multitronic şanzımanın sorunsuzluğu nasıldır acaba.Bu konuda çok şikayet var sanırım.


    Çevrem de Passat kullananlar arasında da motor kapağı çatlatma,turbo fail ve enjektör yeme birhayli var.Audi de aynı moor olduğundan sorun çıkarırmı diye korkmuyor değilim.

    Malum sorun çıkarsa Doğuş Auto öper bizi. :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ForceBeWithYou -- 13 Temmuz 2011; 16:00:08 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.