Şimdi Ara

Yeni Corolla 1.6 Dream Multidrive S Kullananlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
13.776
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2016 Fc5 Kasa civic 1.6 atmosferik kullanıcısıydım ve ciddi yakıt tüketimi olsun 11 saniyede 0-100 olsun düşük tork derken aracı sattım. Yeni corolla da atmosferik fabrika verileri yakıt ciddi düşük ve 0-100de iyileştirmeler var gayet başarılı gözüküyor. Hali hazırda kullanan arkadaşlar varsa yakıt hakkında bilgi verebilirmi. İnternette biraz bakındım ancak pek net bilgi yok. Son olarak YENİ COROLLA HATCHBACK 1.2 Turbo Dream X-Pack Multidrive S yeni çıkan aynı paralar gibi bagaj derdim yok 1.2 le 1.6 arasında yakıt ahım şahım olacakmıdır ? Çok farkedecekse hb kasaya geçmeme değecekmidir? Yoksa Yeni 2008 de 170 e bırakılıyor onumu tercih etmeliyim? Biliyorum suv farklı klasman ama aynı paralarda bu seçenekte var sizce ne yapmalı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ircan -- 29 Şubat 2020; 16:2:7 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Toyota Corolla 1.6 Dream Multidrive S Kullanıcı Yorumları

    Toyota Corolla 1.6 Dream Multidrive S modeli, son yıllarda Türkiye'de en çok tercih edilen kompakt sedanlardan biri haline geldi. Yeni nesil Corolla'nın bu versiyonu, konforlu sürüşü, gelişmiş özellikleri ve ekonomik yakıt tüketimiyle dikkat çekiyor.

    Sürüş Deneyimi:

    Kullanıcılar, Corolla 1.6 Dream Multidrive S'in sürüş deneyimini genel olarak olumlu değerlendiriyor. Aracın 122 beygir gücündeki 1.6 litrelik benzinli motoru, yeterli güç ve performans sağlıyor. Çok kademeli CVT şanzıman, sorunsuz ve konforlu vites geçişleri sunuyor.

    Özellikler ve Donanım:

    Corolla 1.6 Dream Multidrive S, zengin bir özellik ve donanım listesine sahip. 9 inçlik dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, Apple CarPlay ve Android Auto uyumluluğu sunuyor. Ayrıca, klima, hız sabitleyici ve adaptif seyir kontrolü gibi özellikler standart olarak geliyor.

    Yakıt Verimliliği:

    Kullanıcılar, Corolla 1.6 Dream Multidrive S'in yakıt verimliliğini büyük bir artı olarak görüyor. Araç, şehir içinde yaklaşık 7,1 litre/100 km, şehir dışında ise 4,9 litre/100 km yakıt tüketiyor. Bu değerler, rakiplerine kıyasla oldukça ekonomik.

    Kullanıcı Yorumları:

    Genel olarak, Toyota Corolla 1.6 Dream Multidrive S kullanıcıları, araçtan memnun olduklarını ifade ediyor. Olumlu yorumlar arasında konforlu sürüşü, geniş iç mekanı, zengin özellikleri ve güvenilirliği yer alıyor.

    Sonuç:

    Toyota Corolla 1.6 Dream Multidrive S, konforlu ve ekonomik bir sürüş deneyimi arayanlar için ideal bir seçenektir. Zengin özellikleri, düşük yakıt tüketimi ve geniş iç mekanı, bu modeli rakiplerine karşı öne çıkarıyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 2019 corolla manuel şehir içi sakin kullanımda istanbulda 7-7.5 LT civarı yakıyor

    Hem kadran hem yolu çeken kameralı tüketim verisi fikir sahibi yapar sizi


    1.2 Turbo ile Atmosferik arasında 1-2 lt minimum tüketim farkı olur.Turbo daha az yakar.

    1.6 Atmosferik lpg ile hertürlü daha az yakar 1.2 turbodan eğer lpg gibi düşüncem kesin olarak yok diyorsanız 1.2 turbo alın derim

    Yılda 10 bini geçerim lpg yaktırırım derseniz 1.6 atmosferik daha mantıklı bence

    1.2 Turboya da lpg takarlar ama hem kit maliyeti 2-3 katı hemde sıkıştırma oranı yüksek olduğu için turbo motor da sorun çıkma ihtimali daha yüksek diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 29 Şubat 2020; 16:5:49 >




  • hocam icon paket benzinli edc meganlara bakabilirsiniz. corollo hb 1.2'nin tork verileri günümüz şartlarına göre düşük geldi bana. 1.33 tce'nin 240 torku var ve yakıt tüketimi sakin kullanımda eski nesil dizeller kadar.
    1.6 atmosferik olan eğer düz yolda kullanıyorsanız az takıyor rotanız yokuşlu ise tüketim fabrika verisinin oldukça üstüne çıkar.
  • batkent B kullanıcısına yanıt
    Torkun önemi tabii ki büyük ama belli bir noktadan sonra gazı köklemeyecekseniz bir anlamı yok. 1.2 turbo araçta 185 tork çok çok iyi.

    Zaten torktan ful performans alacağım derseniz yakıt performansına güle güle deyin. Bu benim düşüncem. Düşük torklu da yüksek torklu da aracım oldu. HP ve torku araçta hissetmek müthiş bir duygu ama yakıt tüketimini şehir içinde iki - üç katına cikartirsa şaşırmayın.
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Fabrika verisi tüketimleri hemen hemen aynı. 1-2 litre daha az yakmaz. Duruma göre 0.5 e kadar az yakabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Fabrika verisi tüketimleri hemen hemen aynı. 1-2 litre daha az yakmaz. Duruma göre 0.5 e kadar az yakabilir.
    En az 1 lt az yakar testler de göreceğiz.

    Atmosferik özellikle trafikte yakıtı çok arttırıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 29 Şubat 2020; 16:36:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    hocam icon paket benzinli edc meganlara bakabilirsiniz. corollo hb 1.2'nin tork verileri günümüz şartlarına göre düşük geldi bana. 1.33 tce'nin 240 torku var ve yakıt tüketimi sakin kullanımda eski nesil dizeller kadar.
    1.6 atmosferik olan eğer düz yolda kullanıyorsanız az takıyor rotanız yokuşlu ise tüketim fabrika verisinin oldukça üstüne çıkar.
    yok hocam megane kronik sorunları yuzunden ve sanzman yarı otomatık oldugundan dusunmuyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • emrcnd E kullanıcısına yanıt
    Turbolu araçlar trafikte daha çok arttırır bence. Atmosferik gibi lineer güç vermiyor. Bir de atmosferik ve cvt trafikte daha ekonomik oluyor manuele göre.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrcnd

    En az 1 lt az yakar testler de göreceğiz.

    Atmosferik özellikle trafikte yakıtı çok arttırıyor

    Alıntıları Göster
    Acıkca soylyeyım ben 2016 fc5 kasa atmsferıkle şehir içi 10 ila 12 litre ile geciyordum eğer bu yeni atmsferık 1.2 le arasında 1ltre atacaksa çok iyi derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeyourmindtr

    Torkun önemi tabii ki büyük ama belli bir noktadan sonra gazı köklemeyecekseniz bir anlamı yok. 1.2 turbo araçta 185 tork çok çok iyi.

    Zaten torktan ful performans alacağım derseniz yakıt performansına güle güle deyin. Bu benim düşüncem. Düşük torklu da yüksek torklu da aracım oldu. HP ve torku araçta hissetmek müthiş bir duygu ama yakıt tüketimini şehir içinde iki - üç katına cikartirsa şaşırmayın.
    anlatamaya çalıştığım şey uzun yol ve araç yüklü iken gidişi. ne kadar yüksek tork o kadar az devir demek günün sonunda. 185 tork araç full dolu iken yokuşlarda vites düşürtebilir veya sollamalarda zayıf kalabilir.
  • batkent B kullanıcısına yanıt
    Benim fc5 civic 152 Nm tork vardı. İnanın ufak yokuslarda bile hız sabitlemede oldugunda araç bagırmaya baslıyordu. En ideal limit olması gereken tork sizce nedir. Bunun altı öldürür diyebileceğiniz. Veya sizin fc5 gibi olmayan diyebileceginiz
  • ircan kullanıcısına yanıt
    kronik sorunları nedir ? şirketimizde 7 tane mevcut, bilgi edinelim

    ekleme:2017 modeller 180-210bin km aralığındalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ircan

    Benim fc5 civic 152 Nm tork vardı. İnanın ufak yokuslarda bile hız sabitlemede oldugunda araç bagırmaya baslıyordu. En ideal limit olması gereken tork sizce nedir. Bunun altı öldürür diyebileceğiniz. Veya sizin fc5 gibi olmayan diyebileceginiz
    2017 model Civic kullandım uzun yolda 8-10 defa ,araçta hız sabitlemeyi açamıyorsunuz zaten, yokuşta deviri fulluyor araç sürekli.bende 1.2 tce icon Megane var 205 tork olmasına rağmen aynı güzergahta hiç 6. Vitesten düşmüyor araç hız sabitlemede dahil pek oynamıyor. Torku 205 ama 1.33 tce'nin 240 Torku var o tam 1.5 dizel gibi :) 205de iş görüyor fakat siz yine de yüksek bakın derim ;) ama 1.2 corollo 5 kişi full bagaj ile uzun yolda uzer biraz yem yakıt da artar . Size tavsiyem istemeseniz de 1.3 benzinli Megane test edin bayide gücü görün ona göre karar verin aynı sekilde corollayida.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ircan

    Benim fc5 civic 152 Nm tork vardı. İnanın ufak yokuslarda bile hız sabitlemede oldugunda araç bagırmaya baslıyordu. En ideal limit olması gereken tork sizce nedir. Bunun altı öldürür diyebileceğiniz. Veya sizin fc5 gibi olmayan diyebileceginiz
    Lpg niye taktırmadınız fc5e herkes lpgli biniyo
  • Yakıt olarak çok bir fark olmaz. Performans bir tık daha iyi. Ama bağırma olayı tüm atmosferik motorlarda vardır. Eğer LPG düşünüyor iseniz sedan almanız lazım. Ama ben LPG takmam diyorsanız hb bence çok mantıklı bir tercih olur. Hatta atmosferik motora buluşmaya gerek yok. Zaten LPG için alınıyor. Bunun için almayan arabadan anlamıyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevozgur -- 29 Şubat 2020; 23:18:0 >
  • Exe eco paketti hocam. Lpg de benzinle karışık öyle az yakan bir araba değildi. 45 kr buluyor rahatlıkla. Ben hayatımda ilk defa lpg kullandım ve güvenlik hs dolum anı şamandradan gelen ses o an arabada çoçuklar da varsa beni sıcak hava vs. hep tedirgin etti. Taki birde kapalı otoparka girememeye başladım son zamanlar ondan sonra 10kr fazla yaksın ama tek tip olsun dedim. Atmosferiğe bulaşmaktan öte bahsi geçen arabanın fabrika verileri benim fc5 le ciddi farkları olduğundandı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ircan

    Benim fc5 civic 152 Nm tork vardı. İnanın ufak yokuslarda bile hız sabitlemede oldugunda araç bagırmaya baslıyordu. En ideal limit olması gereken tork sizce nedir. Bunun altı öldürür diyebileceğiniz. Veya sizin fc5 gibi olmayan diyebileceginiz
    Asla leke sürmek değil niyetim ve bu kasaya uz7n süre bindiğimdende değil. Zaten zamanında fuluance ve hala babam latitude binmekte ikisinide sıfır aldık. Fluence 70k da eksntrik kayışı koparmıştı yolda birtek ozaman bırakmıştı başkada bir derdimiz olmadı. Otomatik şanzmanla ilgili çok şikayet okudum, iç gösterge ekranınla ilgili çok şikayet okudum ve araç süspansiyon sesinle ilgili.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ircan

    Exe eco paketti hocam. Lpg de benzinle karışık öyle az yakan bir araba değildi. 45 kr buluyor rahatlıkla. Ben hayatımda ilk defa lpg kullandım ve güvenlik hs dolum anı şamandradan gelen ses o an arabada çoçuklar da varsa beni sıcak hava vs. hep tedirgin etti. Taki birde kapalı otoparka girememeye başladım son zamanlar ondan sonra 10kr fazla yaksın ama tek tip olsun dedim. Atmosferiğe bulaşmaktan öte bahsi geçen arabanın fabrika verileri benim fc5 le ciddi farkları olduğundandı.
    kapali otoparka girememe nasil oldu hangi ilde aynayla alttan lpg hortumunu mu gorduler ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onyargisiz

    kapali otoparka girememe nasil oldu hangi ilde aynayla alttan lpg hortumunu mu gorduler ?

    Alıntıları Göster
    1 kere izmir 2 kere istanbulda oldu hocam. Hayır denetlyen arkadaş kesin bilgilendirilmiş veya bilgiliydi araçların depo kapaklarını açıyordu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ircan

    1 kere izmir 2 kere istanbulda oldu hocam. Hayır denetlyen arkadaş kesin bilgilendirilmiş veya bilgiliydi araçların depo kapaklarını açıyordu

    Alıntıları Göster
    anladim hocam civic biraz fazla yakiyormus corolla benzin lpg karisik 40 kurusu gecmez
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.