Şimdi Ara

PASSATA MOTORDAN GELEN SESE YARDIM !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
12.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2006 MODEL PASSAT 2.0 TDİ 255.000 KMDEKİ ARACIM 180.000 KMDE MOTOR REKTİFİYE OLDU


    ARAÇ SOĞUKKEN ISINANA KADAR MOTORDAN GELEN TAKIRTI SESİ NEREDEN GELDİĞİNİ BULAMADIM FAKAT RÖLANTİDE HAFİF GAZA BASTIĞIMDA SES KESİLİYOR

    YADA SOĞUKKEN HAREKET ETTİĞİMDE DE SES KESİLİYOR. TRİGER DEĞİŞELİ 70.000 KM OLDU TRİGERİN DEĞİŞİM VAKTİ Mİ GELDİ SES V KAYIŞINDAN GELEBİLİR Mİ

    MOTOR TAKOZLARINDAN YAPABİLİR Mİ KAFAM ÇOK KARIŞTI ACABA SESİ PİSTONLAR MI YAPIYOR. YAĞ DEĞİŞİMİNDEN SONRA SESİ BİRAZ KESMİŞTİ.



  • Buralar değerlenebilir. Yerimi alayım.

    Yardım olarak: Rölantide , soğuk motorda takırtı, gaz verince kesilmesi gibi şeyler ister istemez motor kulağı mı acaba dedirtiyor insana. Benzinli olsaydı rölanti kontrol valfi diyecektim. "Rektefiye sonrası motorun düzgün oturtulamamış olma ihtimali var mı acaba ?" diyecektim ki baştan okudum, arada epey km farkı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 19 Şubat 2015; 15:10:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Buralar değerlenebilir. Yerimi alayım.

    Yardım olarak: Rölantide , soğuk motorda takırtı, gaz verince kesilmesi gibi şeyler ister istemez motor kulağı mı acaba dedirtiyor insana. Benzinli olsaydı rölanti kontrol valfi diyecektim. "Rektefiye sonrası motorun düzgün oturtulamamış olma ihtimali var mı acaba ?" diyecektim ki baştan okudum, arada epey km farkı var.
    HAVANIN SOĞUKLUĞUNA GÖRE SESİNDE ŞİDDETTİ ARTIYOR USTALARA GÜVENEMİYORUM BİRİ TRİGER DER BİRİ MOTOR KULAĞI DER BİRİ ŞANZIMAN :)

    BOZUK YOLLARDA ARKADAN GELEN SESİ GİDERMEK İÇİN ARKA AMORTİSÖR VE TAKOZLARINI DEĞİŞTİRDİLER SES YİNE KESİLMEDİ FORMDA BİRAZ ARAŞTIRMALARIM

    SONUCU 2 TANE ARKA Z ROTU ALDIM BAŞKA Bİ USTAYA GİDEREK DEĞİŞTİRMESİNİ SÖYLEDİM VE ARACIN KONFORU YERİNE GELDİ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlhtr

    HAVANIN SOĞUKLUĞUNA GÖRE SESİNDE ŞİDDETTİ ARTIYOR USTALARA GÜVENEMİYORUM BİRİ TRİGER DER BİRİ MOTOR KULAĞI DER BİRİ ŞANZIMAN :)

    BOZUK YOLLARDA ARKADAN GELEN SESİ GİDERMEK İÇİN ARKA AMORTİSÖR VE TAKOZLARINI DEĞİŞTİRDİLER SES YİNE KESİLMEDİ FORMDA BİRAZ ARAŞTIRMALARIM

    SONUCU 2 TANE ARKA Z ROTU ALDIM BAŞKA Bİ USTAYA GİDEREK DEĞİŞTİRMESİNİ SÖYLEDİM VE ARACIN KONFORU YERİNE GELDİ.

    Alıntıları Göster
    V kayışı testi için araç çalışırken v kayışına biraz su dök kesiliyosa v kayışındandır.




  • Bende de ayni ses var, bakimdan sonra duymaya basladim, sanki motordan geliyor gibi fakat sesin radyatorden geldigini farkettim, sarsintida titresim yapip ses cikariyor bende. Szde kontrol edin belki boyle basit bir seydir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihdikmentr


    2006 MODEL PASSAT 2.0 TDİ 255.000 KMDEKİ ARACIM 180.000 KMDE MOTOR REKTİFİYE OLDU


    ARAÇ SOĞUKKEN ISINANA KADAR MOTORDAN GELEN TAKIRTI SESİ NEREDEN GELDİĞİNİ BULAMADIM FAKAT RÖLANTİDE HAFİF GAZA BASTIĞIMDA SES KESİLİYOR

    YADA SOĞUKKEN HAREKET ETTİĞİMDE DE SES KESİLİYOR. TRİGER DEĞİŞELİ 70.000 KM OLDU TRİGERİN DEĞİŞİM VAKTİ Mİ GELDİ SES V KAYIŞINDAN GELEBİLİR Mİ

    MOTOR TAKOZLARINDAN YAPABİLİR Mİ KAFAM ÇOK KARIŞTI ACABA SESİ PİSTONLAR MI YAPIYOR. YAĞ DEĞİŞİMİNDEN SONRA SESİ BİRAZ KESMİŞTİ.


    sesi dinlemeden nerden geldiğini görmeden cevap vermemiz pek sağlıklı olmaz ama tahminimce sübab zincirinden geliyordur..sübab gerg zincir aparatı yağın hidrolik etkisi ile hareket eder motor çalıştırılıp ardından yağ iyice akışkan olunca ses kesilir gergi sağlanır..motor kodunu yazın bir bakayım belki sistem yapısı değişmiş olabilir..




  • Benim anlamadığım araç niye o kadar erken rektefiye oldu yav
    Passatta En sevdiğim kasadır kendisi.üzüldüm durduk yere.
    Yazılım falan mi vardı acaba
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    CRDi motordan gelen tuhaf ses
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • madcow165 kullanıcısına yanıt
    1) O YILLARDA KÖTÜ MAZOT

    2) BİLİNÇSİZ DİZEL ARAÇ KULLANIMI

    3) VOLKSWAGEN GRUBU ARAÇLARIN 1000 KM DE ORTALAMA YARIM LİTRE YAĞ EKSİLTMESİ

    4) TURBONUN 2000 DEVİRDEN SONRA TAM GAZ YAPIP O TORKU ADRENALİN HALİNE GETİRMEK

    5) ARACI ÇALIŞTIRIP HEMEN HAREKET ETMEK

    DAHA BİRÇOK SEBEB VAR REKTEFİYE İÇİN..
  • rudeboy87 kullanıcısına yanıt
    SES KAPUTU AÇTIĞIMIZDA SOL TARAFTA (TRİGER KAYIŞININ OLDUĞU TARAFTAN GELİYOR)

    SES TİZ DEĞİL TOK BİR SES TOKMAKLAMAK GİBİ SESİN GELMESİ PERİYODİK DEĞİL SANİYEDE BİR KERE İKİ KERE ÜÇ KERE BU ARADA GİDİP GELİYOR.

    SABAH ÇALIŞTIRDIĞIMDA SES DAHA KUVVLETLİ AKŞAM ÇALIŞTIRDIĞIMDA BAZEN OLUYOR VE DAHA CILIZ FAKAT 3 4 GÜN YATINCA SES BARİZ BİR ŞEKİLDE DAHA

    TOK DAHA KUVVETLİ DUYULUYOR
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlhtr

    SES KAPUTU AÇTIĞIMIZDA SOL TARAFTA (TRİGER KAYIŞININ OLDUĞU TARAFTAN GELİYOR)

    SES TİZ DEĞİL TOK BİR SES TOKMAKLAMAK GİBİ SESİN GELMESİ PERİYODİK DEĞİL SANİYEDE BİR KERE İKİ KERE ÜÇ KERE BU ARADA GİDİP GELİYOR.

    SABAH ÇALIŞTIRDIĞIMDA SES DAHA KUVVLETLİ AKŞAM ÇALIŞTIRDIĞIMDA BAZEN OLUYOR VE DAHA CILIZ FAKAT 3 4 GÜN YATINCA SES BARİZ BİR ŞEKİLDE DAHA

    TOK DAHA KUVVETLİ DUYULUYOR
    Neden büyük harfle yazdığınızı sorabilir miyim?
  • BARKU B kullanıcısına yanıt
    formda yeniyim küçük harf kullanmam daha doğru olacak teşekkürler.
  • Aracın yağlanması ile ilgili bir sıkıntı olabilir. Eski aracımda başıma geldi. Isınınca gidiyordu. Subaplar dan ses geliyor sanıyordum. Yağ pompası değişti. Ona bağlı zincir değişti. Tabi yataklar zarar görmüş. Onun da masrafı derken motor yapılmıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihdikmentr

    1) O YILLARDA KÖTÜ MAZOT

    2) BİLİNÇSİZ DİZEL ARAÇ KULLANIMI

    3) VOLKSWAGEN GRUBU ARAÇLARIN 1000 KM DE ORTALAMA YARIM LİTRE YAĞ EKSİLTMESİ

    4) TURBONUN 2000 DEVİRDEN SONRA TAM GAZ YAPIP O TORKU ADRENALİN HALİNE GETİRMEK

    5) ARACI ÇALIŞTIRIP HEMEN HAREKET ETMEK

    DAHA BİRÇOK SEBEB VAR REKTEFİYE İÇİN..

    o yıllarda sadece dizel passat mı vardı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyzade0606

    quote:

    Orijinalden alıntı: melihdikmentr

    1) O YILLARDA KÖTÜ MAZOT

    2) BİLİNÇSİZ DİZEL ARAÇ KULLANIMI

    3) VOLKSWAGEN GRUBU ARAÇLARIN 1000 KM DE ORTALAMA YARIM LİTRE YAĞ EKSİLTMESİ

    4) TURBONUN 2000 DEVİRDEN SONRA TAM GAZ YAPIP O TORKU ADRENALİN HALİNE GETİRMEK

    5) ARACI ÇALIŞTIRIP HEMEN HAREKET ETMEK

    DAHA BİRÇOK SEBEB VAR REKTEFİYE İÇİN..

    o yıllarda sadece dizel passat mı vardı?


    o yıllarda hemen hemen tüm markaların dizelleri vardı fakat yazdığım sebeplerden dolayı erken rektefiye olduğunu belirttim. çoğu aracında 180.000-250.000 kmlerde motor yaptırdığı bilinmektedir.




  • sorunun sebebı yüzde doksan şu videodaki parça https://www.youtube.com/watch?v=9AmBRsKrmNE

    gürültüsü de şuna benzer olmalıhttps://www.youtube.com/watch?v=293LWt2ABdE
  • rudeboy87 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim rudeboy87 yarın sabahtan götüreceğim ankara mass otoya bakalım ne çıkacak
  • rudeboy87 kullanıcısına yanıt
    ses daha tok ve motor sesinden daha kuvvetli, motorun zamanlamasından ayrı gibi volant seside olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlhtr

    ses daha tok ve motor sesinden daha kuvvetli, motorun zamanlamasından ayrı gibi volant seside olabilir.
    volant olabilecegini düşünüyorum. sesin videosunu cekip atarsanız daha da yardımcı olabilecek arkadaşlar cıkar diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mlhtr

    ses daha tok ve motor sesinden daha kuvvetli, motorun zamanlamasından ayrı gibi volant seside olabilir.
    nerdesiniz bilmiyorum ama soğukta çalışan dizel her zaman ses yapar sabah kalktığımda hava -17 derecedeydi motor ilk çalışmada gürültülü ve sarsıntılı çalıştı her zamanki gibi çünkü havalar hep - değerde don motorun içindeki yağda kalınlaşıyor tabi bu süre bende 30 saniye kadar bence 1-2 dakikayı geçmiyorsa problem yok.
  • Ankaradayim 1 2 dakika calismasi yeterli degil motor sicakligi 70 dereceyi gecmeden kesmiyo
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.