Şimdi Ara

Passattaki 1.4 Tsi 125lik Ünite Nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
3.189
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tsi ünitelerde yag yakma,(160likta) piston kırma v.s. gibi sorunlar duyuyoruz.

    Peki bu 125likler Nasıldır? Herhangi kronik sorunu var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Passat'taki 1.4 TSI 125 hp Motoru

    Volkswagen Passat'ın 1.4 TSI 125 hp motoru, kompakt ve verimli bir güç ünitesidir. Sürücülere çevik performans ve düşük yakıt tüketimi sunar.

    Performans

    1.4 litre hacimli dört silindirli motor, 125 beygir güç ve 200 Nm tork üretir. Bu, Passat'a 0'dan 100 km/sa hıza 9,9 saniyede ulaşma ve 207 km/sa azami hız sağlayan etkileyici bir performans kazandırır.

    Yakıt Tüketimi

    1.4 TSI 125 hp motor, verimliliği ile bilinir. WLTP standartlarına göre ortalama 6,1-6,9 litre/100 km yakıt tüketir. Bu, daha uzun yolculuklar için düşük işletim maliyetleri anlamına gelir.

    Kullanıcı Yorumları

    Passat 1.4 TSI 125 hp kullanıcıları genellikle motorun sorunsuz çalışma performansından, canlı tepkisinden ve yakıt ekonomisinden olumlu yorumlar yaparlar.

    Kronik Sorunlar

    1.4 TSI motor ailesi, erken üretim modellerinde bazı kronik sorunlar yaşamıştır. Ancak 1.4 TSI 125 hp motor, bu sorunlardan büyük ölçüde etkilenmemiştir.

    1.4 TSI 125 hp ile Karşılaştırılabilir Motorlar

    1.4 TSI 125 hp motor, 1.4 TSI 122 hp ve 1.4 TSI 150 hp motorlar ile karşılaştırılabilir. 1.4 TSI 125 hp, 1.4 TSI 122 hp'den biraz daha güçlüdür ancak 1.4 TSI 150 hp'den biraz daha az güçlüdür.

    Sonuç

    Volkswagen Passat'ın 1.4 TSI 125 hp motoru, günlük sürüş için dengeli ve yetenekli bir güç ünitesidir. Performans, yakıt ekonomisi ve güvenilirlik açısından iyi bir seçenek sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.4tsi 122-125hp bmt (bluemotion) motorlar daha rafine ve iyileştirilmiş üniteler hocam. ben pek sorun yaşayan duymadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1395 CC olan BMT 125-150 HP ünitelerde kronikleşmiş bir piston kırma yok , yağ eksiltme ise yok veya eser miktarda.

  • Az miktarda ise sorun değil zaten 1000 km de bir kontrol ediyorum araclarimi.

    Uzun zamandir arac değiştirme düşüncesindeyim arastiriyorum bakalim.

    Teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel motordur, turboları 140 ve 150 lik üniteyle farklıdır ama ekonomiklik açısından eli daha cimridir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır km'den itibaren 67 bin km kullandım. 8 binde ve 24 bin km'de yağ uyarısı verdi sonrasında bir daha vermedi. Bakımı gelene kadar biraz yağ yakar ama motora zarar verecek veya sizi zorda bırakacak kadar değil. Euro 6'dır, 122'lik Euro 5'lere göre daha akıcı ve sessiz. Gidişi güzel yakıtı kullanıma bağlı ayağınıza hakim olursanız güzel tüketimler elde edersiniz ancak sürekli kısa mesafe gazlamalı kullanımlarda 10 litrenin altı imkansız çoğu motorda olduğu gibi. Herhangi bir sorunla karşılaşmadım ben çok memnun kaldığım bir motordu.

  • Ben sıfır alıp yaklaşık 100.000 km kullanmıştım. Yağ yakma olayı hiç başıma gelmedi. Tsi ünitenin daha güncel versiyonu diyebiliriz. Sessiz çalışıyor güzel ivmeleniyor. Bu arada ilk nesil kompresörlü tsi jettam da vardı sanıyorum 160 bg olanından onda da yağ yakma olayı hiç başıma gelmemişti.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yag yakma yok
    Performansi fena degil
    Sessiz
    Ekonomik
    Uzun ömürlü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 TSI'ların en güvenilir versiyonunun en yeni versiyonu diyebiliriz,hem ekonomik hem problemsiz bir motordur.Performans fazla arıyorsanız Passat'ın ağır kasası altında pek iyi işler ortaya koyamadığı durumlar olabiliyor ancak kesinlikle yetersiz değil,normal bir kullanıcıyı memnun eder her türlü.

  • Gelmiş geçmiş en sorunsuz tsi dır kendileri. Gözü kapalı alınır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • B7 passatta 122 lik olanı 6 sene kullandım, çok memnundum. 125 hp olanı da onun yenilenmiş türevi diye biliyorum, o nedenle alınır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yağ eksiltti, piston kırdı, triger koptu gibi sorunları yoktur en sorunsuz tsi motorlardan biridir. Gidişi çekişi iyidir yakıt tüketimi benzinli için iyidir. Kronik vw hastalığı devirdaim bozar. Güzel yanı triger kayışı 120 bin km'ye bir değişir yıl sınırı yok (180 bin km idi 120 bin diye revize edildi) yağ eksiltme tabii ki var ama arıza olarak nitelendirecek kadar değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.