Şimdi Ara

>PAVILION ALDIĞINA PİŞMAN OLMAYANLAR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
0
Favori
5.041
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • demekki belirli serilerde arıza var :S 9000 8000 4000 serilerinde çok fazla sorun yok gibi...
  • umarım dv2000'lerde de sorun yoktur..büyük bir kumar oynaıp almayı düşünüyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yuzuakyener


    quote:

    Orjinalden alıntı: DVB


    quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI

    Çıkar illa pişman olmayan beah. Kimsenin pişman olmasını istemem. HP yetkilileri gelmez buraya beah bir kaç tane var zaten burada elemanları sen merak etme




    evet bir elemanda benim , ama görev icabı değil yardımcı olmak derdindeyim

    Buarada 1.5 sene oldu dv 8000 cihazım hala taş gibi


    Gözlerimiz yolda kalmıştı kardeş



    İşte geldim burdayım köstebek cihaz çok güzel tavsiye ederim ama öyle 6000 serisi gibi janjanlı değil kendi karizması var

     >PAVILION ALDIĞINA PİŞMAN OLMAYANLAR




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uzaylioglan

    umarım dv2000'lerde de sorun yoktur..büyük bir kumar oynaıp almayı düşünüyorum


    Aslında dv2000 pavilion ailesinde kalıp ve kullanım olarak en güzel cihaz ama bazılarında touchpad ve ekran sorunu oluyor onun dışında problem yok gibi
  • Tamam tamam şimdi hatırladım DV8000 i banada yedek bilgisyar olarak bunu vermişlerdi. Tost makinasını andıran bir görüntüsü var evet tip birazcık kötü Ama içini bilemeyeceğim. Yalnız DVB haberin olsun eğer sürekli kendi klavtyesini kullanıyorsan bileklerinin deydiği Hoparlor kısmının boyaları soyuluyor.

    Hatta bana verileninkide soyulmuştu Biraz da bende soyuldu işte böyle




  • Benim arkadaşın ki de soyuldu hoparlör kısmının boyası onun dışında hiç birşeyi yok Dv8000 alsaydık zamanında keşke
  • dv5000 lerde öle o yer soyuluyor bide şarzı 50 dk falan gidiyordu normal modda ....
  • benim bir şikayetim yok aslında şu anda kullandıgım 2. hp laptop..... ilki arızalandı ve para iadesi aldım .Fakat yeni aldıgım hp de sık sık kapanıo en yakınn zamanda servise vermem gerekiyor. Çünkü nasıl olsa 30 iş günü süresince yapmıyorlar ve bende para iadesi alıyorum . Böylelikle hp laptopum hiç eskimiyor. sürekli yenisini alıyorum sanırım hp ye teşekkür borcum var....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sismayy

    benim bir şikayetim yok aslında şu anda kullandıgım 2. hp laptop..... ilki arızalandı ve para iadesi aldım .Fakat yeni aldıgım hp de sık sık kapanıo en yakınn zamanda servise vermem gerekiyor. Çünkü nasıl olsa 30 iş günü süresince yapmıyorlar ve bende para iadesi alıyorum . Böylelikle hp laptopum hiç eskimiyor. sürekli yenisini alıyorum sanırım hp ye teşekkür borcum var....



    HP yetkilileri tutun bu arkadaşı kötü emellerine adet ediyor HP yi Haklısın o konuda bende 8 ay kullandım 55 gündür de servisti para iadesiydi felan desen 10 ay benim oldu bilgisayar şimdi daha performanslılarını alacağım. Ama bu sefer HP almayacağım ben sonra iş felan çıkıyor dizüstü yok




  • kardeşlerim bende kurtuldum hp den bugun sabah itibari ile aradım ve para iadesi talebinde bulundum ve kaydımı yaptırdım. hadi iyiyim gene. bana bir müsteri temsilcisi atanacak mıs. ondan sonra ne yapılması gerektiği konusunda yardımcı olacak mıs. olsun bakalım 3 gün içerisinde döneceklerini söylediler dönsünlerde geri ne zaman dönerlerse dönsünler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bufujamal

    kardeşlerim bende kurtuldum hp den bugun sabah itibari ile aradım ve para iadesi talebinde bulundum ve kaydımı yaptırdım. hadi iyiyim gene. bana bir müsteri temsilcisi atanacak mıs. ondan sonra ne yapılması gerektiği konusunda yardımcı olacak mıs. olsun bakalım 3 gün içerisinde döneceklerini söylediler dönsünlerde geri ne zaman dönerlerse dönsünler


    E hadi kardeş aramıza hoşgeldin sen de Ocaktan önce iade yapmazlar muhtemelen ama umarım en kısa zamanda alırsınız iadeyi. Bu iade prosedürlerini teknosa halletmişti benim için. Sadece hesap cüzdanı fotokopisi fakslamıştım onlara. Baya da bi işmiş. Boluya gidince bir teşekkür edeyim bari gidipte.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bufujamal

    kardeşlerim bende kurtuldum hp den bugun sabah itibari ile aradım ve para iadesi talebinde bulundum ve kaydımı yaptırdım. hadi iyiyim gene. bana bir müsteri temsilcisi atanacak mıs. ondan sonra ne yapılması gerektiği konusunda yardımcı olacak mıs. olsun bakalım 3 gün içerisinde döneceklerini söylediler dönsünlerde geri ne zaman dönerlerse dönsünler


    Gözün aydın dostum Bu müşteri temsilcisi olayı çok kötü mesea ben benimkiyle bir kere görüştüm sonra hiç yerinde olmadı Şikayet edince de sanayi bakanlığına,sikayetvar a ve hp gene müdürlüğüne bu seferde 2-3 kişi ilgilendi. Diğer konuda yazmıştım bu fatura gönderimiyle ilgili tavsiye o tavsiyeleri dikkate alırsan işlemlerin hızlanır yoksa şu eksikti bu eksikti derken bayrama kadar işlemler bitmez sonrada zaten tatil di şuydu buydu ocak ayını bile geçer para iaden. Allah kolaylık versin. Artık hp den para iadesi almayı hak edenlerin evine akrabalar bile gözünüz aydın ziyaretine gelecek heralde durum bunu gösteriyor




  • quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI
    Bu müşteri temsilcisi olayı çok kötü mesea ben benimkiyle bir kere görüştüm sonra hiç yerinde olmadı


    Aynı şeyler şu an benim başımdan geçmekte... Acaba aynı yetkili kişi mi bu sorunu çıkaran :)
    Burada bahsettim yaşadıklarımdan... İlginizi çekerse okuyun. Umarım forum kullanıcılarına bir faydası olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gmduncanidaho -- 14 Aralık 2007; 2:35:28 >
  • Valla bana bakan yetkili hanım süper . Arıyor şu anda müsait değilim 10 dakika sonra konuşalım diyorum. Kapatıyorum. 10 dakika sonra tekrar arıyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bufujamal

    kardeşlerim bende kurtuldum hp den bugun sabah itibari ile aradım ve para iadesi talebinde bulundum ve kaydımı yaptırdım. hadi iyiyim gene. bana bir müsteri temsilcisi atanacak mıs. ondan sonra ne yapılması gerektiği konusunda yardımcı olacak mıs. olsun bakalım 3 gün içerisinde döneceklerini söylediler dönsünlerde geri ne zaman dönerlerse dönsünler



    Hayırlı olsun be yaaaa helal dostum aramıza hoşgeldin. Valla çığ gibi büyüyoruz. 2-3 kişi daha olsun bende imzamdaki kulübü kuracam




  • neden ama ya burası hp pavilion aldığına pişman olmayanlar topiğiydi:))))

    pişman diiilim sonuna kadar kullanıyorum:)))))





    hp pavilion dv6650et
  • Ben kullandığım üründen memnunum. (hp G3050) Ama benimkisi tam olaran pavilion değil çünkü üzerinde öle bi yazyı yok.. ama compaq olmadığına göre ve içerisinde ve biosunda pavilion g3000 yazdığı içinde pavilion sayılır.. iki arada bi derede bişey ama 12 aydır iyi çalışıyor.. he bidaha hp almam o ayrı bi konu.. hp türkiye tam bi odun.. (arıza çıkarmadı fakat bi kaç defa temas kurmak durumunda kaldım.. )
  • alem buysa kral hp....
  • pavilion kullanan arkadaşlar bu cihazın nesinden şikayetçi

    açık bir dille yazarlarsa bilgi sahibi oluruz????
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhan1900

    pavilion kullanan arkadaşlar bu cihazın nesinden şikayetçi

    açık bir dille yazarlarsa bilgi sahibi oluruz????


    Ben şahsen cihazdan çok, teknik servis ve müşteri hizmetlerinden şikayetçiyim.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.