Şimdi Ara

Paycell ' kaydedilebilecek maksimum kart limiti dolmuştur' hatası (Çözüldü)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3
Cevap
1
Favori
1.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Başlıkta da yazıldığı üzere böyle bir hata alıyorum,


    Biraz araştırınca tüm hatlarda 5 kart sınırı olduğunu belirten bir bilgiye ulaştım.


    Tüm hatlardaki kartları sildim, sadece 2 kart kaldı ama yine aynı hatayı veriyor.


    Bu hatayı alıp çözüme ulaşan var mı?




    Paycell " kaydedilebilecek maksimum kart limiti dolmuştur" hatası (Çözüldü)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -OFLU- -- 28 Kasım 2022; 10:18:38 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Paycell "Kaydedilebilecek Maksimum Kart Limiti Dolmuştur" Hatası (Çözüldü)

    Paycell uygulaması üzerinden yeni bir kart eklemek istediğinde "Kaydedilebilecek Maksimum Kart Limiti Dolmuştur" hatasıyla karşılaşabilirsin. Bu hata, hesabına kayıtlı kart sayısının maksimum sınıra ulaşması anlamına gelir.

    Maksimum Kart Sayısı

    Paycell uygulamasında bir hesaba yalnızca belirli sayıda kart kaydedilebilir. Bu sayı, kişisel hesabın türüne ve Paycell'in belirlediği limitlere bağlıdır. Genellikle kişisel hesaplar için maksimum kart limiti 10'dur.

    Çözüm

    "Kaydedilebilecek Maksimum Kart Limiti Dolmuştur" hatasını çözmek için şu adımları uygulayabilirsin:

    • Mevcut kayıtlı kartlarından birini sil.
    • Paycell müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek kart limitini artırma talebinde bulun.

    Diğer Olası Nedenler

    Nadiren de olsa, "Kaydedilebilecek Maksimum Kart Limiti Dolmuştur" hatası şu nedenlerden kaynaklanabilir:

    • Paycell uygulamasında geçici bir aksaklık.
    • Kart bilgilerinde bir yanlışlık.
    • Kartının Paycell uygulamasıyla uyumlu olmaması.

    Bu gibi durumlarda, Paycell müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek sorunu çözmek için yardım alabilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güncelleme yapayım.


    Temsilci ile görüştüm, işi oradan çözdüm.


    Uygulamadan sildiğiniz kartlar sistemde halen aktif görünebiliyor, bundan dolayı hata veriyor.


    Müşteri hizmetlerini arayıp oradan da kapatmak gerekiyor.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.