Şimdi Ara

(Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
5
Favori
37.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Tempra'nın,Passat,Mondeo,Vectra ile rakip olduğunu yazmışlar ilginç.Marea'da bu araçlara rakipmiş.İlk defa duyuyorum bunların D segmenti araçlarla bir tutulduğunu.

    marea zaten D segmentidir



    Aslında değil. Her nekadar çıktığı dönemde "o dönemin standartlarındaki" Vectra nın rakibi olsa da, günümüzde compact sınıfa girmekte.

    Bkz:

    The Fiat Marea is a small family car (http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Marea)

    Small Family Car: A compact car (North America), or small family car (Europe), is a classification of cars which are larger than a supermini but smaller than or equal to a mid-size car. (http://en.wikipedia.org/wiki/Small_family_car)


    Yani Marea Küçük aile arabasıdır. Küçük aile arabası compact sınıftadır.

    Sonuç Marea Compact sınfıtadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: rotational intertia


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: rotational intertia


    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast


    quote:

    Orijinalden alıntı: rotational intertia

    fiat arabalarin vites oranlari cok uzun. bu da cok esnek bir kullanim sunuyor. bu acidan cok rahat. ancak 90 beygirlik bi fiat arabanin motor bayilmasi yuzunden kalkamadigi rampadan 80 beygirlik reno broadway cok rahat kalkis yapabiliyor. benim albea mesela sehir icinde cok kullanisli. 2. vitese at ve unut. ama zora geldimi yemiyor. dik rampalarda cayir cayir bagiriyor yuklu iken. surekli yari debriyaj yapmak zorundasin. bu sefer de 50 bin km. de bir balata bitiyor. rampada debriyaji tamamen birakinca da motor stop ediyor. ortasi yok. albea ile 4 kisi varken motorun cekmedigi rampadan vazgecip geri geri inerken, tika basa yuklu (5-6 kisi vardi icinde) lada samaranin cayir cayir o rampayi ciktigini gordugumde cok utanmistim bi keresinde...

    o arabayı kullanmayı beceremiyorsunuz bence.

    araç dizel değil, 1.4 fire 77 hp benzinli dikkatinizi çekerim.
    yılda 50.000 km. yol yapan biri olarak hakkını vere vere kullandığımı düşünüyorum

    77 hp lik punto kullandım biliyorum neyin ne olduğunu. hiç bir yokuştada kalmadım 5 kişi ile ankara dikmende.

    sen çok iyi söförsün ben kullanamıyorum tamam
    düşüncelerim sabittir.

    ben iyi şöför değilim, sen şöförlüğü beceremiyorsun. piyasadaki çoğu albea 77 hp fire dır o zaman hepsi yüklü iken yokuş çıkamıyor.
    bırakın bu işleri please


    1. yokuş çıkamıyor değil, yokuşta kalkış yapamıyor.
    2. 5.viteste 2800 d/d'da 100 km. hıza ulaşabilen bir aracın şanzıman oranları uzundur.
    yoksa 50 hp'de olsa hızını aldıktan sonra yokuş çıkar bu araba.




  • tempra sahibiyim.93 model beyaz sxa.Türkiyede toplanan tempralardan.18 yaşındadır. 2 sene sonra askere gidecek.Ama önce beni askere gönderdi.Askerlik sınavı için geçen sene ağustosta izmir narlıdereye götüren aracım.Artvindeki askerlik görevim için bu sefer artvin murgula götürdü beni.
     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ

    Çok şükür bana bir sıkıntı vermedi.Nasipse askerlik bitince tekrar izmire geri götürecek.
  • İlk "Yer Uçağı" tabirini Tempra'da duydum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Tempra'nın,Passat,Mondeo,Vectra ile rakip olduğunu yazmışlar ilginç.Marea'da bu araçlara rakipmiş.İlk defa duyuyorum bunların D segmenti araçlarla bir tutulduğunu.

    marea zaten D segmentidir


    Marea C segmentidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ankay2


    quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988


    quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Tempra'nın,Passat,Mondeo,Vectra ile rakip olduğunu yazmışlar ilginç.Marea'da bu araçlara rakipmiş.İlk defa duyuyorum bunların D segmenti araçlarla bir tutulduğunu.

    marea zaten D segmentidir


    Marea C segmentidir

    Marea da Tempra da D segmentidir, işte kanıtı

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-klimali-orjinal-tempra-1996-model-sx-46765282/teknik-detaylar/
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-efsane-marea-46876897/teknik-detaylar/

    "The first rule of DH is: you do not talk about the segments"




  • bende marea sahibiyim keşke D segmenti olsaydı ama o kadarda değil tabiki marea C segmentinin hakkını tam anlamıyla veren bir C segmentidir...
  • Babamlar ve aile dostlarımız ile yazlığa giderken radara girmiştik tempra yüzünden. Aile dostumuzda 2.0 tempra var bizde 1.6 astra g kasa. Şakalaşırken yolda (ayvalık tarafı duble yoldu o zamanlar) radara girmiştik
  • MITSUBISHI 25 yıl önce Adana'da TEMSA fabrikasında otobüs ürettiğinde ve "MARATON" markası ile sattığında otogarlarda Otomarsan'ın O302S (V6) ve O303 ile MAN'ın S2000 SüperMAN hâkimiyetine son vererek yeni bir nefes, yeni bir soluk getirmiş, değnekçiler "YER UÇAĞI" şeklinde bağırarak yolcuları bu araçlara yönlendiriyorlardı.

    Türkiye'deki "İLK" Yer Uçağı bir otomobil değil, şânına ve nâmına lâyık dev bir otobüstü.

    Not, 20 yıllık Mitsubishi Maraton otobüsler makul bir otomobil fiyatına satılmaktadır. İlgilenenlere duyurulur!

    quote:

    Orijinalden alıntı: nevom

    İlk "Yer Uçağı" tabirini Tempra'da duydum


    http://www.otobusmarket.com/otobus/ikinciel/mitsubishi-maraton-1988/1948/

     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ




  • Güzel arabaydı 2.0'ler.İyi de giderdi..
  • nerden nereye gelmiş konu demek herkes geçmişe özlemi varmış eskiden daha mutluymuş ki 1400 e yakın kişi bakmış
  • Zamanının en güzel arabalarındandı bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D_G_N

    Zamanının en güzel arabalarındandı bence.

    Kesinlikle katılıyorum
  • Çok güzel bir konu. Teşekkürler
  • BEYAZ "GENÇ" TEMPRA ile Adana'nın Bağdat Caddesi sayılan Gazipaşa Bulvarında ve Toros Caddesine çok gezmişliğim vardır, 1993-1994'te. Şu bir gerçek ki 20 yıl önce bu araç Türkiye için devrim niteliğindeydi. Sabah işe gitmiş ve hiç hesapta yokken akşam sıfır TEMPRA SX ile eve dönmüştük. Korna sesleri ile evin giriş kapısına yaklaşmış, 2-3 gece uyuyamamıştım. Saatlerce aracın içinde oturup sağını solunu incelemiştim. Koltukları, gösterge tablosu, motoru, bagajı, herşeyi bir acaipti. Murat 131'den Tempra SX'e geçmemiz ve arada Şahin'i atlatmamız buna sebep oldu sanırım ama 5 yıl sonra da Şahin'i ben aldım, Tempra gibi bayiden ve sıfır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ucak_muhendisi
    quote:

    Orijinalden alıntı: D_G_N
    Zamanının en güzel arabalarındandı bence.

    Kesinlikle katılıyorum




  • arkadaşlar marea D segmentidir. siz kafanızda C segmentine uygun görmüşsünüzdür o ayrı. ister sahibinden comda ister arabam comda marea ilanlarında teknik özelliklere baktığınızda D sınıfı olduğunu göreceksiniz.
  • yok arkadaş marea C segmenttir,sen orda yazılanlara bakma sallamasyon yapmışlar,
    otohaberin resimlerine dikkat ettinizmi teknik bilgilerin hemen solunda aracın artıları ve eksileri yazıyor ,
    ilk olarak iç mekana geniş ferah + demiş, sonra iç mekan dar - demiş uçmuş bunlar yaa ne dediklerini bilmiyolar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: somet 16

    yok arkadaş marea C segmenttir,sen orda yazılanlara bakma sallamasyon yapmışlar,
    otohaberin resimlerine dikkat ettinizmi teknik bilgilerin hemen solunda aracın artıları ve eksileri yazıyor ,
    ilk olarak iç mekana geniş ferah + demiş, sonra iç mekan dar - demiş uçmuş bunlar yaa ne dediklerini bilmiyolar

    bana kalsa bende c segmentine sokarım ama bize kalmıyor işte bu iş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAT1988


    quote:

    Orijinalden alıntı: somet 16

    yok arkadaş marea C segmenttir,sen orda yazılanlara bakma sallamasyon yapmışlar,
    otohaberin resimlerine dikkat ettinizmi teknik bilgilerin hemen solunda aracın artıları ve eksileri yazıyor ,
    ilk olarak iç mekana geniş ferah + demiş, sonra iç mekan dar - demiş uçmuş bunlar yaa ne dediklerini bilmiyolar

    bana kalsa bende c segmentine sokarım ama bize kalmıyor işte bu iş

    valla bana kalsa ben D ye sokarım ama bize kalmıyo işte




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.