Şimdi Ara

(Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
5
Favori
37.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • FİAT TEMPRA PALATFORMUNDA ORTAK OLARAK ALFA ROMEO VE SEAT CORDOBA ORTAK GELİŞTİRİLMİŞTİR ARAŞTIRABİLİRSİNİZ GENEL HATLARI ÇOK BENZİYOR alfa 155 İN TEMpRA İLE BİREBİR İÇİ AYNI ŞİMDİKİ FİAT FLARİNO PEJO CİTRÖEN ORTAKLIĞI GİBİ


    BİRDE ŞU İTALYAN REKLAMLARINA OTAMATİK VİTES ELOKTRONİK AYNALAR VAR DİKKANİTİZİ ÇEKTİ Mİ
    zamanında ota haber de yapılan tempra incelemesi DERGİNİN FİYATA BAK şimdi gönüllerin kralı

     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ
     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ
     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ

    alın buda reklamları babam öyle diyo




















    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ANIL-D -- 9 Ekim 2013; 16:52:11 >







  • HARİKA BİR PAYLAŞIM TEŞEKKÜRLER
  • önemli değil bende bu arabaya bayılırım dijital gösterge iç dizayn dış dizayn kadife koltukları eco power göstergesi bir temra tipo forumunda gördüm resimleri paylaşmak istedim
  • Zamanın kralları
  • bende 1.6 sx tipo var ama hep 2.0 a binmek istedim beygir gücünden dolayı :) Ama tutulmadı fazla 2 bin motorları galiba yakıt ve vergi işlerinden dolayı
  • 1996 yılında, Haziran ayında hatta 05.06.1996 günü eski çalıştığım (iş hayatımda ki ilk iş yerim ve halen görüşürüm) ikinci el, 1993 model koyu gri renkli Tempra 1.6 SX almıştık. Plakası da 34 RUC 44 idi. Hatta ilginçtir, arabayla Nakliyeciler sitesine ne zaman gitsem çevirip beni "kardeş Malatyalımısın sen" derlerdi. Neyse, karbüratörlüydü bizim Tempra. Arabayı ben bulmuştum. Esentepe'de Maya binasının karşısında ÇİFTÖZ Otomotiv vardı. Şimdi tabi yok, kebapçı oldu galiba. Araba aldığımız da 60 bin küsür km. deydi. sadece ön kaput değişmişti. Servise götürüp baktırmıştık. Sadece ön sağ/sol salıncak değişti o kadar. Sonra dijital gösterge bozuldu. Yok oldu gösterge. Küçükyalı da bu arabaların göstergelerini yapan Can Deniz Oto'ya yönlendirdiler ve yaptırdım. Ancak ana kart'ın değişmesi gerekti ve çok pahalı olduğu için değiştirmedik. Yani araba ile kaç km. yol yaptığımızı göremeyecektik. Araba şirket arabası olarak alındı ve sürekli ben kullanırdım iş için. Esenyurt'tan girip Gebze'den çıktığım olurdu bazen her gün. İyi bir arabaydı. Biraz fazla yağ yakardı. E o zamanlar benzin fiyatları bizi çok yakmadığı için tüketime vs. bakmazdık. Otobanda o arabayla tam 198 km/h'a çıkmıştım. Düz yoldu. Bana göre iyiydi yol tutuşu. O zaman ki kendi arabam 1990 model siyah Şahindi. Şahin'e nazaran gayet iyiydi yol tutuşu. Arkası yüksekti. Ön camlar otomatikti. Klima yoktu. Aldığımız adam arka bagaja spoiler taktırmıştı, arkayı görmek zor olmuyordu böylece. Bir de jantları alaşımlıydı. Normali saç jant ve kapaklıydı ama aldığımız adam alaşımlı jant taktırmıştı. 1997 yılı nisan aylarında yağını değiştirdikten bir hafta sonra contayı yaktı. Yağa su karışmış meğer. Contanın yandığı gün, Esenyurt'a gidiyorum. Araba sürekli hararet yapıyor. Durup su ekleyip devam ediyorum. Çektim en sonunda servise. Servis'de 4. Levent'te Eker Oto. Dediler conta yandı. contayı değiştirdik ve yine devam. 1998 Şubat ayında ilk kazamı o arabayla yaptım. Haliç köprüsünde sıkışık trafikte bir anlık dalgınlık sonucu önde ki kamyonete vurdum. İki ön far camı kırıldı ve bir de radyatör delindi. Haliç köprüsünden Zincirlikuyu'ya o delik radyatör ile gittim. Ama nasıl gittim; Sürekli büyük vites ve kaloriferi soğuğa ayarlayıp, 4. kademe'de üflettim fanı. Ve çok şükür arabayı yakmadan Zincirlikuyu'ya geldim şirketin önüne. 1998 Mart ayının sonlarında şirkette ki diğer arkadaş arabayla tahsilata gitti. Akşam bir telefon geldi ve ben kaza yaptım. Dudullu'da çukurdan kaçarken hakimiyeti kaybedip dere yatağında ki kazıkların üzerine çakılıyor. Araba pert ve Allahtan arkadaşa bir şey olmadan çıkıyor. Böylecene Tempra macerası bitiyor. Arabanın o zaman sigortadan parasını almıştık. Araba da bir tamirciye satılmış ve adam söylenenlere göre kasayı değiştirip yapmış arabayı. Tabi şimdi o Tempra yaşıyormu bilmiyorum.

    Arabanın dijital göstergesine hayrandım, özellikle geceleri. 2.0 motorlusunu da o zamanlar Koşuyolunda Tofaş Satıcısı Ortadoğu Otomotiv'de test etmiştim. Koşuyolu - Göztepe - Koşuyolu arası E-5'de kullanmıştım. Fişek gibi gidiyordu. Dönemin en iyi arabasıydı bence. Tempra'ların bir de wagonu vardı, harikaydı. Safir mavi renk arabaya çok yakışıyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 9 Nisan 2011; 15:08:00 >




  • tempranın sw si varmıydı ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ne araçtı yahu
    Dergi 100 bin,araba 2 milyar 108 milyon...21.108 kat fark var..
    Şimdiye oranlasak arabanın fiyatı 55-60 bin liraya geliyor nerdeyseDüz adam hesabı

    Ekonomik Şahin haberine de baya güldüm
  • Tempra'nın,Passat,Mondeo,Vectra ile rakip olduğunu yazmışlar ilginç.Marea'da bu araçlara rakipmiş.İlk defa duyuyorum bunların D segmenti araçlarla bir tutulduğunu.
  • vaybe ne güzel anlatmışsın brkcad34. seve seve okudum :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaan™

    tempranın sw si varmıydı ?


    Vardı.
  • ilk çiçek taksi de gördüm bu arabayı şöferlerin hepsnde tempra s vardı tamponu boyasız kazımda sxa vardı o yayrı güzeldi


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ



     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ


     (Pazar lideri) TEMPRA İNCELEMEsİ




  • 100 bin liraya ev alırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Tempra'nın,Passat,Mondeo,Vectra ile rakip olduğunu yazmışlar ilginç.Marea'da bu araçlara rakipmiş.İlk defa duyuyorum bunların D segmenti araçlarla bir tutulduğunu.


    Normaldir edebilir. Özellikle de 2.0 motorlusu aynı segment olmasa bile o arabalarla, onlarda ki konfor ve donanım vardı 2.0 motorlu Tempra'da. Deri döşemeler, elektrikli dört cam ve elektrikli aynalar, otomatik klima, ABS fren, sürücü hava yastığı vs.

    Tempra'da sağolsun Tofaş bütün alfabedeki harfleri kullandı.

    İlk çıktığı yıllar da;
    Tempra SX
    Tempra SX-A
    Tempra SX-AK (K harfi klimalı olduğunu gösterirdi)
    Tempra 2.0

    95 sonrası ise;

    Tempra S çıktı ve harflere 1.6İE eklendi. Yanlış hatırlıyor da olabilirim, geçmiş gün çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 9 Nisan 2011; 15:41:45 >




  • Birde 2.0 ie vardı 16v değildi galiba o gücüde düşüktü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: that_inspector

    vaybe ne güzel anlatmışsın brkcad34. seve seve okudum :D



    Gençliğimizin arabası eniştemin vardıi birde kılıfı vardı her akşam kapatır,sabah açardı. Enişte bile rahmetli oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34




    hocam yazar olmalısın. okumucam dedim bir iki satır bakarken hepsini okudum :D güzel anılar :) hele soğuk kalorifer delik radyatör :D
  • Bunların birde reklamı vardı vay be ne günlerdi
  • zamanında koç bunu makam arabası yapmıştı.motor biraz daha dayanıklı olsa idi alanları üzmeyecekti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 9 Nisan 2011; 15:36:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fünfzehn

    Nedense tempralardan nefret ediyorum


    Valla arkadaşım ben de aynı şekilde,bu kadar çirkin bir araba nasıl sevilir anlayamıyorum.Bir de Vectra'yla Passat'la bir tutmuşlar yani rakip demişler nasılsa.Ama sevenlere de bir şey demeye hakkım yok tabi.Saygı duyuyorum,bunlar kişisel beğeniler ..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.