Şimdi Ara

PB EASYNOTE TJ SERİSİ İNCELEME ve SERİ SAHİPLERİ KULÜBÜ (79. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.705
Cevap
3
Favori
139.539
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bütün gün bu vga bios update konusunu araştırdım ve denedim ama sonuç olumsuz..Bir kaç saatlik bi araştırmanın sonunda acaba bütün notebook sağlayıcıları sitelerinde yeni bios versiyonları paylaşıyorlar bakim bizim PB paylaşmışmı diye:)

    Sonuç; PB TJ serileri hariç neredeyse tüm modellerinde vga bios update'leri eklemiş. Yani arkadaşlar GT420M den GT9800M serisine kadar (ayrıca ATI kartlarınında var) çoğu ekran kartının bios updateleri mevcut support.packardbell.com sitesinde:D

    destekbilişim e mail atan arkadaşlar size geri döndüklerinde burdada bilgilerinizi paylaşabilirmisiniz..onlar nası becermiş bu bios update olayını..çünkü sabahtan beri nvflash la uğraşıyorum ama; not supported EEPROM hatası alıyorum

    Ahh ahh 100 lira fazla vereydim hp dv-6 alaydım:)




  • bosverin bir ps3 alın ben 4-5 oyun indirdim şu finaller bitsin biraz oyun görelim packard saolsun oynayamaz olduk god of war 1-2-3 brutal legend pes11 heavy rain brutal legend ı öneririm müthiş bir oyun
  • Merhabalar,



    Cihazınızın ekran kartını öncelikle NVIDIA sitesinden güncellemeniz gerekmektedir.

    http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

    Eğer sistemdeki sıkıntılarınız devam ederse, Teknik servisimizde 1.32 sistem biosunun yüklenmesi gerekmektedir.





    Sezgin ERCAN

    Acer Group Servis Sorumlusu

    Destek Bilişim Proje ve Servis Hizmetleri

    Tel :+90 216 528 67 00
    Faks :+90 216 313 11 11
    email : sezgin.ercan@destekbilisim.com
    url :www.destekbilisim.com

    aldığım cevap bu ekran kartı bios unu nasıl güncellerim hangi yazılımı kullandınız nvfalsh tan yapamadım felan diye sordum halbuki neyse bir mail daha atayım




  • bana hala cevap gelmedi mail atma konusunda pek iyi sayılmam ama attığıma eminim.en azından şu ara clock ayarlarını biraz düşürünce önceden 10-15 dk gidip gelip pullanma yapan iki oyunum 3-4 saat oynadıktan sonra hata vermedi.işin ilginç yanı bilgisayarın kendi 3d satrancı 15-20 hamle sonra sorun sürücü durduruldu hatası verdi ama ekranda pullanma daha az olarak.sanırım bu clock ayarı her oyun veya programda farklı ayar istiyor çünkü orjinal ayarlarda yazın assasin creeed 1 ve 2 yi 6-7 saatt aralıksız oynarkende ne 1 kere sürücü hatası nede mavi ekran hatası vermedi(başka oyunlarda verdi.195.33 ekran driveri kullanıyorken).benmi yapamadım anlamdım bilgisayara reset attıktan sonra clock ayarları eski haline dönüyor.ayarlayıp uygula diyorum sonra save profile diyip kapatıyorum.kapatırkende soruyor windows başlarken ayarlarınız böyle kalsınmı diye evet diyorum.hata nerede bilen varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devan -- 24 Aralık 2010; 11:30:52 >
  • ayarların eskiye dönmesi normal zaten bu bios yükseltme yerine biosmod yapanlar var aynı programlardan(nvflash nibitör vs.) yani ayarlar tekrar eskiye dönmesin diye firmware günceller gibi kendi yeni ayarlarla yaptıkları bios a geçiş yapıyorlar ama bu programlar onu da desteklemiyor bizim ekran kartı için:( Ben 2 kere mail attım ikincisinde konu bölümüne koca harflerle cevap verin lütfen gibi bişeyler yazdım aynı maildi halbuki:D ama açık konuş adamlarla ben 10-20 msj atmam lazım derdimi anlatana kadar heralde adama 3-4 soru sordum 1 tanesini cevaplamamış
  • koyuncudan cevap beklemeyin, biz bilmeyiz derler .
  • bizim oynamakta sıkıntı çektiğimiz (aşırı ısınma yüzünden) oyunları bizimki kadar iyi bir performansta oynatan laptop hangi model ola ki??? söyleyin bir daha o markadan alcam
  • @scorn haklı beyler :) bende zamanında Sezgin beye mail atmıştım hatta 3-4 kere mailleştik:)ben mahmut diyosam adam bana palamut diyordu..yani no no women women no cry:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakarba -- 24 Aralık 2010; 15:05:19 >
  • sezgin bey, hakan bey, hey gidi hey..
  • bu hayatta o sezgin denen adam kadar ş.....siz bir adam görmedim... Allah hepsinin tepesinden baksın... koyuncuyu koyunlar bassın...
    quote:

    Orijinalden alıntı: scorn

    sezgin bey, hakan bey, hey gidi hey..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    ...koyuncuyu koyunlar bassın...



    kesinlikle hakkımı helal etmiyorum. hakan bey bana yarın bilmem kaçta gel görüşelim dedi, gittim adam yok. ben sizi arıycam dedi, iki gün cevap yok. mail atın cevaplarım, cevap yok. yok yok yok. aynısı sezgin bey için de geçerli, hatta bu iadeden sorumlu mahkemeye falan bakan bi kadın vardı, o da aynı. ben sizi arıycam yarın kesin arıycam vs. vs..
  • o pek saygıdeğer beyfendi bana tamam ben özel olarak ilgileneceğim sizin bilgisayara arızalı raporu verilecek dedi. ben kendim vereceğim dedi. ona göre hemen iadeniz yapılacak dedi. tamam dedik. 3 gün sonra bir arıyorum. bilgisayara sağlam raporu verilmiş ve mağazaya gönderilmiş bile. az selam söylemedim kendilerine arkalarından.... bak yine aklıma geldi... neyse umarım sizlerle adam gibi ilgilenirler. ben kurtuldum onlardan
    quote:

    Orijinalden alıntı: scorn


    quote:

    Orijinalden alıntı: alprkrkmz

    ...koyuncuyu koyunlar bassın...



    kesinlikle hakkımı helal etmiyorum. hakan bey bana yarın bilmem kaçta gel görüşelim dedi, gittim adam yok. ben sizi arıycam dedi, iki gün cevap yok. mail atın cevaplarım, cevap yok. yok yok yok. aynısı sezgin bey için de geçerli, hatta bu iadeden sorumlu mahkemeye falan bakan bi kadın vardı, o da aynı. ben sizi arıycam yarın kesin arıycam vs. vs..




  • nasıl oldu da kurtuldun sattın mı attın mı iade ettiysen nasıl?
  • kardeşim...

    ben tj65 t9600 kullanıyorum ancak şükür cızırtı sorunum yok. arkadaşım da aynı model p8700 modeli aldı. ancak inanılmaz bir cızırtı vardı. hepsiburada dan almıştık. neyse hemen geri gönderdik iade istedik. hepsi de sorun olduğunun anlaşılması için servise gönderdi. servis arızalıdır raporu verince iade olacaktı. ancak o sezgin denen adam ve bir teknisyen nedense sorunu tespit edemediler. halbuki kulaklık girişine bir kulaklık takıp müzik dinlemeleri hatta bilgisayarı başlatıp açılış müziğini dinlemeleri yetecek. ama yok bir türlü bulamıyorlar numara yapıyorlar. netten kontrol ettim testler geçti diyor. çıldırdım. aradım sezgin denen adamı buldum. bağırdım çağırdım. tamam dedi ben raporla bizzat ilgileneceğim. ee sonra baktık 2 gün geçti. tekrar sağlam raporu vermişler hepsi ye göndermişler. iyice delirdim. aradım bağırdım tekrar. arkadaşım da hepsiyi aramış baya laf etmiş. tekrar bilgisayarı geri gönderecekler. ama bu sefer bilgisayarı kaybettiler. yok kargoda bilgisayar. neyse 3 5 gün içinde buldular. ama bu sefer ömer bey var. bu değişim işlerine o bakıyor. o ben bakacağım dedi ama arkadaşımın hepsi ye çektiği azar galiba duyuldu. koyuncuya sormadan bir gün içinde hepsi iade yaptı. aradım koyuncuyu dedim siz mi iade aldınız. yok bize daha gelmedi bilgisayar dediler.

    bu dediklerimden başka şeylerde oldu ama atladım çoğu yeri...

    neyse çok uzun oldu ama böyle. 1.5 ay uğraştım ama sonunda aldık parayı. he işte böylece kurtuldum. ayrıca bende hala pb kullanıyorum ama bilgisayarımın garantisi yok.


    quote:

    Orijinalden alıntı: scorn

    nasıl oldu da kurtuldun sattın mı attın mı iade ettiysen nasıl?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2D4E48676 -- 25 Aralık 2010; 1:01:21 >




  • demek sövmek gerekiyor laftan anlamaları için günlerce aradım, hatta dedim dava açsam sizin zararınıza istemiyorum alın şunu diye kabul etmediler. en sonunda dava açtım ben, şubatta iadesi olucak başka sorun çıkmazsa. tabi sinir krizlerini saymasak 1 yıldır bu laptop'tan kurtulmaya çalışıyorum
  • http://non-pasaran.blogspot.com
    Yeni laptop alacaklar için ya da piyasadaki laptopları incelemek isteyenler için doğrusu yanlışıyla, ısınma sorunu, ses sorunu, 'gerçek' benchmark testleriyle kısacası gözünüzden bir şey kaçmasın artık laptop alırken böyle packard gibi markalara aldanmayalım diye güzel bir site
  • abi iade ettirebilirsen çok iyi olur. ki dava falan açmışsın en iyisini yapmışsın... ben önceden Dell kullanıyordum. tam garantisi biterken iade ettim onu bu pb yi verdiler ama garanti yok işte. ama iyiki de yok. bir sorun çıkmadı şükür ama çıksa da artık kendim yatırırım... almaz olaydım hani diyorum. neler neler çektim o koyuncudan... inşaallah işiniz rast gider...
    quote:

    Orijinalden alıntı: scorn

    demek sövmek gerekiyor laftan anlamaları için günlerce aradım, hatta dedim dava açsam sizin zararınıza istemiyorum alın şunu diye kabul etmediler. en sonunda dava açtım ben, şubatta iadesi olucak başka sorun çıkmazsa. tabi sinir krizlerini saymasak 1 yıldır bu laptop'tan kurtulmaya çalışıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2D4E48676 -- 25 Aralık 2010; 15:58:48 >




  • Everest ile baktığımda ekran kartının biosu 70 16 61 00 fa. Gpu Z'de unknow çıkıyor. Öncedende öyleydi. 260.99 sürücüleri ile kullanıyorum ve garantiden geldiğinden beri ne mavi ekran ne de görüntü sürücüsü yanıt vermeyi kesti uyarısını alıyorum. Çok fazla oyun oynamadım ama önceden yeni sürücülerle günde bir kaç kez bu uyarıları alıyordum. İlk açılışya yarım sayfa ekran kartı ile ilgili yazı çıkıyor. Bios version tarihler. bunlar daha önce yoktu. Bios güncellemesinden emin değilim ama yapılmış birşeyler.

    Koyuncu Elektroniğe yolladım. HDD nin bozuk olduğunu, touch pad'in verimsiz olduğunu, ekran kartının yeni sürücülerle devamlı mavi ekran veridğini, seste cızırtı olduğunu belirttim ve hazır servise gelmişken termal bakım yapılmasını istedim. İlk yolladığımda internet üzerinden neler yapıldığını görebilmiştim ama bu sever sitede sorun vardı. Rapordada ekran kartı ile ilgili birşey yazmıyordu. Sizdeki bios ile bendeki aynı değil. Düşündüğüm gibi bios yazmışlar.

    İstanbul'da yaşıyorsanız ve Koyuncu yakınsa bence gidin. Gitmeden önce 260.99 sürücüsünü bir deneyin. Belki sürücüde sorun yoktur.

    Anakartın biosunun yedeği alınabiliyorsa alıp paylaşabilirim. Ekran kartının biosunu ne yazıkki gpuz ile alamadım. Hata veriyor.

    NIBITOR 5.9 ile 1275 li bir hata alıyorum. Ekran kartını tanımıyor sanırım.

    Ekran kartının hata vermemesinden kaynaklanan heyecanla BIOS ubdate yapıldığını düşündüm ama emin değilim.

    Ekleme: Rapora yeniden baktım. HDD değiştirildi ve bios yazılımı güncellendi yazıyor. Bios sanırım anakartın ki. Arkadaşlar yanlış bir kanıya kapılıp sizede yanlış bir bilgi verdim sanırım. Kusura bakmayın. Servis ne yaptı bilmiyorum ama 260.99 sürücüsü ve Win 7 64 bit ile ekran kartı sorunsuz çalışıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProgreSsive aTTacK -- 25 Aralık 2010; 22:22:53 >




  • şu bios update i koyuncu bizle paylaşsa ya. Bizim bu türk firmalar niye sadece kendilerini exper sanıyor bu konularda anlamıyorum.
  • xp'de cızırtı yok demişti birileri, şu an xp yüklemiş bulunmaktayım ve aynen devam..
  • 
Sayfa: önceki 7778798081
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.