Şimdi Ara

PCDEPO 2 yıl önce aldığım PC

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Garantiye tamir sebebiyle yolladım ve değişim raporuyla birlikte satın aldığım PCDEPO/NORMA BİLGİSAYAR tarafından değişimini veya para iadesi yapılacağını söylediler. PCDEPO şuanda kapalı ve satış yapmıyor çoğu yerde iflas etti haberleri var telefonlara çıkılmıyor şuanda mağdurum 2500 TL gibi bir zararım var. Bu mağduriyetimi nasıl geri alabilirim. Tüketici Hakları Heyetine başvursam geri dönüş alabilir miyim?



  • Eğer iflas gibi bir durum varsa olay hakem heyetiyle ilgili olmaz. İcra takibi yapılması lazım. Takip iflas varsa durur. Alacaklılar defterine kendinizi kaydettirebilir ve sıraya girersiniz. Saygılarımla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HADO77 kullanıcısına yanıt
    Bu durumda sizce ilamsız takip mi başlatmak daha mantıklıdır ya da mahkemeden genel hükümlere dayanarak dava açıp ilam almak suretiyle ilamlı takip yapmak mı daha mantıklı olur?
    İkinci yol daha isabetli olur diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eldarion kullanıcısına yanıt
    İlamsız kısa ve kesin yol. İflas olgusu net değil. Ancak ulaşamaması hali de mevcut. İtiraz gelirse masadan ihtilaflı alacak olarak yazdırabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan dava açmam yada avukata başvurmam gerek değil mi? Bununda bir ücreti ve sonuçlanma süresi vardır.
  • Berkay# B kullanıcısına yanıt
    firmaya gidin ve durumu net bir şekilde öğrenin. gerekirse yazılı bir belgeyle 2 nusha başvurun. ve sonuca göre nasıl davranmamız gerektiğine bakalım.

    firma unvanı ve adresi bu gözüküyor.

    Norma Bilgisayar Dış Tic Ltd Sti
    Adres:
    Altın Şehir Mah. Şenel Cad. No:87

    Ümraniye/ İstanbul
    Telefon:
    0216 420 15 15

    internetten yapılan açıklamaya göre bu kişilere dolandırıcılıktan dava açılıyormuş. siz de açabilirsiniz. iflasa dair bir bulgu yok.

    habere göre

    TELEFONLARI AÇAN YOK, ŞİRKET KAPALI
    Kredi kartı ve havale ile ödemeyi gerçekleştiren ve dolandırıldığını düşünen vatandaşlar şirketin telefonlarını aradı. Ama açan olmadı. İnternet sitesinde yazan şirket adresine gitti; ama bu kez de sözkonusu işyerinin kapandığını gördü. Hürriyet Dünyası’nın cep telefonunda aradığı şirket sahibi Sinan Yener’e de ulaşılamadı.

    bu bilgiler çerçvesinde pc nizi bakım için verdiğiniz ancak iade etmediklerinden bahisle savcılığa suç duyurusunda bulunabilirsiniz. zararınızdan bahisle direk icra takibi de yapabilirsiniz.


    saygılarımla...




  • İstanbul'da yaşamadığım için firmayı gidip görmek gibi bir şansım yok ama giden bir kişi sizin yazdığınız gibi pekenkler kapatılmış telefonlarada cevap verilmiyor dedi. Bugün adliyeye gidip ilamsız icra takibi başlatacağım. Teşekkürler bilgi için orda dosya hazırlamak ve gerekli işlemler için yardımcı olurlar diye düşünüyorum. Cevaplarınız içinde teşekkürler
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Berkay# B kullanıcısına yanıt
    ne oldu hocam durum, izlenecek yol hakkında bilgi verirseniz bize de memnun olurum, işiniz rast gitsin...
  • smhyldz41 kullanıcısına yanıt
    Yurtdışıyla MSI ile görüştüm onlar Türkiye distribütörü ile görüşüp konuyu hallettiler. Penta bilgisayar ilk başlarda bizimle ilgisi yok dediysede MSI sıkıştırınca mecburen yardım ettirler. Ürünün ücretini aldım yaklaşık 3 ay önce kadar. Şuan yeni bir laptop arayışı içindeyim ama MSI'a kuşkuyla bakıyorum.
  • Sen gerçekten msi dan böyle bir destek bulabildiysen ben sıradaki laptop umun msi olmasına karar verdim. Makina işi biraz şans işi gider Toshiba ya da apple alırsın, onda da bu yaşadığın sorunları yaşayabilirsin. Ama msi sana parayi iade ettirmiş; üstelik farklı bir dağıtımcı aracılığıyla?? Tek kelimeyle helal olsun diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Berkay# B kullanıcısına yanıt
    haber verdıgınız ıcın tesekkurler, penta biraz sıkıntı yaratıyor fakat bende para iadesi almıştım azami tamir süresi doldugu icin, yine geldim msi aldım :)
  • Arkadaşlar aynı sıkıntılar benimde başıma gelmişti ve lenovo ile ilgili para iadesi almıştım 3 bin küsür size tavsiyem şu ; distirbütör garantili almaya çalışın firma garantili ürünler değil aklınızda bulunsun çünkü bir sorun yaşadığınızda distürbütör toptancıya o alt birime o alt birime derken arada birsürü satıcı oluyor ve birbirlerine rücu edene kadar aylar geçiyor bundan dolayı direk distirbütör garantililere bakın örneğin reklamında tatatan diyen firma o tarzdır :) firma ismi vermiyim dedim ama reklamını söledik bişi olmaz sanırım :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.