Şimdi Ara

PCDEPO/Norma Bilgisayar -SON DURUM- Yapılması Gerekenler (21. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.735
Cevap
45
Favori
216.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
93 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SakinAdam16

    Visa hesap kartımdan(nuvo) tek çekim ürün aldım. bu yolu bende izleyebilirmiyim?

    İşleminizi para transferi olarak değil de, site üzerinde kart bilgilerinizi girerek yaptıysanız evet izleyebilirsiniz.
  • 30 ekim tarihinde üye olup her pcdepo konusuna battı vs diye yorum yazan biri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NoSky

    Merhaba arkadaşlar,

    Bankada çalıştığım için size yardımım dokunabilecek birkaç bilgi vermek istiyorum.

    İlgili internet sayfası üzerinde alışverişinizi kredi kartı, sanal kart ve ya debit kartınız üzerinden yaptıysanız ilgili tutarı iade alma şansınız bulunuyor. Hatta işleminizi 3D güvenlik şifresiyle tamamlamış olsanız bile.

    Mastercard, Visa, Maestro gibi kart sağlayıcı kuruluşların, uluslararası belirli kural ve koşulları vardır ve bu kartı çıkartan bankalar bu koşullara uymak ve koşullara göre işlemlere değerlendirme yapmak zorundadır.

    İşte bunlardan birisi de chargeback uygulamasıdır.

    Kartınızdan bilginiz veya onayınız dışında gerçekleştirilen herhangi bir işlem söz konusu olduğunda, kart sağlayıcı bankanıza genellikle faks yoluyla işlemin size ait olmadığını ve iadesini istediğinize dair talebini iletirsiniz. Banka talebini işleme koyar, inceler ve neticelendirir. Netice sonucuna göre iadesi yapılır ve ya talebiniz olumsuz sonuçlanır. Bu işleme chargeback ismi verilir.

    Şimdi ise bu site aracılığıyla mağdur olan arkadaşları ilgilendirecek kısıma gelecek olursak;

    Chargeback sadece bilginiz dışında yapılan işlemler için geçerli değildir. Eğer iş yeri kartınızdan, talep ettiğiniz ürün ve ya hizmet için bir tutar charge ettiyse yani kartınızdan tutarı çektiyse, fakat taahhüt ettiği ürün veya hizmeti size göndermedi veya sağlamadıysa bu işlem için chargeback yani itiraz hakkınız doğmaktadır.

    İlgili internet sitesi üzerinden, işlem yaptıysanız, işyeri size ürününüzü göndermediyse; bankanızı arayın. Kartınızı güvenlik amacıyla kapattırmak istediğinizi, kartınızdan çekim yapıldığını fakat tarafınıza ürün gönderilmediğini belirtin. Banka size itirazını göndermeniz gereken bir faks numarası veya benzeri bir iletişim yolu sunacaktır.

    İtiraz dilekçenize, herşeyi eksiksiz bir şekilde yazın. İşlemin hangi tarihte, hangi firmadan, kaç lira karşılığında gerçekleştiğini; geçen gün sayısını belirterek ürünün size tesliminin sağlanmadığını, firmanın şikayetlerinize geri dönüş yapmadığını açık bir şekilde belirtin. Mümkünse, ürünün hala kargoya verilmediğini ve size ulaşmadığını bir şekilde belgeleyerek dilekçenize ek olarak gönderin.

    Basit mantıkla; banka, kurumla irtibata geçecektir. Kurumdan durumun teyidini yapacaktır. Kurum, ürünü kargoya verdiğine dair herhangi bir delil sunamazsa bankaya, tutar kartınıza büyük ihtimalle iade edilecektir.

    Elbette itirazınız hemen sonuçlanmayacaktır. Örneğin, en son garentadan araç kiraladığımda full sigorta yapmama rağmen iki lastik patladığı için kredi kartımdan bana hiçbir bilgi vermeden, onay almadan 500 TL çekilmişti. Firmayla defalarca irtibata geçmeme rağmen, şikayetvar.com a şikayet açmama rağmen garenta hiçbir şekilde iade yapmamış kendini haklı görmüştü. Akabinde İtirazımı Akbanka gönderdim ve itirazım 37 gün sonra sonuçlandı ve tutarın iadesi sağlandı.

    Boşuna mahkemelerde, tüketici hakem heyetlerinde uğraşmayın. Mahkeme süreci çok meşaketli olacaktır. Tüketici mahkemesinde bir dava açmak için 200 lira civarı masraf, 250 lira civarı bilirkişi ücreti vb. masraflar çıkacaktır (kendimden biliyorum) ve en az bir yıl sürecektir. Tüketici hakem heyeti kararlarını ise çoğu kurum takmıyor artık.

    Bankanızı arayın, sizi yönlendireceklerdir.


    Tabi banka parayi pcdepoya vermediyse...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • valla konu uzamış gitmiş. bundan on sene önce filan bu site bilgisayarcılar arasında en gözde olanlardandı. Gel gör ki sırf kötü yorumlardan dolayı almadım burdan bilgisayar filan. hakkaten çok şikayet var. Tedarik edemiyorsanız satmayın arkadaşım. Elinizdekiyle yetinin.
  • Sorun iflas etmemesinde. İflas etse alinir para dolandirip gittiyse o sıkıntı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim yaşadıklarım ise çok daha ilginç.

    13 Ekim 2015 de Dell Inspiron 5558 b50w162c sipariş verdim, ürün elime 26 Ekimde ulaştı ama bir baktım ürün Dell Inspiron 5558 b50f162c.
    Yani Windows lisanslı olan yerine FreeDos göndermişler. Keşke böyle olsaydı, asıl sorun şu; Uyduruk bir Windows 8 logosu bulmuşlar arkaya resmen tükürük ile yapıştırmışlar ve makineye kurmuşlar. Cihazın her tarafı parmak izi üstelik kapak çizik. Hadi dedim neyse bir etkinleştireyim bari olan olmuş ama adamlar korsan Windows kurmuşlar, cihaz etkinleşmedi !

    Aradım tabii ulaşamadım sürekli meşgul, mail attım 5 dakika sonra aradılar nasıl olduysa !!! Aman efendim yanlış ürün gelmiş size lütfen gönderin doğru ürünü gönderelim dediler, aynı gün ürünü gönderdim, bugün ayın 30'u yeni ürünün gelmesini bırakın kaç kere mail attım tek bir cevap yok!!

    Resmen dolandırıldık, lanet olsun sipariş vermiş olduğum güne !

    Tüketici Hakem Heyetine on-line form ile şikayet dilekçesi bıraktım, Pazartesi günü de ıslak imza ile teslim edicem formu.

    Böyle firmaların Türkiye Cumhuriyeti Devletinde ticaret yapması yasaklanmalı. O kadar sövesim var ki forum kuralları nedeni ile susuyorum !!!

    Ben böyle firmanın .............................................................


    https://www.sikayetvar.com/pcdepocom-gonderilmeyen-urun#gorusmeler




  • Bende Asus t100ta'yı 500 tl'den görünce sıcak fırsat hadi uy şeytana diyordum iki gün evvel. Sonra bunfiyata teşhirdir iadedir diyip vazgeçtim.. Şükür uzak durmuşum.. Ama dh'deki reklamları ve her notebookun sitelerinde olması güven vermişti bana.

    Yukarda bir arkadaş yazmış. Devirdir, iletişim yollarını kapatmaktır, 3 günden fazla süredir kargolamamaktır; hepsi şüphe yaratan şeyler. Bu gibi bir durumda genelde bir sıkıntı oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu adamların dolandıracağını sanmıyorum. 13 yıllık koca bir firma kimsenin parası kalmaz en fazla kapıya kilit vurur siparişleri iptal eder. Bakmayın bizim millet 2 gün ürün gecikince üçüncü gün dolandırıcı, yan yattı, denize battı demeye başlar.
  • Arkadaslar gidin yatın uyuyun pazartesiyi beklemekten baska care yok icinizi karartmayın .Böyle konusuyorum diye zengin falanda zannetmeyn he bu para batarsa en az 1 sene pc alamam.İyi dusunun iyi olsun .50 kere söyledim su yeni uyelk acıpta buraya gelen veledi zinalara inanmayın biz bişey olursa sizi bilgilendircez.SUANDA İFLAS FALAN SÖZ KONUSU DEGİL KİMSE HİC BİŞEY BİLMİYO PAZARTESİ GELSİN GÖRCEZ . SUan adamların dediklerine gore yogunluktan dolayysa gonderme sırası bana geldi artık 13unden oncekiler gonderildi.Yani pazartesi artık ya iade yada kargo olacak olması gerek.Benmki gelirse sizlerinkide gelir sabır sabır...
  • Bana da ürün gelmisti sifir sekilde asus i5 model.ekranda olu piksel cikti diye iade etmistim yenisi gelecekti gore ses yok. Yarin olmadi pazartesi batma gibi bir durum varsa mecbur banka v.s gorusecegiz. Bayrama gitmeden fiyatlari sisirmeleri de bi degisik sahsen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allu AKRacing kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, ayin 14 unden itibaren alanlari gonderecekler gibime geliyor.

    Siparis sayisi 61000 ile baslayacak gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oceanic815 kullanıcısına yanıt
    SEnin sikayeti okumustum hocam iyi sana gene cevap yazmıslar bana onuda yazmadılar :D hahahha
  • 200 lira fazla verdim istanbul bilişimden aldım kafam rahattı.3 Günde pc evime geldi
  • MoRTaLSouL kullanıcısına yanıt
    Benimki 60132.Bu arada pcdepo cumartesi gunleride calısıyo.Bugun umraniyedeki ofise giden arkadaslar vardı nerde onlar.Onlar ofisin kapısında bi yazı okumuslar su su tarihler arası tatildeyiz diye.Acaba cumartesi gunude yazıyomuydu tatil arasında.Belki yarın acabilirler.Sİtede normalde carsamba ve persembe tatil yazıyodu bugunde tatil oldu.Yarında olabilir .6000den baslıycak gönderme bu arada.Ve artık gondermeye basladıklarında benmki gelmezse hakkaten söverim.
  • Allu AKRacing kullanıcısına yanıt
    Kapidaki not 11:00 ve 14:30 arasi kapaliyiz seklinde.

    Siparis tarihi: 14/10/2015
    Siparis numarasi: 61040

    Heyecanla bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MoRTaLSouL kullanıcısına yanıt
    O degilde biz hemen hemen yakınız 13undede ben verdm siparisi. No 60132.Ofis tatilden sonra ilk acıldıgında göndermezlerse ayyyyvaaa ayvaaaaaaaaaa :D
  • Allu AKRacing kullanıcısına yanıt
    Ben ne yapayim 67630. Simdi iflas etmediysede bana sira gelene kadar kesin iflas eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İflas felan yok ben dün finans bankası hesabını incelettim banka müdürü sıkıntı yok gayet normal dedi sahibide sinan diye birisi batsa banka müdürü söylerdi hadi gidin rahatça yatın

    Foruma üye olup troll yapan veletleride bi zahmet şikayet edelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smhyldz41 kullanıcısına yanıt
    hahahha :D gelirse eger sana foto gonderirim hasret giderirsin gelene kadar :D dustugumuz durumlara bak ya su konuda tek sevinebildigim nokta yada kendimi avuttugum nokta asus xx171d'yi 2300e aldım fiyatı 3 gundur 3 bin lira :D dusunuyorumda eger ben dolandrıp gidecek olsam fiyatı 2000lerden 3000e cekmem normalin biraz altında bi fiyat koyarım gene sipars gelsin para gelsin.Neden 2500 lralık bilgisayarı 3000e ceksinler ki ?
  • Kingkaan34 K kullanıcısına yanıt
    Bir nebze...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.