Şimdi Ara

PCDEPO/Norma Bilgisayar -SON DURUM- Yapılması Gerekenler (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.735
Cevap
45
Favori
216.222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
93 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Millet 1730 a alırken 2200 e aldığımız ı iptal mı etsek derken azdan p*k yoluna gidermişiz. İyiki sağ salim ulaştı PC

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://eksisozluk.com/pcdepo-com--3490661?p=9

    son sayfayı okuyun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam durdu durdu 13 yıl sonra mı dolandırdı. Batmıştır. Paranızı alırsınız arkadaşlar. Kredi kartı ile ödeyenler bankalarıyla bir konuşsun.
  • Dolandırma yoktur herşey düzelir diyenleri kahkaha ile takip ediyordur büyük ihyimalle forumdan.

    https://whoisology.com/archive_11/laptopfiyatlari-tr.com

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eğer dolandırma vb durumlar varsa her türl0 hakkım haram olsum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ulan Tayyip ülkeyi ne hale getirdi görün görün. Adamlar battıkları gibi cumhuriyet tarihinin en büyük internet vurgununu yapmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taffarel345 T kullanıcısına yanıt
    Hic isi gucu yok dolandirdiktan sonra foruma gelip konulari inceleyecek oyle mi? Guldurmeyin allasen. Vurgunu yapan zaten simdi Allah bilir nerelerde keyif catiyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paraları nasıl kurtarırız siz onu söyleyin ben eft yapmıştım ne yapmam gerekiyor biri yardımcı olsun lütfen !!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • facebook sayfaları kapandı.
  • cepdepo sitesi açılmıyor. nuvo kartımdan tek çekim almıştım pazartesi şubeye gitsem yardımcı olurlar mı ? ödeme itirazı için
  • Arkadaşlar, bugün cuma, yarın ve diğer gün tatil, pazartesi günü ne yapmamız gerektiğini adım adım anlatacak biri var mı?
    Ben alışverişi 26 ekimde tek çekim olarak yaptım. Bankamla görüştüm biraz önce ve harcama itiraz dilekçesi yazabileceğimi ve kendilerine fakslamam gerektiğini bildirdi. Pazartesi günü bu işlemi yaptıktan sonra neler yapmamız gerekli? Bilen varsa lütfen yardımcı olsun.

    Sonraki süreçte gerçekten firma iflas ettiyse bu paraları alma ihtimalimiz sizce var mı yoksa üzerine soğuk su içip hayatımıza devam mı edelim?

    Bir de mümkünse DH Yönetim ekibinden ve yetkililerinden, halihazırda reklamını yaptıkları ve bu alışverişlere ,sadece "DH de reklamı varsa güvenlidir" imajını yaratarak sebep olduklarını da düşünerek firma yetkilileri ile bir görüşme yaparak durum hakkında bizi bilgilendirmelerini rica ediyorum. En azından yılardır bu forumu kullanan ve güvenen bir üye olarak bu kadarını hak ettiğimizi düşünüyorum. İçimden bir ses bunca olaya ve yoruma rağmen pcdepo'nun iflas etmediğini söylüyor.

    Alışveriş yapanlar için hayırlısını diliyorum. İyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gunnslinger -- 31 Ekim 2015; 2:16:58 >




  • 6000 kişi ve yaklaşık 12 miyon tl eticaret tarihinin en büyük vurgunlarından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pc depo batar mı arkadaşlar saçmalamayın çok fazla talep olduğu için yetişemiyorlardır. Herkesin siparişi ulaşır daha önce defalarca alışveriş yaptığım bir site hatta 3 gün önce cep depodan iphone 6 siparişi verdim bekliyorum. Herkesin gönlü rahat olsun ama gecikmeden dolayı kızmakta haklısınız ufak tefek hediyeler ile özür dilerler diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dh reklamı devam ediyor ve Pcdepo.com da sepete ürün eklediğinizde alışverişi tamamlama aşamasına geliyorsunuz. Halen aktif. İyiye yorumlanır mı bilmiyorum?
  • Merhaba arkadaşlar,

    Bankada çalıştığım için size yardımım dokunabilecek birkaç bilgi vermek istiyorum.

    İlgili internet sayfası üzerinde alışverişinizi kredi kartı, sanal kart ve ya debit kartınız üzerinden yaptıysanız ilgili tutarı iade alma şansınız bulunuyor. Hatta işleminizi 3D güvenlik şifresiyle tamamlamış olsanız bile.

    Mastercard, Visa, Maestro gibi kart sağlayıcı kuruluşların, uluslararası belirli kural ve koşulları vardır ve bu kartı çıkartan bankalar bu koşullara uymak ve koşullara göre işlemlere değerlendirme yapmak zorundadır.

    İşte bunlardan birisi de chargeback uygulamasıdır.

    Kartınızdan bilginiz veya onayınız dışında gerçekleştirilen herhangi bir işlem söz konusu olduğunda, kart sağlayıcı bankanıza genellikle faks yoluyla işlemin size ait olmadığını ve iadesini istediğinize dair talebini iletirsiniz. Banka talebini işleme koyar, inceler ve neticelendirir. Netice sonucuna göre iadesi yapılır ve ya talebiniz olumsuz sonuçlanır. Bu işleme chargeback ismi verilir.

    Şimdi ise bu site aracılığıyla mağdur olan arkadaşları ilgilendirecek kısıma gelecek olursak;

    Chargeback sadece bilginiz dışında yapılan işlemler için geçerli değildir. Eğer iş yeri kartınızdan, talep ettiğiniz ürün ve ya hizmet için bir tutar charge ettiyse yani kartınızdan tutarı çektiyse, fakat taahhüt ettiği ürün veya hizmeti size göndermedi veya sağlamadıysa bu işlem için chargeback yani itiraz hakkınız doğmaktadır.

    İlgili internet sitesi üzerinden, işlem yaptıysanız, işyeri size ürününüzü göndermediyse; bankanızı arayın. Kartınızı güvenlik amacıyla kapattırmak istediğinizi, kartınızdan çekim yapıldığını fakat tarafınıza ürün gönderilmediğini belirtin. Banka size itirazını göndermeniz gereken bir faks numarası veya benzeri bir iletişim yolu sunacaktır.

    İtiraz dilekçenize, herşeyi eksiksiz bir şekilde yazın. İşlemin hangi tarihte, hangi firmadan, kaç lira karşılığında gerçekleştiğini; geçen gün sayısını belirterek ürünün size tesliminin sağlanmadığını, firmanın şikayetlerinize geri dönüş yapmadığını açık bir şekilde belirtin. Mümkünse, ürünün hala kargoya verilmediğini ve size ulaşmadığını bir şekilde belgeleyerek dilekçenize ek olarak gönderin.

    Basit mantıkla; banka, kurumla irtibata geçecektir. Kurumdan durumun teyidini yapacaktır. Kurum, ürünü kargoya verdiğine dair herhangi bir delil sunamazsa bankaya, tutar kartınıza büyük ihtimalle iade edilecektir.

    Elbette itirazınız hemen sonuçlanmayacaktır. Örneğin, en son garentadan araç kiraladığımda full sigorta yapmama rağmen iki lastik patladığı için kredi kartımdan bana hiçbir bilgi vermeden, onay almadan 500 TL çekilmişti. Firmayla defalarca irtibata geçmeme rağmen, şikayetvar.com a şikayet açmama rağmen garenta hiçbir şekilde iade yapmamış kendini haklı görmüştü. Akabinde İtirazımı Akbanka gönderdim ve itirazım 37 gün sonra sonuçlandı ve tutarın iadesi sağlandı.

    Boşuna mahkemelerde, tüketici hakem heyetlerinde uğraşmayın. Mahkeme süreci çok meşaketli olacaktır. Tüketici mahkemesinde bir dava açmak için 200 lira civarı masraf, 250 lira civarı bilirkişi ücreti vb. masraflar çıkacaktır (kendimden biliyorum) ve en az bir yıl sürecektir. Tüketici hakem heyeti kararlarını ise çoğu kurum takmıyor artık.

    Bankanızı arayın, sizi yönlendireceklerdir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FunctionDie -- 31 Ekim 2015; 2:25:41 >




  • 61982 17.10.2015
    Siparis hazirlaniyor yaziyor.sali banka yolu gozuktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben ziraat hesabımdan işbankasına eft ödemesi yaptım ben ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Visa hesap kartımdan(nuvo) tek çekim ürün aldım. bu yolu bende izleyebilirmiyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrbstnc

    Ben ziraat hesabımdan işbankasına eft ödemesi yaptım ben ne yapmalıyım lütfen yardımcı olun !

    Havale, EFT, Swift vb. para transferi işlemlerinde malesef chargeback uygulaması bulunmuyor. Genelde şubenize havale veya eft iptal formu oluşturmalarını isteyebilirsiniz. Velakin, bu sadece bir talepten ibarettir. Şubeniz, alıcı hesap sahibi ile irtibata geçer, iade talebiniz olduğunu aktarır; alıcı kişi iade için onay verirse paranız hesabınıza geri aktarılır.

    Bu durumda yukarıda hukuk okuyan arkadaşın verdiği bilgi dahilinde, Borçlar kanunu dahilinde sebepsiz zenginleşme durumu ortaya çıktığından, mahkemeye başvurmanız gereklidir.
  • Bunları yazıcaktım nasıl toparlarım diye düşünüyordum teşekkürler.

    Pek alakalı değil ama 2 yıl önce falan birisi aradı ve bonus müşterilerine özel kampanyadan forma kazandınız dedi. Şansa bende o sırada bankamatiğe gidiyorum kredi kartına para yatırıcam. Benden teslimat için adres istendi ve herhangi bir kart numarası veya bilgi istenmedi. Bende adresi verdim. Sonra bankamatiğe gittiğimde limitimde bir sıkıntı olduğunu gördüm ve müşteri hizmetlerini aradım. Dilekçe yazmamı istediler gönderdim. Ertesi gün işlem iptal edilmişti. Bankamı etti arayan adamlarmı bilmiyorum ama ( adamları arayıp savcılığa şikayet edicem demiştim ama pek oralı olmadılar. )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.