Şimdi Ara

Periyodik Bakımda Fahiş Fiyat İsyanı #skodabakimaindirim @SkodaTurkiye (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
5.537
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İşi gücü bırakacaksın sanayide ustanın peşinde koşacaksın. Bunu herkes yapamaz, ben otomobilden anlıyorum beni bile kaç defa çarpacağım diye uğraştılar sanayide. Tamam yağı,suyu değiştirdin peki diğer işleri ne yapacaksın? Kaldı ki aracın üzerinden kaç defa parça değiştirdiklerini kısacası çaldıklarını gördüm. Güvendiğin bir usta değilse saatlerce aracın başında durmakta kolay iş değil.

    Ben yetkili servise gitmiyorum,özel servise gidiyorum sanayi usülü tamirhane değil kısacası ortalama bakım 400-500 TL tutuyor. Daha fazla eleman çalıştıran,daha büyük ve garanti sistemi çok daha iyi işleyen bir işletmenin 700-800 TL bandında para alması normaldir.

    Kısacası sanayi mi özel servis mi sorusu hemen sanayi gibi basit değil. Skoda kısacası VAG grubunun servis fiyatları ise eskiden beri pahalıdır ve yan sanayisi yok gibidir. Orjinal parçayı da sanayi de iki gezme ile bulsan bile servis ile aynı fiyat olur tabi garantisi benim abi demeleri de cabası.




  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlaşılmasın, düzgün bir bakım en az 300 tutar zaten. Ucuza yapan yan sanayi parça, sahte yağ kullanıyordur.



    Ve şu bir gerçek, sanayide düzgün usta denk getirmek kolay bir iş değil. Çok adam var yamuk yapabilecek. İyisini bulmak zor ama özellikle büyük şehirlerde arayan bulur. Bazıları gözü kapalı biliyor, işinde yetenekli oluyor. Ben bu yüzden memnunum ama insanın yaşadıkları değiştiriyor tabi bu durumu.



    En iyi kombinasyon arabayla alakası olmayanlar için, Euromaster veya Bosch Car Service gibi yarı özel bir servise gitmek. Bakım kayıtları da, faturası da, parçası da düzgün olur. İnsanın içi rahat olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightbringer

    Servis pahalılığı ile ilgili konu açmıştım . Fabia aracımı satıp Peugeot 208 e geçtim mis gibi 470 lira verdim. Bu da pahalı ama üstün alman kazığı karşısında hiçbir şey. Ayrıca müşteri memnuniyeti de sıfır. Şikayet var sitesine yazin ana avrat düz gidin otomatik mesaj bile göndermiyorlar o derece . Bence baska marka baksinlar alacak olanlar

    Geçen sene 430 civarı ödemiştim. Bu sene en az 550 bekliyorum hocam aynı araç için. Bakalım.



    Bir de garantiden değişmesi gereken parçaları siz şikayet etmedikçe size teklif etmiyorlar. Kötü bir huyu var Peugeot Türkiye'nin bu konuda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • skodanın bir sloganı vardı o geldi aklıma simpy clevy miydi neydi

    servislerden uzak durun..

    sanayiye devam edin rahat olun..
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Sıfır reklam mı? Forumda onlarca başlık açtınız reklama girmiyor mu onlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Sıfır reklam mı? Forumda onlarca başlık açtınız reklama girmiyor mu onlar

    Reklam nedir ne degildir, belli ki bilginiz yok, arastirip ogrenin. Sonra espri yapmaya calisirsiniz.



    Hayirli gunler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • opel corsa 15000 bakımı için 1000tl nin üstünde fiyat vermis babam, içim sızladı. hanımın i10 için 400-500 tl veriyoruz, bunlarda her seferinde fren balatasi bitmiş diyerek 150 daha kitliyorlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de Seat İbiza 1.2 tsi var ve 30.000 bakımı icin Doğuş oto Etimesguta gittim. BAKIM öncesi bilgilendirmede bana da ayni fiyat çıkardılar. 1160₺!!!! Dedim ki; niye bunun bujilerini 30.000de değiştiriyorsunuz da Polonun ki 60.000de? Dediler ki; Seat grubu Türkiye’deki akaryakıt kalitesini 2. Sınıf olarak değerlendirdiği icin 30.000de bir değiştiriyor vw grubu ise Avrupa’dakiyle eşdeğer tutuyor o yüzden 60.0000de bir değiştiriyor. Dedim motor ayni motor, buji ayni buji ne ayaksınız ? Tamam beyefendi değiştirmeyelim dediler. Ben de 760₺ gibi bir para verdim acayip mutlu oldum. (Yağ yağ filtresi polen filtresi hava filtresi ve tapa)Bu vag grubu bizi her koşulda vaglatmadan bırakmayacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cenkay02 -- 24 Mart 2018; 11:55:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazım55

    Renault dizel 20000 bakımı 450-500 TL. Ben hep serviste yaptırıyorum, bence normal.


    hangi servis bu gün servise uğradım fluence 1.6 cvt salak trigeride değişek dedi araç zincirli değince bozuldu 1100 tl fiyat cıkardı %20 indirim uygularız dedi araç 34000 km de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m_kucukaksoy kullanıcısına yanıt
    İzmirde Aralık sonunda yaptırdım, motor koruma ile 600 tuttu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazım55

    İzmirde Aralık sonunda yaptırdım, motor koruma ile 600 tuttu..

    ben ankaradayım bir kaç servisten fiyat alayım yolsa 300 tl reno araçlarına bakan yerde yaptıracağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat Egea Sedan 1.3 dizel ankara oto da 15 bin bakımını arkadaşım 400 TL ye yaptırmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi astegon -- 24 Mart 2018; 19:24:29 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Maslak Sanayi'ye giren lüx arabalara bir göz atsanız fikriniz değişir. Tüm ustalar işinin ehli demiyorum ama biraz araştırma yaparak iyi bir usta bulmak zor değil.

    Parça konusuda da gelirsek, artık internet çağındayız. Internetten orjinal parçanizi alıp götürebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nazım55

    Renault dizel 20000 bakımı 450-500 TL. Ben hep serviste yaptırıyorum, bence normal.


    2016 model dizel otomatik fluence için sordum 40 bin bakımı 900 dedi servis 20 veya 60 bakımı mazot filtrersi olmadığı için 700 liraymış bana 40 bin bakımı fazla geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Siz her yetkili servisin işinin ehli, her sanayi esnafının da çakal olduğunu mu düşünüyorsunuz?

    Öyle birşey olmadığı için yüzbinlerce lira veripte aldıkları arabalarını sanayiye götürenler var diyorum. Bunun araç sahiplerinin profiliyle veya otorite kabul edip etmemeleriyle ne alakası var? Burada dikkat çekmek istediğim şey; Bu kadar insan aptal mi ki servet değerindeki arabalarını sizin görüşünüze göre yetkili servis yerine sadece eski arabaların gitmesi gereken yere, sanayiye götürüyorlar? Bunun yanlış olduğunu o kadar insan değilde sadece siz mi biliyorsunuz?

    Ayrica forumda lüx araç sahiplerine karşı bir sonradan görme, saygısız algısı var ancak trafikte kural tanımayıp saygısızca davrananlar daha çok orta ve alt sınıf araç sahipleri.( sözüm meclisten dışarı).

    Ayrıca her BMW sahibi sonradan görme apaçi, her Volvo sahibi de 2 üniversite bitirmiş, efendi ve saygılı insanlar değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuya katilimiziniz icin tesekurler, fakat bahsettigim hashtaga yorum yapmamisiniz ,ben bir daha rica edicem sizden. Bir twit yeter.



    #skodabakimaindirim @SkodaTurkiye



    Aracim 1.2 110 hp manual optimal octavia, cogu kisi dsg yoksa parcalari al yaptir dedi.



    Benim anlamadigim nasil bir firma musteriyi korumuz.



    Gecen ay ayni motors sahip golf sahibi arkadşım 750 tl odedi. Faturada buji degisimi falan yok. Aradik servisi buji 60 binde degisir dedi ! Ama skoda 30000 bakiminda buji degisimini bahane ederek fahis fiyat talep ediyor.



    Merak ettim, cek cumhuriyetindeki kitapciga baktim. 1.2 tsi 110hp buji degisimine 50.000 km yaziyor. Ama biz de 30000km



    Mail attim durumu, bakalim ne dicekler.



    Gonlom istiyor ki kazikliyoruz sizi desinler, inanimln daha az koyar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haziran/2015'de 3500 km lik İstanbul-Gürcistan seyehatimiz oldu. Frene basınca direksiyonda titreme oluyordu, İstanbul'a varınca diskleri değiştiririm dedim.

    Bostancı sanayide bir önceki aracım için her zaman uğradığım ustaya gittim, baktı disk + balatalar değişecek dedi ve diskleri söktü; disk üzerinde 4 tane bijon için delik var 2 tane de montaj vidası için delik var.

    Parçacıdan gelen 4 tane farklı markanın orijinal aveo parçası diye ürettiği disklerde sadece 1 tane montaj vidası için delik vardı. Ben de diskleri adı orijinal olan ama aslında orijinal olmayan parça ile değiştirmektense tornada taşlatayım bir müddet o şekilde kullanırım dedim, 100 torna + 50 usta ile işi hallettik.

    Kasım/2017'de 6.yıl bakımı için yetkili servise gittiğimde disklerde gene titreme başlamıştı, rutin bakım + triger değişimine ilaveten disk ve balata değişimi yapılsın istedim depodan gelen diski kontrol ettiğimde 2 tane montaj vidası deliği olduğunu gördüm.

    Üretici firma yetkili servise başka, piyasaya başka ürün mü satıyor. Piyasadan aldığımız orijinal parçalar ne kadar orijinal.

    Diskteki titreşim direksiyon kutusuna da zarar verdiğinden onun da revizyonu yapıldı ve toplamda tüm yapılan işler için 4,600 lira para ödedim.

    2015 de parçacının disk için istediği fiyat 350 idi, 2017 de o parçayı 430 + kdv ye almış oldum.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.