Konuyu açmamın sebebi aracın uğradığı değer kaybı veya total pert bedellerinde Sigorta şirketlerinin insafına kalmış biz tüketicilerin hakkını aramaları ve almalarında tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. 2020 Mart ayında aracıma arkadan çarpılması sonucu aracım pert oldu. karşı tarafın %100 kusurlu olduğu kazada kasko şirketi zaten giderek yükselen piyasa koşullarında önce 42.000 lira teklif etti. İlk telefonla arayan aracı eksper firması tehditvari Üslupla kabul etmezseniz onarım yaparız dedi klasik takdikle, ben de onarabiliyorsanız onarın benim için sorun yok dedim. Tabi ki bu size atılan ilk yem oluyor kesinlikle ilk tekliflere Rıza göstermeyin. Ardından kasko şirketine dilekçe ile örnek ilanları da koyarak teklifin güncellenmesi talebini ilettim. 1.000 lira artış cevabı verdiler. Bunu da kabul etmedim. Sigorta acentesinin de araya girmesiyle sözüm ona 1000 lira daha vererek 44.000 lira son teklifi yaptılar. Halbuki en az 48-50 bin bandının aşağısında aynı aracı alamıyordum. itirazlarımda sürekli Sigorta tahkime başvuracağımı dile getiriyordum bu bilgiyi mutlaka aklınızda tutun ve Sigorta şirketlerine haklarınızı bildiğinizi ve kolay teslim olmayacağınızı sürekli ifade edin. Benim de tecrübe ettiğim gibi son teklifi bir türlü artırmıyorsalar bu teklifi kabul edin. Fakat size gönderilen mutabakatnameye mutlaka “yasal haklarım saklı kalmak kaydıyla kabul ediyorum” ibaresini ekleyin. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim