< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Peugeot 206 sağ ön direk boyalı sizce sıkıntı yaratır mı?
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/Forum-Mobil.gif)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
aracın km kaç, fiyatı ne, kaza resimleri mevcut mu ?
-
Km 255bin fiyat 70 bin kaza resimleri mevcut değil de hasar kaydı 2700lira
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hadi on direk boyalı olsun tamam da şanzıman ve motorda terleme degil bak yag kaçağı varsa cok masraf çıkarabilir ve uğraştırır uzak dur oyle araçlardan.
Sehirden şehire araba bakmaya gitmek de zahmetli o yuzden olabildiğince temiz olana gidin. Gitmeden ekspertize bile götürtebiliyorsunuz bazı galerilere.
Kurumsal eksper seçerseniz ve boş paket degil de motor şanzıman alt ic dis hepsini 400-500 e baktırırsanız iyi olur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Sağolun hocam motorda yağ kaçağı vs yok şaseler ve podyelerde işlem yok orjinal
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bak satici ya da galeriye soruyorsun abi sorunsuz motor sanziman mukemmel diyor. Gidiyorsun expere sokuyorsun veya anlarsan kendin bakiyorsun bir ton sorun.
Adamin dedigine güvenme yani.
Guncel motor sanziman kurumsal eksperi varsa hadi ona guven ama gidince ben yine kendim bakmak isterim
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Tamamdır hocam gidince orda zaten kurumsal ekspere sokucam yeniden temizse motor vs ona göre alıcam dediğiniz gibi güven olmaz kimseye
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sağ ön çamurluk değişmiş sağ ön kapı ve direk de boyanmışsa sağ önden sağlam kazası vardır. Bu durumda önemli olan aracın kazadan sonra nasıl toplandığıdır ki genelde düzgün toplanmazlar.
Mesela sağ önden yapılan bu kazadan sonra amortisör kulesinin olduğu kısım da hasar görmüştür. Burayı tam olarak gönyeye getirdiler mi? Travers yamulmuş olabilir değişti veya düzeltildi mi? Sağ ön teker olması gereken yerde ve yere olması gerektiği gibi basıyor mu? Bunun gibi bir sürü soruna gebe bir durum.
Eğer sağ ön teker olması gereken yerden geride duruyorsa araç iflah olmaz bir şekilde sağa çekecektir. Siz de aracın dilinden anlamadığınız için o rotçu senin bu ön takımcı benim gezip duracaksınız. Benim araçta da teker biraz gerideymiş, araçlara merakım da var onlarca ustaya da gittim hiç birimizin aklına bile gelmedi tekerin geride olacağı. Bunu anlayan ustaya gelene kadar uğraştım durdum. Sonra yine teker olması gereken yerde olup da, amortisör kulesi gönyeye getirilmediği için tekerleğin yere basış açısı değişip araç çekme, dalma ya da sağa farklı sola farklı dönme yapabilir. Bunları acemi iken hissetmeseniz de ileride hissetmeye başlayabilirsiniz.
Ha şöyle bir durum da var, "Ben arabalardan pek anlamam tek gayem A noktasından B noktasına gitmek, çekiyormuş, dalıyormuş umurumda değil sakin sakin gideceğim" derseniz bu sizin için çok büyük bir sorun değil. Alır yıllarca kullanabilirsiniz. Belki sağ ön lastiğinizi daha erken bitirir onun dışında pek bir sorun yaşamayabilirsiniz ama satacağınız zaman sizin aklınıza takılan bu sorular muhtemel alıcıların da aklına takılır. Onu da göz önünde bulundurun.
Ayrıca boya kadar motor durumu da önemli. Şimdi kaporta düzgünse motoru yaptırırsınız, motor düzgün olsa bile şasi kötüyse o araba yaramaz diye bir düstur vardır ama Türkiye'de bir motor yaptırmak 15-20 bin liraları bulduğu için alacağınız arabanın mümkün mertebe sağlam olması için uğraşın. Gerekirse bütçenize göre daha düşük model arabalara bakın ama baktığınız arabanın en üst fiyat seviyesindeki temiz arabaları arayın derim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X