Şimdi Ara

PEUGEOT 207 İNCELEMESİ - 3.3LT/100KM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
3
Favori
24.053
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 yıl 206 1.4 HDİ XT kullandım 1 ay önce sattım, eşim için dizel otomatik araç arıyorum 207'de dizel otomatik seçeneği olsa başka araç bakmam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serco05

    5 yıl 206 1.4 HDİ XT kullandım 1 ay önce sattım, eşim için dizel otomatik araç arıyorum 207'de dizel otomatik seçeneği olsa başka araç bakmam

    Senin ilacın Dualogic Punto hocam.

    Ama temizini bulmak önemli.
  • Güzel inceleme hocam yakıt ortalaması zaten yorumsuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee


    Senin ilacın Dualogic Punto hocam.

    Ama temizini bulmak önemli.

    Fiata bi ön yargım nedense? sanırım logosundan :) bakalım biraz daha arabasız kalırsak hanım düz vitese razı olacak o zaman bi 207 buluruz :)
  • Ben de 15 aydır aynı araçtan kullanıyorum. 2007 model 1,4 HDI 70 HP Trendy.
    40.000 km'de aldım, şu an 58.000 civarında.

    Bizzat kullanıcısı olarak ben de kendi yorumlarımı yazayım:

    - Aracın dizaynı güzel. Şahsen ben iç tasarımını da dış tasarımını da beğeniyorum.
    - Direksiyonu düşük hızlarda yeterince yumuşak. Eski aracım olan 307''den daha iyi bu konuda, gayet rahat bir kullanım sunuyor.
    - Yol tutuş iyi gibi ama yeteri kadar iyi değil bence. 307 ile virajlara hızlı girmeye, ok gibi çıkmaya alışmıştım, aynısını bu araçla da yapayım derken yolun dışına çıktım ilk aldığım zamanlarda. Aracın yol tutuşunun kötü olmasından mı oldu yoksa yaz günü bir miktar aşınmış kışlık lastiklerle virajda zorlamaktan mı oldu tam olarak anlayamadım ama virajdan çıkarken aracın hakimiyetini kaybettim ve toparlayamadım, yolun dışına çıktım. O zamandan beri virajlara eskisi kadar hızlı giremiyorum. Belki sınıfına göre makul yol tutuşa sahip diyebiliriz ama zorlamamak gerektiğini kesin olarak öğrendim.
    - Vites geçişleri benim de çok hoşuma gitmiyor. Kemikli olmasının yanında vites yolları da uzun. Ayrıca geri vitese bazen tam geçmediği oluyor, çift debriyaj yapmak gerekiyor. Şirket aracı olarak kullandığımız Fiesta'nın vitesleri yağ gibi geçiyor. Ona bakarak durum çok vahim. Ayrıca debriyajı çok sert. Peugeot araçlarında gördüğüm genel özellik, dizellerin debriyajı sert fakat aynı aracın benzinlisinin debriyajı gayet yumuşak. 2003 model 307'min debriyajı pamuk gibi idi. 2005 model bir dizel 307 de kullanmıştım onun debriyajı da aynı şekilde sert.
    - Performans bence şehir içi kullanımlar için gayet yeterli. Çok zorlanıldığı durumda bir vites aşağı çekilerek her türlü yokuşta mahcup etmeden devam ediyor. Uzun yolda da performansı fena sayılmaz. Ani hızlanmalar yok tabiki ama sabırlı olunursa hızlandıktan sonra 150-160 gibi hızlarda rahatlıkla seyredebiliyorsunuz. Enteresandır aynı motoru kullanan fiestaya göre hantal kalıyor. Şanzımandan kaynaklı olabileceğini düşünüyorum.
    - Yakıt tüketimi için verdiğiniz değerler bana göre çok çok iyi. Ben şehir içi 6,5 lt/100km aşağısının göremiyorum. Belki de güzergahımdaki trafik ışıkları ve dik yokuşlardan kaynaklıdır. Uzun yolda da genelde 110-120 km/h arasında seyrederim. 4,2-5,2 lt/100 km arası değerler oluyor. 4,2 lt/100km altını hiç görmedim. Ama tabiki hız olarak da mecbur kalmadıkça 100 km/h altına pek düşmem.
    - Aracın parçası pahalı. Farı kırıldı geçenlerde 350 TL'ye değiştirdim. B sınıfı bir araca binip de bir fara 350TL vermek çok geldi bana açıkçası.
    - Konfor olarak bence sınıfına göre başarılı. Ön yolcular için iç mekan ferahlığı da gayet iyi.
    - Ses sistemi 307'lerinkinden daha iyi.


    Eşim için otomatik vites araç almam gerektiğini kendime bahane ederek muhtemelen yakın zamanda satacağım. Aracı değiştirmek istememin sebeplerinden birisi de 2000TL altında kasko fiyatı veren sigorta şirketi olmadı. Sebep neymiş? Peugeot hasar oranı en yüksek olan markaymış. Yaşım da 25 olunca kaza riski artıyormuş. Plaka da 06 olunca mümkün değil daha aşağıya inmezmiş




  • 207 aracım olmadı ama 207 ile aynı motoru kullanan ford fiesta tdci aracı vardı ,motor evet çok performanslı bir motor değildi ama bana yetiyordu yakıt tüketimi çok düşüktü . 207 leri genel anlamda başarılı buluyorum tip olarakta gayet güzel B sınıfı bir araç olmasına rağmen boyut olarak C sınıfı araçlara yakın .
  • 1 Yıl Pug 207 1.6 HDI 90 HP Dynamic Modelini kullandım... Yaklaşık 2 ay öncede satıp Şuan 2011 Model Bravo 1.6 Multijet 135 Hp Kullanıyorum...

    Öncelikle kesinlikle parasını kat ve kat hakeden bir araç.... Mesela yukarıda bir arkadaş belirtmiş yol bilgisayarı gerçekten çok ama çok iyi. Her türlü detayı gösteriyor. Patlayan lambaları bile belirtiyor. Hemde çok kullanışlı ve büyük ekranı ile gerçekten güzel.

    Araç güç olarak kesinlikle kimseyi mahçup etmez İzmir - İstanbul arası araçta 5 yetişkin ve klima açıkken araç 180 km hıza kadar rahatlıkla çıktı. Araç hiçbir yokuşta beni mahçup etmedi bugüne kadar.

    Ankara - İstanbul arasını 4.3 ortalama ile geldiğimi bilirim.

    Bunların haricinde şuan kullandığım Bravo ile karşılaştırmak adına... Bir kere arka diz mesafesi gerçekten çok ama çok az. Hakeza ön tarafta bile insan aracı sürerken sıkış sıkış olabiliyor :)

    Yol sesini içeriye fazla alıyor.

    Ama kesinlikle parasını hakeden bir araç...

    Mesela ben aracımı 27.000 TL'ye sattım...

    Araç 2009 Model 90.000 Km'de 1.6 HDI 90 Hp
    Araçta 6 Hava Yastığı
    Far Sensörü
    Yağmur Sensörü
    16 inç çelik jant
    Dijital Klima
    Follow Me (Aracı kilitledikten sonra sizin belirlediğiniz süre kadar aracın farları yanar sonra otomatik söner)
    4 Cam Otomatik
    Deri Direksiyon
    Deri Vites Topuzu
    Sis farları

    ve Sayamadığım daha nice özellik

    Şimdi size soruyorum bu paraya bu özelliklerde alınacak başka araç varmı?

    Eski aracımdan 1 tanede resim koyayım :)

     PEUGEOT 207 İNCELEMESİ - 3.3LT/100KM




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ford Kuga 1.5 ecoboost 182 bg hak.
    geçen yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bütün yazıyı keyifle okudum, tek diyebileceğim "bana bunlarla gel"

    devir ekonomi devri artık hız devri de bitiyor agresif sürüş de, arabaların ne yaktığı en çok dikkatimizi çeken konu oldu, her yerde kamera var hız yapsan çat diye resim yolluyorlar evine, en temizi tak kemerini orta şeritten 90la git, inceleme de yararlı ama mesaj gelmiyor diye takıntı yapmak gereksiz boşver
  • şu inceleme konularını çok seviyorum fırsat buldukçada okuyorum inceliyorum. teşekkür etmek istiyorum bu konuyu açan tüm arkadaşlara.
  • Gerekli güncelleme yapılmıştır.
  • Şirket aracı olarak 2012 1.4 hdi diesel peugeot 206+ var.Bu dedikleriniz birebir 206+ içinde geçerli,kokpit ve gösterge paneli birebir 207 ile aynı.Benim beğenmediğim nokta sürücü koltuğu hiç ergonomik değil.1 saatlik sürüş sonrasında bel ağrısı yapıyor,direksiyon elden rahatça kayan bir yapıya sahip.Bunların dışında motoru,fiyatı ve sunduklarına lafım yok.Kullandığımız araç günde 5-6 farklı kişi kullanıyor belki haşat olmuş,ancak hala hizmetine sorunsuzca devam ediyor.

    Fren olarak ise 206+ beğenmedim,2009 renault symbol aracımız fren olarak kat kat daha iyi.Symbol ün fren sistemi sayesinde 4-5 tane arkadan vurma kazası atlattım,forumda clio-4 incelemesi yapan arkadaşta kiraladığı araçlardan symbol ün fren sistemini methetmişti.
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Haklı olabilirsiniz pek uzun yol yapmadım bana yeterli geldi. En uzun 200 km gittim geldim ağrı hissetmedim. 206+ frenleri 206 ile aynı bu yüzden kötüdür hatta çoğunda ABS bile yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 yaşında bir Peugeot ne kadar masraf çıkartır onu cevaplamaya çalışacağım şimdi. İkinci el aldığım bu araç 4 yıldır bende. Yılda 10bin kilometre yapıyorum ve her yıl bu nedenle bakıma giriyor araç. Bu bakım haricinde yapılan masraflar şunlardır.
    Akü, triger kayışı ve diğer kayışlar, devirdaim, debriyaj baskı balata gibi değişenler ilk yıl değişti. Zaten araç 80bin kilometreye yakındı. Önceki sahibi de hiç kayış değiştirmediği için ve 6 yıl geçtiği için kilometre tam dolmasa da değişti. Baskı balata da 20bin kilometre bayan kullandığı için baya yemişti. Artık kavramamaya başlamıştı. Sonrasındaki 2 yıl hiç masraf çıkartmadı. Arada lamba patlatıyordu T10 dipsizleri takıp devam ettim.
    Sonrasında 1,5 yıl önce lastikleri değiştirdim. 1 sene önce de olmasından çok korktuğum hararet problemi oldu sandım. İyi ki sadece bir ahtapot hortum diye tabir edilen hortum yıprandığı için oluyormuş. Motoru durdurduğumda su damlamıyordu. Yola çıkarken doldurup çıkıyordum ve su kabı bomboş oluyordu. Motor çalıştığında kasılıp, gevşediği için ve motorun arkasında bir yerde olduğu için bulamamıştık. Kullanıma bağlı olarak sol cam açma düğmem kırıldı komple değiştirdim. Tekrardan kullanıma bağlı ön farlarım değişti. Bunun nedeni de önceki sahibinin xenon takmasından dolayı ön farın arka plastiği kesilmiş ve içeri kirli tozları aldığından temizlenmesi mümkün olmayan bir duruma gelmişti. Takıntı haline getirince onu da değiştirdim. Ön tampon astarı atmıştı artık onu boyattık, arka tamponun köşesine biri çarpıp kaçtığı için de onu da boyattık. Vites körüğü değişti.
    En yakın tarihli zorunlu harcamam ise sağ ön salıncak oldu. Bergama ilçesini bilenler vardır staj için gittiğimde yolları berbattı. Arabanın tabiatına aykırı geldi resmen.
    Gelelim gene benim keyfi harcamalarıma. İç kapı döşemeleri 10 yılın verdiği bıkkınlıkla sarkmıştı. Bunun nedeni yapışkanın kendini bırakmasıymış. Süngere yapıştığı için sıkıntılı oluyormuş. Bizde süngersiz kaliteli bir kumaş kaplattık. Sağ ön ve arka hoparlörüm patlamıştı ucuza bulunca dördünü de değiştirdik. Sol ayak dayama yerleştirdik. Aux montajı yaptık. Bluetooth taktık. Aracı aldığımdan beri çok istediğim hız sabitleyicisi de taktırmış oldum. Sonrasında cırtcırt vasıtasıyla bir adet de tablet yerleştirdim gayet güzel oldu.

     PEUGEOT 207 İNCELEMESİ - 3.3LT/100KM
     PEUGEOT 207 İNCELEMESİ - 3.3LT/100KM
     PEUGEOT 207 İNCELEMESİ - 3.3LT/100KM
     PEUGEOT 207 İNCELEMESİ - 3.3LT/100KM


    Bunların hepsini anlatırken Peugeot veya Citroen'e ön yargısı olan arkadaşların öğrenmesi için yazdım. Aracınız ne olursa olsun yollar bozuksa zaten salıncaklar bozulur. Zaten triger kayışı ve debriyaj baskı balata değişmesi gereken şeyler. Burada salıncak dışında tek sürpriz harcama ahtapot hortum diyebiliriz. Ona da yapacak bir şey yok.

    Bunların dışında ön tampon çeki demiri kapağım kayboldu. 50TL istediler resmen soygun ufacık kapağa. Çok kötü duruyor gerçekten ondan internetten alacağım büyük ihtimal. Koltuklar baya kirlendi onu da temizlemem gerekiyor. Maalesef 2007 model araçların hepsinde olan ön göğüslük kabarma sorunu var onu elletmiyorum. Arka stoplara ve hız ve devir göstergesine Plastx uygulamayı düşünüyorum. Ön sağ cam açma ünitesi de baya eskidi o da değişebilir. Silecekler değiştirilip, cila yaparak kışa hazır olunur büyük ihtimal.




  • brkprlk35 kullanıcısına yanıt
    ön göğüs kabarma sorunu nasıl oluyor resim varsa bakabilirmiyim?hız sabitleyiciyi nerde yaptırdınız kaca mal oldu?
  • predator93 kullanıcısına yanıt
    Şu en elimde fotoğraf yok tablet koyduğum fotoğrafta belli oluyor biraz. Ön taraftan çeksem baya net olur. İnternetten bulduğumu paylaşayım.

     PEUGEOT 207 İNCELEMESİ - 3.3LT/100KM

    Hız sabitleyicisini Gaziemir Mutlu Oto yaptı. 150TL'ye kol, montaj ve tanıttırma dahil yaptırdım. 20TL'de Aux açtırma için verdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkprlk35 -- 8 Eylül 2016; 21:10:25 >
  • Elinde ki malın değerini bilip kullanmaya devam etmek buna denir.İşte bu.Kazasız belasız kullanın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle. 10 yaşında araç dediğim zaman afallayan çok oluyor. Önemli olan değerini bilmek ve iyi bakmak.
  • brkprlk35 kullanıcısına yanıt
    Paylaşım için teşekkürler.
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Ne demek her zaman. Ayrıca Peugeot 207 ile ilgili her türlü soruya anladığım kadarıyla cevap veririm PM veya buradan yazabilirsiniz.
  • güzel bir inceleme
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.