Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.082
Cevap
53
Favori
666.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peugeot 301 ,4440 mm uzunluğa ve 506 litre bagaj hacmine sahip.
    Motor seçenekleri 115 hp 1.6-litre VTi , 71 hp 1.2-litre VTi üç silindirli benzinli ve 92 hp 1.6-litre HDi dizel ünitelerden oluşuyor.

    Araç B segmenti.

    Aracı incelemek için:
    www.peugeot.com.tr
    Aradığınız sayfa bulunamadı
    http://www.peugeot.com.tr/kesfet/301/kompakt-sedan/#!


    Aracın fiyatlarına, teknik özelliklerine, broşürlerine ve aksesuarlarına ulaşmak için: http://www.peugeot.com.tr/model-brosurleri/301/kompakt-sedan/

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU

     PEUGEOT 301-ANA KONU



    quote:

    Orijinalden alıntı: Asist_3434

    Peugeot rekabet savaşının kızışmış olduğu bir sınıfta mücadele için 301 modelini Antalya’da düzenlenen uluslararası lansmanı ile tanıttı. Sürüş konforu ve zengin donanımı ile hatırladığımız marka, bu değerleri 301 modelinde de kullanıcıya yansıtıyor. 29.900 TL başlangıç fiyatı ile 1 Kasım itibari ile Türkiye pazarına giriyor.

    Yeni Peugeot 301’in halka yönelik dünya prömiyeri, 1 Kasım 2012 tarihinde Türkiye’de düzenlenecek İstanbul Auto Show Fuarı’nda gerçekleştirilecek. Aynı anda Türkiye’de ve ardından Orta ve Doğu Avrupa, Rusya, Ukrayna, Yunanistan, Mağrip, Orta Doğu, Körfez ve Afrika ülkeleri ile bazı Güney Amerika pazarları gibi çok sayıda başka ülkede satışa sunulacak.

    Peugeot 301 ile Antalya’da düzenlenen lansmanda uzun bir süre kullanma fırsatı yakaladık. Tasarım anlamında ailenin diğer üyelerinden esintiler görmek mümkün. İlk bakışta 508 modeline olan benzerliği ile dikkat çekerken, onunla zaman geçirdiğinizde daha farklı bir karaktere sahip olduğunu görmeniz mümkün. Otomobilin genelinde ve özellikle motor kapağının üst kısmında yer alan keskin detaylar dikkat çekici nitelikte. Geriye doğru uzana far grubu otomobile dinamik bir hava katmış.

    Peugeot 301, 4.44 m uzunluğu ile kompak sedan sınıfındaki bazı rakiplerinden daha uzun olmayı başarıyor. Bunun yanı sıra 2.65 m’lik dingil mesafesi ile sınıfındaki rakipler arasında lider olarak ön plana çıkıyor. Bu ölçüler 121 mm’lik arka koltuk diz boşluğu ve 640 litrelik bagaj hacmi gibi rekor rakamlarının da doğmasını sağlıyor. Otomobilin içerisinde genel anlamda sert bir malzeme kullanılmış. Buradaki amaç bu malzemelerin geç deforme olması ve üretim maliyetlerinin kısılması. Diğer dikkat çeken detaylar ise cam açma kapama düğmelerinin kapı kenarlarında değil de ön konsolun hemen altında toplanmış olması. Arka camlar içinde durum farklı değil. Bunların üretim maliyetlerini kısmaya yönelik bir hareket olduğunu anlamak zor değil. Ancak modelde yer alan diğer detaylar bu gibi küçük şeyleri size unutturur nitelikte.301; AUX, USB ve Bluetooth gibi teknolojik detayları ile iç mekandaki sürücü ve yolculara hoşça vakit geçirmesini amaçlıyor. İç mekanda dikkat çekici diğer bir detay ise altı düz olarak tasarlanmış direksiyon. Ailenin diğer modellerinde yer alan direksiyon tasarımından farklı olan bu detay, derinlik ayarının olmayışı bizi şaşırtıyor. Direksiyon arkasında yer alan kontrol kumandaları

    Eksiksiz Son Nesil Motor Gamı

    301 motor seçenekleri de aynı modernlik hedefine cevap veriyorlar. Dolayısıyla Peugeot’nun bu yeni kompakt sedanı da son nesil motorlarla donatıldı. Performans ile düşük yakıt tüketimini bir araya getiren bu benzinli ve dizel motorlar 72 hp ilâ 115 hp arasında değişen güçleriyle ve manuel, robotize ve otomatik vites kutularıyla hedef pazarların beklentilerini karşılıyorlar :

    1.2 l VTi 53 kW (72 hp) manuel ve robotize vites kutusuyla

    1.6 l VTi 85 kW (115 hp) manuel veya otomatik vites kutusuyla

    1.6 l HDi 68 kW (92 hp) manuel vites kutusuyla

    3 Silindirli Yeni Motor 1.2 l VTi 72 hp

    301, 208 modelinden sonra, yeni 3 silindirli benzinli Euro 5 (1.2 l VTi) motor gamından yararlanan Peugeot gamının ikinci modelidir; bu motor teknolojisi sayesinde 301 sürüş keyfi ile düşük yakıt tüketimini bir arada sunuyor.

    Ağırlık azalması (eşdeğer özellikli bir 4 silindirliye göre -25 kg) ve sürtünmelerin azaltılması (-%30) bu kompakt motor bloğunun geliştirilmesine yön gösterdi. Silindir bloğu ve motor kapağı alüminyum alaşımdan yapıldı, egzoz manifoldu ise motor kapağı ile bütünleştirildi. Balans mili, değişken silindir hacimli yağ pompası, kavramalı su pompası ve silindirlerin eksantrikliği bu son nesil üç silindirlileri karakterize eden ileri teknoloji örnekleridir.

    Burada motor değişken benzin kaliteleri ile uyumlu özel pistonların benimsenmesiyle (87 oktandan itibaren) ve yeni bir egzoz hattıyla Avrupa’dan daha geniş bir kullanıma adapte edildi.

    53 kW (72 hp) azami güç, 3 000 d/d’da 110 Nm azami tork, karma parkurda 5,3l/100 yakıt tüketimi ve 124 g/km CO2 emisyonu ile aracın performansları mantıksal olarak artış gösteriyor.

    1.2 l VTi motorun robotize vites kutulu bir versiyonu 2013 yılında ürün arzını tamamlayacak.

    Benzinli Motor 1.6 l VTi 115 hp

    Bu 4 silindirli 16 supaplı hafif alaşımdan üretilen benzinli blok, sürekli değişken sübap zamanlaması sistemli (VVT) emme eksantrik mili ile donatıldı ve performansında herhangi bir bozulma olmaksızın 87 oktana kadar benzinlere uyum gösterebiliyor.

    3 silindirli motorlarda olduğu gibi, sürtünmeleri azaltmak için önemli bir çalışma yapıldı (karter sonu rodajı, küçültülmüş segmentli piston, vs.). Bundan da CO2 emisyonlarında azalma elde ediliyor ve bu düşüş oranı değişken debili bir yağ pompasının benimsenmesiyle daha da yüksek boyutlara ulaşıyor.

    Azami gücü 85 kW (115 hp) ve azami torkuna 150 Nm de 4 000 d/d’da ulaşılıyor. Aynı zamanda Euro 5 standardı ile uyumlu olan bu modern motor manuel veya otomatik vites kutusu ile eşleşiyor.

    Dizel Motor 1.6 l HDi 92 hp

    Dünyada en çok üretilen dizel motor bu araçta en son Euro5 uyumlu tanımı ile mevcut. Azami 68 kW (92 hp) güç ve düşük devirlerden itibaren 230 Nm tork geliştiren (1 750 d/d’da) motor sadece 112 g/km CO2 emisyonu ile 4,3 l/100 km karma tüketim değerleri sergiliyor. Hem tutumlu ve hem de performanslı olan bu motor 5 ileri manuel vites kutusu ile sunuluyor.

    Sürüş dinamikleri baktığımızda ise 1.6 litrelik benzinli ve dizel modeli kullanma fırsatı yakaladık. Dinamik kullanımlarda süspansiyon sistemiyle özellikle virajlarda tedirgin etse de, bu modelde standart olarak sunulan ESP sistemi aracı yolda tutma konusunda en büyük yardımcınız. Performans anlamında dizel ve benzinli versiyon görevini iyi bir şekilde yerine getirmeyi başarıyor. Yakıt tüketimi konusunda da fabrika verileri olan değeri elde etmekte zorlanmıyor. Sedan otomobillerin sevildiği ülkemizde Peugeot 301 başlangıç fiyatı ve zengin donanım seçenekleri ile tercihlerde ön sıralarda yer alacak gibi görünüyor.

    Yazı Alper GÜLER

     PEUGEOT 301-ANA KONU


     PEUGEOT 301-ANA KONU


     PEUGEOT 301-ANA KONU




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 16 Ocak 2014; 21:18:29 >







  • Sevgili Dostlar

    Ben dünyanın en şanslı insanıyım sanırım. Çünkü her zaman "en harika" araçlara sahip oldum.

    Örneğin,

    1973 Model 1303 Big VW Kaplumbağam vardı. Harika bir arabaydı. 7 Sene kullandım, hala severek hatırlarım.
    1996 Opel Corsa 1.4 aldım bir aralar. Nefis bir araçtı.. Hele koyu mavi rengi hala hafızamda.
    2004 Chevrolet Kalos almıştım. Ne harika arabaydı öyle, inanamazsınız. :)
    1999 Opel Astra. Satış rekorları kırmıştı. Gitmediğim yer kalmadı.
    2010 Fiorino ile dünyayı dolaştım desem yalan olmaz. 2,5 yılda 130 bin km kullandım. Taaa Bakü'ye kadar gittim bir seferinde. Rize, Trabzon, Artvin yaylalarına tırmandım. İnanılmaz güzellikte yolculuklar yaptım.

    Sonra 301'le tanıştım. Bir sürü modiye yaptım. Sevgiyle bağlandım. Yine harika yolculuklara imza attık birlikte.
    Dünyanın en harika 301 bendeydi. :)

    Daha çok sayıda araç geldi geçti elimden. Hepsi harikaydı. Hepsi dünyanın en güzel araçlarıydı. :) Çünkü hepsi o an sahip olabileceğim en iyi araçlardı ve bu nedenle hepsi benim için dünyanın en iyi otomobilleriydi.

    Dilerim sizler de her zaman dünyanın en iyi araçlarına sahip olur keyifle kullanır tadını çıkartırsınız.

    Ve dilerim elinizdekilerin değerini anlamak için onların kaybolmasını beklemezsiniz. :)

    Sevgiler Saygılar
    Yapay Zekanın Yanıtı

    PEUGEOT 301 Hakkında Bilgiler

    Peugeot 301, Fransız otomobil üreticisi Peugeot tarafından üretilen kompakt bir sedan otomobildir. B segmentinde yer alan araç, ilk olarak 2012 yılında tanıtılmıştır.

    Motor Özellikleri:

    Peugeot 301, çeşitli motor seçenekleriyle sunulmaktadır. En yaygın olanı, 1,6 litre hacimli dizel motordur (1.6 HDi). Bu motor, 92 beygir güç ve 230 Nm tork üretmektedir. Araçta ayrıca 1,2 litre ve 1,6 litre hacimli benzinli motorlar da mevcuttur.

    İç Mekan:

    Peugeot 301'in iç mekanı, geniş ve ferah olacak şekilde tasarlanmıştır. Ön koltuklar rahat ve destekleyicidir, arka koltuklar ise üç yetişkin yolcuyu rahatça ağırlayacak kadar geniştir. Bagaj hacmi 506 litredir ve arka koltuklar katlandığında bu hacim 1332 litreye kadar artırılabilir.

    Ekipmanlar:

    Peugeot 301, çeşitli donanım seviyeleriyle sunulmaktadır. Standart donanım özellikleri arasında klima, elektrikli ön camlar, sürücü ve yolcu hava yastıkları ve hız sabitleyici yer almaktadır. Üst düzey donanım seviyeleri ise deri koltuklar, navigasyon sistemi ve arka park sensörleri gibi özellikler sunmaktadır.

    Performans:

    1,6 litrelik dizel motorlu Peugeot 301, 0-100 km/s hızlanmasını 11,9 saniyede tamamlar ve maksimum 188 km/s hıza ulaşabilir. Ortalama yakıt tüketimi ise 4,1 litre/100 km'dir.

    Yorumlar:

    Peugeot 301, genellikle geniş iç mekanı, ekonomik yakıt tüketimi ve uygun fiyatıyla övülmektedir. Ancak, bazı kullanıcılar sert süspansiyonu ve gürültülü kabini eleştirmektedir.

    Kronik Sorunlar:

    Peugeot 301'de bilinen bazı kronik sorunlar arasında elektrik aksamlarında arızalar, klima sisteminde sorunlar ve direksiyon sisteminde sızıntılar yer almaktadır.

    Hararet Göstergesi Konumu:

    Peugeot 301'in hararet göstergesi, gösterge panelinin sol alt köşesinde yer almaktadır.

    Kaput Açma Kolu Konumu:

    Peugeot 301'in kaput açma kolu, sürücü koltuğunun sol alt tarafında yer almaktadır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bu araç tutar.
  • fena diil tipi:)
  • işte bu araç tutar 206 sedan gibi HB'den bozma değil. Ama ah o direksiyon yok mu
  • Ülkemizin yeni b sınıfı sedanı hayırlı olsun.
  • önü fena değil,arkası güzel olmamış,hele içi çok kötü olmuş.
  • 308'in yerine gelecek olan araç 301 ismiyle satışa sunulacağı söylenmişti. Galiba 309 olarak devam edecekler.

    Daha güzel bir lansman rengi bulamadılar heralde.
  • ford focusa az benziyor türkiyede bu araba tutar uygun fiyat olursa
  • full olanı 50 1.2 benzinlisi de orta donanımla 31-32e satılır
  • Sümbülden iyidir tutar bencede

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uçuk olmayan bir fiyatlandırma yapılırsa güzel satar.
    Klasik bir B sınıfı sedan çirkinliğinde,tıpkı rakipleri gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chncnyhn

    Ülkemizin yeni b sınıfı sedanı hayırlı olsun.

    Bu araç C sınıfı değil mi çünkü 300 serisi C sınıfı?
  • Peugeot su direksiyon isini bi cozemedi gitti,oysa 508 den itibaren o umut vardi bizde
  • direksiyonu bile beğendim ama cam açma-kapama butonlarının yeri fail

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç B değil C sınıfı arkadaşlar. Ayrıca 309 daha önce çıktığı için 301'e döndüler.

    Ancak içinde hiçbir donanım navigasyon vs yok. Gösterişten uzak sade bir tasarım olmuş.. Ucuz olacak sanırım.

    Ayrıca ilk Türkiye pazarına sunulmasıda beni şaşırttı
  • Blue ve era satislarini ciddi etkiler ben begendim ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araç çok tutacak ahanda buraya yazıyorum.
  • önden olmuş dedim ama arkadan çok çirkin keza iç tasarımıda. peugeot yakışıklı arabalar yapardı birde şimdiki araçlarına bakıyorum... Ben hayır diyorum
  • Motor seceneklerine bakilirsa c sinifi degil sanki.
    Ayrica fotograflardan da anlasiliyor b sinifi oldugu.
    308 in yerine gelecek arac daha cafcafli olmaliydi bence.

    Sonucta 408 c sinifi sedan da var. Yani 300 serisi ille de c olacak degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uygun bir fiyat aralığında alınabilir gayet iyi görünüyor.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.