Şimdi Ara

PEUGEOT 301-ANA KONU (27. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5.083
Cevap
54
Favori
673.376
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phaeton26

    m.c. kızıl kardeş seni daha öncede 301 e laf atarken yorumlarını görmüştüm. Ben eski vw polo kullanıcısıyım. Amacım 2005-2006 kasa es sunrroflu full honda civic almaktı.Millet uçurmuş fiyatları 25 binlik civiclere 30-32 bin tl istiyorlar vazgeçtim.Jettaya yöneldim onada 55 bin verecek param yok gittim sıfır 301 aldım pişmanmıyım? Hayır zaten param olsa düşünmez tekrardan vw golf yada jetta alırdım. Araç 10 numara değil tabikide satış sloganıda türkiye v.b. ülkeler için üretilmiş olması. B segmenti sedan araç sonuçta çok konfor ,donanım v.s. beklememek gerekir.Ama şu bi gerçek fiyatını sonuna kadar hak ediyor. Kaynak olarak 10 aylık satışlara bakılabilir b segmentide şu an 301 7. sırada 8 bin küsür adetlik satışı var.
    Allah herkezin gönlüne göre versin...

    size katılıyorum fiyatına göre gayet iyi bir araç
    üst segment araçlarla kıyaslanırsa tabikide pürüz çıkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: venomtigris
    Çok güzel değerler kazasız belasız kullanmaya devam edin inşallah.
    301 hdi allure düşünüyorum. bir aile aracı olarak süspansiyon konforu ve 100-110 km hızlarda içeri aldığı ses durumu nedir acaba size göre? bir de otobandaki 120 gibi limit hızda yol tutuş ve savrulma durumunu merak ediyorum. yani fiat siena-albea gibi belirli bir hızdan sonra bariz bir güvensizlik duygusu yaratıyor mu acaba?

    Teşekkür ederim.

    Süspansiyon konforu bir önceki araçlarımdan Mazda 2'ye göre çok daha iyi. Bir de Volkswagen Touareg kullanıyordum ancak onunla Peugeot 301 arasında dağlar kadar fark olduğundan onu değerlendirmeye almıyorum.

    Bana Peugeot 301 konforlu geldi gayet çünkü Mazda 2'nin daha çok yol tutuş odaklı bir model olmasından kaynaklı sert bir sürüşü vardı.
    Aynı zamanda bir Japon klasiği olarak yalıtım da Mazda'da Peugeot'a göre daha zayıftı. Mazda'dan sonra Peugeot kullanınca çok daha sessiz geldiği kesin. Bunda tahminimce Peugeot üzerinde gelen Michelin Energy Saver lastiklerinin de etkisi var.
    Kabine ses İstanbul'un kaliteli denebilecek asfaltında 110 km hızdan sonra sesli olacak düzeye geliyor. Ancak bence 100 km hız civarında yeterli bir düzeyde ses. Rüzgar sesi ise yine 110-120 km civarında geliyor. Onun dışında normal hava koşullarında herhangi bir rüzgar sesi gelmiyor.

    Siena hakkında bir bilgim yok,hiçte kullanmadım fakat 1 kere bir sebepten ötürü Fiat Albea kullanmak zorunda kaldım birkaç gün,ben böyle güvensiz hissettiren bir araç daha kullanmamıştım şimdiye kadar. Peugeot 301 bunun yanında D sınıfı araç gibi kalıyor. Özellikle düz gidişte,yalıtımda,frenlemede,konforda vs. çoğu konuda Fiat Albea ile kıyaslanamaz, bu kadar net söylüyorum. Fiat Albea 100 kilometre hıza ulaşınca yolda geziniyordu sanki çok yüksek bir hız gibi. Peugeot 301'de yüksek hızlarda Mazda 2 kadar rahat hissettirmese de yeterli güveni veriyor. Ben yine de 120 km hızı fazla geçmek istemiyorum. Zaten çok daha yüksek hızlara çıkmak da mantıklı değil. (Maksimum hıza elbette ki çıktım)

    Yol tutuş ise Mazda 2 gibi B sınıfının Ford Fiesta ile birlikte en iddialı araçlarından birini kullandıktan sonra bana çok iyi gelmiyor. Böyle dediğime de bakmayın, ben Mazda kullanırken yol tutuş zevkinden dolayı limitlerde kullandığımdan ötürü yeterli gelmiyor. Fakat normal kullanımlarda yeterli. Bazen virajlarda bozuk zeminden kaynaklı denge bozulması yaşanıyor ama ben tehlikeli bir durum yaşamadım bu durumdan ötürü. Ayrıca tüm donanımlarda standart olarak sunulan ESP çok etkili çalışıyor. Bazı durumlarda aracın hızını bariz bir biçimde yavaşlatıyor. Bunları ise yaşadığım tehlikelerden değil kendim boş yollarda Mazda ile kıyaslarken,aracı tanımak için test ettim. Normal sürüş koşullarında bir tehlike yaşamadık çok şükür.

    Başka merak ettikleriniz varsa objektifçe cevaplarım.

    Güzel değerlendirme yapmışsınız, benim eklemek istediğim yol sesi konusunda çok rahatsız etti beni, birde araç kiralıktı boş modeliydi sanırım cam açma konusunda sıkıntı yaşadım alışkanlıktan dolayı sürekli elimi camın yanına atıp durdum, birde iki kademeli otomatik kaldırmıyor camı bu da olumsuzdu,
    (Araç 2013 dizel, 1000 km de idi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derekizil
    Güzel değerlendirme yapmışsınız, benim eklemek istediğim yol sesi konusunda çok rahatsız etti beni, birde araç kiralıktı boş modeliydi sanırım cam açma konusunda sıkıntı yaşadım alışkanlıktan dolayı sürekli elimi camın yanına atıp durdum, birde iki kademeli otomatik kaldırmıyor camı bu da olumsuzdu,
    (Araç 2013 dizel, 1000 km de idi)

    Kiralık araçsa baz donanım (Access) olması çok büyük olasılık. Ancak boş ile dolu donanım arasında yalıtım farkı yok tabi.

    Yalıtım konusunda önceden de yazdığım gibi, ben memnunum aslında. Memnun derken, bu sınıf için yeterli diyorum. Çünkü bir önceki araçlarımdan biri olan (Mazda 2) lastiklerinden ve klasik Japon aracı zayıflığından ötürü özellikle yol sesi yalıtımı Peugeot'dan daha kötüydü.

    Yalıtımda en büyük eksiklik motor sesi oldu bende. Çünkü ilk defa dizel araç kullanmaya başladım. Mazda'nın çok sessiz benzinli motorundan sonra dizel motor sesine alışmak zor oldu. Hala da alıştım diyemem.

    Alıştığım şeye ise cam açma-kapama düğmelerinin konumu diyebilirim. En başlarda sizin de yaşamış olduğunuz karışıklıklar olsa da daha sonrasında insan alışıyor. İnsanoğlu nelere alışıyor, buna mı alışamayacak ?




  • Sıfır Peugeot 301 1.6 HDİ ALLURE alanlar ne zaman ve kaç paraya aldığınızı yazarsanız çok sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Sıfır Peugeot 301 1.6 HDİ ALLURE alanlar ne zaman ve kaç paraya aldığınızı yazarsanız çok sevinirim.

    Kasım 2012'de metalik boya dahil (köpekbalığı grisi) 42 bin liraya aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Sıfır Peugeot 301 1.6 HDİ ALLURE alanlar ne zaman ve kaç paraya aldığınızı yazarsanız çok sevinirim.

    bende geçen sene almıştım aralıkta 41500tl.
    ama geçen seneye göre fiyatlar artmış sanırım.
    yakınlarda alan arkadaşlar fiyat yazarsa daha doğru olur.

    bu arada forumu canlandırsak paylaşımları artırsak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Sıfır Peugeot 301 1.6 HDİ ALLURE alanlar ne zaman ve kaç paraya aldığınızı yazarsanız çok sevinirim.

    Kasım 2012'de metalik boya dahil (köpekbalığı grisi) 42 bin liraya aldım.

    Renginden memnun musunuz? Yoksa şu rengi alsam daha iyi olurdu dediniz mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Sıfır Peugeot 301 1.6 HDİ ALLURE alanlar ne zaman ve kaç paraya aldığınızı yazarsanız çok sevinirim.

    Kasım 2012'de metalik boya dahil (köpekbalığı grisi) 42 bin liraya aldım.

    Renginden memnun musunuz? Yoksa şu rengi alsam daha iyi olurdu dediniz mi ?

    benimkisi de aynı renk, şimdiki aklım olsa beyaz alırdam kesinlikle.
    ben beyazını hiç görmemiştim almadan önce.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Sıfır Peugeot 301 1.6 HDİ ALLURE alanlar ne zaman ve kaç paraya aldığınızı yazarsanız çok sevinirim.

    Kasım 2012'de metalik boya dahil (köpekbalığı grisi) 42 bin liraya aldım.

    Renginden memnun musunuz? Yoksa şu rengi alsam daha iyi olurdu dediniz mi ?

    Renginden fazlasiyla memnunum evet. Zaten bu aracin aynisini (Allure dizel) lansmani yapildigi fuarda incelemistim. Aracin en cok bu rengini begenmistim.

    Ne siyah kadar aracin hatlarini kapiyor ne de beyaz gibi sirket araci gorunumunde duruyor. (bence)

    Yine alsam bu rengi secerim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: derekizil
    Güzel değerlendirme yapmışsınız, benim eklemek istediğim yol sesi konusunda çok rahatsız etti beni, birde araç kiralıktı boş modeliydi sanırım cam açma konusunda sıkıntı yaşadım alışkanlıktan dolayı sürekli elimi camın yanına atıp durdum, birde iki kademeli otomatik kaldırmıyor camı bu da olumsuzdu,
    (Araç 2013 dizel, 1000 km de idi)

    Kiralık araçsa baz donanım (Access) olması çok büyük olasılık. Ancak boş ile dolu donanım arasında yalıtım farkı yok tabi.

    Yalıtım konusunda önceden de yazdığım gibi, ben memnunum aslında. Memnun derken, bu sınıf için yeterli diyorum. Çünkü bir önceki araçlarımdan biri olan (Mazda 2) lastiklerinden ve klasik Japon aracı zayıflığından ötürü özellikle yol sesi yalıtımı Peugeot'dan daha kötüydü.

    Yalıtımda en büyük eksiklik motor sesi oldu bende. Çünkü ilk defa dizel araç kullanmaya başladım. Mazda'nın çok sessiz benzinli motorundan sonra dizel motor sesine alışmak zor oldu. Hala da alıştım diyemem.

    Alıştığım şeye ise cam açma-kapama düğmelerinin konumu diyebilirim. En başlarda sizin de yaşamış olduğunuz karışıklıklar olsa da daha sonrasında insan alışıyor. İnsanoğlu nelere alışıyor, buna mı alışamayacak ?

    Kaça almıştınız metalik rengini ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: derekizil
    Güzel değerlendirme yapmışsınız, benim eklemek istediğim yol sesi konusunda çok rahatsız etti beni, birde araç kiralıktı boş modeliydi sanırım cam açma konusunda sıkıntı yaşadım alışkanlıktan dolayı sürekli elimi camın yanına atıp durdum, birde iki kademeli otomatik kaldırmıyor camı bu da olumsuzdu,
    (Araç 2013 dizel, 1000 km de idi)

    Kiralık araçsa baz donanım (Access) olması çok büyük olasılık. Ancak boş ile dolu donanım arasında yalıtım farkı yok tabi.

    Yalıtım konusunda önceden de yazdığım gibi, ben memnunum aslında. Memnun derken, bu sınıf için yeterli diyorum. Çünkü bir önceki araçlarımdan biri olan (Mazda 2) lastiklerinden ve klasik Japon aracı zayıflığından ötürü özellikle yol sesi yalıtımı Peugeot'dan daha kötüydü.

    Yalıtımda en büyük eksiklik motor sesi oldu bende. Çünkü ilk defa dizel araç kullanmaya başladım. Mazda'nın çok sessiz benzinli motorundan sonra dizel motor sesine alışmak zor oldu. Hala da alıştım diyemem.

    Alıştığım şeye ise cam açma-kapama düğmelerinin konumu diyebilirim. En başlarda sizin de yaşamış olduğunuz karışıklıklar olsa da daha sonrasında insan alışıyor. İnsanoğlu nelere alışıyor, buna mı alışamayacak ?

    Kaça almıştınız metalik rengini ?

    Sorunuz bana mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar


    quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: derekizil
    Güzel değerlendirme yapmışsınız, benim eklemek istediğim yol sesi konusunda çok rahatsız etti beni, birde araç kiralıktı boş modeliydi sanırım cam açma konusunda sıkıntı yaşadım alışkanlıktan dolayı sürekli elimi camın yanına atıp durdum, birde iki kademeli otomatik kaldırmıyor camı bu da olumsuzdu,
    (Araç 2013 dizel, 1000 km de idi)

    Kiralık araçsa baz donanım (Access) olması çok büyük olasılık. Ancak boş ile dolu donanım arasında yalıtım farkı yok tabi.

    Yalıtım konusunda önceden de yazdığım gibi, ben memnunum aslında. Memnun derken, bu sınıf için yeterli diyorum. Çünkü bir önceki araçlarımdan biri olan (Mazda 2) lastiklerinden ve klasik Japon aracı zayıflığından ötürü özellikle yol sesi yalıtımı Peugeot'dan daha kötüydü.

    Yalıtımda en büyük eksiklik motor sesi oldu bende. Çünkü ilk defa dizel araç kullanmaya başladım. Mazda'nın çok sessiz benzinli motorundan sonra dizel motor sesine alışmak zor oldu. Hala da alıştım diyemem.

    Alıştığım şeye ise cam açma-kapama düğmelerinin konumu diyebilirim. En başlarda sizin de yaşamış olduğunuz karışıklıklar olsa da daha sonrasında insan alışıyor. İnsanoğlu nelere alışıyor, buna mı alışamayacak ?

    Kaça almıştınız metalik rengini ?

    Sorunuz bana mi?

    Evet üstad.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca
    Evet üstad.

    Yukarıda yazmıştım fakat gözünüzden kaçtı sanırım:

    1.6 HDI Allure Metalik renk (köpekbalığı grisi) aracımı, boya farkı da içinde olmak üzere kasım 2012'de 42 bin liraya aldım.
  • Aynı aracın aynı renk olanından ben de alcam inşallah. Nasıl genel olarak malzeme kalitesi, yakıt tüketimi, yol tutuşundan mamnun musun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Aynı aracın aynı renk olanından ben de alcam inşallah. Nasıl genel olarak malzeme kalitesi, yakıt tüketimi, yol tutuşundan mamnun musun?

    Selamlar arkadaşım;

    Bu araç hakkında forumda bir çok yorumum oldu. Hepsini bir araya getirmek zor. Fakat size hem işimi hem işinizi kolaylaştıracak şöyle bir seçenek sunuyorum, aradığınız soruların hepsine cevap bulabileceğinizi düşünüyorum:

    Aşağıda göstermiş olduğum yere Yasakpınar yazın ve "konu içinde ara"ya basın:

     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Daha sonrasında bu konuda ve diğer başka bir konuda 301 hakkında yazdığım mesajlar listelenecek. Kırmızı ok ile göstermiş olduğum yere tıklayarak benim yazmış olduğum mesajlara ulaşabilirsiniz:

     PEUGEOT 301-ANA KONU



    Aşağıya ise 5 gün önceki güncel yakıt tüketimimi koyuyorum:

    Değerler İstanbul şehir içi değerleridir. Yukarıdan aşağı açıklamam gerekirse, yol bilgisayarı sıfırlandıktan sonra:

    -Yapılan kilometre: 41 km

    -Ortalama tüketim: 4.1 litre/100km

    -Ortalama hız: 23km/saat

     PEUGEOT 301-ANA KONU



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 12 Aralık 2013; 22:24:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Aynı aracın aynı renk olanından ben de alcam inşallah. Nasıl genel olarak malzeme kalitesi, yakıt tüketimi, yol tutuşundan mamnun musun?

    Selamlar arkadaşım;

    Bu araç hakkında forumda bir çok yorumum oldu. Hepsini bir araya getirmek zor. Fakat size hem işimi hem işinizi kolaylaştıracak şöyle bir seçenek sunuyorum, aradığınız soruların hepsine cevap bulabileceğinizi düşünüyorum:

    Aşağıda göstermiş olduğum yere Yasakpınar yazın ve "konu içinde ara"ya basın:

     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Daha sonrasında bu konuda ve diğer başka bir konuda 301 hakkında yazdığım mesajlar listelenecek. Kırmızı ok ile göstermiş olduğum yere tıklayarak benim yazmış olduğum mesajlara ulaşabilirsiniz:

     PEUGEOT 301-ANA KONU



    Aşağıya ise 5 gün önceki güncel yakıt tüketimimi koyuyorum:

    Değerler İstanbul şehir içi değerleridir. Yukarıdan aşağı açıklamam gerekirse, yol bilgisayarı sıfırlandıktan sonra:

    -Yapılan kilometre: 41 km

    -Ortalama tüketim: 4.1 litre/100km

    -Ortalama hız: 23km/saat

     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Of be hocam kralsın valla. Seni forumun kralı ilan ediyorum ;) Sağol çok uğraşmışsın. Hepsini tek tek okuyacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Of be hocam kralsın valla. Seni forumun kralı ilan ediyorum ;) Sağol çok uğraşmışsın. Hepsini tek tek okuyacağım.

    Teşekkür ederim. Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.

    Arayıp bulamadığınız veya başka merak ettikleriniz olursa seve seve yanıtlarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Of be hocam kralsın valla. Seni forumun kralı ilan ediyorum ;) Sağol çok uğraşmışsın. Hepsini tek tek okuyacağım.

    Teşekkür ederim. Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.

    Arayıp bulamadığınız veya başka merak ettikleriniz olursa seve seve yanıtlarım.

    Bugün arabanın kaporasını verdim. Yılbaşından sonra alacağım inşallah. Tek düşüncem yol sesi, yol tutuşu, güvenlik ve malzeme kalitesi yönünde kaygılarım var biraz. Onu da kullandıkça göreceğiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Of be hocam kralsın valla. Seni forumun kralı ilan ediyorum ;) Sağol çok uğraşmışsın. Hepsini tek tek okuyacağım.

    Teşekkür ederim. Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu bana.

    Arayıp bulamadığınız veya başka merak ettikleriniz olursa seve seve yanıtlarım.

    Bugün arabanın kaporasını verdim. Yılbaşından sonra alacağım inşallah. Tek düşüncem yol sesi, yol tutuşu, güvenlik ve malzeme kalitesi yönünde kaygılarım var biraz. Onu da kullandıkça göreceğiz.

    yol sesi normal seviyede, yol tutuşu bence iyi, ESP gerektiğinde devreye girerek görevini yapıyor. malzeme kalitesi çok iyi değil normal olarak sonuçta ne kadar ekmek o kadar köfte.
    Yalnız Peugeot şu arabaya 1-2 milyarlık daha masraf yapsaymış yani biraz daha özenseymeş ortalığı kasıp kavururdu. ama yapmamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karizmatik Hoca

    Aynı aracın aynı renk olanından ben de alcam inşallah. Nasıl genel olarak malzeme kalitesi, yakıt tüketimi, yol tutuşundan mamnun musun?

    Selamlar arkadaşım;

    Bu araç hakkında forumda bir çok yorumum oldu. Hepsini bir araya getirmek zor. Fakat size hem işimi hem işinizi kolaylaştıracak şöyle bir seçenek sunuyorum, aradığınız soruların hepsine cevap bulabileceğinizi düşünüyorum:

    Aşağıda göstermiş olduğum yere Yasakpınar yazın ve "konu içinde ara"ya basın:

     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Daha sonrasında bu konuda ve diğer başka bir konuda 301 hakkında yazdığım mesajlar listelenecek. Kırmızı ok ile göstermiş olduğum yere tıklayarak benim yazmış olduğum mesajlara ulaşabilirsiniz:

     PEUGEOT 301-ANA KONU



    Aşağıya ise 5 gün önceki güncel yakıt tüketimimi koyuyorum:

    Değerler İstanbul şehir içi değerleridir. Yukarıdan aşağı açıklamam gerekirse, yol bilgisayarı sıfırlandıktan sonra:

    -Yapılan kilometre: 41 km

    -Ortalama tüketim: 4.1 litre/100km

    -Ortalama hız: 23km/saat

     PEUGEOT 301-ANA KONU

    Hocam şu klima ekranını görünce aklıma bişey geldi size bişey sormak istiyorum bu konuda.

    Aracı her çalıştırdıktan sonra ısı seviyesini sıcağa yani en yukarı getirmek gerekiyor. bu da 15 defa o kırmızı tuşa basmayı gerektiriyor. sizin aracınızda da böylemi.
    bu konuda bi çözüm üretebildiniz mi?




  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.