Şimdi Ara

PEUGEOT 307 1.6HDİ PREMİUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese slm siteye yeni katıldım ve konu hakkında yardımlarınızı bekliyorum.Geçenlerde 2010 model KİA 1.5 HDİ ADVANCED Sedan aracım vardı 5 ay önce kaza yaptım çok bi hasar oluşmadı ama aracı yaptırdıktan sonra arabadan soğudum ve aracı sattım ama aracın performansı hala aklımda.Neyse asıl konuya gelecek olursak 2005 model 1.6hdi premium 130binde bi araç buldum 21.750'ye bitecek gibi ama bu ülkede peugeot'a karşı bi güvensizlik var acaba konu hakkında fikirlerinizi alabilirmiyim.Bu arada bu fiyata ne alabilirim hani bu konudada yardımcı olursanız sevinirim.
     PEUGEOT 307 1.6HDİ PREMİUM







  • Şimdi "Peugeot dökülür" diyebilen cahil insanlarımız buraya geleceklerdir.
    O fiyatlara alınacak güzel araçlardan bir tanesidir kendisi az yakar iyi gider çok estetik duruşu vardır öyle fazla sorun falan çıkarmaz kafanız rahat olsun ancak şu var 2006 olan yeni kasalarını almaya çalışın onlar hem daha güncel hem de daha güzel. 2006 model ve sonrası sorun riski daha düşük. Fiyat güzel ancak dediğim gibi yeni kasa premium bulursanız alın. Bu fiyata bu donanım ve estetikte kaç tane araba var düşünmek lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omcool kullanıcısına yanıt
    Aynen size katılıyorum.
    Diğer önerinize gelirsek 2006 yeni kasa bende isterim ama bütçe sıkıntısı ve 2005 model bulduğum araçta sadece 1 parça boya var gerisi orjinall 2006 ve üstü kasalar ise 24.000 altında değil onlarda kesin etek altı boyalı oluyo ne hikmetse
  • 1 senedir 2004 1.4 hdi kullaniyom arac cok güzel sikintim olmadi suana kadar görünüşü de cok güzel antipollunt fault hatasi var onu takmiyosan al :) bende gelip gidiyor kendiliğinden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2006 model makyajlı kasa 1,6 HDi (110bg) Premium sahibiyim. Premium donanıma artı olarak tekno paketi (mercekli xenon farlar, far yıkama, lastik basınç algılama sistemi) ve sunroof var.

    Aracı 2006'da sıfır km aldık. Bu güne kadar 253.000 km yol yaptım. Hala kullanıyorum.

    Benim de bundan önceki aracım Hyundai idi (2004 model Getz 1,3)


    Aracın artıları :

    - Donanım seviyesi ile dönemindeki aynı sınıf araçların içerisinden sıyrılır.

    - Tasarım görecelidir, kişiye göre değişir fakat güncel araçlar arasında hala güzel durur, sırıtmaz.

    - Kabin çok kullanışlı,ferah ve aydınlıktır, insanı bunaltmaz. Ergonomisi oldukça başarılı, bir çok saklama gözü, büyük torpidosu ile gerçekten kullanışlı. Bagajın kullanımı da aynı şekilde başarılı, çocuk da olmasına rağmen uzun yolculuklarda (bebek arabası, küçük beşik, bizim eşyalar vs.) hiç eşya yerleştirme sıkıntısı yaşamadım.

    - Çok kullanışlı ve detaylı bir yol bilgisayarı var ve yanılma payı çok düşük. Bir çok kez pompa ölçümü ile kıyasladım, çoğunlukla tutturuyor, en fazla 0,3 litre sapma gördüm. Denemelerimde gördüğüm bir başka şey; ilginç şekilde araçta kadran sapması da hiç yok gibi, araç elektroniği ile ilgili sanırım, hızı gerçekte tam neyse kadranda da neredeyse onu gösteriyor. Çoğu araçta %10'a kadar sapma mevcut.

    - 110 bg HDi motorun performansı gayet tatminkar, her viteste hızlanmaya isteklidir, yük altında kolay kolay çekişten düşmez. Bakımları düzgün yapıldıysa sorun çıkartmaz. Yağ değişimleri normalde 15.000 km'de birdir fakat ben 60.000 km'den itibaren hep 10.000 km'de bir yağ ve filtre değişimlerini yaptım. Daha ne turbo arızası, ne de ciddi bir motor arızası yaşamış değilim. Bunun motorun bu km'ye bu kadar problemsiz ve iyi kondisyon ile gelmesinde ne kadar etkisi vardır bilemem, ama tavsiye ederim.

    - Yakıt ekonomisi 10 numara araçtır, 1340 kg'lık cüssesine rağmen 90-100 km/h sabit hızla uzun yolda 100 km'de 3,5-4,0 litre arası tüketir. Depo büyük (60 litre) olduğu için menzili de oldukça uzun, istasyonlara pek seyrek uğrarsınız Benim tek depo ile yaptığım yol rekorum 1378 km! (İşe git-gel, haftasonları şehiriçinde ufak gezintiler şeklinde, sakin kullanım, çoğunluğu uzun yol şartlarında) Şehiriçinde de sürekli çok uçuk trafiklere girmezseniz göreceğiniz maksimum ortalama 5,5-6,5 litre arasıdır.


    Aracın eksileri :

    - Kabin gürültülüdür. Gürültülü derken yol, motor, lastik sesinden bahsetmiyorum, o konuda sıkıntı yok, aşağı yukarı sınıfındaki araçlarla aynı. Bahsettiğim ses iç döşemelerden zaman zaman gelen tıkırtılar, vurma sesleri. Bozuk yolda kabinde ses yapan yerler var. Kapı içlerinden, konsolda direksiyon altındaki döşemelerden, bagaj kapağı bölgesinden bozuk zeminlerde ufak tefek tıkırtılar, sesler duyabilirsiniz. Aracı ilk aldığımızda en çok yadırgadığım ve hayıflandığım şey bu olmuştu. Bu seslerin geldiği yeri bulursanız ve erişebileceğiniz bir yerdeyse bazısını gidermeniz mümkün oluyor. Mesela ben ufak tefek basit önlemlerle bagaj kapağındaki sesleri kestim.

    - Bence bu aracın en büyük sorunu, arka süspansiyon düzeni. Çukurlarda, sert tümseklerde pat küt çok kötü vurur, sesli çalışır. Hiç bir şekilde bozuk yola uygun bir araç değil, hem bu nedenden, hem de yukarıda bahsettiğim kabin içi seslerden ötürü. Düzgün asfaltta kedi gibi sessiz olan araba bozuk, çukurlu yola girince tamamen karakter değiştiriyor. Canınızı sıkabilir.

    - Sağda solda sürekli kronikleşen büyük elektrik-elektronik arızaları dile getiriliyor, fakat ben bunca km'dir ufak tefek şeyler çıksa da can sıkacak ciddi bir durumla karşılaşmadım, hemen her araçta olabilecek basit şeylerle karşılaştım. Araçta istikrarlı şekilde sürekli bozulan tek şey 5'li CD değiştirici oldu (Blaupunkt marka Alman malı olmasına rağmen) en sonunda pes ettim tamir ettirmiyorum, yıllardır öylece duruyor İkincisi ise sürücü tarafındaki cam kumandasında problem yaşadım, camı tek dokunuşta kapatma fonksiyonunda sıkıntı oldu, kumanda değişti bir kere (~120.000 km civarlarında olmuştu). İlginçtir bu günlerde de yine aynı şeyi yapmaya başladı, 253.000 km'de 2 kere, artık buna kronik arıza denilebilir mi, ya da ne kadar önemsenecek bir arıza, takdirini size bırakıyorum.

    - Diğer bir şey ise 307 Euro NCAP çarpışma testine sadece 2001'de girmiş ve 4 yıldız almış. Teste giren 2001 model 307 yandan çarpmada 16/16 tam puan, önden çarpmada ise 16 üzerinden 12 puan almış. Yeni modellerin ise çapışma testi bilgisi yok, daha mı iyiler, bir değişiklik var mı, belli değil. Bence bu da bir eksi.


    8 yıllık 307 kullanıcısı olarak araçla ilgili benim izlenimim genel manada olumlu. Aracın kullanışlılığı, tasarımı ve yakıt ekonomisi, eksilerine rağmen toplamda bende bu izlenimi oluşturdu. Bakalım evin borcu bitene kadar yeni araç zor görünüyor, bu da en aşağı 2 yıl daha beraberiz demek. Artık kilometresi o zamana 300 mü olur, 350'yi bulur mu, göreceğiz, o km'den sonra da satabilir miyim, o da ayrı bir konu

    Bir de fotoğrafını koyayım yakışıklının :
     PEUGEOT 307 1.6HDİ PREMİUM

     PEUGEOT 307 1.6HDİ PREMİUM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 18 Şubat 2014; 10:29:16 >




  • Araç komple boyalı gibi duruyor, ayrıca ön far ile tampon arasında hafif boşluk var gibi geldi. Expertize sokmak lazım aracı.

    Onun haricinde motor olarak 1,6 HDi verimlidir, donanım olarak da Premium tatmin eder, o fiyatlara bu kalitede, bu donanımda C sınıfı başka bir araç bulamazsın.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 307 1.4 comfort
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.