Şimdi Ara

Peugeot 308 1.2 VTI Mini Test (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
0
Favori
18.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    yeni şanzıman farkı 6000 tl diye başka bir forumda

    Çok demişler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    yeni şanzıman farkı 6000 tl diye başka bir forumda

    Çok demişler

    fiyatlar açıklandı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    yeni şanzıman farkı 6000 tl diye başka bir forumda

    Çok demişler

    fiyatlar açıklandı :)


    Hadi ya 6 bin mi gerçekten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    yeni şanzıman farkı 6000 tl diye başka bir forumda

    Çok demişler

    fiyatlar açıklandı :)


    Hadi ya 6 bin mi gerçekten

    5,5 miş




  • Bundan 100 kg hafif 208 bile performans fakiri, bunu alan çok pisman olur. Ayrıca sadece ağırlık da değil, kesit alanı çok daha büyük, lastikleri daha kalın bir araçtan bahsediyoruz. Motor kesinlikle kötü değil, inanılmaz titreşimsiz, istekli ve dengeli, ama zayıf.

    ikincisi benzer teknolojide 1.4 80 hp ile 1.2 80 hp nin güç eğrilerinin integrali çok farklıdır, pratikte aynı sonucu vermez, veremez.

    son olarak ağırlık güç oranı aynı olan araçlar yüklendiğinde, ağır olanın güç ağırlık oranı hafif olana büyük üstünlük sağlar. Boş ağırlık üzerinden ağırlık/güç oranı denkliği kurmak gerçek hayatta karşılık bulmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    yeni şanzıman farkı 6000 tl diye başka bir forumda

    Çok demişler

    fiyatlar açıklandı :)


    Hadi ya 6 bin mi gerçekten

    5,5 miş

    Yine yüksek gibi ama öte yandan altyapısı güçlü bir şanzıman.

    Farklı bir bakış açısıyla DSG'ye göre uygun da denebilir.

    Mini de bu ayarda 6 ileri ZF kullanıyor onda fiyat farkı ne acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    yeni şanzıman farkı 6000 tl diye başka bir forumda

    Çok demişler

    fiyatlar açıklandı :)


    Hadi ya 6 bin mi gerçekten

    5,5 miş

    Yine yüksek gibi ama öte yandan altyapısı güçlü bir şanzıman.

    Farklı bir bakış açısıyla DSG'ye göre uygun da denebilir.

    Mini de bu ayarda 6 ileri ZF kullanıyor onda fiyat farkı ne acaba?

    fiyatlar genel olarak yüksek.konusunu açtım




  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt
    Benim iddiam başından beri "Bu araba standart bir kullanıcıyı mağdur etmez" üzerine idi.

    Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Bayiler 1000 tl kar ediyorcular gelir simdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzımanın resmi var mı??
  • İnceleme için teşekkürler, emeğine sağlık.
  • Standart kullanıcıdan kasıt nedir?

    Bana göre c segmenti otomobil her amaca hizmet edecek aracı başka bir değişle en optimum paketi arayan kullanıcının tercihi olmalı. Yani şehiriçinde park -manevra olarak kullanıcısını fazla yormazken, hem 4 kişiye yetecek hacim, hem bunları otoyol süratlerinde taşıyabilecek bir motoru minimum maliyetle sunan araç olmalı.

    Bu da bu motorla mümkün değil bana göre.

    4 kişi+ bagaj 370 kg yük koysan 1450 kg'ye 82 hp, 118 nm...

    Uzun yolda kullanım konforu sürekli küçük viteslere düşmek zorunda kalınması ve bunun yaratacağı ses sebebiyle ziyadesiyle düşecektir ayrıca tüketim değerleri de çok kötüleşecektir.

    Dahası gerek büyük şehirlerdeki yoğun trafikte gerekse şehirlerarası yollarda belli oranda serilik güvenli sürüş için elzem durumda, özellikle bizim ki gibi trafik kültürü zayıf ve birbirine tahammülsüz-saygısız toplumlarda.

    B segmenti araç ikamesi olarak, sadece 1-2 kişi şehiriçinde kullanırım, uzun yola çıkmam, şehiriçinde de çok sakin kullanırım diyorsa belki mağdur etmez. çünkü karakteri iyi, esnekliği yüksek bir motor. stop etmeye meyilli değil. Gerçi böyle düşünen kişinin 208 alması bana makul geliyor ama bahsi geçen 44 bin gibi rakamlara alınabiliyorsa 308 de cazip tabii.

    Bu arada bunları geçen sene ablasına 208 1.2 aldıran ve motoru tanıyan biri olarak yazıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 23 Eylül 2014; 22:05:12 >




  • bence bu motor yeterli olur bu araç için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçenlerde mesaj gelmişti 308 1.2 motor baya bir indirim vardı fiyatını hatırlayamadım sanki 40k civarıydı. demek ki 1.2thp geliyormuş stogu eritmek için yapmışlar
  • 19can84 1 kullanıcısına yanıt
    Standarttan kullanıcıdan kastım;

    Şehiriçi hız limitlerine riayet eden, ışıklarda yandakinin önünde kalkma amacı olmayan, ivmenin yaşattığı keyfi önemsemeyen ve seyahat süratine ulaşınca fazlasını beklemeyen, kısacası sakin kullanan kitle.

    Saydığınız avantaj ve handikaplara katılıyorum, detaylı yorumunuz için ayrıca teşekkür ederim bu arada.

    Özellikle torku yüksek bir dizelden bu araca geçilirse vites değişim sıklığının artması sorun yaratabilir.

    Ben 2.0 dizelden inip test aracına öyle geçtim. Buna rağmen bana asgari derecede yeterlilik hissini sundu. Kalkışlarda benzinli motorun toleransı dizele göre daha düşük olduğu için stop etme korkusu yaşadım sadece, onun haricinde sürüş sırasında bir tedirginlik hissetmedim.

    Belli aralıklarla kullandığım 1.6 Astra H'de de hemen hemen aynı tepkileri alıyorum çünkü.

    Belki de ben bu motor için beklentimi çok düşük tuttum, ondan dolayı bu kadar iyi gelmiş olabilir.

    Bana bu motoru sempatik kılan en önemli unsur, orta dolulukta C segmenti bir aracın 50 bin lira altına satılmasına vesile olması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1,2 thp nin fiyatları açıklandıktan sonra bu araba çok daha değerli geldi gözüme.48 k ya navigasyonlu geri görüşlü active modelini veriyordu.şimdi 130 luk active 61,5

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    1,2 thp nin fiyatları açıklandıktan sonra bu araba çok daha değerli geldi gözüme.48 k ya navigasyonlu geri görüşlü active modelini veriyordu.şimdi 130 luk active 61,5

    Aradaki fiyat farkına güzel bi LPG kiti takılır, uzunca bi süre de bedavaya gezilir.

    Mantık çerçevesinde ideal bir otomobil bence. e-THP ister gönül tabiki ama çok fark var arada. 13-14 bin fark söz konusu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    1,2 thp nin fiyatları açıklandıktan sonra bu araba çok daha değerli geldi gözüme.48 k ya navigasyonlu geri görüşlü active modelini veriyordu.şimdi 130 luk active 61,5

    Aradaki fiyat farkına güzel bi LPG kiti takılır, uzunca bi süre de bedavaya gezilir.

    Mantık çerçevesinde ideal bir otomobil bence. e-THP ister gönül tabiki ama çok fark var arada. 13-14 bin fark söz konusu.

    Dostum keriz avına çıktılar.aralıkta kampanya yaparlar gibime geliyor.yapmazlarsa 2015 te satamadıkları araçlarda yaparlar.aklımda 1,2 thp vardı ama fiyatlardan sonra kesin kapattım konuyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Avrupa'da adamlar 2-3 bin Euro fark koyuyor.

    Burda 2.el orta halli bir araç kadar.

    Nedir bu böyle??
  • 40 lı rakamlara 1.2 active modelini nasıl veriyorlar anlamış değilim.An itibarı ile sitesinde 55 bin tl fiyat gözüküyor.10 bin tl falan indirim mi yapıyorlar?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.