< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları (17. sayfa)
-
-
Hocam aracı teslim aldınız mı, durumlar nedir? Yorumlar mısınız, tavsiye eder misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Henüz aracı teslim almadım.Araç gümrükten geçmiş sevkiyat bekliyor.Gelince detaylı inceleme yazacağım. -
Peugeot 308 1.2 ALLURE SPORT'lar bugün itibariyle bayilerde stok'ta eğer almak isteyen varsa çok uygun fiyata veriyorlar ben 235.000 TL'ye anlaştım, bilginiz olsun.
-
Hangi bayilerde hala var bilen var mı? Cevaplar şimdiden teşekkür ederim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mersin’de var demişler bi bak bakalım -
İstanbul Peugeot-Can'da var diye biliyorum isterseniz arayıni bilgi alın.
-
quote:
Orijinalden alıntı: tobugoİstanbul Peugeot-Can'da var diye biliyorum isterseniz arayıni bilgi alın.
Merhaba Style tech ile allure sport arasında ne fark var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
-
Bayilerde araç var mı beyler, fiyat nedir almak istiyorum.
-
Valla 1 kaç bayiyi aradım bugün 240 diyen var 247 diyen var 270 diyen var, kafalarına göre fiyat veriyorlar.
-
Aracımı geçen perşembe teslim aldım arkadaşlar.Tekno gri 1.2 allure sport.
Teslim öncesinde son hafta bayi gold paket dayatmasından vazgeçti, fakat aracımı Ocak ayı gelmeden teslim almamı istedi.Böylece 9000₺ lik ekstra paket saçmalığından kurtuldum ve araç 231 bin ₺'ye bana maloldu.Bunun karşılığında araç 2020 çıkışlı oldu ve Ocak Mtv'sini ben ödemek durumunda kaldım.
Bu arada önceki aracımın 2017 model makyajlı peugeot 308 1.6 bluehdi active paket olduğunu da ekleyeyim.
Şimdi gelelim araçla ilgili yorumlarıma.
DONANIM :
Active paketten sonra donanımlı arabaya binmek çok ama çok keyifli.Araç kullanmaktan tekrar zevk almaya başladım diyebilirim.
Dijital kadran çok önem vermediğim bir detaydı aslında ama kısa zamanda alıştım ve klasik kadrana göre çok daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum.Eksi olarak mod geçişleri yavaş, ekran biraz ufak kalıyor fakat çözünürlük yeterli.
Full led farlar çok büyük nimetmiş.Önceki aracımda stark marka kısa uzun ledleri takmış ışık şiddeti olarak memnun kalmıştım.Fakat ufuk çizgisinde ışığı dağıtıyordu.Şimdi ufuk çizgim çizgi çekilmiş kadar düzgün oldu.
Anahtarsız giriş ve çalıştırma önceki aracımda en çok aradığım donanımdı.Market alışverişlerinde elimde poşetler varken anahtarı çıkarmak, sonrasında sustalı anahtarla aracın kontrol yapmasını bekleyip çalıştırmak zulüm halini alıyordu.Kısa süreli sık seyahat yaptığım için bu donanım çok çok faydalı oldu benim için.
Bu donanımda araçta bulunan geri görüş kamerasında fps konusunda ciddi bir problem mevcut.Yani kamera görüntüsünün akıcılığı oldukça kötü.Umarım yazılımla halledilebilecek bir sorundur çünkü active aracımda da kamera vardı ve çok akıcı çalışmaktaydı görüntü olarak.
Şimdiye kadar çeşit çeşit bir çok aracım oldu.Cam tavan normalde hiç aramadığım ve özenmediğim bir donanımdı.Araçlarımdan sadece birisi tesadüfen sunrooflu idi.Diğerlerinde sunroof yoktu.Yani sunroof hiç bir zaman tercih sebebim olmadı.Fakat 1 haftalık kullanımım sonrası cam tavanın aracın içine verdiği ışık ve yan camlara ek olarak dışarıyı görebileceğiniz çok daha fazla alan oluşturması açısından aracı çok ferah ve aydınlık yaptığını söyleyebilirim.Olmazsa olmaz elbette değil ama bundan sonra full cam tavanlı (ufak açılabilir sunrooflardan değil) araçları tercih etmeye öncelik vereceğimi düşünüyorum.
Koltuklar allure donanımda kumaş kalitesi, dolgu şekli ve yan destekler olarak diğer paketlere göre oldukça farklı.Kumaş kalitesi ve görünüş olarak baz pakete göre çok daha iyi olmasına rağmen yan desteklerin abartılması sebebiyle biraz rahatsız hissettim.Cüssesiz kişiler biraz daha rahat hissedebilirler belki ama ben rahat edemedim.
ŞANZIMAN:
Eat6 yani 6 ileri vitesli eski aracımda viteslerde 2-3 arasında aracın yüksek devir çevirmesi dolayısıyla aracın bu vitesler arasına başka bir vites oranı istediğine çok kez şahit olmuştum.Eat8 sayesinde şehir içinde araç hiç yüksek devir çevirmek zorunda kalmıyor.Bu sayede sürüşünüz çok daha huzurlu ve sessiz oluyor.
Şanzımanın Sport/Normal/Eco olmak üzere 3 modu mevcut.Eco gaz pedalını gereğinden çok sağırlaştırıyor.Ben kesinlikle kullanmam.Diğerleri makul ayarlanmış.
Joystick vitese alıştıktan sonra onun da kolaylık sağladığını düşünmeye başladım.Örneğin topuzlu viteste p konumuna almak için topuzu en alt kademeden en üste getirmeniz gerekirken joystick viteste sadece p tuşuna basmanız yeterli oluyor.Olmazsa olmaz elbette değil ama takır takır mekanik vites sesindense sessiz çalışan bu ufak elektronik vites seçici joystick'in 2020 üretimi bir arabaya daha fazla yakıştığını düşünüyorum.
MOTOR :
Motor 3 silindirli bir benzinli olduğu için tabiatı gereği hafif sarsıntılı olmasını bekliyordum.Fakat ilk kalkışlarda kabine verdiği titreşim beklediğimden biraz fazla.Sanki acemi bir şoför debriyaj ayarını yapamıyor da aracı kısa süreli stop ettirme riski varmış gibi.Kısa süreli ama şoför tarafından hissedilir bir titreşimden bahsediyorum.Bu sarsıntı hissinin hareket halinde sıfır olduğunu söyleyebilirim.Motor da oldukça sessiz bir motor ve devirli kullandığınızda kabine verdiği ses de çok güzel.
Gelelim performans konusuna.Beklentimi yüksek tuttuğumdan mı bilmiyorum ama ben 1.2 puretech motorun performansını beklediğimden biraz daha düşük buldum.Evet araç iyi gidiyor, güzel hızlanıyor ancak bluehdi 120 beygirlik eski aracımın hızlanma konusunda daha istekli hissettirdiğini düşünüyorum.Her 2 motorun da 0-100 değerleri birbirine yakın aslında.Ama sanırım yüksek torkun etkisiyle dizel daha iyi gidiyor hissi veriyordu.Belki 6 ileri vitesli olmasının da etkisi olabilir hızlanma olarak.
Yakıt hakkında bir şeyler söylemek için erken elbette ama eski aracımla uzun dönemde karışık 5.6lt/100 km tüketiyordum.Bunda da sanırım uzun dönem karışık yakıt ortalamam 7lt/100 km olacak gibi.
Yazdıklarımın araç hakkında bilgi edinmek isteyenlere faydalı olmasını temenni ederim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: kancello
Aracımı geçen perşembe teslim aldım arkadaşlar.Tekno gri 1.2 allure sport.
Teslim öncesinde son hafta bayi gold paket dayatmasından vazgeçti, fakat aracımı Ocak ayı gelmeden teslim almamı istedi.Böylece 9000₺ lik ekstra paket saçmalığından kurtuldum ve araç 231 bin ₺'ye bana maloldu.Bunun karşılığında araç 2020 çıkışlı oldu ve Ocak Mtv'sini ben ödemek durumunda kaldım.
Bu arada önceki aracımın 2017 model makyajlı peugeot 308 1.6 bluehdi active paket olduğunu da ekleyeyim.
Şimdi gelelim araçla ilgili yorumlarıma.
DONANIM :
Active paketten sonra donanımlı arabaya binmek çok ama çok keyifli.Araç kullanmaktan tekrar zevk almaya başladım diyebilirim.
Dijital kadran çok önem vermediğim bir detaydı aslında ama kısa zamanda alıştım ve klasik kadrana göre çok daha kullanışlı olduğunu düşünüyorum.Eksi olarak mod geçişleri yavaş, ekran biraz ufak kalıyor fakat çözünürlük yeterli.
Full led farlar çok büyük nimetmiş.Önceki aracımda stark marka kısa uzun ledleri takmış ışık şiddeti olarak memnun kalmıştım.Fakat ufuk çizgisinde ışığı dağıtıyordu.Şimdi ufuk çizgim çizgi çekilmiş kadar düzgün oldu.
Anahtarsız giriş ve çalıştırma önceki aracımda en çok aradığım donanımdı.Market alışverişlerinde elimde poşetler varken anahtarı çıkarmak, sonrasında sustalı anahtarla aracın kontrol yapmasını bekleyip çalıştırmak zulüm halini alıyordu.Kısa süreli sık seyahat yaptığım için bu donanım çok çok faydalı oldu benim için.
Bu donanımda araçta bulunan geri görüş kamerasında fps konusunda ciddi bir problem mevcut.Yani kamera görüntüsünün akıcılığı oldukça kötü.Umarım yazılımla halledilebilecek bir sorundur çünkü active aracımda da kamera vardı ve çok akıcı çalışmaktaydı görüntü olarak.
Şimdiye kadar çeşit çeşit bir çok aracım oldu.Cam tavan normalde hiç aramadığım ve özenmediğim bir donanımdı.Araçlarımdan sadece birisi tesadüfen sunrooflu idi.Diğerlerinde sunroof yoktu.Yani sunroof hiç bir zaman tercih sebebim olmadı.Fakat 1 haftalık kullanımım sonrası cam tavanın aracın içine verdiği ışık ve yan camlara ek olarak dışarıyı görebileceğiniz çok daha fazla alan oluşturması açısından aracı çok ferah ve aydınlık yaptığını söyleyebilirim.Olmazsa olmaz elbette değil ama bundan sonra full cam tavanlı (ufak açılabilir sunrooflardan değil) araçları tercih etmeye öncelik vereceğimi düşünüyorum.
Koltuklar allure donanımda kumaş kalitesi, dolgu şekli ve yan destekler olarak diğer paketlere göre oldukça farklı.Kumaş kalitesi ve görünüş olarak baz pakete göre çok daha iyi olmasına rağmen yan desteklerin abartılması sebebiyle biraz rahatsız hissettim.Cüssesiz kişiler biraz daha rahat hissedebilirler belki ama ben rahat edemedim.
ŞANZIMAN:
Eat6 yani 6 ileri vitesli eski aracımda viteslerde 2-3 arasında aracın yüksek devir çevirmesi dolayısıyla aracın bu vitesler arasına başka bir vites oranı istediğine çok kez şahit olmuştum.Eat8 sayesinde şehir içinde araç hiç yüksek devir çevirmek zorunda kalmıyor.Bu sayede sürüşünüz çok daha huzurlu ve sessiz oluyor.
Şanzımanın Sport/Normal/Eco olmak üzere 3 modu mevcut.Eco gaz pedalını gereğinden çok sağırlaştırıyor.Ben kesinlikle kullanmam.Diğerleri makul ayarlanmış.
Joystick vitese alıştıktan sonra onun da kolaylık sağladığını düşünmeye başladım.Örneğin topuzlu viteste p konumuna almak için topuzu en alt kademeden en üste getirmeniz gerekirken joystick viteste sadece p tuşuna basmanız yeterli oluyor.Olmazsa olmaz elbette değil ama takır takır mekanik vites sesindense sessiz çalışan bu ufak elektronik vites seçici joystick'in 2020 üretimi bir arabaya daha fazla yakıştığını düşünüyorum.
MOTOR :
Motor 3 silindirli bir benzinli olduğu için tabiatı gereği hafif sarsıntılı olmasını bekliyordum.Fakat ilk kalkışlarda kabine verdiği titreşim beklediğimden biraz fazla.Sanki acemi bir şoför debriyaj ayarını yapamıyor da aracı kısa süreli stop ettirme riski varmış gibi.Kısa süreli ama şoför tarafından hissedilir bir titreşimden bahsediyorum.Bu sarsıntı hissinin hareket halinde sıfır olduğunu söyleyebilirim.Motor da oldukça sessiz bir motor ve devirli kullandığınızda kabine verdiği ses de çok güzel.
Gelelim performans konusuna.Beklentimi yüksek tuttuğumdan mı bilmiyorum ama ben 1.2 puretech motorun performansını beklediğimden biraz daha düşük buldum.Evet araç iyi gidiyor, güzel hızlanıyor ancak bluehdi 120 beygirlik eski aracımın hızlanma konusunda daha istekli hissettirdiğini düşünüyorum.Her 2 motorun da 0-100 değerleri birbirine yakın aslında.Ama sanırım yüksek torkun etkisiyle dizel daha iyi gidiyor hissi veriyordu.Belki 6 ileri vitesli olmasının da etkisi olabilir hızlanma olarak.
Yakıt hakkında bir şeyler söylemek için erken elbette ama eski aracımla uzun dönemde karışık 5.6lt/100 km tüketiyordum.Bunda da sanırım uzun dönem karışık yakıt ortalamam 7lt/100 km olacak gibi.
Yazdıklarımın araç hakkında bilgi edinmek isteyenlere faydalı olmasını temenni ederim.hayırlı olsun hocam güzel anlatmışsın
-
Hayırlı olsun aracınız,dizelden benzine geçen biri olarak 0/100 aynı olmasına rağmen dizelin torku nedeniyle daha iyi gidiyor hissi var birde benzinli araçta devir çevirmeye dizel gibi alismadigimizdan ötürü açıkçası çok yüksek devir çevirmiyoruz sanki gitmiyor gibi geliyor o yüzden
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Değerli yorumunuz için teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@kancello Hocam hayırlı olsun izolasyonu nasıl kaç kilometrede rüzgar sesi girmeye başlıyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam detaylı anlatımınız için teşekkürler.
Ben de önceki gün test imkanı buldum. Bana aksine seri geldi ama benim sattığım araç e-hdi idi, bluehdi kadar güzel devirlenen bir makine değildi açıkçası ama yakın tork ve güçteler. 1.2 için bahsettiğiniz titreşimi hissettim ama beni rahatsız etmedi.
Şanzımanı ve motoru çok beğendim ve rafine buldum. Sürekli düşük ama yeterli devirde (dsg kadar düşük değil) tutması da ayrı güzel. Trafik nedeniyle önüm hiç açılmadı ve üst hızları göremedim ama sakin kullanımda trafik dahil 6.8 lt ile park ettim 14 km sonunda. Motorun torku gayet iyi. 1.2 tsi gibi sönük değil baya iyi, dizele çok yakın hissiyat verdi ama dediğim gibi düşük hızlarda.
Tam olarak salı günü değerlendirebileceğim sanırım, 450 km uzun yolumuz olacak. 40-50 km kadar istanbul içi olacak. Bakalım hayırlısı 🙂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Hocam ben çok üst düzey araçlara binmedim şimdiye kadar.Ama c sınıfı tüm araçlara bindim diyebilirim.Aracın ses yalıtımının çok başarılı olduğunu düşünüyorum.Biraz daha iyi olduğunu düşündüğüm golf mk7 dışında 308 en iyisi diyebilirim.
Rüzgar sesinin kaç km de geldiği konusuna emin olun hiç dikkat etmedim.Tespit edebilirsem sizi etiketleyip buradan paylaşırım. -
Hocam siz de uzun yol sonrası detaylı düşüncelerinizi yazarsanız memnun olurum.Dediğim gibi aslında araçların hızlanma değerleri benzer ama hissettirdikleri farklılık sanırım tork sebepli.Yine de bariz bir fark değil.Benim şaşırmamın asıl sebebi hissiyatın benzinli tarafında değil de dizel tarafında olması kaynaklı aslında.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X