Şimdi Ara

Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları (18. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
485
Cevap
14
Favori
50.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: herseyinhayirlisi

    @kancello Hocam hayırlı olsun izolasyonu nasıl kaç kilometrede rüzgar sesi girmeye başlıyor

    Rüzgar sesi 110-120 gibi girmeye başlar. Önceki aracımda öyle idi. Test ettiğim araçta lastik sesi vardı biraz ama kışlıklar mı takılı idi bakmayı unuttum açıkçası. Benim 308de sessiz lastik tercihlerim nedeniyle daha az idi. 1.2 motor sesi açısından en başarılı diyebilirim. Ehdi, bluehdi'dan daha sessiz. 1.2 normal olarak dizellerden sessiz.


    @kancello hocama katılıyorum golften 1 tık düşük, diğer emsallerinden 1 tık iyi yalıtımı var.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 6 Ocak 2021; 23:45:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CreativeC4

    Normalde forumda pek yazı yazmam fakat bu başlığı açıldığı günden beri takip ediyorum. Son günlerde ne olduysa başlık ve amacı dışında yazılar yazılarak, burayı da çöplüğe dönüştürmeyi başarmışlar.


    Öncelikle ben de 308 Allure Sport aldım ve teslim almayı bekliyorum. PSA grubundaki ilk aracım 308 değil. Ve çoğunluğun aksine ilk nesil 1.2 Puretech motoru kullanan birisi olarak yorum yapacağım.

    Daha önce 2015 Citroen C4 1.2 Puretech 130 HP EAT6 ve 2012 Peugeot 208 1.6 THP 156 hp araçlarım oldu. Herkesin söve söve bitiremediği Puretech ve THP motor 2 aracı da kullandım.


    İlk nesil 1.2 Puretech motorun sorunlarını araştırarak bulabilirsiniz. Fakat bilgi kirliliğinden sorunun kaynağı atlanıyor.

    Özellikle ilk çıktığı sene 2014 model olan araçlarda öncelikle buji kaynaklı sorun vardı. Buji meselesini fazla büyümeden 5960.L5 kodlu buji ile değiştirerek çözdüler. Ama asıl sorun bu araçta triger kayışı kaynaklıydı. İnsanların yağ pompası arızası vs. demesine bakmayın. 1.2 Puretech motordaki triger kayışı yağın içinde çalışıyor. Genellikle yağın içinde zamanlamayı gerçekleştiren zincir olur, yağın içinde çalışmıyorsa da genellikle kayış olur. Bu araçtaki sorun da yağın içinde çalışan triger kayışından kaynaklıydı. Triger kayışı sürekli ısınma/soğuma neticesinde belli km sonrasında kauçukları parçalanıp kartere iniyordu. Bu da yağ pompasının tıkanmasına (doğal olarak yağ basınç kaybına) ve aracın yağsız kalmasına sebep oluyordu. Yağsızlık neticesinde motor aşınarak zarar görüyordu. Sürekli yetkili servis bakımlı olan araçlarda onarıma gidilmeden ücretsiz sandık motor ile değişimi sağlanan çok araç gördüm. Ama motoru değiştirilmeyen araç sahiplerini de şikayet sitelerinde vs okudum.


    Gelelim sonuca ben 20 bin km 1.2 puretech araç kullandım, komple yetkili servis bakımlıydı. 2019 Ocak ayında sattım. Bendeyken arıza vermedi. Araç halen arızası olmadan kullanılıyor.


    Özellikle belirtmek isterim; bakımını yaptırdığım yetkili servis benimle iletişime geçti 1 hafta önce. Aracın bende olup olmadığını, triger kayışının ücretsiz değiştirileceğini söyleyerek beni servise davet etti. Bende sattığım kişiyi arayarak kendisine durumu izah ettim. 5 yıl sonra bile geri çağrılması markanın bu durumun farkında olduğunu gösteriyor.


    Kullanmadan atıp tutan insanlar her zaman var olacaktır. Bunlara takılmayın.

    Neden bu modeli tercih ettim sorusunun cevabını önceki mesajlarda arkadaşlar belirtmiş. Benim bütçeme göre en mantıklı araç buydu. Canım istedi bunu seçtim, bitti.

    İnsanların seçimlerine marka fanboyları lütfen yorum yapmasın. Burada süreç hakkında bilgi paylaşımı yapılarak merak edilenler cevaplansın.



    Aracı alanlara hayırlı olsun, almak isteyenlere tez zamanda nasip olsun.

    1 seneye yakın Peugeot servisinde yedek parça kısmında çalıştım. Yeni çıkan modellerle ilgili çok fazla bülten geliyordu.

    Kimi arabaya 4-5 kalem kimine 10-12 kalem parça veriyorduk. Bunun içinde triger kayışı, otomatik gergi,segman,pul gibi parçalar vardı.


    En garibime giden 3008 çıktığı zaman yine bir bülten geldi motor kaputu mandalının tırnağı ilk seri araçlarda birkaç milim kısa yapılmış o zamana kadar hiç bir sorun yaratmamasına rağmen bütün servise kayıtlı araçlar tek tek çağırılıp yeni kodlu parça ile değişimi yapıldı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler tanıtım videosu var mı, allure sport un

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opsiyonlarda Denon Ses Sistemi yok mu dostlar
  • shkoksal kullanıcısına yanıt
    Opsiyon özellikli araç getirdiklerini sanmıyorum.Standart paketler halinde geliyor araçlar.Style tech ve allure sport.Denon da yok bu araçlarda zaten.
  • kancello K kullanıcısına yanıt
    Mükemmel bir ses sistemiydi ya, sadece TR'ye gelmiyosa yazık :(
  • shkoksal kullanıcısına yanıt

    Lansman yılında getirdiler, ondan sonra da bir daha sunmadılar. Standart ses sistemi biraz zayıf kalıyor. Benim eski 2014 Allure aracımda vardı, bence de güzel donanımdı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 10 Ocak 2021; 0:12:20 >
  • 1.2 puretech eat8 kullanıcıları gerçek kullanım verileri ile yakıt tüketimleriniz ne değerde?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarper26 kullanıcısına yanıt
    Yolun durumuna göre değişiyor. Gayet makul değerler.
    Ayrıca ekleyeyim, araçta eşim de vardı, bagaj da ağzına kadar doluydu.

    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları

    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları

    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbusefe -- 12 Ocak 2021; 18:53:17 >




  • mbusefe M kullanıcısına yanıt

    Çok az yakmış gerçekten özellikle ortalama hız oldukça yüksek bu değerlerde yakmasına şaşırdım doğrusu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarper26 kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam, yeni araç için güzel değerler yakaladım. Benzinli araç biraz siz ne kadar isterseniz o kadar yakıyor. Belli sınırdan sonra tabi
  • mbusefe M kullanıcısına yanıt

    Değerleriniz gerçekten güzelmiş.

    Ben bugün karabük istanbul arası dayımın 2019 corolla 1.6yı kullandım. İlk 100 km 120 kmh, sonra 220 km kadar 150 kmh, son 100 km de istanbul ş.içi trafiği olacak şekilde 7.4 yaktı araç. İstanbul kısmına kadar 7.5 idi otoban kısımları. İstanbul içi 7.3e düşüp 7.4e çıktı. Ciddi rakamlar tabi. Benzinli alıyoruz ama sonumuz hayır olsun diye düşünmeye başlamıştım 🙂


    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim de bugünkü teslimat güya yarına kalmıştı yarın da şüpheli çünkü gün sonunda araç hala bayiye inmemişti. Daha cam filmi şusu busu var, yarın da alamazsak kar geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 12 Ocak 2021; 21:41:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Beklediğiniz araç allure sport muydu? Yanlış hatırlamıyorsam 231 bine anlaşıp vazgeçmiştiniz.
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Atmosferik bi araç için bu hızlarda bence gayet güzel. Benim benzinli 4. aracım olacak. Hiç pişman değilim. Bi an önce kavuşursunuz aracınıza umarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kancello

    Beklediğiniz araç allure sport muydu? Yanlış hatırlamıyorsam 231 bine anlaşıp vazgeçmiştiniz.

    Evet allure sport. 232 idi, farklı bayiden yine aynı fiyata bulmuştum.


    @mbusefe Corollanın veriler hıza göre çok kötü değil, ama yolun ilk bölümünde 120 kmh ile giderken de benzer tüketim vardı. Pek ekonomi vadetmedi yani.


    Sabah itibariyle bayiye inmiş bizim araç. İşlemleri biterse akşama doğru alabilirim, ya da yarın artık 🙂




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 13 Ocak 2021; 9:8:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 renk yan yana.

    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı alacaklara hayırlı olsun, kazasız belasız kullansınlar,


    Valla benle aynı tarihte kapora veren herkes aracını aldı, alamayan bir tek ben kaldım galiba, cidden çok tuhaf :)

  • Aracımı alıp eve getirdim çok şükür.
    İlk izlenimlerim gayet güzel.

    Ş.içi ş.dışına göre daha cimri diyebilirim. Beylikdüzünden avrasya tüneline kadar akıcı geldim 4.7 lt gösterdi. Tünel girişi ve çıktıktan sonra anadolu tarafında trafik vardı saat akşam 5 gibi geçtim. Tüm trafiği atlatıp trmde gişeleri geçtiğimde. 5.9 lt idi zannedersem ortalama.

    Sonrasında ise saat gece 9a kalmadan eve yetişmek için bastım. Yağış altında ve sakaryaya kadar da halen kalabalık, fren gaz 130-150... Sapancadan sonra daha uslu 120 130 civarı...
    Sadece ş.arası kısmı ortalaması ise 6.5 oldu.

    Daha detaylı anlatacağım şimdilik bu kadar 🙂

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.