Şimdi Ara

Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları (20. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
485
Cevap
14
Favori
50.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    C5 bence igrenc tipsiz bir araba. Arabayı kullanandan kullanana değişir. Adam arabasının üstüne titrerse çiçek gibi kalır o C5 emin ol buna. Eşeklere volvoyu] bile versen 50 bin km de motor indirir. O yüzden bırak markayı felan elindeki arabanın kıymetini bil. 8 10 bin km de yağ değiş. Vitesini de dikkatli geçir vitese. Sıkıntısız kullanırsın arabanı. Kapını da yavaş ört arada bir wd40 ile yağla düşüp musmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Evet.274 bin liste fiyatı olduğunu söylemişler.Lansman olarak 50 lik dilime indirmişler.235-240-250 bin fiyatlar var.232 bin e bir kişi almış İzmir’den

    Benim aradığım bayi Pazartesi ara dedi,bakalım.



    Alıntıları Göster

    Ben de önümüzdeki haftayı bekliyorum. 208 gt line ve 308 allure sport arasında kararsızım. Sizlerin tavsiyesi ne yönde olur?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-C2560DDFD

    C5 bence igrenc tipsiz bir araba. Arabayı kullanandan kullanana değişir. Adam arabasının üstüne titrerse çiçek gibi kalır o C5 emin ol buna. Eşeklere volvoyu] bile versen 50 bin km de motor indirir. O yüzden bırak markayı felan elindeki arabanın kıymetini bil. 8 10 bin km de yağ değiş. Vitesini de dikkatli geçir vitese. Sıkıntısız kullanırsın arabanı. Kapını da yavaş ört arada bir wd40 ile yağla düşüp musmez.

    C5 Örnek sadece olup olmadik yerinden anlamayın okuduğunuzu 308 guzelleme çetesi var forumda vallahi vw fanboylarini aratir oldunuz 308 de c5 te ayni uretim mantalitesinin ürünüdür ulan yukarda kronikleşmiş sorunlarını yazıyorum psa nin adam geliyor c5 e cevap yazıyor kafalar zehir vallahi pissa testlerinde okuduğunu anlama konusu neden son siralarda olduğumuz ortaya çıkıyor malum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Böyle konulara pek yorum atmam. Ayrıca çete lafını size iade ediyorum. Eğer 308 modelini cok savjnuyorsa insanlar demek ki arabada bişey var ki savunuyor. Ayrıca sadece C5 yazmamın sebebi gözümden uyku akıyordu kısa kesmek için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sardaukar

    Ben de önümüzdeki haftayı bekliyorum. 208 gt line ve 308 allure sport arasında kararsızım. Sizlerin tavsiyesi ne yönde olur?



    Alıntıları Göster

    Aile kullanımı için olacaksa 308 daha mantıklı olabilir.Tek kişi yada çocuksuz aile ise 208 daha heyecanlı olur bence.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selamlar ben de bugün teslim aldım aracı. 2020 model allure sport platin gri 231.000 e aldım.

    Öncelikle şunu söyleyeyim hayalet ekran beklediğimden çok faha iyi kalitede. Müthiş değil ancak gayet yeterli ve güzel sadece biraz küçük.

    Araç 1.2 130 beygir eat8. Dur kalk yaparken araç titriyor herkes için durum böyle mi acaba. 3 silindir olmasından kaynaklı bir titreme midir? Var mı sizlerde? Böyle sanki stop edecekmiş de toparlamış gibi oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sarper26 kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun. Sizinle aynı düşünceler bende de oluştu aracı aldığımda.Hayalet ekranı ben de beğendim ve olması gerekenden biraz daha ufak buldum.Silkeleme evet biraz var rölantide ve ilk harekette.Fakat ben 250 km'ye ulaştım.Ve silkelemeyi artık çok az hissedebiliyorum. Ya ben adapte oldum ya da motorun titreşimini kabine yansıtmayacak sistem daha iyi çalışmaya başladı.
  • Evet rölantide kalkış anında titreme oluyor, normal.

    Ekran bence ge güzel. Evet küçük ama kaliteli. Yeterli geldi bana.

    500 km olduk. Ş.içi son 60 km hız 29 kmh, yakıt ise 8.4 lt gibi ortalamam ki bunun üzerini görmem diye tahmin ediyorum. Soğuk hava ve tamamı kısa mesafeler ve inişli çıkışlı yerler.

  • kancello K kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler yanıtınız için. Ben de biraz kullanayım bakalım olmazsa sonrasında bakarız. Tam bir problem de olmayabilir tabi arabanın karakteristiği bu olabilir 3 silindirden kaynaklandığını düşünüyorum ama yine de olmasa daha iyi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar bende bu titreşimden pek memnun değilim açıkcası , ayrıca dizele göre bana sönük geldi hızlanması , bir haftadan beri kullanıyorum ama hala alışamadım ... bilemiyorum ilana koymayı düşünüyorum , dizele geçeceğim sanırım

  • veracocha kullanıcısına yanıt
    Ben de sizin gibi dizelden geçtim.Daha yüksek performans beklerken his olarak daha az performanslı bir araca geçmişim gibi oldu.İlginç olan hızlanma değerleri dizel ve benzinlide kafa kafaya olması. Hatta yanlış hatırlamıyorsam benzinli fabrika verisinde daha hızlıydı.

    Ben tekrar dizele geçecek bir sorun olarak görmüyorum ama tercih meselesi tabi ki.
  • Arkadaşlar merhaba, şu anda aktif olarak 2016 model 308 T9 1.6 e-HDi Classic Edition Plus kullanmaktayım.

    Allure sport almayı düşünüyorum ancak 1.6 e-HDi'dan 1.2 Puretech'e geçsem mi geçmesem mi tereddüdü içerisindeyim.


    1.2 Puretech motorun yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir misiniz?

    Kalkışlardaki ve rölantideki titreme rodaj sonrasında azalıyor mu yoksa aynı şekilde devam ediyor mu?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Arkadaşlar merhaba, şu anda aktif olarak 2016 model 308 T9 1.6 e-HDi Classic Edition Plus kullanmaktayım.

    Allure sport almayı düşünüyorum ancak 1.6 e-HDi'dan 1.2 Puretech'e geçsem mi geçmesem mi tereddüdü içerisindeyim.


    1.2 Puretech motorun yakıt tüketimi hakkında bilgi verebilir misiniz?

    Kalkışlardaki ve rölantideki titreme rodaj sonrasında azalıyor mu yoksa aynı şekilde devam ediyor mu?

    Ben o titremeyi bir sorun olarak görmüyorum açıkçası.


    2. Classic edition plus'ımı satıp 1.2 allure sport'a yeni geçtim. CEP satınca hep bir burukluk oluyor. Çünkü 1.6 ehdi ile ne kadar basarsan bas 6.5 litre max. Ş.dışı ise 5 litreyi pek geçmiyor. Tork da güzel. Afedersiniz eşek gibi bas kullan, tadını çıkar, öyle bir araç.


    1.2 allure'a geçince hissettirdikleri karışık biraz. Ben mesela 2. CEP'i ikinci el olarak almıştım. Direksiyonu parlamıştı, ufak tefek kafama yatmayan yıpranmalar yok değildi. Aracı yenileyince ilk fark ettiğim şey süspansiyon az çok eskimiş önceki CEP'te. Çünkü yenisinde baya tok ve sessiz çalışıyor. Benzinli araçta biraz daha yağ gibi akma hissi var. Dijital iCockpit hissiyat olarak çok güzel oturmuş arabayı tamamlamış. Anahtarsız giriş ve çalıştırma güzel. Yarı deri koltuklar, yepyeni iç trimler, güzel hissettiriyor açıkçası.


    Ama bir dizel makine aranmıyor değil. Benzinli araçta dizel gibi gönlünce basma işi biraz zor. Manuel vites ve kontrol hissini de arıyorum mesela. EAT8 çok güzel ve akıcı. Otomatikte tek tercihim olur herhalde. Hızlanma evet bir dizel gibi kafa kaldırma şeklinde değil. Ama benzinli olduğu için daha çabuk tepki verme söz konusu. Alışmaya bakar gibime geliyor. 230 Nm olduğu için ciddi bir eksiklik yok. Daha yeni 1.6 corolla ile uzun yol yaptım, ondaki sağırlık yok mesela 1.2 hacmine göre başarılı makine. 1.2 tsi ya da 1.0 tsi'a göre net olarak güçlü hissettiriyor, onlardaki zafiyet hissi pek yok. Sadece bizim gibi aynı aracın dizeline alışanlar için bir bocalama ihtimali var minimal olarak.


    Tüketim olarak benim CEP ş.içi 6.5 ş.dışı genelde 5 litre idi. 1.2 puretech ise aynı kullanımda 8.3 - 6.0 olacak gibi gösteriyor. Bu şartlarda her 10 bin kmde 1400 tl fazladan yakıt söz konusu. Fakat CEP'i de ilk aldığımda ş.içi bu aylarda 8 görmüştüm. Sonradan düşmüştü. Otomatik şanzımana rağmen yakıtı makul buluyorum şimdilik. Rodaj ve hava sıcaklığı etkilerini de unutmamak lazım.


    CEP'ten geçiş için söyleyebileceklerim, aracınız sıfırı gibi kusursuzsa, hep siz kullanmışsanız, eskitmemişseniz, km düşük ise devam edin. Ama yenilik vakti geldi diyorsanız 1.2 Allure sport gerçekten rafine araç. Bu fiyata şu anda başka araçla bu kadar tatmin olma ihtimali sıfır diye düşünüyorum. Örnek olarak dizel eat8 bu fiyata ancak style falan olabilir. Ondaki donanım eksiklerine daha çok kafayı takmak muhtemel.


    Ben binerim şu şartlarda. Ha dizeli bu donanımda gelirse bi düşünürüm. Yoksa şu an alternatif yok maalesef bu varken net bu alınır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 16 Ocak 2021; 0:49:49 >




  • turkeril kullanıcısına yanıt

    Hocam bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim. Sizi CEP grubumuzdan da tanıdığım için sorumu yazarken umarım her iksini de kullanmış olan turkeril hocam cevap verir demiştim, süper oldu çok teşekkürler Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları 


    1.2 Puretech'i dizel motor ile kıyaslarsak rölantideki titreşim ve motor gürültüsü her halükarda daha düşüktür diye tahmin ediyorum hocam, doğru mudur?


    T9 308'in şu anda CEP versiyonunu kullansam da daha öncesinde 1.6 THP motorlu olanını da kullanmıştım ve THP olan 2014 model olmasına rağmen daha başarılı süspansiyon çalışmasına sahipti. Muhtemelen CEP'lerdeki güçlendirilmiş yürüyen aksamın getirdiği gerginlik var bu araçlarda.


    Şu anda işim gereği her gün 10 km'lik bir sakin bir güzergahta işe git gel yapıyorum, 2 ayda bir/iki sefer de Muğla-Kocaeli arası git gel yapmak zorunda kalıyorum. Yani genel olarak şehir içi trafiği olmayan sakin bir yerde işe git gel amaçlı kullanıyorum arabayı. Dizel motorun geç ısınması sebebi ile işe TSi ACT Passat ile gittiğimde 7-7,5 litre civarında yakmama rağmen 308 ile 6-6,5 litre arasında yakıyorum. Benzinli motorlarda artan verimlilik ile acaba dizel aracı artık elden çıkartma vakti geldi mi diye düşünmeye başladım. Tabi uzun yolda sakin kullanımda arada çok fark olmasa da her iki araçla da basarak gidince makas farkı çok açılıyor, o ayrı Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları 


    Bendeki CEP şu anda 76bin km'ye geldi, sıfır alınmıştı ve hiçbir sorunu yok. Sadece Aralık ayında bir kazaya karıştığım için sol ön çamurluk ve salıncak değiştirmek zorunda kalmıştım (hatta konusu dh'de var). Bu minvalde düşününce aslında benim için yeni 308'i beklemek mantıklı duruyor sanırım. Ancak şu anda Allure Sport'ların fiyatı ve buna karşın sunduğu donanımı düşününce aracı sıfırlama isteği de çok cazip geliyor.


    Bayilerden takas yolu ile bir teklif alayım, bakalım ne kadar fark isteyecekler ona göre karar vereyim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhadogdu

    Hocam bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim. Sizi CEP grubumuzdan da tanıdığım için sorumu yazarken umarım her iksini de kullanmış olan turkeril hocam cevap verir demiştim, süper oldu çok teşekkürler  


    1.2 Puretech'i dizel motor ile kıyaslarsak rölantideki titreşim ve motor gürültüsü her halükarda daha düşüktür diye tahmin ediyorum hocam, doğru mudur?


    T9 308'in şu anda CEP versiyonunu kullansam da daha öncesinde 1.6 THP motorlu olanını da kullanmıştım ve THP olan 2014 model olmasına rağmen daha başarılı süspansiyon çalışmasına sahipti. Muhtemelen CEP'lerdeki güçlendirilmiş yürüyen aksamın getirdiği gerginlik var bu araçlarda.


    Şu anda işim gereği her gün 10 km'lik bir sakin bir güzergahta işe git gel yapıyorum, 2 ayda bir/iki sefer de Muğla-Kocaeli arası git gel yapmak zorunda kalıyorum. Yani genel olarak şehir içi trafiği olmayan sakin bir yerde işe git gel amaçlı kullanıyorum arabayı. Dizel motorun geç ısınması sebebi ile işe TSi ACT Passat ile gittiğimde 7-7,5 litre civarında yakmama rağmen 308 ile 6-6,5 litre arasında yakıyorum. Benzinli motorlarda artan verimlilik ile acaba dizel aracı artık elden çıkartma vakti geldi mi diye düşünmeye başladım. Tabi uzun yolda sakin kullanımda arada çok fark olmasa da her iki araçla da basarak gidince makas farkı çok açılıyor, o ayrı  


    Bendeki CEP şu anda 76bin km'ye geldi, sıfır alınmıştı ve hiçbir sorunu yok. Sadece Aralık ayında bir kazaya karıştığım için sol ön çamurluk ve salıncak değiştirmek zorunda kalmıştım (hatta konusu dh'de var). Bu minvalde düşününce aslında benim için yeni 308'i beklemek mantıklı duruyor sanırım. Ancak şu anda Allure Sport'ların fiyatı ve buna karşın sunduğu donanımı düşününce aracı sıfırlama isteği de çok cazip geliyor.


    Bayilerden takas yolu ile bir teklif alayım, bakalım ne kadar fark isteyecekler ona göre karar vereyim.

    Rica ederim hocam, cevaplamaya çalışayım.


    "1.2 Puretech'i dizel motor ile kıyaslarsak rölantideki titreşim ve motor gürültüsü her halükarda daha düşüktür diye tahmin ediyorum hocam, doğru mudur?"


    Evet öyle, rölantide motor gürültüsü yok zaten, stop edebildim mi diye ekrana falan baktığım oluyor. Titreşim ise kavrama esnasında hissedilen tarzda bir şey. N'de yok, D'de var mesela. Benim açımdan bir kaç günde varlığını unutacağım ya da ihmal edebileceğim kadar diyebilirim. Ama herkes aynı düşünmeyebilir tabi.


    "T9 308'in şu anda CEP versiyonunu kullansam da daha öncesinde 1.6 THP motorlu olanını da kullanmıştım ve THP olan 2014 model olmasına rağmen daha başarılı süspansiyon çalışmasına sahipti. Muhtemelen CEP'lerdeki güçlendirilmiş yürüyen aksamın getirdiği gerginlik var bu araçlarda."


    Bu tespitiniz doğru olabilir. CEP'lerdeki güçlendirilmiş süspansiyon belki daha serttir. Ama bozuk yollara çok iyi dayandığına da kefilim. Her tür yolda kullandım hiç bir masrafı olmamıştı. Bundaki süspansiyon hissiyatı daha güzel. Hatta Passat B7 sahibi bir arkadaşım kullandı, kampuste tümseklerden oluklardan bam güm geçti baya hoşuna gitti süspansiyon, benim passattan iyi dedi :)


    Diğer anlattıklarınıza (km, kaza durumu) da bakınca, güzel bir rakama giderse CEP'i vermek için doğru zaman gibi çünkü T9 kasada Allure, hem de 2. makyajı yemiş şekilde alabilmek için son senedeyiz. 2 senedir allure gelmiyordu şimdi ise makul fiyata veriliyor. Ben açıkçası araca bindiğimde bu makul fiyat farkına bu araca geçebildiğime seviniyorum.


    Yeni kasa konusuna gelince, bugünkü kurlarla düşündüğümüzde etrafınızı saran dolulukta bir yeni kasa 308 en iyimser rakamla 300-320 bin gibi bir fiyata ancak alınabilecek gibi. Dolu 208'ler 240'a kapış gidiyor şu anda. Ne kadar dolu olursa olsun bana çılgınca geliyor, aynı fiyata 2 kere makyaj yiyip en olgun dönemini geçirmekte olan 308 varken.


    Ben CEP'in üzerine 62 bin tl vererek bu araca geçmiş oldum. Bugün aynı model yılı dahi olsa otomatik şanzıman farkı 30 bine kadar dayanabiliyor zaten. 4 yıl gençleşme, tüm aksamın yenilenmesi, sıfır araç kokusu, digital iCockpit, joystick vites gibi etkenler de düşünüldüğünde sizi üzmez diye düşünüyorum.





  • Allure sport bende almak istiyorum , 2021 modeller ne zaman gelecek , sıraya mı girmek gerekir , satış temsilcisi var mı forumda, yardımcı olabilecek varmıdır , teşekkürler .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar birşey öğrenmek istiyorum.Bu aracın 92 beygirlik 5 vitesli dizel motorunda 170 km hızda devir saati kaçta oluyor?

  • Sardaukar kullanıcısına yanıt

    Bende sizin gibi araftaydım ama tercihimi 308 Allure sport yönünden yaptım, tercihimin nedeni 308'in yol tutuşu, sade görünüşü ve c sınıfı olmasıydı, aracı tek kişi kullanıcam fakat sırf teknolojik oyuncağı bol diyede b sınıfı bir araca o kadar para vermeyi göze alamadım, ayrıca 208'in için inanılmaz derecede küçük ama araç albenili bu da insanı kendine çekiyor, tabiki size diyemem şunu alın diye ama bence kalbinizin sesini dinleyip istediğinizi alın, eğer sıkılırsanız satar başka araç alırsınız.

  • tobugo kullanıcısına yanıt

    Açıkçası benim de gönlümden 308 Allure sport geçiyor. Önümüzdeki hafta Ankara'ya gitmem gerekiyor, o yüzden yarın hem Göral hem de ABC'yi arayıp kontrol edeceğim. Ellerinde olduğunu sanmıyorum ama belki denk gelir umuduyla..

  • Arkadaşlar merhaba, fren ile gaz pedalının arkasında direksiyonun parçasını (hidrolik galiba) görüyorum bu durum normal mi, acaba kapak fln mj eksik?
    Peugeot 308 Allure Sport Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.