Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (322. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
764.671
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdek2

    10 gün önce 406st 2000 model 139000km bir araç aldım. Özel servise gösterdim motor gayet iyi demişlerdi. Aracta prins lpg var. Dün araçla gezerken biraz basalım dedik ve 120- 140 lardan sonra aniden tekleme yapıp benzine geçiyor. Biraz sonra tekrar lpg ye geçiyor. Fakat lpg ye geçtiğini anlamıyorsunuz. Birde lambada beklerken birkaç kere istop etti. Bana yardımcı olursanız sevinirim.

    Hocam vites küçültüp dönerken ve ışıkta beklerken ben de de stop ediyordu. Akşamları farlar ve iç ışıklar titreme de yapıyordu. Dinamoyu değiştirdik düzelmişti. Ankara da Öz Simge Otomotiv var. Gittiğimde ustayla yola çıkıp aracı test ettik.http://www.simgepeugeotankara.com/ istersen değerlendir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moruk74 -- 5 Mayıs 2014; 16:02:46 >




  • Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar bi sorum var yardımcı olursanız sevinirim, 160000 de 15,500 tl otomatik 2000 model 406 executive benzinli var alınabilir mi acaba? teşekkürler
  • Yüksek kmli diye soruyorsanız eğer motorun bakımları aksatılmamış ise alınabilir. Benim aracım 236.000 km ye dayandı en ufak motor sorunum yok yıpranmışlık açısından.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak



    Yine ek olarak sürücü tarafı katlanır aynalı cam kumanda modülü aldım. Orijinali artık tutukluk yapıyordu, eskiden tamir görmüş artık sorurn olmaya başladı geçen gün camı açtım kapatamadım. Bu modül de sahibinden de yan sanayii ama 130 TL artı havale artı kargo bana 145 e gelecekti, amortisörleri aldığım Ankara Şaşmaz sanayideki yerden 120 TL ye mal ettim.



    hocam şu amortisörleri biraz açar mısın. daha rahat ettin mi. yumuşak mı amortisör ? virajlarda durum nasıl.

    montaj dahil mi o fiyata ?
  • Amortisörler gazlı o nedenle biraz sert olacağını tahmin ediyordum. Ayrıca lastikleri de değiştirdim ama orijinal yerine hem 50 yanak 17" olduklarından hem de üretici petlas web sayfasında basıncı 36 psi olarak tavsiye ettiğinden ki yanak küçülünce daima yüksek basınç olmalı orijinalde 32 psi sadece orijinal ölçüdeki lastikler için geçerli haliyle sert oldu. Arka amortisörlerden biri patladığı için ortaya çıkan tangır tungur hal ortadan kalktı ama yine de pamuk gibi de olmadı. Yağlı takmanızı konfor açısından tavsiye ederim.
    Şu ana kadar hem petlas velosport pt711 uhp V desen için çok iyi tutuş ve ıslak zeminde de kaydırma yok memnunum. Taban geniş olduğu halde tutunma harika. Araç virajlarda şu an için çok kontrollü oldu. Dengesizlik kalmadı ama sert karakterli oldu. Ani frenlemelerde abs devreye bile girmiyor dönüşlerde savurmuyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-sahibinden-temiz-acil-fiyat-dustu-son-164597958/detay Bu araç hakkında ne düşünüyorsunuz alınır mı ? Sıkıntı çıkarır mı nelere dikkat edilmeli?
  • groll G kullanıcısına yanıt
    1997 d8 motor kullanan biri olarak bakımları yapılmış ise motor yönünden korkmana gerek yok benim aracım şuanda 190binin üzerinde bu gün peugeo servisteidi motorun hala iyi durumda oldugunu sadece rotların biraz problemli oldugu söylediler.Begendigin araç 3bin motor bu aracı şehir trafiginde sürüceksen yakıtın bir hayli yüksek olucaktır şehir dışında ve ılımlı kullanımlarda 9 litreyi geçicegini düşünmüyorum benim aracım şehir dışı ortolama 130 ile bir tank ile 1000km yapıyor.Konforda yanında cabası ama tabi insan yolda kendini tutamayıp 220lere de dayanmıyor degil.
  • Arkadaşlar sizin aracınızın fanı ortalama kaç derecelerde devreye giriyor?Benim aracımda sanırım100-105 arası açıyor :S
  • quote:

    1997 d8 motor kullanan biri olarak bakımları yapılmış ise motor yönünden korkmana gerek yok benim aracım şuanda 190binin üzerinde bu gün peugeo servisteidi motorun hala iyi durumda oldugunu sadece rotların biraz problemli oldugu söylediler.Begendigin araç 3bin motor bu aracı şehir trafiginde sürüceksen yakıtın bir hayli yüksek olucaktır şehir dışında ve ılımlı kullanımlarda 9 litreyi geçicegini düşünmüyorum benim aracım şehir dışı ortolama 130 ile bir tank ile 1000km yapıyor.Konforda yanında cabası ama tabi insan yolda kendini tutamayıp 220lere de dayanmıyor degil.



    Hocam lpg mevcut araçta varsın 2- 3lt fazla yaksın ama bastın mı gitsin.Yaşım 29 ve bekarım bu araçlarda dikkat edilmesi gereken kronik ne gibi sorunlar olur ? Aracı ilerde satma durumunda bir sıkıntı çıkar mı ? Siz aracınızdan memnunmusnuz ?




  • groll G kullanıcısına yanıt
    Şuana kadar her araçta olabilecek sorunlarla karşılaştım fakat bir arkadaşımın 406sında tüp vardı.Tüpte araç aniden stop ediyordu.Benim aracım benzinli Peugeonun servis şefi arabanı satma alacıgın araba bundan daha iyi olmıyacak bu özel yapım bir araçtır motoru ise 500bin km aşşagı sıkıntı yaratmaz dedi.Kendi aracımla hiç gaz kesmeden 1000 sorunsuz gidebiliyorum ve en ufak tık bile demiyor.Paran varsa Volvo s60 2.0T yada 2.4 motor seçeneginede bakabilirsin hem gider hem ömürlüktür
  • Arkadaşlar 2.0 hdi motor 406 alınır mı ? Yakıtı ne kadar , kullanan var mı?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu zamanda hala şahin, doğan, toros, araba diye alınıp biniliyorsa neden 2.0 hdi motor 406 alınmasın. Bu soruların cevabı geçmiş mesajlarda defalarca verildi. Bakımsız bırakılmış yada ömrünün sonuna yaklaşan km yapan her araç sorun çıkarabilir yada sorun çıkartmasa bile ekonomik olmayabilir. Bu arabadan arabaya değişir. Beklentiniz ne yönde. örneğin üst orta sınıf bir arabaya symbol parasına biniyorsanız yada sırf motor hacmi düşük ve yerli yada parçası ucuz diye haddinden pahalıya satılan hurda, yada donanımsız arabaya biniyorsanız aynı paraya yada bazen daha ucuza 406 ya binilir tabi motoru adam olmayacak kadar kötü (aşırı masraf gerektiren) yada kaportası da haşat olmuş bir araba değil ise binilir. Ben şahsen sıfır dacia, symbol ve benzeri marka modellerin sıfırını sadece sıfır araba diye alıp bineceğime yıpranmamış 2000 model bile olsa üst seviye aracı alır binerim asla da pişmanlık duymam. Hayat bakış açısı ile de ilgili.

    Bir de şu açıdan bakmak gerekir ki bu benim bakış açım: Eğer eşdeğer sıfır olan bir marka/model araç sıfır olarak 60-70 bin TL iken siz eşdeğer sınıfta 2. el bir aracı muhtemelen 15-30 bin TL aralığında alıp binmeyi göze alıyorsanız yada bütçeniz buna elveriyorsa ağır bir bakım için yada hesapta olmayan bir arıza için 5 bin TL masraf çıksa ve araç iyi duruma gelse yine çok kardasınız demektir. Zira o sıfır aldığınız araç plaka takılıp 3-5 km yaptığında hemen geri satmak isteseniz değeri en azından yine bir 3-5 bin TL düşüverir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 26 Mayıs 2014; 8:29:45 >




  • Arkadaşlar benim 406 aracımda şöyle bir sıkıntım var. Anlayan birisi var mı acaba? Orjinal CD değiştiricili müzik sistemi..Canavar gibi çalışıyor..Yalnız ses açarken ve kaparken sağ hoparlörlerden patlama sesi geliyor..İşin enteresan tarafı sesi açarken 2 ve 3 arasında yapmıyor mesela..diğer tüm volumlerde hemen hemen patlatıyor..Ayrıca yolda müzik dinlerkende ara ara patlamalar geliyor..?? Yardımcı olun Allah aşkına kafayı yicem
  • Arkadaslar 2004 model sv model arabam var. Resimlerdeki seyleri anlayamadim, bilen var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ultrasonik detektör yani bir nevi ultrases engeli. Alarm sisteminin parçasıdır, kurulu iken aracın içine biri girerse alarmı tetikler
  • MRB ARKADASLAR

    BENDE 1 HAFTA ONCE 2000 MODEL 210 BINDE PEUGEOT 406 SV BVA ARAC ALDIM. ARACI EXPERTİZE GÖSTERİP ALMAM RAGMEN DEVRINI ALDIKTAN YARIM SAAT SONRA ARIZA VERDI. SIZIN VERDIGINIZ BILGILER DOGRULTUSUNDA ARIZA HAKKINDA BILGIM OLDU TSK EDERIM. ARACTA S VE * IŞIKLARI AYNI ANDA YANIP SONUYORDU. SELENOID LER DEGISTI SORUN COZULDU.
  • doganutkan D kullanıcısına yanıt
    MRB;

    Ses açma düğmesinde sorun olabilir. Teyp tamircilerinde bunlar için sprey var. istersen bi denet. geçmiş olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    ultrasonik detektör yani bir nevi ultrases engeli. Alarm sisteminin parçasıdır, kurulu iken aracın içine biri girerse alarmı tetikler

    Oncelikle cok tesekkur ederim. Sizi yakalamisken bir soru daha sormak isterim; sunroofun acilip kapatildigi yerden ses geliyor devamli. Soyle bir ses; sanki hoparlor sesi gibi ince bir cizirti cok sinir bozuyor sebebi nedir acaba? Cok sagolun simdiden :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oradaki küçük kare şeklindeki delikli yuvanın altında klimanın araç içi hava ısısını ölçmekte kullandığı ısı ölçer ve o ısı ölçerin doğru ölçüm yapması için havayı içeri çeken minik bir fan var. O fan tozdan kirlenince hafif vızıltı sesi yapıyor. Eliniz yatkınsa o kısmı söküp fanı yağlayıp geri takabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.