Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (324. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
765.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir gün bizim ofise doğru gelin yada hafta sonu görüşelim bir bakalım ne sorun var belki çözebiliriz
  • slm arkadaşlar ben uzun zamandır 406 kullanıyorum vergileri indirimli kullanabiliyorsunuz öncelikle bir sigortacıdan beyanname doldurup araç örnegin 2000 model ise hem 2000 yılındaki noter defterınde aracın deger fiyatını ve 2014 deki araın deger fiyatının oldugu nsayfanın fotokopilerini çekip bağlı bulunğunuz vergi dairesine götürüp orada işelm yapılacak ve araç uzun zamandan beri sizde ise eski fazla ödediğiniz vergileride hsaplatıp alacaklı oluyorsunuz bilginize
  • Aynen geçen sene yaptırmıştım. Bir alt motor hacmi seçeneğinden aracın yaşına göre vergilendiriliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sozuak

    Aynen geçen sene yaptırmıştım. Bir alt motor hacmi seçeneğinden aracın yaşına göre vergilendiriliyorsunuz.

    Sn. Sozuak kasko bedeli ne kadar çıkıyor sizin aracın. Faydalanabilmek için kasko bedeli 12000 civarında çıkması lazım. Ben malesef faydalanmıyorum, 16780 TL kasko bedeli çıkıyormuş.

    Yıllık 644 TL çok fazla :(
  • Ben geçen sene o indirimden faydalandım bu sene zaten yaştan düştü. Artık 600-700 kötünün iyisi.
  • Bende 4 yıl önce 97 model 406 vardı. Onda kapıları kilitleyince otomatik cam kaldırma vardı. Bizim aracımızda nasıl yok birde en dolusu bendeki(yani ben öyle biliyorum)..Yoksa varda benmi bilmiyorum bunu Sn. Sozuak.

    Birde bu hafta sonu büyük ihtimal pazar günü ararım sizi haberiniz olsun (:
  • O büyük ihtimalle haricen takılan cam kaldırma modülüdür. Yine de full modellerde yıldan yıla değişen özellikler söz konusu. Benim aracım da full ama hız sabitleme koymamışlar herşeyi hazır.
  • Kumanda orjinaldi ve iki tuşu vardı biri büyük biri küçük. Büyük tuşa bastığımda kapıları kilitleme/açma işlemi, küçük tuşa bastığımda kapıyı kilitleme/açma camları kaldırma işlemini yapıyordu, aynı zamanda küçük tuştan kilitlediğimde içeride olan birisi istese dahi kapıyı açamıyordu. Valla çok arıyorum bu özelliği. Geçenlerde iki cam açık sabahlamış bizim araba :D Navigasyonda cam kenarındaydı, Allah'tan kimse bişey yapmamış.
  • Sozuak S kullanıcısına yanıt
    sozuak mrb söför tarafı cam modülünü bende arastırıyorum hatta orjinalini sipariş ettim işin içinden çıkamayınca yan çıkma zaten türkiyede aramadığım yer kalmadı nerdeyse yan sanayilerin katlamadığını biliyorum bende ama seninkinin katladığını söylemen bi umut ışığı oldu tabi :) alğın yerin bilgilerini marka ve modeli hakkında bilgi verirsen çok sevinirim
    Birde arkadaşlar ayna dişlisiyle ilgili arastırırken buldum sahibinden comda bir arkads metal olarak yapmış satıyo bşlgşnşz olsun teşekkürler
  • Arkadaslar parça alacagim site tavsiyeniz var mi? Panjur tampon vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdemre

    Arkadaslar parça alacagim site tavsiyeniz var mi? Panjur tampon vs.

    hepsipeugeot.com

    Birebir alışveriş yapmadım ama banada tavsiye edildi. Daha iyi yorum yapacak olan kişi Sn. Sozuak'tır (:
  • 1998 2.0 SV ile aranizdayim. Inanmasi zor ama arac 136 binde :)

    Iki sorum var,

    1- Aracin bagajinda bir CD changer bolmesi var, icinde kablosu hazir ama kendisi yok. Servisten su aldigi icin atildigi bilgisini aldim. Bu urunu nereden bulabilirim?
    2- Aracin kasetcalarini komple degistirip buraya uygun modern bir urun almak istiyorum, USB vs destekleyen, tavsiyeniz var mi?

    Tesekkurler,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkftp

    1998 2.0 SV ile aranizdayim. Inanmasi zor ama arac 136 binde :)

    Iki sorum var,

    1- Aracin bagajinda bir CD changer bolmesi var, icinde kablosu hazir ama kendisi yok. Servisten su aldigi icin atildigi bilgisini aldim. Bu urunu nereden bulabilirim?
    2- Aracin kasetcalarini komple degistirip buraya uygun modern bir urun almak istiyorum, USB vs destekleyen, tavsiyeniz var mi?

    Tesekkurler,

    CD changer'ın orjinalinin pahalı olacağını tahmin ediyorum. Çıkma bulabilirseniz almanızı tavsiye ederim. Orjinal teypi değiştirmeyin bence, çünkü direksiyon kolundan kontrolü sağlamak için orjinal teyp olması gerekli.

    İllaki harici cihaz alıcam derseniz kenwood tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ReDDerhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkftp

    1998 2.0 SV ile aranizdayim. Inanmasi zor ama arac 136 binde :)

    Iki sorum var,

    1- Aracin bagajinda bir CD changer bolmesi var, icinde kablosu hazir ama kendisi yok. Servisten su aldigi icin atildigi bilgisini aldim. Bu urunu nereden bulabilirim?
    2- Aracin kasetcalarini komple degistirip buraya uygun modern bir urun almak istiyorum, USB vs destekleyen, tavsiyeniz var mi?

    Tesekkurler,

    CD changer'ın orjinalinin pahalı olacağını tahmin ediyorum. Çıkma bulabilirseniz almanızı tavsiye ederim. Orjinal teypi değiştirmeyin bence, çünkü direksiyon kolundan kontrolü sağlamak için orjinal teyp olması gerekli.

    İllaki harici cihaz alıcam derseniz kenwood tavsiye ederim.

    Tesekkur ederim. Kaset sikisma yapmis cikaramadim ugrastim biraz. Tamamdir orjinalinde birakayim en iyisi.

    Peki en mantikli usbden caldirma yontemi nedir? Transmitterla radyo frekansi yapmak mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkftp

    quote:

    Orijinalden alıntı: ReDDerhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkftp

    1998 2.0 SV ile aranizdayim. Inanmasi zor ama arac 136 binde :)

    Iki sorum var,

    1- Aracin bagajinda bir CD changer bolmesi var, icinde kablosu hazir ama kendisi yok. Servisten su aldigi icin atildigi bilgisini aldim. Bu urunu nereden bulabilirim?
    2- Aracin kasetcalarini komple degistirip buraya uygun modern bir urun almak istiyorum, USB vs destekleyen, tavsiyeniz var mi?

    Tesekkurler,

    CD changer'ın orjinalinin pahalı olacağını tahmin ediyorum. Çıkma bulabilirseniz almanızı tavsiye ederim. Orjinal teypi değiştirmeyin bence, çünkü direksiyon kolundan kontrolü sağlamak için orjinal teyp olması gerekli.

    İllaki harici cihaz alıcam derseniz kenwood tavsiye ederim.

    Tesekkur ederim. Kaset sikisma yapmis cikaramadim ugrastim biraz. Tamamdir orjinalinde birakayim en iyisi.

    Peki en mantikli usbden caldirma yontemi nedir? Transmitterla radyo frekansi yapmak mi?

    Frekans üzerinden aktarma işlemini eski marea aracımda bende yapmıştım fakat pek randıman vermedi. Ses az geliyor, bazen cızırtı oluyor derken sinir oldum çıkardım.
    Ama sizin için şu konumda en matıklı çözüm bu gözüküyor.




  • merhaba arkadaşlar.
    dün 406 aldım.
    aslında yumuşak süspansiyonlu bir araç almak istiyordum. Citröen C5 alma niyetindeydim, fiyatları yüksek geldi bana.
    2000 model,
    130 HP
    ST BVA,
    2,0 CC,
    otomatik vites,
    full boyalı,
    içi açık renk kadife,
    NLP marka tüp.

    bir tavsiye üzerine gidip baktık, eksikleri vardı, halledelir mantığı ile pazarlık yapıp aldık.
    biraz sürme imkanım olmuştu, memnun olmak üzereydim ki şu sorunları yaşayıp kafama takana kadar;

    1) yokuş yukarı arkaya ciddi anlamda kaçırıyor ( ben kaçırmaması gerektiğini düşünüyorum, belki de kaçırması sorun değil)
    2) araç hızlandıkça otomatik geçişlerde bazen ileri doğru aracı atıyor,
    3) trafikte giderken, hızımı düşürmeye başladığımda vites de düşüyor fakat özellikle 2'den 1'e geçişte;
    sanki durmak istemiyorda, durmaya yakın aracı ileri fırlatıp öyle 1. vitese düşüyor. böyle olunca kalkışta da gecikme oluyo, gaza basınca hemen gitmiyor.
    3) geri vitese takıyorum, biraz bekliyor öyle geçiyor, sonra tekrar ileriye takıyorum, biraz bekleyip geçiyor.
    4) aracı LPG'den benzine aldım, dersin 2,0 motor değil de 1,4 müş gibi bi zahmet gidiyor. tüpde bence daha iyi gidiyor.
    5) bu sabah yaşadığım ise; hızlanmak için normal hız devrini yakaladım ve hızlanıyor, ama 80 km hızla giderken 4000d/d üzerine çıkmasına rağmen bir türlü üst vitese
    geçmedi. sanki 3. viteste ısrarcı. kaç kere denediysem olmadı.
    6) radyoyu açtım, üstte ekranı var ama sıkıntılı( alırken söylemişlerdi) ekran bu sabah tamamen gitti, yerine navigasyonlu uygun bi şey takmak istiyorum öneriniz nedir.)
    7) sanırım çok yakıyor ama yaktığı kadar gitmiyor. 350 -400 kr yakıyo ortalama. ( bu yakıtı düşürmeye ihtiyacım var.)
    8) tam tur manevra yapıp döndüm; direksiyonda pat pat gibi hafif sesler geldi.
    9) devamlı olarak s ve * ışılları yanıp sönüyo, forumda okudğum kadarıyla selenoidleri değiştirince düzeliyormuş.

    sıkıntılarım şimdilik bunlar, yardımlarınıza ve tavsiyelerinize ihtiyacım var.
    şimdiden herkese ilgisinden dolayı teşekkür ederim.




  • güncel lpg yakıt değerleriniz nedir arkadaşlar.

    daha önce dizel SV kullanmıştım.

    Benzinli almayı planlıyorum şayet çok fazla yakıt sarfiyatı yoksa
  • Arkadaşlar Herkese Merhabalar. 2000 Model 406 SV BVA İle, Yani kronik sorunlarla aranızdayım :)

    Elfren tabancası arızalı idi. çıkma orjinal ile tutma sorununu hallettim fakat tutma sorunu öncesi ve sonrası devam eden
    "handbreak on ve buna bağlı olduğunu düşündüğüm break fluid level low" arızası.

    sorun şu ki elfren'e giren soketin kablosunun nereden geldiği belli değil.
    koltuk altından gelen kablolarda boş olan ve sokete uyan beyaz ve sarı kablulu soketi, çalışan 2 ayrı aparatla denememe rağmen sorunu düzeltmedi.
    sanıyorum elfren soketinin kabloları yeşil ve beyaz. (İnterneten bir kaç resim baktım)
    yeşil renkli ve ağzında elfrene uymayan kırmızı bir soket var ama saçma olan tek kablo olması, yani sadece yeşili bağlı. boşta veya ortalarda beyaz kablo da yok olsa da soketi elfrene uymuyor

    sizden istediğim kabloları doğru yerde mi arıyorum? denememe göre koltuk altından gelen kablo ve soket ile arıza düzelse de
    koltuk ileri geri gittiğinde ya soketi çıkartıyor ya da kabloyu koparıyor:( vitesin oralarda da boşta kalbo veya soket falan da yok.
    yardımlarınızı bekliyorum.




  • 22.07.2014 tarihinde almış olduğum 1998 406 2.0 sv bva için yapılanlar ve masraflar

    03.08.2014 tarihi itibariyle:
    araç alım: 14.250
    noter: 101
    lastikler sıfır: 600 (4 adet dunlop 195/65/15)
    rot balans: 30
    pas-pas:50 iyi kalitenin bir tık altı.
    trafik seti: 30
    kaportacıya araç baktırma ücreti: 20
    trafik poliçesi: 309
    atiker gold sıralı tüp sıfır microfast+benzin pompası rölesi: 1700 ( 4 taksit yapıldı. 9 takside kadar aynı rakam. peşin 1600 )
    hgs: 35
    pasta cila+rötuş: 120
    kaporta düzeltme ön sağ çamurluk öne çekilme ve ön ızgara yerine sabitlenmesi: 40
    kaput amortisörleri çifti: 50 (halen kaput tam kapanmıyor)
    lpg sızdırmazlık : 35 (istanbul gibi şehirde sadece dudullu ve çekmece de olması saçma.)
    muayene: 165,20
    muayenede ağır kusurlar ( muayene geçmedi haftaya tekrar):
    1- sol fren hortumu çatlak: 70
    2- sol far reflektör kırık:85 (tamiri yapıldı. yan sanayisi 130 orjinali 350)
    beyaz kısa farlar philips: 90
    parklar beyaz: 10
    pioneer ts-g1644r ön hoparlör çifti: 88,50 (ses kalitesi iyi)
    şoför kapısındaki sol arka cam açma-kapama tuşu temizliği ve çalıştırılması, bimeksten alınan hoparlörlere orjinaldeki cakların lehim ile tutturulup yerine takılması, arka tavan aydınlatma içinin yapıştırılması (toplam işçilik): 35
    far ayarları: 10
    toplam alınan gaz tutarı: 297,54 ( alınan gazlar farklı birkaç bayiden alınmıştır.)
    toplam alınan benzin: 120
    toplam alınan gaz LT: 112,9 litre
    istanbul ağva lpg birim fiyatı: 2,78
    istanbul üsküdar lpg birim fiyatı: 2,53
    toplam gaz ile yapılan yol 775 km.
    toplam benzin ile yapılan yol tahmini: 72 km
    araçta halen yarım depo gaz ve tahmini 40-50 tl lik benzin mevcut.

    üsküdar da lpg fullenip ağvada tekrar depo doldurulunca harcanan miktar: 47.18 tl - 16,97 litre. mesafe 105 km. ortalama hız otabanda 120-140 km. klima açık. bagaj dolu. araçta 5 kişi var.

    ağva da lpg fullenip üsküdar bağlarbaşında tekrar depo doldurulunca harcanan miktar: 24,76 tl - 9,07 litre. mesafe ortalama 105 km. maximum hız 100-110 km. klima kapalı. bagaj dolu. araçta 5 kişi var.

    araç yol tutuş iyi. yüksek hızlara kolay ulaşıyor. yalnız 0-70 km arası biraz aheste. 6 lı cd caların bagajda olması ilginç. otomatik vites geçişleri bazen sarsıyor. konfor iyi. yakıt bu kasa ve motora göre bence iyi. donanım üst düzey 16 yaşındaki arabaya göre. bagaj 5 kişilik eşyaları rahatça alabiliyor. klima çok iyi.

    lakin biraz yoruyor şöyleki daha yapılması gerekenler:
    kaput tam kapanmıyor. kaportacı ayarlayacağım derken kaputun belli bölgelerinde zedelenme oluştu. direksiyon hidrolik hortumu kaçırıyor ya değişecek yada kelepçeler yenilecek 7 tl tutarmış. ön kaputtaki korumalık sarkmış değişmesi ya da komple sökülüp atılması gerekiyor. yağ tapası kaçırıyor değişmesi gerekiyor. şoför tarafından aynaların ayarlandığı düğme sola yukarı ve sağa çalışıyor aşağı çalışmıyor usta bir türlü yapamadı yenisi üretilmiyor nereden bulacağımı araştırıyorum. arka kapıların döşemeleri sökülüp cam açma kapama motorlarının yağlanması gerekiyor. dört kapının yağlanması gerekiyor elektrikçi usta o işe girmedi (uğraşmadı). ön kapılarda hafif düşme var rüzgar sesi alıyor içeri. sağ far içi temizlenmesi gerekiyor 80 tl. iç döşemelerin iyice tutturulması gerekiyor üst kısımdan ayrılıyorlar. ön yolcu koltuğu elektrikli geri yatmada sıkıntı büyük olasılıkla temassızlık. şoför koltuğu hafızalı ya arıza var yada ben ayarlamayı beceremedim. daha sonra isteğe bağlı araç komple boyanabilir.

    her ne olursa olsun zevkli ve keyifli araç.
    inşallah ihtiyacı olanlara yardımcı olur bilgilerdir.




  • İnternette bir araca talip oldum. Özel Üretim Pars modeli diye ve 2006 modelmis. Siz en son 2003te üretildi yazmışsınız. Böyle özel üretim araç var mıdır. ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 322323324325326
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.