Şimdi Ara

Peugeot 407 otomatik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (4 Mobil) - 2 Masaüstü4 Mobil
5 sn
24
Cevap
1
Favori
7.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araç 2007 model, 2.0 motor, dizel, yarı otomatik, 135 bin km.
    çamurluklarda ve kapıda boya var, bagaj kapağı değişmiş.
    aracın fiyat 33 bin tl civarı.
    Peugeot 407 otomatik vitesi, yakıtı, konfor ve performansı nasıldır?
    fiyatı iyi mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ---fırtına--- -- 9 Temmuz 2015; 18:00:39 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 407 Otomatik: Ayrıntılı Bir İnceleme

    Peugeot 407, geniş bir yelpazede motor ve şanzıman seçenekleriyle sunulan orta boy bir aile sedanıdır. Bu incelemede, özellikle otomatik şanzımanlı Peugeot 407 modellerine odaklanacağız.

    Şanzıman Seçenekleri

    Peugeot 407 otomatik vites modelleri, 2.0 litrelik benzinli ve HDi dizel motorlarla eşleştirilmiş 4 veya 6 ileri otomatik şanzıman ile donatılmıştır. Benzinli motor 140 beygir gücü ve 200 Nm tork üretirken, HDi dizel motor 136 beygir gücü ve 340 Nm tork üretir.

    Performans ve Yakıt Verimliliği

    Benzinli otomatik 407, 0'dan 100 km/sa hıza 10,3 saniyede ulaşır ve ortalama yakıt tüketimi 8,5 litre/100 km'dir. HDi dizel otomatik 407 ise 0'dan 100 km/sa hıza 11,2 saniyede ulaşır ve ortalama yakıt tüketimi 6,5 litre/100 km'dir.

    Sürüş Deneyimi

    Peugeot 407 otomatik vites modelleri, yumuşak ve rafine bir sürüş deneyimi sunar. Otomatik şanzıman sorunsuz bir şekilde vites değiştirir ve motor gücünü verimli bir şekilde iletir. Aracın süspansiyon sistemi, konforlu bir sürüş sağlarken, virajlarda da güvenli ve sabit bir tutuş sunar.

    Kabin ve Özellikler

    407'nin kabini ferah ve iyi donanımlıdır. Yumuşak dokunuşlu malzemeler ve kaliteli işçilik, lüks bir his yaratmaktadır. Otomatik klima, elektrikli camlar ve aynalar gibi standart özellikler, konforlu bir sürüş deneyimi sağlar.

    Genel Değerlendirme

    Peugeot 407 otomatik vites, rafine sürüş deneyimi, geniş kabini ve iyi yakıt verimliliği ile öne çıkan sağlam bir orta boy sedandır. Benzinli veya dizel motor seçenekleriyle, farklı sürüş ihtiyaçlarını karşılayabilir. Rekabetçi fiyatı ve düşük bakım maliyetleri, onu çekici bir seçenek haline getirmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.6 dizel kullandim. O sekilde fren gormedim ben. Zink diye duruyordu o koca araba. Performansi guzeldi. Dusun bu 2.0 . Genislik olarak guzel, konforlu arac. Ancak 407lerin pek piyasasi yok. Arkadasta vardi parcalari pahali. Bir de sorunlu arac biraz. Geneli nedir bilemem ancak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eren kardesimin goruslerinin coguna katilmakla beraber biraz sorunludur kismina ve parca pahaliligi kismina katilmiyorum. 1i Uzun vadeli digeri kisa vadeli olmak uzere 2 sefer 407 sahibi olmus biri olarak sunu soyleyebilirim bilinen 2 kronik sorunu var, 1.si baski balata bitmek uzereyken kalkislards silkeme yapar baski degisirken volantla degisir sorun biter, 2.si turuncu ekranlarda sicak bolgelerde renk atmasi olur oda yeni nesil renkli ekranla degisince tekrar etmez (turuncu ekran comfortlarda var excelusive ler ztn renkli ekran) bu ekranda servislerde 250 tl ancak aliexpresten 20 dolara getirten bircok kullanici var. Sorunsuz kullaniliyor. Bunun disinda bir araci nasil kulanirsan sorunsalligi da her aracta oldugu gibi artabilirda hic olmayabilirde. Temiz kullanilmis bir 407 gonul rahatligi ile uzmez diyebilirim.

    1.6 hdi motor performansi gayet yeterliyken emsallerinde boyle bir yakit ekonomisi gormedim. Hal boyleyken 2.0 motor bnce canavar gibidir ancak otomatik vites performansini degerlendiremeyecegim ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • geçen sene 2005 model Peugeot 407 mizi 21.000 ₺ ye satıık 2.0 136 beygir tam otomatik benzinliydi Kazası yoktu ama boyası vardı 1-2 yerde 240 bin km kullandık araç konfor ve yalıtım olarak gayet iyi haliyle 9 senelik araba olduğu için ufak tefek beyin arızaları oluyordu. Ama onun haricinde tık yoktu araçta. Araba 2.0 motor ama ağırlıkla beraber günümüz (2014-2015 )araçlarındaki 2.0 motorlar gibi performans beklemek pek doğru olmaz. Zaten 0-100 e bakarsan anlarsın ne demek istediğimi araba otobanda 130-140 ile giderken hiç rahatsız etmiyor. 2.el piyasası pek hareketli değil.

    Kısaca alınabilecek bir araba ama bana fiyatı biraz fazla geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan1461

    Eren kardesimin goruslerinin coguna katilmakla beraber biraz sorunludur kismina ve parca pahaliligi kismina katilmiyorum. 1i Uzun vadeli digeri kisa vadeli olmak uzere 2 sefer 407 sahibi olmus biri olarak sunu soyleyebilirim bilinen 2 kronik sorunu var, 1.si baski balata bitmek uzereyken kalkislards silkeme yapar baski degisirken volantla degisir sorun biter, 2.si turuncu ekranlarda sicak bolgelerde renk atmasi olur oda yeni nesil renkli ekranla degisince tekrar etmez (turuncu ekran comfortlarda var excelusive ler ztn renkli ekran) bu ekranda servislerde 250 tl ancak aliexpresten 20 dolara getirten bircok kullanici var. Sorunsuz kullaniliyor. Bunun disinda bir araci nasil kulanirsan sorunsalligi da her aracta oldugu gibi artabilirda hic olmayabilirde. Temiz kullanilmis bir 407 gonul rahatligi ile uzmez diyebilirim.

    1.6 hdi motor performansi gayet yeterliyken emsallerinde boyle bir yakit ekonomisi gormedim. Hal boyleyken 2.0 motor bnce canavar gibidir ancak otomatik vites performansini degerlendiremeyecegim ...

    Yani kullanicisi daha iyi bilir tabiki. Artik arkadasta farkli sorunlari mi vardi neydi bilmiyorum. Ha bir de alti alcak. Dikkat etmezsen cok vuruyor altini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet altinin alcakligi konusunda haklisiniz burnu uzun dikkat edilmedigi surece surtmeler yasanir ancak fransiz yapmis altinda surtmeye bagli kirilacak delinecek bir organ yok. Karter muhafazasi takilmamis bile olsa butun hayati organlar karoser tarafindan korunuyor surtmelerden dolayi kolay kolay sorun yasanmaz ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardes fiyat aldatmasin sizi bu arac 2007 ve 2.0 hdi benzinliye benzemez kullanimi heyecanlidir. Bnm gorusum buyuk motorun vergi dezavantajindan dolayi yine bi 28 - 30 bin arasi ederi vardir diye dusunuyorum ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    /// PEUGEOT 308 ///
    18 yıl önce açıldı
    Peugeot 307 Otomatik Vites Sorunu
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    o manada demedim ben yani günümüzdeki 2.0 araçların bir çoğu (VW passat vs) 180-200 bg falan oluyor ondan dedim
  • arkadaşlar cevap için teşekkürler.
    aracın yakıt tüketimi fazla mıdır?
  • Temizi o kadar eder zaten, bulduğunuz aracın hasar geçmişi kabarık, geçiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 407 2.0 hdi otm benim de ilgimi çekiyor. Bu araçlar tam otomatik midir yarı otomatik mi?
    Bir de 4 vites mi 6 vites mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 407 nin manuelini iyi tanirim fakat otomatikleri hkkda bir fikrim yok. Sanzuman disinda kafaniza takilan varsa yardimci olmaya calisirim ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • makyajsiz kasalar 4 ileri tam otomatiktir, kronik problemleri vardir tavsiye edilmez. ben bulasmanizi tavsiye etmem, alacaksaniz 6 ileri otomatik makyajli kasaya bakin. butceniz yetmezse ayni sinifta ve benzer fiyatta mondeo, vectraya bakabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Otomatik düşünüyorum, onun haricinde genel olarak yakıt tüketimi ve süspansiyonunun yol tutuş/konfor dengesi konularını merak ediyorum. Şehir içi dışı ne yakar, virajlarda,yüksek hızlarda yol tutuşu nasıldır? Bozuk yollarda yol sesi, yüksek hızlarda rüzgar sesi gibi yalıtım özellikleri de merak ettiğim şeyler. Bu konularda bilgilendirebilirseniz sevinirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makyajlı kasalar hangi modelden itibaren vardır, örneğin 2007 model ve üstü olanlar makyajlıdır diyebilir miyiz? Makyajlı makyajsız ayrımını dış görüşünüşle nasıl yapabilirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • otosarrafı kullanıcısına yanıt
    2009da makyajlandi ama makyajsizlarda olabiliyor o yilda. 2010 ve sonrasinda hepsi makyajlidir. makyajla beraber stoplar falan degisti, icerdede degisimler var ama net hatirlamiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen 2006 model bir tanesine sorduğumda 6 ileri demişti, makyajla vitesin bağlantısı yok heralde anladığım kadarıyla. 2009-2010 modelleri beni aşıyor açıkçası bana f/p oranı yüksek 30-35 bin bandında, geniş ve otm mümkünse dizel bir araç gerekiyor. Bu şartları sağlayan da benzer yıllara ait 407, vectra ve mondeo var ama hepsinin artı eksileri var, araştırmak gerek. Zaten ancak sene sonuna doğry alabileceğim gibi ama araştırmalara başladım işte.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadasinda dedigi gibi 2009 da makyajlandi stoplar komple kirmiziyken geri vites kismi beyaz oldu, dikiz aynalarina 308 e benzer bi dizayn verildi , sileceklerin calisma sisteminde ufak bir degisiklik var bunu uzerindeki yazilara dikkat ederseniz anlarsiniz auto konumu felan degisti, kumandadan vaaj acmada kucuk bir degisiklik ,direksiyon pompasinin yeri gibi ufak tefek seyler var ancak en belirgin ve etkili degisiklik esp de yasandi. Esp 407 nin tum versiyonlarinda cok basarili ancak duzeltleri biraz gurultulu yapiyordu makyajdan sonra daha sessiz ve sakin mudahaleleri var 308 dede ayni sistem var yanilmiyorsam. 2009 makyajli kasa dayimin oglunda var sifir aldi normalde her yil sifir aracla arac degisen adam hala buna biniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz diyince bi daha baktim dizel modellerinde makyajsizlar da da 6 ileri otomatikmis, benzinlilerde 4 ileriymis ama dedigim gibi makyaj oncesi sanzimanda bir cok kronik problem var. internetten bulabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam herkes memnun olmus ama biz gecen sene aldık.2006 model 1.6hdi manuel 170.000 deydi.Aldigimiz adam temiz kullanmamisti debriyaj seti,turbo bakımı,elektronik birkaç sorun falan derken baya para harcadik.24000 e aldik 27.000 e geldi bize.Yol tutuşu,süspansiyonları falan gayet guzeldi.Yalniz motor biraz sesliydi.Ve biz en son 190 yapmıştık ama yokuş aşağı.Satarken de piyasası yavas oldugu için galericiler 23.000 verdi.Bizde baska birisine 26.000 e verdik.Bakın ben bizim araba icin söylüyorum gercekten bakımsız bir arabaydı.Baya masraflıydı.Temizi nasıl olur bilemem.Bide sehir ici 35 kuruşdan aşağı hic dusmedik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.