Şimdi Ara

Peugeot 5008 Almayı Düşünüyorum. Fikirlerinizi Rica Edebilirmiyim... (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
302
Cevap
3
Favori
94.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    İsim önemli değil ama standart fanatik arkadaşlar var bu forumda. Bu tür konuları gördüler mi hemen temcit pilavı gibi girip çıkıyorlar. Mesela mesaj yazmış bir arkadaş var yukarılarda, defalarca 508, 5008 forum sayfalarına saldırı niteliğinde girip ortalığı karıştırmak istedi, her seferinde ortamı germek için yazdığı yazılara makul, akla ve mantığa, ilme uygun cevaplar aldı, kayboldu. Görüyorum ki yine aynı sözler ile kafa karıştırma derdinde. Harbiden anlayamıyorum. Araç ihtiyaç için alınır. İhtiyaç zaman zaman ailenin genişlemesidir, zaman zaman göz keyfidir, zaman zaman performans arzusudur. Belirlersin ihtiyaçlarını, bakarsın tüm firmaların araçlarına. Elersin, 2-3 seçenek kalır. Özellik, sağlamlık, sunuş biçimine göre bir tercih yaparsın. Nedir bu saldırı felsefesi çözemiyorum? Eğitim sistemimizin herhalde sebeb-sonuç ilişkisi bu. Auto6R şanzımanın sürüş karakteristiği hoşuna gitmez, tercihlerinden kaldırırsın, bu kadar basit. Gider test edersin, bakarsın, işine geliyorsa alırsın. Bakın yüzlerce mühendis araç firmalarının argelerinde kafa patlatıyor, bazen çok önemli bir detayı göremiyorlar, arkasından türlü düzeltme geliyor.

    Herkes keyfine baksın sürdüğü aracın, yeni alacaklarsa zaten forumları 5-10 gün incelediklerinde ciddiye alınacak-alınmayacak mesajları çözüyor. Tabi ben 508 alırken bu forumda ve diğer başka forumlarda yazanlar yüzünden epey bir tedirgin olmuştum. Şimdi lanet okuyorum abuk subuk mesajlar yazıp bizi yanlış yönlendirmeye çalışanlara. Resmen kul hakkı yiyorlar. Bir arada araçtan gelen seslere taktıydım bu tipler yüzünden, devamlı dinliyordum aracı. Niye? Peugeot arabası sessiz olamazmış, illa her tarafı 1 seneyi bulmadan tıkırdarmış. Evet 1-2 mini tıkırtı oldu, serviste hemen hallettiler. Sonra baktımki tüm araçlarda aynı şey var. Bu araçlar mükemmel mi_? Hayır değil, ama paranın karşılığını fazlasıyla veriyor. Gerisi boş yalan laflar (Bu araçlar ile sorun yaşayıp sorununu aktaranları ayrı bir yere koyuyorum)

    Gerçekten güzel özetleme. Zaten aklibasinda insan hemen belli ediyor. Onun dışında dediğin gibi kul hakkına giriyor çünkü yanlış yonlendiriyorlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    İsim önemli değil ama standart fanatik arkadaşlar var bu forumda. Bu tür konuları gördüler mi hemen temcit pilavı gibi girip çıkıyorlar. Mesela mesaj yazmış bir arkadaş var yukarılarda, defalarca 508, 5008 forum sayfalarına saldırı niteliğinde girip ortalığı karıştırmak istedi, her seferinde ortamı germek için yazdığı yazılara makul, akla ve mantığa, ilme uygun cevaplar aldı, kayboldu. Görüyorum ki yine aynı sözler ile kafa karıştırma derdinde. Harbiden anlayamıyorum. Araç ihtiyaç için alınır. İhtiyaç zaman zaman ailenin genişlemesidir, zaman zaman göz keyfidir, zaman zaman performans arzusudur. Belirlersin ihtiyaçlarını, bakarsın tüm firmaların araçlarına. Elersin, 2-3 seçenek kalır. Özellik, sağlamlık, sunuş biçimine göre bir tercih yaparsın. Nedir bu saldırı felsefesi çözemiyorum? Eğitim sistemimizin herhalde sebeb-sonuç ilişkisi bu. Auto6R şanzımanın sürüş karakteristiği hoşuna gitmez, tercihlerinden kaldırırsın, bu kadar basit. Gider test edersin, bakarsın, işine geliyorsa alırsın. Bakın yüzlerce mühendis araç firmalarının argelerinde kafa patlatıyor, bazen çok önemli bir detayı göremiyorlar, arkasından türlü düzeltme geliyor.

    Herkes keyfine baksın sürdüğü aracın, yeni alacaklarsa zaten forumları 5-10 gün incelediklerinde ciddiye alınacak-alınmayacak mesajları çözüyor. Tabi ben 508 alırken bu forumda ve diğer başka forumlarda yazanlar yüzünden epey bir tedirgin olmuştum. Şimdi lanet okuyorum abuk subuk mesajlar yazıp bizi yanlış yönlendirmeye çalışanlara. Resmen kul hakkı yiyorlar. Bir arada araçtan gelen seslere taktıydım bu tipler yüzünden, devamlı dinliyordum aracı. Niye? Peugeot arabası sessiz olamazmış, illa her tarafı 1 seneyi bulmadan tıkırdarmış. Evet 1-2 mini tıkırtı oldu, serviste hemen hallettiler. Sonra baktımki tüm araçlarda aynı şey var. Bu araçlar mükemmel mi_? Hayır değil, ama paranın karşılığını fazlasıyla veriyor. Gerisi boş yalan laflar (Bu araçlar ile sorun yaşayıp sorununu aktaranları ayrı bir yere koyuyorum)

    Çok güzel yazmışsın Civic sahibi Engin arkadaşım. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Yani şu var DSG hakkında bu kadar sorun etrafta yazılmış çizilmişken, mağdur olmuş insanlar varken DSG çok iyi demek ne kadar doğru bilmiyorum. Her taraf DSG problemlerini anlatan videolarla dolu, yazılar var ve bunlar direk kullanıcısından yazılmış. Bence durum ortada sadece olaya tarafsız bakılmalı. Adamlar geri vitese takıyor sonra ileri vitese takıyor ama araba geri gidiyor ve ileri gitmek için bi kaç kere vites koluyla oynuyor ama arabayı stop ediyor bekliyor ve çalıştırıyor düzeliyor. Ama aynı sorunu gene yapıyor bu sefer geri vitese takıyor araba ileri gidiyor. ??? Kaç kişi yazmış çizmiş sırf bunun için videolar yüklemiş? Keza ısınma problemi, şakırtı problemi doluda dolu... Ama DSG 1 numara ama DSG Peugeot un araçlarında olsaydı işte bu da marka fanatizmine giriyor sevgili arkadaşlar. Kusura bakmayın..

    hocam dsg ye kim iyi demişse halt etmiş, dsg bildiğin foseptik çıkışı yok ama şu var; performans olarak iyi deniyor ben bu forumdaki otm kullanıcılarının çoğuna mesaj attım forumdaki otm kullanıcılarının en az %10 kadarına sordum hepsi farklı otm şanzımanlar kullanıyorlar, ve bir çoğundan aldığım fikir şu yönde kimse şanzımanı bok gibi olsa dahi şanzumanına bok atmıyor iyi diyor. şu konu net dsg bozuluyor ama performansı iyi, powershift bozuluyor ama performans iyi yakıtta dsgden kötü, mcp rahatsız edici deniyor ama sorun çıkarmıyor deniyor, auto 6r için çok toy bir şanzıman mcpnin kopyası ama daha çok ekmek yemesi gerekiyor deniyor.

    ben mcp li citroen sürdüm aşırı hissiz ki şuı an düşünün ben cvt li araç kullanıyorum. auto 6r sürmedim ama onun daha kararsız daha arıza çıkarmaya meyilli olduğu söyleniyor bilmiyorum ama bmw deki 8 ileri dışında piyasada adam gibi şanzıman yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    İsim önemli değil ama standart fanatik arkadaşlar var bu forumda. Bu tür konuları gördüler mi hemen temcit pilavı gibi girip çıkıyorlar. Mesela mesaj yazmış bir arkadaş var yukarılarda, defalarca 508, 5008 forum sayfalarına saldırı niteliğinde girip ortalığı karıştırmak istedi, her seferinde ortamı germek için yazdığı yazılara makul, akla ve mantığa, ilme uygun cevaplar aldı, kayboldu. Görüyorum ki yine aynı sözler ile kafa karıştırma derdinde. Harbiden anlayamıyorum. Araç ihtiyaç için alınır. İhtiyaç zaman zaman ailenin genişlemesidir, zaman zaman göz keyfidir, zaman zaman performans arzusudur. Belirlersin ihtiyaçlarını, bakarsın tüm firmaların araçlarına. Elersin, 2-3 seçenek kalır. Özellik, sağlamlık, sunuş biçimine göre bir tercih yaparsın. Nedir bu saldırı felsefesi çözemiyorum? Eğitim sistemimizin herhalde sebeb-sonuç ilişkisi bu. Auto6R şanzımanın sürüş karakteristiği hoşuna gitmez, tercihlerinden kaldırırsın, bu kadar basit. Gider test edersin, bakarsın, işine geliyorsa alırsın. Bakın yüzlerce mühendis araç firmalarının argelerinde kafa patlatıyor, bazen çok önemli bir detayı göremiyorlar, arkasından türlü düzeltme geliyor.

    Herkes keyfine baksın sürdüğü aracın, yeni alacaklarsa zaten forumları 5-10 gün incelediklerinde ciddiye alınacak-alınmayacak mesajları çözüyor. Tabi ben 508 alırken bu forumda ve diğer başka forumlarda yazanlar yüzünden epey bir tedirgin olmuştum. Şimdi lanet okuyorum abuk subuk mesajlar yazıp bizi yanlış yönlendirmeye çalışanlara. Resmen kul hakkı yiyorlar. Bir arada araçtan gelen seslere taktıydım bu tipler yüzünden, devamlı dinliyordum aracı. Niye? Peugeot arabası sessiz olamazmış, illa her tarafı 1 seneyi bulmadan tıkırdarmış. Evet 1-2 mini tıkırtı oldu, serviste hemen hallettiler. Sonra baktımki tüm araçlarda aynı şey var. Bu araçlar mükemmel mi_? Hayır değil, ama paranın karşılığını fazlasıyla veriyor. Gerisi boş yalan laflar (Bu araçlar ile sorun yaşayıp sorununu aktaranları ayrı bir yere koyuyorum)

    Olay işte bu mesajda bitiyor. On numara yazmışsın Gürkan abi.




  • bizim aile dostu 3 ay araştırması sonucu cmax tdci almıştı ve neden aldın deyince ''5008 göründüğü gibi bir araç değil'' dedi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Yani şu var DSG hakkında bu kadar sorun etrafta yazılmış çizilmişken, mağdur olmuş insanlar varken DSG çok iyi demek ne kadar doğru bilmiyorum. Her taraf DSG problemlerini anlatan videolarla dolu, yazılar var ve bunlar direk kullanıcısından yazılmış. Bence durum ortada sadece olaya tarafsız bakılmalı. Adamlar geri vitese takıyor sonra ileri vitese takıyor ama araba geri gidiyor ve ileri gitmek için bi kaç kere vites koluyla oynuyor ama arabayı stop ediyor bekliyor ve çalıştırıyor düzeliyor. Ama aynı sorunu gene yapıyor bu sefer geri vitese takıyor araba ileri gidiyor. ??? Kaç kişi yazmış çizmiş sırf bunun için videolar yüklemiş? Keza ısınma problemi, şakırtı problemi doluda dolu... Ama DSG 1 numara ama DSG Peugeot un araçlarında olsaydı işte bu da marka fanatizmine giriyor sevgili arkadaşlar. Kusura bakmayın..

    hocam dsg ye kim iyi demişse halt etmiş, dsg bildiğin foseptik çıkışı yok ama şu var; performans olarak iyi deniyor ben bu forumdaki otm kullanıcılarının çoğuna mesaj attım forumdaki otm kullanıcılarının en az %10 kadarına sordum hepsi farklı otm şanzımanlar kullanıyorlar, ve bir çoğundan aldığım fikir şu yönde kimse şanzımanı bok gibi olsa dahi şanzumanına bok atmıyor iyi diyor. şu konu net dsg bozuluyor ama performansı iyi, powershift bozuluyor ama performans iyi yakıtta dsgden kötü, mcp rahatsız edici deniyor ama sorun çıkarmıyor deniyor, auto 6r için çok toy bir şanzıman mcpnin kopyası ama daha çok ekmek yemesi gerekiyor deniyor.

    ben mcp li citroen sürdüm aşırı hissiz ki şuı an düşünün ben cvt li araç kullanıyorum. auto 6r sürmedim ama onun daha kararsız daha arıza çıkarmaya meyilli olduğu söyleniyor bilmiyorum ama bmw deki 8 ileri dışında piyasada adam gibi şanzıman yok

    Hocam auto6r yi 68.000 km dir kullanıyorum, hatta rampada düzde sık sık tam gaz kullanıyorum, benzer araçlarla kapışıyorum. kanırta kanırta kullandığım için hatta bir kez turbo değiştirdim, ama yürüyende ve şanzımanda sıkıntı yok şu ana kadar. 5008 hakkında o "söyleniyor" dedikleriniz halt etmişler yani eğer beni yanlış anlamazsanız. gaza az basınca 1-2 vitesleri geçişinde bir sarsma bazen yapıyordu, serviste yazılım yüklediler yağ gibi oldu (maşallah diyeyim). artık sıfır arabalar muhtemelen yeni yazılımla çıkıyordur. scenic edc kullandım asıl o yığılıyor ve kararsız. ama çift kavrama olduğu için ilah oldular bir anda.

    Marka benim iç son derece önemsiz. Yanlı konuşmuyorum. Renault da kullandım, opel de, başka araçlarda. ford aracımda var, hala kullanıyorum. Lagunayı hala özlerim ama onun da kötü yanları vardı. Hepsinin bazı eksik yanları var. sonuçta kilosuna para sayıp aldığımız araç. satar diğerini alırız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    buradad güzel muhabbet varmış..şaşmaz az biraz şaşırtıyor ama...
    otomatikleştirilmiş..manuel özelliği de olan auto r-6 vitese..sarsıyor..yığılıyor diyor...senin debriyaja basark yaptığın vites atma olayını o otomatik yapıyor işte...

    Aynen öyle. Otomatik yapıyor'un içini açarsak Manuel şanzıman alt yapısının bire bir aynısı ancak vitesleri robot değiştiriyor. Diğer otomatikler ise farklı bir yapısı var.

    keşke şu teknolojiyi daha çok geliştirseler ben uzun süre citroen c4 grand picasso düşündüm hatta az kalsın galeriye aracımı bırakıp citoreni alıp çıkıyordum ama bilmiyorum yinede insanın tereddütleri oluyor birde bu forumda şunu sevmiyorum birisi olumsuz eleştiri yapınca hemen marka fanatiği deniyor kendisine... yani halen kimileri otomatikleştirilmiş manualler eski teknoloji kaldı tüm firmalar çift kavramaay dönüyor derken birileride sorunsuz bir şanzıman istiyorsan otomatikleşitirlmiş manual alacaksın felan diyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Eğer seri kullanacaksin spor mod spor :-D alışma dediğim bi Eco modda dön dur, bu arabalar artık sizin bildiginiz gibi klasik değil. Vites olarak spor mod var Eco mod var, tamamen senin kontrolünde manuel modu var, f1 kulaklıkları var, motorun Eco modu var. Varda var işte bunları iyi yöneterek kullanmak lazım yoksa artık devir arabayi boşa al kontağı çevir debriyaj bas vitese tak değil sen de ki gibi :-D nasıl istiyorsan öyle kullanıyorsun :-D altiparmagin alt dar sokaklarından geçiyorum hep evimden dolayi ama işte kullanmak var kullanmak var :-D
    Arkadan birinin bastırmasi mümkün değil sen istediğin sürece :-D araba saniyesinde 2 vitesi 6 - 5 - 4 şeklinde çok seri şekilde değiştiriyor direk 6 - 4 yapmadığı halde çok seri ve valla kafamı cama değilde sırtımi koltuğa yapıştırıcı kesin :-D 1. Vitestede 2.vitestede. Haaaa zaten daha hızlısın daha istiyorsan emin ol bu senin c-max in kesinlikle değil. Bu yazdiklarimida kesinlikle illa bi cevap vereyim diye de vermiyorum. Ben öyle olduğunu düşündüğüm için veriyorum, mesela gazdan ki sonuna kadar gaza bastığıni düşündüğün nokta son gaz olmadığını biliyormusun? Denedinmi? Hiç son gaz bastinmi? Gazda ki eşik değerini geçtikten sonra gaza bastin mi? Haa şu dediğin olaya çok dikkat edersen one doğru hareketi hissediyorsun, onun nedenide auto6r olmasi değil otomatiklestirilmis manuel şanzıman olmasıdır. Çift kavrama yerine tek kavrama olmasıdır. Neyse artık öğretmenler gününude Kutlarım. Sonra forumda Nerede karşılaşırız artık kısmet

    Teşekkür ederim çok sağol.Test ettiğim start stoplu e-hdi motor 5008 için Peugeot satıcısı en üst versiyon olduğunu belirtti.Kullandım ve samimiyetle söylüyorum vites geçişleri son derece rahatsız ediciydi.İsterseniz gidip sizde kullanın bana hak vereceksiniz.Sizin aracınızıda bilmiyorum kısmetse test etmek isterim.İyi forumlar

    vites geçişi 1-2 de rahatsız eder sonrasını hissetmezsin çünkü otomatikleştirilmiş manuallerin mantığı budur.




  • benim 5008'in en sevdiğim yanı kimilerin beğenmediği hatta yerin dibine soktuğu şanzumanı..ben aracın altımdan akıp gitmesini sevmiyorum..vites geçişlerini hissetmek bana araç kullanırken başka bir zevk veriyor..üstelik dışarıdan gerektiği anlarda müdahelede bulunabileceğimi bilmek bana güven veriyor..performans istediğim zaman S modunda koltuğa yapışması ayrı biz haz veriyor..manuel kullanmak mı istedim alıyorum M moduna vitesleri kendim değiştiriorum..kimse kusura bakmasın ama bir kere test sürüşü yapıp adeta bir mühendis edasıyla yorum yapılmaz...çünki herşeyin bir alışma evresi vardır..insan yeni aldığı telefonu bile ilk kez kullanırken acemilik yaşayabilir..benin dikkatimi çeken eleştiri babında söylüyorum bunu auto6r şanzumana sahip araçları kullananlar memnun ama mesela adam manuel vites kullanıyor auto6r'a sallıyor..kullanıcıları memnun ama kullanmayanlar kulaktan dolma bilgilerlerle yada bir kez acemice kullanılmış ve kötü bir anı olarak hafızasına kazımış..sonra ilk auto6r konusuna atlıyor hemen aman sakın almayın diye..ben araç alma aşamasında neler okudum bu forumlarda neler..Allahtan yazılıp çizilenleri araştırdım ve kullananların genel manada memnun olduklarını gördüm..benim için önemli olan gerçekten bir malın kullanıcılarının yorumları..5008 forumunda 70'e yakın kullanıcı var..hemen hemen şanzumandan ve motordan şikayeti olanını görmedim..hatta denilebilir ki bu araçların en iddealı oldukları şey motor ve şanzumanı..




  • Tam da geçen hafta Ankarada 5008 e hdi test sürüşü yaptım. Araç sedef beyazı ve taba renkli deri döşemeydi. Bu yığılma olayı çok ta takılacak bir olay değil arkadaşlar. 2009 yılından beri tam otomatik tork konvertörlü aracım var. Araç ısınmadan ilk vitesi sarsarak geçirir. Çünkü motoru ısıtmak için yüksek devirde vites geçirir. Motor ısınınca da vites geçişleri pek hissedilmez. Ben testi oldukça soğuk bir havada yaptım. Hatta 5008 in içi de motoru da buz gibiydi. Gaza fazla yüklenmediğim için seri bir şekilde araç 1-2-3-4 e hemencecik geçiveriyor. Benim çok hoşuma gitti bilmiyorum ben bu olayı yığılma olarak algılamadım hafifçe vites geçişlerini hissediyorsunuz hepsi bu...
    5008 alma arefesinde bi makina mühendisi olarak bu sürüş testi bana pahalıya patlayacak belki de zira bu e-hdi start stop olayına kafayı taktım. Çok hoş bir özellik bence. 2010- 2011 model arıyordum şimdilerde çıtayı yükseltip 2012 model 5008 almayı düşünüyorum hayırlısıyla.
    Herkese iyiforumlar dilerim.
    Saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkuvaz33

    Tam da geçen hafta Ankarada 5008 e hdi test sürüşü yaptım. Araç sedef beyazı ve taba renkli deri döşemeydi. Bu yığılma olayı çok ta takılacak bir olay değil arkadaşlar. 2009 yılından beri tam otomatik tork konvertörlü aracım var. Araç ısınmadan ilk vitesi sarsarak geçirir. Çünkü motoru ısıtmak için yüksek devirde vites geçirir. Motor ısınınca da vites geçişleri pek hissedilmez. Ben testi oldukça soğuk bir havada yaptım. Hatta 5008 in içi de motoru da buz gibiydi. Gaza fazla yüklenmediğim için seri bir şekilde araç 1-2-3-4 e hemencecik geçiveriyor. Benim çok hoşuma gitti bilmiyorum ben bu olayı yığılma olarak algılamadım hafifçe vites geçişlerini hissediyorsunuz hepsi bu...
    5008 alma arefesinde bi makina mühendisi olarak bu sürüş testi bana pahalıya patlayacak belki de zira bu e-hdi start stop olayına kafayı taktım. Çok hoş bir özellik bence. 2010- 2011 model arıyordum şimdilerde çıtayı yükseltip 2012 model 5008 almayı düşünüyorum hayırlısıyla.
    Herkese iyiforumlar dilerim.
    Saygılarımla...


    Dostum tam hatırlayamadım kusura bakma gerçekten ama bizim forumda araç motor sesi ile ilgili bir video istenmişti eğer o sendiysen bu videoyu çektim ve yüklemek üzereyim. Buradan detaylı videolarıma ulaşabilirsin.

    PEUGEOT 5008 PEUGEOT 5008 Kullanicilari ve Multimedia Paylasimi
    http://forum.donanimhaber.com/m_66094134/mpage_1/f_/key_//tm.htm#66094134




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Eğer seri kullanacaksin spor mod spor :-D alışma dediğim bi Eco modda dön dur, bu arabalar artık sizin bildiginiz gibi klasik değil. Vites olarak spor mod var Eco mod var, tamamen senin kontrolünde manuel modu var, f1 kulaklıkları var, motorun Eco modu var. Varda var işte bunları iyi yöneterek kullanmak lazım yoksa artık devir arabayi boşa al kontağı çevir debriyaj bas vitese tak değil sen de ki gibi :-D nasıl istiyorsan öyle kullanıyorsun :-D altiparmagin alt dar sokaklarından geçiyorum hep evimden dolayi ama işte kullanmak var kullanmak var :-D
    Arkadan birinin bastırmasi mümkün değil sen istediğin sürece :-D araba saniyesinde 2 vitesi 6 - 5 - 4 şeklinde çok seri şekilde değiştiriyor direk 6 - 4 yapmadığı halde çok seri ve valla kafamı cama değilde sırtımi koltuğa yapıştırıcı kesin :-D 1. Vitestede 2.vitestede. Haaaa zaten daha hızlısın daha istiyorsan emin ol bu senin c-max in kesinlikle değil. Bu yazdiklarimida kesinlikle illa bi cevap vereyim diye de vermiyorum. Ben öyle olduğunu düşündüğüm için veriyorum, mesela gazdan ki sonuna kadar gaza bastığıni düşündüğün nokta son gaz olmadığını biliyormusun? Denedinmi? Hiç son gaz bastinmi? Gazda ki eşik değerini geçtikten sonra gaza bastin mi? Haa şu dediğin olaya çok dikkat edersen one doğru hareketi hissediyorsun, onun nedenide auto6r olmasi değil otomatiklestirilmis manuel şanzıman olmasıdır. Çift kavrama yerine tek kavrama olmasıdır. Neyse artık öğretmenler gününude Kutlarım. Sonra forumda Nerede karşılaşırız artık kısmet

    Teşekkür ederim çok sağol.Test ettiğim start stoplu e-hdi motor 5008 için Peugeot satıcısı en üst versiyon olduğunu belirtti.Kullandım ve samimiyetle söylüyorum vites geçişleri son derece rahatsız ediciydi.İsterseniz gidip sizde kullanın bana hak vereceksiniz.Sizin aracınızıda bilmiyorum kısmetse test etmek isterim.İyi forumlar

    Beyaz olan benim araçtır, başka yerden alıntı resim değildir.

     Peugeot 5008 Almayı Düşünüyorum. Fikirlerinizi Rica Edebilirmiyim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 25 Kasım 2012; 2:41:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Yaa arkadaşlar hep bi üstünlük kurma çabası neyin peşindesiniz ve özellikle şaşmaz66 için söylüyorum?

    Dostum bak 1 defa anlatacağım ve gerçekten güzel sohber olsun istiyorum. Sen diyorsun ki Cmax en çok satılan araç sınıfında. 1 defa biz bundan rahatsızlık duymuyoruz. Ve kendimizi ön plana çıkartmak içinde uğraşmıyoruz, sana diyoruz ki Cmax larda alternatif çok ve fiyat aralığı geniş. 40.000 den başlıyo ve fiyat çıkıyor. Bunun içinde 5 kişilik ve 7 kişilik ayrımı ve benzinli dizel ayrımı var. Sanki sen Ford'un Türkiye Sorumlusu bizde Peugeot'un Türkiye sorumlusu gibi siz bizden az sattınız diyorsun bu komik. Senin alatmaya çalıştığın daha çok satılıyorsa demek ki insanlar Cmax'ı daha fazla tercih ediyorlar diyorsun vede haklısın bunda birşey demiyoruz. Ama madem böyle birşey söylüyrosun bizde sana gel bu olayı irdeleyelim olayın aslı astarı nedir bi bakalım diyoruz. Bu konu üstüne konuşalım diyoruz ve seninde ikna olduğun şeyler söylüyoruz bu sefer sen (" Ulan buradan tutmadı o zaman bide peynir kalıbı diyeyim ") diyorsun. Hadi onada saygı duyuyoruz çünkü bu kişiden kişiye değişen bir fikirdir ve senin fikrine saygı duyuyoruz diyoruz ve bizde diyoruz ki senin arabanın tavanı bizimkine göre şöyle arka koltuklar fevkalade dandik kumaş yamaları var, iç hacmi düşük diyoruz. Bu sefer buda tutmayınca 2. el diyorsun onada güzel cevaplar veriyoruz ve söyleyecek başka şeyin kalmayınca kendini komik durumlara düşürmeye başlıyorsun ve bantı yeniden başa sarıyorsun. O kadar konuşmalarımız olmamış gibi kendini resetliyorsun ama neden? Bi tane sahip olduğun arabayı ön plana çıkartmak için başka hiç bir amaç yok. Bak dostum sana bizim yaptığımızı söyleyeyim. Arabanın artısını ve eksisini yaz ve bunlara yorum bile yapma ve bizim zaten böyle hali hazırda olan yorumlarımızın arasına koy ve dursun. Bi kere bu eksikliğin tamamlansın, eğer gerçekten karşı tarafta araç alacaklar için yararlı olmak istiyorsan da görelim. Yoksa dün gibi bantı tekrar başa saracaksın ve bir kaç ay sonra gene bantı başa saracaksın çünkü istediğini bir türlü yapamıyorsun.


    Tek kalemde yanıt vereyim dostum.

    ---Şuanda Peugeot 5008'i bayiden sıfır alacak bir arkadaş için kronk problem oluşturacak bir durum yok gibi gözüküyor. Bunun içinde daha önceleri yaşanmış( Direksiyon soyulması + Amortisör sesi + Direksiyon titremesi ). Ve zaten bunlarla karşılaşan kullanıcılarında şikayetleri giderildi. Bak şimdi işin aslı bu yani daha ne söylenebilir. Sizlerde sorun yaşıyorsunuz ve sorununuz çözülüyor
    ---İnan bana bunu sana yazmamın sebebi kendi arabamı süper göstermek için değil, birisi bir şey hakkında araştırma yapıyorsa senin yalan yanlış bilgilerin adamı yanlış yönlendirmemesi için.
    ---Ben aracımı sıfır 2011 model 61.000TL ye aldım ve şuanda 2011 model 5008 2. elin piyasa değeri 58.000 - 62.000TL arası
    ---Vites geçişleri dediğin gibi yığılma oluyor ve bu bir sorun değil sadece çalışma prensibidir, bu yığılmayı hissetmemek için Vitesin Eco modundan çıkmak gerekiyor. Eskiden 1. ve 2. vitesde vuruntularıda yazılımla minimum seviyeye düşürdüler ve otomatik viteslerin içinde manuelden daha az yakan bir şansıman sistemine ve bakım maliyeti açısındanda en az maliyete sahipdir(Tek baskı balata değiştirirsin ve aynı modelin manuel viteslisine göre daha az yakıt tüketimi yapar) Düşün senin arabanda DSG yada EDC gibi şanzıman var ve baskı balata değişimine gittiğinde 2 tane birden debriyaj balatası değişiyor, haa tabi tercih meselesi bunun için arabadan vazgeçilmez ancak DSG de kroik ve giderilemeyen sorun vardır, EDC de ise Yazılım güncellemesi gerekir çünkü araba bayır çıkarken viteslerde kararsız kalıyor. Ve emin ol bütün bu bilgileri sadece bu yazıyı okuyanların önüne sunuyorum ve onlar içinde yararlı olacak. Zaten aracını alan almış ve yapılacak bir şeyi kalmamıştır. Bu yazıda bir trik yakalayan adam mesela Auto6R de, yada EDC de gerçekten böyle birşey varmı diye araştırmaya başlar ve ben bu nedenle araştırmaya sevk ettiğimi düşünüyorum. Bu nedenlede yararlı olduğumu süşünüyorum. Eğer o araştıran arkadaş bakın siz bunun hakkında böyle demişsiniz ben araştırdım eskiden evet böyle bir sorun varmış ama düzeltmişler de deyince bizde araştırırırz sağa sola sorarız ve evet öyleymiş deriz. Ama işte bazı insanlara diyoruz ki evet bu sorunlar vardı ama düzeldi, yok insan kas kafalı olunca anlamıyo, eee onada bizim yapabileceğimiz bir şey yok. O nedenle ben genelde konuşmalarımı lambur lumbur yapmaktansa faydalı olmak için yapıyorum. Tabi işine yarayana Bundan daha iyi bir açıklama yapamam sanırım. Umarım sizinle diyaloglarımızda artık basamak atlayabiliriz sanırım.

    Üstünlük kurma falan hevesinde değilim.Anlatıyorum birdaha söyleyeyim 5008in fiyatı 75000 tl civarında olan en üst modelini iki arkadaş birden test ettik.Vites geçişleri çok kötü rahatsız ediyorArkadaşımda aynı kanaatteidi ve benim gibi beğenmedi.Ben buna sorun diyorum siz çalışma biçimi diyorsunuz saygı duyarım.Benim aracımda bu yok diyorsunuz olabilir ama 75000 tlye 5008 alacaksanız böyle bir çalışma biçimi olamaz bence.Bu şartlarda otomatik vites düşünseydim tartışmasız tabiki ww dsg şanzıman tercihim olurduNe ford ne peugeot

    Tamam senin yazını okuyan arkadaşlar birde yanında şunu incelemesini tavsiye ediyorum. Ne dedeğimi daha iyi anlayacak okuyan arkadaşlar.

    Bence sende incele ve bu konuyu yeniden konuşalım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_65115788/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65115788

    Burada bazıları rahatsızlığını belirtirken bazısıda savunmuş dsg şanzımanı.Ben kullandığım araç hakkında yazayım daha iyi olur.Öğretmen arkadaşımda 1,9 motor 2007 caddy var aynı zamanda küçük ev aletleri üzerine bir dükkanı olduğu için bu işlere koşturuyor aracı. 170bin kmde 6ileri vites ve şanzıman sorunu yaşamadı.Ayrıca kendine bir araç düşünüyor gene otomatik.Passatmı jettamı alsam diye düşünüyor şu an.Ben kullandığımda vites geçişlerini nerdeyse hissetmedim.Ama bahsettiğim e-hdi motor 5008 de abartısız her vtes geçişinde yığılma ile öne doğru bariz şekilde kaykılıyorsunuz.İsteyen test eder görür

    Otodergisinde ki Onno Ustaya Sorulan Soru ve Cevabı


     Peugeot 5008 Almayı Düşünüyorum. Fikirlerinizi Rica Edebilirmiyim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Yaa arkadaşlar hep bi üstünlük kurma çabası neyin peşindesiniz ve özellikle şaşmaz66 için söylüyorum?

    Dostum bak 1 defa anlatacağım ve gerçekten güzel sohber olsun istiyorum. Sen diyorsun ki Cmax en çok satılan araç sınıfında. 1 defa biz bundan rahatsızlık duymuyoruz. Ve kendimizi ön plana çıkartmak içinde uğraşmıyoruz, sana diyoruz ki Cmax larda alternatif çok ve fiyat aralığı geniş. 40.000 den başlıyo ve fiyat çıkıyor. Bunun içinde 5 kişilik ve 7 kişilik ayrımı ve benzinli dizel ayrımı var. Sanki sen Ford'un Türkiye Sorumlusu bizde Peugeot'un Türkiye sorumlusu gibi siz bizden az sattınız diyorsun bu komik. Senin alatmaya çalıştığın daha çok satılıyorsa demek ki insanlar Cmax'ı daha fazla tercih ediyorlar diyorsun vede haklısın bunda birşey demiyoruz. Ama madem böyle birşey söylüyrosun bizde sana gel bu olayı irdeleyelim olayın aslı astarı nedir bi bakalım diyoruz. Bu konu üstüne konuşalım diyoruz ve seninde ikna olduğun şeyler söylüyoruz bu sefer sen (" Ulan buradan tutmadı o zaman bide peynir kalıbı diyeyim ") diyorsun. Hadi onada saygı duyuyoruz çünkü bu kişiden kişiye değişen bir fikirdir ve senin fikrine saygı duyuyoruz diyoruz ve bizde diyoruz ki senin arabanın tavanı bizimkine göre şöyle arka koltuklar fevkalade dandik kumaş yamaları var, iç hacmi düşük diyoruz. Bu sefer buda tutmayınca 2. el diyorsun onada güzel cevaplar veriyoruz ve söyleyecek başka şeyin kalmayınca kendini komik durumlara düşürmeye başlıyorsun ve bantı yeniden başa sarıyorsun. O kadar konuşmalarımız olmamış gibi kendini resetliyorsun ama neden? Bi tane sahip olduğun arabayı ön plana çıkartmak için başka hiç bir amaç yok. Bak dostum sana bizim yaptığımızı söyleyeyim. Arabanın artısını ve eksisini yaz ve bunlara yorum bile yapma ve bizim zaten böyle hali hazırda olan yorumlarımızın arasına koy ve dursun. Bi kere bu eksikliğin tamamlansın, eğer gerçekten karşı tarafta araç alacaklar için yararlı olmak istiyorsan da görelim. Yoksa dün gibi bantı tekrar başa saracaksın ve bir kaç ay sonra gene bantı başa saracaksın çünkü istediğini bir türlü yapamıyorsun.


    Tek kalemde yanıt vereyim dostum.

    ---Şuanda Peugeot 5008'i bayiden sıfır alacak bir arkadaş için kronk problem oluşturacak bir durum yok gibi gözüküyor. Bunun içinde daha önceleri yaşanmış( Direksiyon soyulması + Amortisör sesi + Direksiyon titremesi ). Ve zaten bunlarla karşılaşan kullanıcılarında şikayetleri giderildi. Bak şimdi işin aslı bu yani daha ne söylenebilir. Sizlerde sorun yaşıyorsunuz ve sorununuz çözülüyor
    ---İnan bana bunu sana yazmamın sebebi kendi arabamı süper göstermek için değil, birisi bir şey hakkında araştırma yapıyorsa senin yalan yanlış bilgilerin adamı yanlış yönlendirmemesi için.
    ---Ben aracımı sıfır 2011 model 61.000TL ye aldım ve şuanda 2011 model 5008 2. elin piyasa değeri 58.000 - 62.000TL arası
    ---Vites geçişleri dediğin gibi yığılma oluyor ve bu bir sorun değil sadece çalışma prensibidir, bu yığılmayı hissetmemek için Vitesin Eco modundan çıkmak gerekiyor. Eskiden 1. ve 2. vitesde vuruntularıda yazılımla minimum seviyeye düşürdüler ve otomatik viteslerin içinde manuelden daha az yakan bir şansıman sistemine ve bakım maliyeti açısındanda en az maliyete sahipdir(Tek baskı balata değiştirirsin ve aynı modelin manuel viteslisine göre daha az yakıt tüketimi yapar) Düşün senin arabanda DSG yada EDC gibi şanzıman var ve baskı balata değişimine gittiğinde 2 tane birden debriyaj balatası değişiyor, haa tabi tercih meselesi bunun için arabadan vazgeçilmez ancak DSG de kroik ve giderilemeyen sorun vardır, EDC de ise Yazılım güncellemesi gerekir çünkü araba bayır çıkarken viteslerde kararsız kalıyor. Ve emin ol bütün bu bilgileri sadece bu yazıyı okuyanların önüne sunuyorum ve onlar içinde yararlı olacak. Zaten aracını alan almış ve yapılacak bir şeyi kalmamıştır. Bu yazıda bir trik yakalayan adam mesela Auto6R de, yada EDC de gerçekten böyle birşey varmı diye araştırmaya başlar ve ben bu nedenle araştırmaya sevk ettiğimi düşünüyorum. Bu nedenlede yararlı olduğumu süşünüyorum. Eğer o araştıran arkadaş bakın siz bunun hakkında böyle demişsiniz ben araştırdım eskiden evet böyle bir sorun varmış ama düzeltmişler de deyince bizde araştırırırz sağa sola sorarız ve evet öyleymiş deriz. Ama işte bazı insanlara diyoruz ki evet bu sorunlar vardı ama düzeldi, yok insan kas kafalı olunca anlamıyo, eee onada bizim yapabileceğimiz bir şey yok. O nedenle ben genelde konuşmalarımı lambur lumbur yapmaktansa faydalı olmak için yapıyorum. Tabi işine yarayana Bundan daha iyi bir açıklama yapamam sanırım. Umarım sizinle diyaloglarımızda artık basamak atlayabiliriz sanırım.

    Üstünlük kurma falan hevesinde değilim.Anlatıyorum birdaha söyleyeyim 5008in fiyatı 75000 tl civarında olan en üst modelini iki arkadaş birden test ettik.Vites geçişleri çok kötü rahatsız ediyorArkadaşımda aynı kanaatteidi ve benim gibi beğenmedi.Ben buna sorun diyorum siz çalışma biçimi diyorsunuz saygı duyarım.Benim aracımda bu yok diyorsunuz olabilir ama 75000 tlye 5008 alacaksanız böyle bir çalışma biçimi olamaz bence.Bu şartlarda otomatik vites düşünseydim tartışmasız tabiki ww dsg şanzıman tercihim olurduNe ford ne peugeot

    Geçen sene yaptığım araştırmalar sonunda yazdıklarımdı dostum belki faydalı olabilir.


    DSG sorunları

    http://www.sciroccoturk.com/forum/index.php?topic=614.0;wap2

    http://www.vwturk.com/forum/showthread.php?53456-dsg-7-ileri-jettalardaki-%FEanz%FDman-sorunu

    http://forum.donanimhaber.com/m_33726534/mpage_1/key_/tm.htm




    bu videoda o ses sorunu tam duyulabiliyor...




    Bilezik sesi gibi ses var










    EDC 'de yaşanan sorun 4-5 kişi sorununu yazmış buraya başka siteleride araştırın merak ediyorsanız...

    http://www.renaultclubtr.com/forum/megane-iii-kulubu/60090-megane-3-edc-sanziman-problemi-hk.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Eğer seri kullanacaksin spor mod spor :-D alışma dediğim bi Eco modda dön dur, bu arabalar artık sizin bildiginiz gibi klasik değil. Vites olarak spor mod var Eco mod var, tamamen senin kontrolünde manuel modu var, f1 kulaklıkları var, motorun Eco modu var. Varda var işte bunları iyi yöneterek kullanmak lazım yoksa artık devir arabayi boşa al kontağı çevir debriyaj bas vitese tak değil sen de ki gibi :-D nasıl istiyorsan öyle kullanıyorsun :-D altiparmagin alt dar sokaklarından geçiyorum hep evimden dolayi ama işte kullanmak var kullanmak var :-D
    Arkadan birinin bastırmasi mümkün değil sen istediğin sürece :-D araba saniyesinde 2 vitesi 6 - 5 - 4 şeklinde çok seri şekilde değiştiriyor direk 6 - 4 yapmadığı halde çok seri ve valla kafamı cama değilde sırtımi koltuğa yapıştırıcı kesin :-D 1. Vitestede 2.vitestede. Haaaa zaten daha hızlısın daha istiyorsan emin ol bu senin c-max in kesinlikle değil. Bu yazdiklarimida kesinlikle illa bi cevap vereyim diye de vermiyorum. Ben öyle olduğunu düşündüğüm için veriyorum, mesela gazdan ki sonuna kadar gaza bastığıni düşündüğün nokta son gaz olmadığını biliyormusun? Denedinmi? Hiç son gaz bastinmi? Gazda ki eşik değerini geçtikten sonra gaza bastin mi? Haa şu dediğin olaya çok dikkat edersen one doğru hareketi hissediyorsun, onun nedenide auto6r olmasi değil otomatiklestirilmis manuel şanzıman olmasıdır. Çift kavrama yerine tek kavrama olmasıdır. Neyse artık öğretmenler gününude Kutlarım. Sonra forumda Nerede karşılaşırız artık kısmet

    Teşekkür ederim çok sağol.Test ettiğim start stoplu e-hdi motor 5008 için Peugeot satıcısı en üst versiyon olduğunu belirtti.Kullandım ve samimiyetle söylüyorum vites geçişleri son derece rahatsız ediciydi.İsterseniz gidip sizde kullanın bana hak vereceksiniz.Sizin aracınızıda bilmiyorum kısmetse test etmek isterim.İyi forumlar

    Beyaz olan benim araçtır, başka yerden alıntı resim değildir.

     Peugeot 5008 Almayı Düşünüyorum. Fikirlerinizi Rica Edebilirmiyim...

    Güle güle bin Allah kaza bela vermesin.Nasıl olsa karşılaşırız bir gün test ederim inşaallah.Benim aracımda beyaz plakanın sonu 66.
    Bu arada yanındaki araçta daha güzelmiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Eğer seri kullanacaksin spor mod spor :-D alışma dediğim bi Eco modda dön dur, bu arabalar artık sizin bildiginiz gibi klasik değil. Vites olarak spor mod var Eco mod var, tamamen senin kontrolünde manuel modu var, f1 kulaklıkları var, motorun Eco modu var. Varda var işte bunları iyi yöneterek kullanmak lazım yoksa artık devir arabayi boşa al kontağı çevir debriyaj bas vitese tak değil sen de ki gibi :-D nasıl istiyorsan öyle kullanıyorsun :-D altiparmagin alt dar sokaklarından geçiyorum hep evimden dolayi ama işte kullanmak var kullanmak var :-D
    Arkadan birinin bastırmasi mümkün değil sen istediğin sürece :-D araba saniyesinde 2 vitesi 6 - 5 - 4 şeklinde çok seri şekilde değiştiriyor direk 6 - 4 yapmadığı halde çok seri ve valla kafamı cama değilde sırtımi koltuğa yapıştırıcı kesin :-D 1. Vitestede 2.vitestede. Haaaa zaten daha hızlısın daha istiyorsan emin ol bu senin c-max in kesinlikle değil. Bu yazdiklarimida kesinlikle illa bi cevap vereyim diye de vermiyorum. Ben öyle olduğunu düşündüğüm için veriyorum, mesela gazdan ki sonuna kadar gaza bastığıni düşündüğün nokta son gaz olmadığını biliyormusun? Denedinmi? Hiç son gaz bastinmi? Gazda ki eşik değerini geçtikten sonra gaza bastin mi? Haa şu dediğin olaya çok dikkat edersen one doğru hareketi hissediyorsun, onun nedenide auto6r olmasi değil otomatiklestirilmis manuel şanzıman olmasıdır. Çift kavrama yerine tek kavrama olmasıdır. Neyse artık öğretmenler gününude Kutlarım. Sonra forumda Nerede karşılaşırız artık kısmet

    Teşekkür ederim çok sağol.Test ettiğim start stoplu e-hdi motor 5008 için Peugeot satıcısı en üst versiyon olduğunu belirtti.Kullandım ve samimiyetle söylüyorum vites geçişleri son derece rahatsız ediciydi.İsterseniz gidip sizde kullanın bana hak vereceksiniz.Sizin aracınızıda bilmiyorum kısmetse test etmek isterim.İyi forumlar

    Beyaz olan benim araçtır, başka yerden alıntı resim değildir.

     Peugeot 5008 Almayı Düşünüyorum. Fikirlerinizi Rica Edebilirmiyim...

    Güle güle bin Allah kaza bela vermesin.Nasıl olsa karşılaşırız bir gün test ederim inşaallah.Benim aracımda beyaz plakanın sonu 66.
    Bu arada yanındaki araçta daha güzelmiş

    Sen öyle diyorsan öyledir dostum

    Tabi tabi görüşelim :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Çok güzel yazmışsın Civic sahibi Engin arkadaşım. :)

    Hocam ortada bir espri var ama harbi ben anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Çok güzel yazmışsın Civic sahibi Engin arkadaşım. :)

    Hocam ortada bir espri var ama harbi ben anlamadım


    imzana o açıklamayı henüz eklememis olduğun günlerde muhtemelen Engin olan adından ve yine muhtemelen ilk aracın honda civicten dolayı Eng_civ olarak bir nick aldığını düşünürdüm arkadaşım. :)

    sonra sen açıklamayı yapınca adının farklı olduğunu ve civil engineer olayını öğrendim ama seni bir kez öyle bilmişiz artık.

    ona istinaden takıldım sadece.

    Güzel açıklaman için tekrar teşekkürler.

    Selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    Çok güzel yazmışsın Civic sahibi Engin arkadaşım. :)

    Hocam ortada bir espri var ama harbi ben anlamadım


    imzana o açıklamayı henüz eklememis olduğun günlerde muhtemelen Engin olan adından ve yine muhtemelen ilk aracın honda civicten dolayı Eng_civ olarak bir nick aldığını düşünürdüm arkadaşım. :)

    sonra sen açıklamayı yapınca adının farklı olduğunu ve civil engineer olayını öğrendim ama seni bir kez öyle bilmişiz artık.

    ona istinaden takıldım sadece.

    Güzel açıklaman için tekrar teşekkürler.

    Selamlar.

    civic konusu yeni oldu hocam Gece gece epey güldüm sayende, eyvallah




  • İlk sayfaki videoları izledikten sonra hiç bir kuvvet bana vw aldıramaz arabaların haşatı çıktı resmen

    Polo duman oldu resmen 107'den dandik arabaymış

    120 ile otobanda Allah göstermesin polo ile kaza yapılsa içinden cıkma ihtimalin yok gibi bir şey

    Zaten esp v.s.'de yok vw diyorki biz kullanıcılarımıza güveniyoruz onlar kaza yapmaz

    2 sene biner dsg patlamasına yakın boyasız diye sahibinden.com'a ilanını açar satar



    5008 için fiyat / fayda bakımından güzel bir araba olduğunuda tekrar belirtmek gerek




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.