Şimdi Ara

Peugeot 5008 Almayı Düşünüyorum. Fikirlerinizi Rica Edebilirmiyim... (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
302
Cevap
3
Favori
94.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Konuyu acan arkadas aracini almis fakat 5008 dusunen diger arkadaslara kesinlikle scenic'i de tavsiye ederim.
    Bu sinifin yaraticisi oldugu gibi 1.6 lt dci motoru ve edc gibi ozellikleri agir basiyor.



    Dostum sende Scenic varsa EDC de ki durum nasıl? Araç sahipleri hep Yokuşlarda kararsızlık yapıyor ve müdahale edemiyoruz diyor böyle mi, bi düzeltme yaptılarmı? Bide arka 2 koltuğa yetişkin değilde 14- 15 yaşa kadar bireyler oturacaksa bencede Scenic de güzel bir araç. İşe giderken her sabah Scenic görüyorum park halinde ve ön tamponların kromu, gündüz ledi olsun çok güzel. Arka stoplarda sıradışı olmasını beğeniyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Yaa arkadaşlar hep bi üstünlük kurma çabası neyin peşindesiniz ve özellikle şaşmaz66 için söylüyorum?

    Dostum bak 1 defa anlatacağım ve gerçekten güzel sohber olsun istiyorum. Sen diyorsun ki Cmax en çok satılan araç sınıfında. 1 defa biz bundan rahatsızlık duymuyoruz. Ve kendimizi ön plana çıkartmak içinde uğraşmıyoruz, sana diyoruz ki Cmax larda alternatif çok ve fiyat aralığı geniş. 40.000 den başlıyo ve fiyat çıkıyor. Bunun içinde 5 kişilik ve 7 kişilik ayrımı ve benzinli dizel ayrımı var. Sanki sen Ford'un Türkiye Sorumlusu bizde Peugeot'un Türkiye sorumlusu gibi siz bizden az sattınız diyorsun bu komik. Senin alatmaya çalıştığın daha çok satılıyorsa demek ki insanlar Cmax'ı daha fazla tercih ediyorlar diyorsun vede haklısın bunda birşey demiyoruz. Ama madem böyle birşey söylüyrosun bizde sana gel bu olayı irdeleyelim olayın aslı astarı nedir bi bakalım diyoruz. Bu konu üstüne konuşalım diyoruz ve seninde ikna olduğun şeyler söylüyoruz bu sefer sen (" Ulan buradan tutmadı o zaman bide peynir kalıbı diyeyim ") diyorsun. Hadi onada saygı duyuyoruz çünkü bu kişiden kişiye değişen bir fikirdir ve senin fikrine saygı duyuyoruz diyoruz ve bizde diyoruz ki senin arabanın tavanı bizimkine göre şöyle arka koltuklar fevkalade dandik kumaş yamaları var, iç hacmi düşük diyoruz. Bu sefer buda tutmayınca 2. el diyorsun onada güzel cevaplar veriyoruz ve söyleyecek başka şeyin kalmayınca kendini komik durumlara düşürmeye başlıyorsun ve bantı yeniden başa sarıyorsun. O kadar konuşmalarımız olmamış gibi kendini resetliyorsun ama neden? Bi tane sahip olduğun arabayı ön plana çıkartmak için başka hiç bir amaç yok. Bak dostum sana bizim yaptığımızı söyleyeyim. Arabanın artısını ve eksisini yaz ve bunlara yorum bile yapma ve bizim zaten böyle hali hazırda olan yorumlarımızın arasına koy ve dursun. Bi kere bu eksikliğin tamamlansın, eğer gerçekten karşı tarafta araç alacaklar için yararlı olmak istiyorsan da görelim. Yoksa dün gibi bantı tekrar başa saracaksın ve bir kaç ay sonra gene bantı başa saracaksın çünkü istediğini bir türlü yapamıyorsun.


    Tek kalemde yanıt vereyim dostum.

    ---Şuanda Peugeot 5008'i bayiden sıfır alacak bir arkadaş için kronk problem oluşturacak bir durum yok gibi gözüküyor. Bunun içinde daha önceleri yaşanmış( Direksiyon soyulması + Amortisör sesi + Direksiyon titremesi ). Ve zaten bunlarla karşılaşan kullanıcılarında şikayetleri giderildi. Bak şimdi işin aslı bu yani daha ne söylenebilir. Sizlerde sorun yaşıyorsunuz ve sorununuz çözülüyor
    ---İnan bana bunu sana yazmamın sebebi kendi arabamı süper göstermek için değil, birisi bir şey hakkında araştırma yapıyorsa senin yalan yanlış bilgilerin adamı yanlış yönlendirmemesi için.
    ---Ben aracımı sıfır 2011 model 61.000TL ye aldım ve şuanda 2011 model 5008 2. elin piyasa değeri 58.000 - 62.000TL arası
    ---Vites geçişleri dediğin gibi yığılma oluyor ve bu bir sorun değil sadece çalışma prensibidir, bu yığılmayı hissetmemek için Vitesin Eco modundan çıkmak gerekiyor. Eskiden 1. ve 2. vitesde vuruntularıda yazılımla minimum seviyeye düşürdüler ve otomatik viteslerin içinde manuelden daha az yakan bir şansıman sistemine ve bakım maliyeti açısındanda en az maliyete sahipdir(Tek baskı balata değiştirirsin ve aynı modelin manuel viteslisine göre daha az yakıt tüketimi yapar) Düşün senin arabanda DSG yada EDC gibi şanzıman var ve baskı balata değişimine gittiğinde 2 tane birden debriyaj balatası değişiyor, haa tabi tercih meselesi bunun için arabadan vazgeçilmez ancak DSG de kroik ve giderilemeyen sorun vardır, EDC de ise Yazılım güncellemesi gerekir çünkü araba bayır çıkarken viteslerde kararsız kalıyor. Ve emin ol bütün bu bilgileri sadece bu yazıyı okuyanların önüne sunuyorum ve onlar içinde yararlı olacak. Zaten aracını alan almış ve yapılacak bir şeyi kalmamıştır. Bu yazıda bir trik yakalayan adam mesela Auto6R de, yada EDC de gerçekten böyle birşey varmı diye araştırmaya başlar ve ben bu nedenle araştırmaya sevk ettiğimi düşünüyorum. Bu nedenlede yararlı olduğumu süşünüyorum. Eğer o araştıran arkadaş bakın siz bunun hakkında böyle demişsiniz ben araştırdım eskiden evet böyle bir sorun varmış ama düzeltmişler de deyince bizde araştırırırz sağa sola sorarız ve evet öyleymiş deriz. Ama işte bazı insanlara diyoruz ki evet bu sorunlar vardı ama düzeldi, yok insan kas kafalı olunca anlamıyo, eee onada bizim yapabileceğimiz bir şey yok. O nedenle ben genelde konuşmalarımı lambur lumbur yapmaktansa faydalı olmak için yapıyorum. Tabi işine yarayana Bundan daha iyi bir açıklama yapamam sanırım. Umarım sizinle diyaloglarımızda artık basamak atlayabiliriz sanırım.

    Üstünlük kurma falan hevesinde değilim.Anlatıyorum birdaha söyleyeyim 5008in fiyatı 75000 tl civarında olan en üst modelini iki arkadaş birden test ettik.Vites geçişleri çok kötü rahatsız ediyorArkadaşımda aynı kanaatteidi ve benim gibi beğenmedi.Ben buna sorun diyorum siz çalışma biçimi diyorsunuz saygı duyarım.Benim aracımda bu yok diyorsunuz olabilir ama 75000 tlye 5008 alacaksanız böyle bir çalışma biçimi olamaz bence.Bu şartlarda otomatik vites düşünseydim tartışmasız tabiki ww dsg şanzıman tercihim olurduNe ford ne peugeot




  • kisaca Sasmaz arkadasimiz, otomatiklestirilmis manuel vites kullanmasini bilmiyor, becerememis. Boyle durumlar olabilir cok ustune gitmeyin. Bazi insanlar kullanmayi bilmiyor yapicak birsey yok.

    iyi forumlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    kisaca Sasmaz arkadasimiz, otomatiklestirilmis manuel vites kullanmasini bilmiyor, becerememis. Boyle durumlar olabilir cok ustune gitmeyin. Bazi insanlar kullanmayi bilmiyor yapicak birsey yok.

    iyi forumlar.

    +5008
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fullflavor1977

    kisaca Sasmaz arkadasimiz, otomatiklestirilmis manuel vites kullanmasini bilmiyor, becerememis. Boyle durumlar olabilir cok ustune gitmeyin. Bazi insanlar kullanmayi bilmiyor yapicak birsey yok.

    iyi forumlar.

    Neyse arkadaşlar ortamı yumuşatmaya çalışıyorum, böyle laflar geriyor ortamı gerek yok böyle laflara... LÜTFEN!
  • Tamda üzerine geldi. Ford C-Max konunuzda bakın arkadaş ne yazmış.

    "mrb arkadaslar, benzinli trend c max icin beyaz 44750 TL fiyat aldım. (24 ay 24000 0 faiz) kredi ile. "

    Ne anlatmak istediğim sanırım açık. Ama Dacia Duster'ın 49.000TL ye satıldığını düşünürsek gerçekten Ford bu imkanı sunuyorsa bence çok iyi. Al LPG'si çıkıncada taktır dizeliydi, benziniydi uğraşma. Gerçekten Ford bu konuda çok başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Yaa arkadaşlar hep bi üstünlük kurma çabası neyin peşindesiniz ve özellikle şaşmaz66 için söylüyorum?

    Dostum bak 1 defa anlatacağım ve gerçekten güzel sohber olsun istiyorum. Sen diyorsun ki Cmax en çok satılan araç sınıfında. 1 defa biz bundan rahatsızlık duymuyoruz. Ve kendimizi ön plana çıkartmak içinde uğraşmıyoruz, sana diyoruz ki Cmax larda alternatif çok ve fiyat aralığı geniş. 40.000 den başlıyo ve fiyat çıkıyor. Bunun içinde 5 kişilik ve 7 kişilik ayrımı ve benzinli dizel ayrımı var. Sanki sen Ford'un Türkiye Sorumlusu bizde Peugeot'un Türkiye sorumlusu gibi siz bizden az sattınız diyorsun bu komik. Senin alatmaya çalıştığın daha çok satılıyorsa demek ki insanlar Cmax'ı daha fazla tercih ediyorlar diyorsun vede haklısın bunda birşey demiyoruz. Ama madem böyle birşey söylüyrosun bizde sana gel bu olayı irdeleyelim olayın aslı astarı nedir bi bakalım diyoruz. Bu konu üstüne konuşalım diyoruz ve seninde ikna olduğun şeyler söylüyoruz bu sefer sen (" Ulan buradan tutmadı o zaman bide peynir kalıbı diyeyim ") diyorsun. Hadi onada saygı duyuyoruz çünkü bu kişiden kişiye değişen bir fikirdir ve senin fikrine saygı duyuyoruz diyoruz ve bizde diyoruz ki senin arabanın tavanı bizimkine göre şöyle arka koltuklar fevkalade dandik kumaş yamaları var, iç hacmi düşük diyoruz. Bu sefer buda tutmayınca 2. el diyorsun onada güzel cevaplar veriyoruz ve söyleyecek başka şeyin kalmayınca kendini komik durumlara düşürmeye başlıyorsun ve bantı yeniden başa sarıyorsun. O kadar konuşmalarımız olmamış gibi kendini resetliyorsun ama neden? Bi tane sahip olduğun arabayı ön plana çıkartmak için başka hiç bir amaç yok. Bak dostum sana bizim yaptığımızı söyleyeyim. Arabanın artısını ve eksisini yaz ve bunlara yorum bile yapma ve bizim zaten böyle hali hazırda olan yorumlarımızın arasına koy ve dursun. Bi kere bu eksikliğin tamamlansın, eğer gerçekten karşı tarafta araç alacaklar için yararlı olmak istiyorsan da görelim. Yoksa dün gibi bantı tekrar başa saracaksın ve bir kaç ay sonra gene bantı başa saracaksın çünkü istediğini bir türlü yapamıyorsun.


    Tek kalemde yanıt vereyim dostum.

    ---Şuanda Peugeot 5008'i bayiden sıfır alacak bir arkadaş için kronk problem oluşturacak bir durum yok gibi gözüküyor. Bunun içinde daha önceleri yaşanmış( Direksiyon soyulması + Amortisör sesi + Direksiyon titremesi ). Ve zaten bunlarla karşılaşan kullanıcılarında şikayetleri giderildi. Bak şimdi işin aslı bu yani daha ne söylenebilir. Sizlerde sorun yaşıyorsunuz ve sorununuz çözülüyor
    ---İnan bana bunu sana yazmamın sebebi kendi arabamı süper göstermek için değil, birisi bir şey hakkında araştırma yapıyorsa senin yalan yanlış bilgilerin adamı yanlış yönlendirmemesi için.
    ---Ben aracımı sıfır 2011 model 61.000TL ye aldım ve şuanda 2011 model 5008 2. elin piyasa değeri 58.000 - 62.000TL arası
    ---Vites geçişleri dediğin gibi yığılma oluyor ve bu bir sorun değil sadece çalışma prensibidir, bu yığılmayı hissetmemek için Vitesin Eco modundan çıkmak gerekiyor. Eskiden 1. ve 2. vitesde vuruntularıda yazılımla minimum seviyeye düşürdüler ve otomatik viteslerin içinde manuelden daha az yakan bir şansıman sistemine ve bakım maliyeti açısındanda en az maliyete sahipdir(Tek baskı balata değiştirirsin ve aynı modelin manuel viteslisine göre daha az yakıt tüketimi yapar) Düşün senin arabanda DSG yada EDC gibi şanzıman var ve baskı balata değişimine gittiğinde 2 tane birden debriyaj balatası değişiyor, haa tabi tercih meselesi bunun için arabadan vazgeçilmez ancak DSG de kroik ve giderilemeyen sorun vardır, EDC de ise Yazılım güncellemesi gerekir çünkü araba bayır çıkarken viteslerde kararsız kalıyor. Ve emin ol bütün bu bilgileri sadece bu yazıyı okuyanların önüne sunuyorum ve onlar içinde yararlı olacak. Zaten aracını alan almış ve yapılacak bir şeyi kalmamıştır. Bu yazıda bir trik yakalayan adam mesela Auto6R de, yada EDC de gerçekten böyle birşey varmı diye araştırmaya başlar ve ben bu nedenle araştırmaya sevk ettiğimi düşünüyorum. Bu nedenlede yararlı olduğumu süşünüyorum. Eğer o araştıran arkadaş bakın siz bunun hakkında böyle demişsiniz ben araştırdım eskiden evet böyle bir sorun varmış ama düzeltmişler de deyince bizde araştırırırz sağa sola sorarız ve evet öyleymiş deriz. Ama işte bazı insanlara diyoruz ki evet bu sorunlar vardı ama düzeldi, yok insan kas kafalı olunca anlamıyo, eee onada bizim yapabileceğimiz bir şey yok. O nedenle ben genelde konuşmalarımı lambur lumbur yapmaktansa faydalı olmak için yapıyorum. Tabi işine yarayana Bundan daha iyi bir açıklama yapamam sanırım. Umarım sizinle diyaloglarımızda artık basamak atlayabiliriz sanırım.

    Üstünlük kurma falan hevesinde değilim.Anlatıyorum birdaha söyleyeyim 5008in fiyatı 75000 tl civarında olan en üst modelini iki arkadaş birden test ettik.Vites geçişleri çok kötü rahatsız ediyorArkadaşımda aynı kanaatteidi ve benim gibi beğenmedi.Ben buna sorun diyorum siz çalışma biçimi diyorsunuz saygı duyarım.Benim aracımda bu yok diyorsunuz olabilir ama 75000 tlye 5008 alacaksanız böyle bir çalışma biçimi olamaz bence.Bu şartlarda otomatik vites düşünseydim tartışmasız tabiki ww dsg şanzıman tercihim olurduNe ford ne peugeot

    Tamam senin yazını okuyan arkadaşlar birde yanında şunu incelemesini tavsiye ediyorum. Ne dedeğimi daha iyi anlayacak okuyan arkadaşlar.

    Bence sende incele ve bu konuyu yeniden konuşalım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_65115788/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65115788




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Yaa arkadaşlar hep bi üstünlük kurma çabası neyin peşindesiniz ve özellikle şaşmaz66 için söylüyorum?

    Dostum bak 1 defa anlatacağım ve gerçekten güzel sohber olsun istiyorum. Sen diyorsun ki Cmax en çok satılan araç sınıfında. 1 defa biz bundan rahatsızlık duymuyoruz. Ve kendimizi ön plana çıkartmak içinde uğraşmıyoruz, sana diyoruz ki Cmax larda alternatif çok ve fiyat aralığı geniş. 40.000 den başlıyo ve fiyat çıkıyor. Bunun içinde 5 kişilik ve 7 kişilik ayrımı ve benzinli dizel ayrımı var. Sanki sen Ford'un Türkiye Sorumlusu bizde Peugeot'un Türkiye sorumlusu gibi siz bizden az sattınız diyorsun bu komik. Senin alatmaya çalıştığın daha çok satılıyorsa demek ki insanlar Cmax'ı daha fazla tercih ediyorlar diyorsun vede haklısın bunda birşey demiyoruz. Ama madem böyle birşey söylüyrosun bizde sana gel bu olayı irdeleyelim olayın aslı astarı nedir bi bakalım diyoruz. Bu konu üstüne konuşalım diyoruz ve seninde ikna olduğun şeyler söylüyoruz bu sefer sen (" Ulan buradan tutmadı o zaman bide peynir kalıbı diyeyim ") diyorsun. Hadi onada saygı duyuyoruz çünkü bu kişiden kişiye değişen bir fikirdir ve senin fikrine saygı duyuyoruz diyoruz ve bizde diyoruz ki senin arabanın tavanı bizimkine göre şöyle arka koltuklar fevkalade dandik kumaş yamaları var, iç hacmi düşük diyoruz. Bu sefer buda tutmayınca 2. el diyorsun onada güzel cevaplar veriyoruz ve söyleyecek başka şeyin kalmayınca kendini komik durumlara düşürmeye başlıyorsun ve bantı yeniden başa sarıyorsun. O kadar konuşmalarımız olmamış gibi kendini resetliyorsun ama neden? Bi tane sahip olduğun arabayı ön plana çıkartmak için başka hiç bir amaç yok. Bak dostum sana bizim yaptığımızı söyleyeyim. Arabanın artısını ve eksisini yaz ve bunlara yorum bile yapma ve bizim zaten böyle hali hazırda olan yorumlarımızın arasına koy ve dursun. Bi kere bu eksikliğin tamamlansın, eğer gerçekten karşı tarafta araç alacaklar için yararlı olmak istiyorsan da görelim. Yoksa dün gibi bantı tekrar başa saracaksın ve bir kaç ay sonra gene bantı başa saracaksın çünkü istediğini bir türlü yapamıyorsun.


    Tek kalemde yanıt vereyim dostum.

    ---Şuanda Peugeot 5008'i bayiden sıfır alacak bir arkadaş için kronk problem oluşturacak bir durum yok gibi gözüküyor. Bunun içinde daha önceleri yaşanmış( Direksiyon soyulması + Amortisör sesi + Direksiyon titremesi ). Ve zaten bunlarla karşılaşan kullanıcılarında şikayetleri giderildi. Bak şimdi işin aslı bu yani daha ne söylenebilir. Sizlerde sorun yaşıyorsunuz ve sorununuz çözülüyor
    ---İnan bana bunu sana yazmamın sebebi kendi arabamı süper göstermek için değil, birisi bir şey hakkında araştırma yapıyorsa senin yalan yanlış bilgilerin adamı yanlış yönlendirmemesi için.
    ---Ben aracımı sıfır 2011 model 61.000TL ye aldım ve şuanda 2011 model 5008 2. elin piyasa değeri 58.000 - 62.000TL arası
    ---Vites geçişleri dediğin gibi yığılma oluyor ve bu bir sorun değil sadece çalışma prensibidir, bu yığılmayı hissetmemek için Vitesin Eco modundan çıkmak gerekiyor. Eskiden 1. ve 2. vitesde vuruntularıda yazılımla minimum seviyeye düşürdüler ve otomatik viteslerin içinde manuelden daha az yakan bir şansıman sistemine ve bakım maliyeti açısındanda en az maliyete sahipdir(Tek baskı balata değiştirirsin ve aynı modelin manuel viteslisine göre daha az yakıt tüketimi yapar) Düşün senin arabanda DSG yada EDC gibi şanzıman var ve baskı balata değişimine gittiğinde 2 tane birden debriyaj balatası değişiyor, haa tabi tercih meselesi bunun için arabadan vazgeçilmez ancak DSG de kroik ve giderilemeyen sorun vardır, EDC de ise Yazılım güncellemesi gerekir çünkü araba bayır çıkarken viteslerde kararsız kalıyor. Ve emin ol bütün bu bilgileri sadece bu yazıyı okuyanların önüne sunuyorum ve onlar içinde yararlı olacak. Zaten aracını alan almış ve yapılacak bir şeyi kalmamıştır. Bu yazıda bir trik yakalayan adam mesela Auto6R de, yada EDC de gerçekten böyle birşey varmı diye araştırmaya başlar ve ben bu nedenle araştırmaya sevk ettiğimi düşünüyorum. Bu nedenlede yararlı olduğumu süşünüyorum. Eğer o araştıran arkadaş bakın siz bunun hakkında böyle demişsiniz ben araştırdım eskiden evet böyle bir sorun varmış ama düzeltmişler de deyince bizde araştırırırz sağa sola sorarız ve evet öyleymiş deriz. Ama işte bazı insanlara diyoruz ki evet bu sorunlar vardı ama düzeldi, yok insan kas kafalı olunca anlamıyo, eee onada bizim yapabileceğimiz bir şey yok. O nedenle ben genelde konuşmalarımı lambur lumbur yapmaktansa faydalı olmak için yapıyorum. Tabi işine yarayana Bundan daha iyi bir açıklama yapamam sanırım. Umarım sizinle diyaloglarımızda artık basamak atlayabiliriz sanırım.

    Üstünlük kurma falan hevesinde değilim.Anlatıyorum birdaha söyleyeyim 5008in fiyatı 75000 tl civarında olan en üst modelini iki arkadaş birden test ettik.Vites geçişleri çok kötü rahatsız ediyorArkadaşımda aynı kanaatteidi ve benim gibi beğenmedi.Ben buna sorun diyorum siz çalışma biçimi diyorsunuz saygı duyarım.Benim aracımda bu yok diyorsunuz olabilir ama 75000 tlye 5008 alacaksanız böyle bir çalışma biçimi olamaz bence.Bu şartlarda otomatik vites düşünseydim tartışmasız tabiki ww dsg şanzıman tercihim olurduNe ford ne peugeot

    Tamam senin yazını okuyan arkadaşlar birde yanında şunu incelemesini tavsiye ediyorum. Ne dedeğimi daha iyi anlayacak okuyan arkadaşlar.

    Bence sende incele ve bu konuyu yeniden konuşalım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_65115788/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65115788

    Burada bazıları rahatsızlığını belirtirken bazısıda savunmuş dsg şanzımanı.Ben kullandığım araç hakkında yazayım daha iyi olur.Öğretmen arkadaşımda 1,9 motor 2007 caddy var aynı zamanda küçük ev aletleri üzerine bir dükkanı olduğu için bu işlere koşturuyor aracı. 170bin kmde 6ileri vites ve şanzıman sorunu yaşamadı.Ayrıca kendine bir araç düşünüyor gene otomatik.Passatmı jettamı alsam diye düşünüyor şu an.Ben kullandığımda vites geçişlerini nerdeyse hissetmedim.Ama bahsettiğim e-hdi motor 5008 de abartısız her vtes geçişinde yığılma ile öne doğru bariz şekilde kaykılıyorsunuz.İsteyen test eder görür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    Yaa arkadaşlar hep bi üstünlük kurma çabası neyin peşindesiniz ve özellikle şaşmaz66 için söylüyorum?

    Dostum bak 1 defa anlatacağım ve gerçekten güzel sohber olsun istiyorum. Sen diyorsun ki Cmax en çok satılan araç sınıfında. 1 defa biz bundan rahatsızlık duymuyoruz. Ve kendimizi ön plana çıkartmak içinde uğraşmıyoruz, sana diyoruz ki Cmax larda alternatif çok ve fiyat aralığı geniş. 40.000 den başlıyo ve fiyat çıkıyor. Bunun içinde 5 kişilik ve 7 kişilik ayrımı ve benzinli dizel ayrımı var. Sanki sen Ford'un Türkiye Sorumlusu bizde Peugeot'un Türkiye sorumlusu gibi siz bizden az sattınız diyorsun bu komik. Senin alatmaya çalıştığın daha çok satılıyorsa demek ki insanlar Cmax'ı daha fazla tercih ediyorlar diyorsun vede haklısın bunda birşey demiyoruz. Ama madem böyle birşey söylüyrosun bizde sana gel bu olayı irdeleyelim olayın aslı astarı nedir bi bakalım diyoruz. Bu konu üstüne konuşalım diyoruz ve seninde ikna olduğun şeyler söylüyoruz bu sefer sen (" Ulan buradan tutmadı o zaman bide peynir kalıbı diyeyim ") diyorsun. Hadi onada saygı duyuyoruz çünkü bu kişiden kişiye değişen bir fikirdir ve senin fikrine saygı duyuyoruz diyoruz ve bizde diyoruz ki senin arabanın tavanı bizimkine göre şöyle arka koltuklar fevkalade dandik kumaş yamaları var, iç hacmi düşük diyoruz. Bu sefer buda tutmayınca 2. el diyorsun onada güzel cevaplar veriyoruz ve söyleyecek başka şeyin kalmayınca kendini komik durumlara düşürmeye başlıyorsun ve bantı yeniden başa sarıyorsun. O kadar konuşmalarımız olmamış gibi kendini resetliyorsun ama neden? Bi tane sahip olduğun arabayı ön plana çıkartmak için başka hiç bir amaç yok. Bak dostum sana bizim yaptığımızı söyleyeyim. Arabanın artısını ve eksisini yaz ve bunlara yorum bile yapma ve bizim zaten böyle hali hazırda olan yorumlarımızın arasına koy ve dursun. Bi kere bu eksikliğin tamamlansın, eğer gerçekten karşı tarafta araç alacaklar için yararlı olmak istiyorsan da görelim. Yoksa dün gibi bantı tekrar başa saracaksın ve bir kaç ay sonra gene bantı başa saracaksın çünkü istediğini bir türlü yapamıyorsun.


    Tek kalemde yanıt vereyim dostum.

    ---Şuanda Peugeot 5008'i bayiden sıfır alacak bir arkadaş için kronk problem oluşturacak bir durum yok gibi gözüküyor. Bunun içinde daha önceleri yaşanmış( Direksiyon soyulması + Amortisör sesi + Direksiyon titremesi ). Ve zaten bunlarla karşılaşan kullanıcılarında şikayetleri giderildi. Bak şimdi işin aslı bu yani daha ne söylenebilir. Sizlerde sorun yaşıyorsunuz ve sorununuz çözülüyor
    ---İnan bana bunu sana yazmamın sebebi kendi arabamı süper göstermek için değil, birisi bir şey hakkında araştırma yapıyorsa senin yalan yanlış bilgilerin adamı yanlış yönlendirmemesi için.
    ---Ben aracımı sıfır 2011 model 61.000TL ye aldım ve şuanda 2011 model 5008 2. elin piyasa değeri 58.000 - 62.000TL arası
    ---Vites geçişleri dediğin gibi yığılma oluyor ve bu bir sorun değil sadece çalışma prensibidir, bu yığılmayı hissetmemek için Vitesin Eco modundan çıkmak gerekiyor. Eskiden 1. ve 2. vitesde vuruntularıda yazılımla minimum seviyeye düşürdüler ve otomatik viteslerin içinde manuelden daha az yakan bir şansıman sistemine ve bakım maliyeti açısındanda en az maliyete sahipdir(Tek baskı balata değiştirirsin ve aynı modelin manuel viteslisine göre daha az yakıt tüketimi yapar) Düşün senin arabanda DSG yada EDC gibi şanzıman var ve baskı balata değişimine gittiğinde 2 tane birden debriyaj balatası değişiyor, haa tabi tercih meselesi bunun için arabadan vazgeçilmez ancak DSG de kroik ve giderilemeyen sorun vardır, EDC de ise Yazılım güncellemesi gerekir çünkü araba bayır çıkarken viteslerde kararsız kalıyor. Ve emin ol bütün bu bilgileri sadece bu yazıyı okuyanların önüne sunuyorum ve onlar içinde yararlı olacak. Zaten aracını alan almış ve yapılacak bir şeyi kalmamıştır. Bu yazıda bir trik yakalayan adam mesela Auto6R de, yada EDC de gerçekten böyle birşey varmı diye araştırmaya başlar ve ben bu nedenle araştırmaya sevk ettiğimi düşünüyorum. Bu nedenlede yararlı olduğumu süşünüyorum. Eğer o araştıran arkadaş bakın siz bunun hakkında böyle demişsiniz ben araştırdım eskiden evet böyle bir sorun varmış ama düzeltmişler de deyince bizde araştırırırz sağa sola sorarız ve evet öyleymiş deriz. Ama işte bazı insanlara diyoruz ki evet bu sorunlar vardı ama düzeldi, yok insan kas kafalı olunca anlamıyo, eee onada bizim yapabileceğimiz bir şey yok. O nedenle ben genelde konuşmalarımı lambur lumbur yapmaktansa faydalı olmak için yapıyorum. Tabi işine yarayana Bundan daha iyi bir açıklama yapamam sanırım. Umarım sizinle diyaloglarımızda artık basamak atlayabiliriz sanırım.

    Üstünlük kurma falan hevesinde değilim.Anlatıyorum birdaha söyleyeyim 5008in fiyatı 75000 tl civarında olan en üst modelini iki arkadaş birden test ettik.Vites geçişleri çok kötü rahatsız ediyorArkadaşımda aynı kanaatteidi ve benim gibi beğenmedi.Ben buna sorun diyorum siz çalışma biçimi diyorsunuz saygı duyarım.Benim aracımda bu yok diyorsunuz olabilir ama 75000 tlye 5008 alacaksanız böyle bir çalışma biçimi olamaz bence.Bu şartlarda otomatik vites düşünseydim tartışmasız tabiki ww dsg şanzıman tercihim olurduNe ford ne peugeot

    Tamam senin yazını okuyan arkadaşlar birde yanında şunu incelemesini tavsiye ediyorum. Ne dedeğimi daha iyi anlayacak okuyan arkadaşlar.

    Bence sende incele ve bu konuyu yeniden konuşalım.

    http://forum.donanimhaber.com/m_65115788/mpage_1/f_/key_//tm.htm#65115788

    Burada bazıları rahatsızlığını belirtirken bazısıda savunmuş dsg şanzımanı.Ben kullandığım araç hakkında yazayım daha iyi olur.Öğretmen arkadaşımda 1,9 motor 2007 caddy var aynı zamanda küçük ev aletleri üzerine bir dükkanı olduğu için bu işlere koşturuyor aracı. 170bin kmde 6ileri vites ve şanzıman sorunu yaşamadı.Ayrıca kendine bir araç düşünüyor gene otomatik.Passatmı jettamı alsam diye düşünüyor şu an.Ben kullandığımda vites geçişlerini nerdeyse hissetmedim.Ama bahsettiğim e-hdi motor 5008 de abartısız her vtes geçişinde yığılma ile öne doğru bariz şekilde kaykılıyorsunuz.İsteyen test eder görür

    Aynen 2007 yılında ki DSG şanzıman çok iyiydi. Bu DSG şanzımanın yeni versiyonunu çıkarttılar kuru olanını. Aman iyi incelesin bu şanzımanlı bir araç alacaksa. Ya düşün Passat kullanan adam aynen şunu dedi forumda, evet içeride takırtı tukurtular geliyor ama müziğin sesini açıyorum ve hiç sorun kalmıyor diyor Yani kendince bulmuş bi yolunu ama aracı almayan için bu söz konusu olamaz bence. En önemliside eski DSG li araç olmaması ve Torka karşı dayanıksız olmasından dolayı dizel modellerinde aşırı ısınma uyarısı veriyor ve araba ufak sarsıntılarda teneke kutu kolanın içinde taş var ve sallıyormuş gibi ses yapıyor. Bak ne yap biliyormusun? google tabına şunu sorgulattır "youtube dsg problem" diye ve izle bence. direk bakmak isteyen varsa bakabilir.

    https://www.google.com.tr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&ie=UTF-8#q=youtube+dsg+problem&hl=tr&tbm=vid&prmd=imvns&ei=hMOwUNKxJcqF4gSznYHgBQ&start=0&sa=N&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=c2b9396f7e22ed9e&bpcl=38897761&ion=1&biw=1366&bih=707

    DSG nin eksisi mekanik sıkıntısı ve ses den dolayı konfor sıkıntısı, Auto6R nin konfor sıkıntısı var ancak yazılımla bunu minimuma düşürdüler ve ilk başta çok kötüydü sanki sadece 1. ve 2. viteslerde debriyaja tam basbadan vites değiştiriyormuş gibi oluyordu ama bu tamamen giderildi. Belki test ettiğin aracın üzerinde ki yazılımını son sürüme yükseltmedikleri içinde olabilir bilemiyorum, ama eski DSG nin konforu Auto6R de yok bu kesin. O konforu yakalamak için alışmak lazım Auto6R'ye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 24 Kasım 2012; 15:06:41 >




  • Çocukların felan varsa ideal bi araç Ford connect gibi bi araç almak yerine bunu almanı tavsiye derim fiyat biraz yüksek ama paran yoksa bankadan kredi çekmeni önermem eğer kredi çekersen 2 katı gibi bişey ödemiş olursun
  • buradad güzel muhabbet varmış..şaşmaz az biraz şaşırtıyor ama...
    otomatikleştirilmiş..manuel özelliği de olan auto r-6 vitese..sarsıyor..yığılıyor diyor...senin debriyaja basark yaptığın vites atma olayını o otomatik yapıyor işte...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    buradad güzel muhabbet varmış..şaşmaz az biraz şaşırtıyor ama...
    otomatikleştirilmiş..manuel özelliği de olan auto r-6 vitese..sarsıyor..yığılıyor diyor...senin debriyaja basark yaptığın vites atma olayını o otomatik yapıyor işte...

    Aynen öyle. Otomatik yapıyor'un içini açarsak Manuel şanzıman alt yapısının bire bir aynısı ancak vitesleri robot değiştiriyor. Diğer otomatikler ise farklı bir yapısı var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ganeja

    buradad güzel muhabbet varmış..şaşmaz az biraz şaşırtıyor ama...
    otomatikleştirilmiş..manuel özelliği de olan auto r-6 vitese..sarsıyor..yığılıyor diyor...senin debriyaja basark yaptığın vites atma olayını o otomatik yapıyor işte...

    Doğan görünümlü Şahin oluyor bir nevi
  • o kadar donanımı neden bu fiyata satıyorlar?
    fransızların elektronik konusundaki kötü ünü ve aracın her tarafının elektronik zımnbırtılarla doluşturulması


    ve en büyük soru AUTO 6R transmission ne kadar iyi yahut kötü?
  • Sanırım 2012 yılında DSG'lerde ki sorunlara çözüm üretiyorlar. Ama aşağıda yazılanlar Peugeot'da olsa ?

    http://forum.donanimhaber.com/m_57167186/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: root_echo

    o kadar donanımı neden bu fiyata satıyorlar?
    fransızların elektronik konusundaki kötü ünü ve aracın her tarafının elektronik zımnbırtılarla doluşturulması


    ve en büyük soru AUTO 6R transmission ne kadar iyi yahut kötü?

    Şimdi şöyle yanıtlarım kendi açımdan.

    Manuel vitese göre konforu iyi.
    Ama çift kavramalara göre konfor kötü ve şanzımanın nerede ne yaptığına alışmak istiyor, sonrasında ilk kullanıma göre daha iyi oluyor ama çift kavramaya göre genede kötü kalır.
    Bakım maliyeti olarak çift kavramadan iyi.
    Yakıt konusunda da iyi ama çok fazla fark yok.
    Artık otomatik vitesler manuel kadar yada manuelden az yakabiliyor.
  • Yani şu var DSG hakkında bu kadar sorun etrafta yazılmış çizilmişken, mağdur olmuş insanlar varken DSG çok iyi demek ne kadar doğru bilmiyorum. Her taraf DSG problemlerini anlatan videolarla dolu, yazılar var ve bunlar direk kullanıcısından yazılmış. Bence durum ortada sadece olaya tarafsız bakılmalı. Adamlar geri vitese takıyor sonra ileri vitese takıyor ama araba geri gidiyor ve ileri gitmek için bi kaç kere vites koluyla oynuyor ama arabayı stop ediyor bekliyor ve çalıştırıyor düzeliyor. Ama aynı sorunu gene yapıyor bu sefer geri vitese takıyor araba ileri gidiyor. ??? Kaç kişi yazmış çizmiş sırf bunun için videolar yüklemiş? Keza ısınma problemi, şakırtı problemi doluda dolu... Ama DSG 1 numara ama DSG Peugeot un araçlarında olsaydı işte bu da marka fanatizmine giriyor sevgili arkadaşlar. Kusura bakmayın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hokka

    Merhaba herkese,

    Peugeot 5008 almayı düşünüyorum bu aralar. Haftasonu gidip aracı inceleme fırsatım oldu. Genel olarak çok hoşuma gitti. 65.000 TL fiyat verdiler. Bana uygun bir fiyat gibi geldi fakat sizin fikirleriniz nedir?

    Araç donanımı;

    - Premium Pack 1.6 HDI Auto6R
    - Metlik Renk
    - Park Paketi (Ön park sensörleri ve park yeri mesafe ölçüm sistemi)
    - Video Paketi (Ön koltuk kafalıklarında 7" LCD ekranlar, iki Bluetooth kulaklık, arka orta konsolda kumanda ve iki adet üçlü RCA girişi)
    - Görüş Paketi (Yağmur sensörlü otomatik silecekler, otomatik yanan farlar, follow-me home, Akustik -ses yalıtımlı- ön cam)
    - WIP Connect - USB giriş ve Bluetooth telefon kiti

    Bu fiyata bu arabayı önerir misiniz? Motor performansının yeterli olmadığını tahmin ediyorum fakat performans beklentim hiç yok. Uzun bir süre kullanmayı düşüyorum (Belkide 10 sene). Bu kadar kullanımda üzer mi bu araç sizce? Konfor, güvenlik, sağlamlık konularında nasıldır? Fikirlerinizi öğrenebilirmiyim bu araç ile ilgili olarak...

    Birde HDI ile e-HDI arasında ne fark var? e-HDI'ın HDI'a kesinlikle tercih edilemsini gerektirecek bir fark var mıdır?

    Teşekkürler.

    hocam gerçeği söylemek gerekirse özellikleri önemli evet ama arabaiçinize siniorsa içine girince tmm rahatım diyorsanız alın arabayı yok sadece fiyatı uygun yoksa hayatta almazdım diyecekseniz bakmayın bile...




  • Valla yazılanların çoğunu okudum,

    Açıkcası gereksiz bi tartışma olmuş diye düşünüyorum ancak Hewes 'e hak veriyorum, neyi nasıl kullandığınız önemli gelin siz karar verin

    1- Manuel Vites Düzel araçta vitesi yüksek devirde değiştirin ve yan koltukda oturan kişinin baş hareketine bakın daha debriyaja bastığınız anda kafası ileri geri sallanacak hadi benim aracım sallamıyor diyin ??
    2- Tam otomatik Benzinli araç kullanın tam vites değişimi devirlerinde gaza biraz yüklenin ancak aracın vites düşürmeyeceği arttıracağı kadar ... hadi benim aracım sallamıyor deyin


    Şuan manuel araç kullanıyorum, senelerce Opel Omega 2.5 v6 kullandım tam otomatik her ikisinde de dediğimi yaptığınızda sallanırsınız aslında şöför çokda fark etmiyor çünkü o an başka şeylerle uğraşıyor, ama yanınızdaki kişiye bakın baş hareketinden sallandığını göreceksiniz,

    O zaman daha ilk defa kullandığınız yarı otomatik bir vitese neden yükleniyor kötülüyorsunuz anlamıyorum alırsınız almazsınız o sizin kararınız, bi kere kullanmayla kim neye alışmış ki biz yeni bir teknolojiye alışalım, vites geçişlerinde yumuşak geçiş isteyen gaza az yüklenir sonucta bu arabalar aile arabası performans aracı değil,


    Ancak dizel, otomatik ve sorunsuz diyorsanız hangi markayı alırsanız alın yarı-otomatik alacaksınız zira yüksek tork nedeni ile olan sorunlardan firmalar bu vitese geçti

    Hepsi güzel herkezin aracı hayırlı olsun kazasız belasız binsin ama benim aracım en güzeli seninki kaka mantığını anlamıyorum, zevkler ayrı

    Not : birisi Zafira Tourer demiş piyasada gören oldumu ? neden :) 110.000TL MPV alınır mı ? alınırsa gidip Grand Voyoger alınır en azından o paraya değer.




  • İsim önemli değil ama standart fanatik arkadaşlar var bu forumda. Bu tür konuları gördüler mi hemen temcit pilavı gibi girip çıkıyorlar. Mesela mesaj yazmış bir arkadaş var yukarılarda, defalarca 508, 5008 forum sayfalarına saldırı niteliğinde girip ortalığı karıştırmak istedi, her seferinde ortamı germek için yazdığı yazılara makul, akla ve mantığa, ilme uygun cevaplar aldı, kayboldu. Görüyorum ki yine aynı sözler ile kafa karıştırma derdinde. Harbiden anlayamıyorum. Araç ihtiyaç için alınır. İhtiyaç zaman zaman ailenin genişlemesidir, zaman zaman göz keyfidir, zaman zaman performans arzusudur. Belirlersin ihtiyaçlarını, bakarsın tüm firmaların araçlarına. Elersin, 2-3 seçenek kalır. Özellik, sağlamlık, sunuş biçimine göre bir tercih yaparsın. Nedir bu saldırı felsefesi çözemiyorum? Eğitim sistemimizin herhalde sebeb-sonuç ilişkisi bu. Auto6R şanzımanın sürüş karakteristiği hoşuna gitmez, tercihlerinden kaldırırsın, bu kadar basit. Gider test edersin, bakarsın, işine geliyorsa alırsın. Bakın yüzlerce mühendis araç firmalarının argelerinde kafa patlatıyor, bazen çok önemli bir detayı göremiyorlar, arkasından türlü düzeltme geliyor.

    Herkes keyfine baksın sürdüğü aracın, yeni alacaklarsa zaten forumları 5-10 gün incelediklerinde ciddiye alınacak-alınmayacak mesajları çözüyor. Tabi ben 508 alırken bu forumda ve diğer başka forumlarda yazanlar yüzünden epey bir tedirgin olmuştum. Şimdi lanet okuyorum abuk subuk mesajlar yazıp bizi yanlış yönlendirmeye çalışanlara. Resmen kul hakkı yiyorlar. Bir arada araçtan gelen seslere taktıydım bu tipler yüzünden, devamlı dinliyordum aracı. Niye? Peugeot arabası sessiz olamazmış, illa her tarafı 1 seneyi bulmadan tıkırdarmış. Evet 1-2 mini tıkırtı oldu, serviste hemen hallettiler. Sonra baktımki tüm araçlarda aynı şey var. Bu araçlar mükemmel mi_? Hayır değil, ama paranın karşılığını fazlasıyla veriyor. Gerisi boş yalan laflar (Bu araçlar ile sorun yaşayıp sorununu aktaranları ayrı bir yere koyuyorum)




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.