Şimdi Ara

Peugeot Adblue deposu değişimi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
3
Favori
20.691
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben bu konuyu sordum, PSA onayli adBlue kullanimlasi gerektiğini ya da "Shell" ve açık adBlue kullanilmamasi gerektiğini soylediler.

    Ek olarak ilk serilerde bu problemin olduğunu ve garantiden değiştirildiği bilgisini de aldim.

    Peugeot Türkiye ile irtibata geçin , şase numarası üzerinden sorun hakkında teknik bülten olup olmadığına bakilsin.

    Mümkünse bunu yazılı yollar ile yapin.

    OBD üzerinden bir okuyucu ile Hata kodunu alın lütfen ve bu kod ile sorununuzu yazin. (Hatta internete yazin yurtdışı forumlarında oldukca bilgi var.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 9 Mayıs 2020; 19:25:12 >
  • iptal ettir hocam 5000tl için değmez arabanın yürürünü etkileyen bir şey değil sadece emisyon aratar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rzcyle

    İşin tutarsız yanılarından biride herkestan farklı ücret bazılarından ücret almadan değişim yapılması. Ben bekliyorum fiyat teklif etmelerini ona göre bir şey yapicam.
    Tutarsızlık büyük. Benim aracın ilk sahibi hep aynı servise gitmiş, onun başına gelse bedava yapılırdı eminim. Ben aracı aldıktan sonra sadece fren bakımı yaptırmıştım (yeni almıştım daha), müşteri geçmişim kısıtlı idi. Fren bakımı da olmasa belki 4000in (genel müdürlüğün ilk teklifi) altına inmeyeceklerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpikom

    fransızda sıkıntı yok hocam sorun pejo da. pejo ve citroen her zaman sorunlu .renault bunların yanında taş gibi çoğu arabası sorunsuz diyebilirim.

    Alıntıları Göster
    Zamanında sıfır Laguna 3 alıp servis ve sanayiden cikmamistim hocam aynı şekilde iş yerinde arkadaşta 1.5 talisman var oda çok muzdarip

    O yüzden bu yoruma pek katılamıyorum.




  • Peugeot Türkiye ye mail atın hemen geri dönüyorlar.Bayi biraz sıkıntılı sanirim.Bir de kullanıcılar 50 lira daha az vermek için dışardan dolduruyorlar tam doldurulmaması gerekiyor fakat dikkat edilmeyince bu sorun ortaya çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrankGallagherx

    Zamanında sıfır Laguna 3 alıp servis ve sanayiden cikmamistim hocam aynı şekilde iş yerinde arkadaşta 1.5 talisman var oda çok muzdarip

    O yüzden bu yoruma pek katılamıyorum.

    Alıntıları Göster
    Fransızların hepsi aynı.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Oooooo genelleme bayılırım.
    Ben fransız araç kullanıyorum, 4 yıldır bakımdan bakıma servise gittim.
    Çevremde de benle aynı durumda birçok kişi var.
  • Vosvosun dsg’si varsa, pejonun da adblue deposu var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Ben bu konuyu sordum, PSA onayli adBlue kullanimlasi gerektiğini ya da "Shell" ve açık adBlue kullanilmamasi gerektiğini soylediler.

    Ek olarak ilk serilerde bu problemin olduğunu ve garantiden değiştirildiği bilgisini de aldim.

    Peugeot Türkiye ile irtibata geçin , şase numarası üzerinden sorun hakkında teknik bülten olup olmadığına bakilsin.

    Mümkünse bunu yazılı yollar ile yapin.

    OBD üzerinden bir okuyucu ile Hata kodunu alın lütfen ve bu kod ile sorununuzu yazin. (Hatta internete yazin yurtdışı forumlarında oldukca bilgi var.)
    geçenlerde bu konuyu araştırdıktan sonra Pegeuot 3008 kullanma kılavuzunu okudum ve orada bunla ilgili herhangi bir kısıtlama olmadığını gördüm. hatta bireysel olarak AdBlue'yu nasıl koymanız gerektiği bile tarif ediliyor.

    bu kısıtlama mevzusu biraz da servislerin insanları köşeye sıkıştırma taktiği gibi geliyor bana. ama yetki ellerinde olduğu için "değiştirmiyorum, yapmıyorum" dedikleri zaman elimiz kolumuz bağlanıyor bi yerden sonra. sağolsun hukuk sistemi de tüketiciyi korumak yerine daha güçlü olanı korumak yerine kurgulandığı için sıkıntı bize patlıyor




  • Yukarıda bir video paylaşmış. Board ıslakmış. Temizlenmiş. Sıkıntı yok diyor adam.
  • bluerdem kullanıcısına yanıt
    Sanırım ISO 22241-1olmasi gerekiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arda2007

    Oooooo genelleme bayılırım.
    Ben fransız araç kullanıyorum, 4 yıldır bakımdan bakıma servise gittim.
    Çevremde de benle aynı durumda birçok kişi var.
    az km yapmışsındır ya da şanslısındır.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Bence ikincisi,opel astra araç aldım,sıfır km,alman sağlam olur diye elektrik-elektronik arızalar bezdirdi beni.
    Her zaman derim araba şans işi,dayımın 2007 model megane dizeli var 228.000 km de,sadece bakımdan bakıma gitti adam.
  • Evet bir tek o konuda uyarı vardı
  • bluerdem kullanıcısına yanıt
    Bu da Euro 6 gereksinimlerini karsilayan dizel Egzoz sıvısı oluyor sanırım. :)
  • Psa da uzak durun diye bi tarafımızı yırttıyoruz inatla alıyorsunuz .
  • adblue tankını kullanıcı nasıl bozabilir ki? belirli litre olacak diyor da insanlar fazla mı koyuyor? depo gibi ağzına kadar doldurulamıyor mu? ya da doldurulmasına karşı neden önlem alınmıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpikom

    fransızda sıkıntı yok hocam sorun pejo da. pejo ve citroen her zaman sorunlu .renault bunların yanında taş gibi çoğu arabası sorunsuz diyebilirim.

    Alıntıları Göster
    Birebir aynısını diyince Pejo severler linçe başlıyorlar ama gerçek sapasağlam yerinde duruyor.
  • Yav arkadaş yokmu sorunsuz yada makul seviyede sorunlari olan bir dizel araç markası?
    Hepsinin acayip acayip yüksek masraf açan sorunları var. Bu nedir ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tehlike.com -- 11 Mayıs 2020; 15:11:16 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.