Şimdi Ara

Philips 46PFL7007K İncelemesi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
653
Cevap
8
Favori
55.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İade değişim talebinde bulundum ancak Philips türkiyenin cevabı : TV standartları dahilinde çalışmaktadır.Bahsedilen ışık süzmesi standartlar dahilindedir.Görüntü seçeneklerinden en iyi görüntü seçneğini kullanabilirsiniz. Kısmetse bu hafta tüketi hakem heyetine başvuracağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasans

    İade değişim talebinde bulundum ancak Philips türkiyenin cevabı : TV standartları dahilinde çalışmaktadır.Bahsedilen ışık süzmesi standartlar dahilindedir.Görüntü seçeneklerinden en iyi görüntü seçneğini kullanabilirsiniz. Kısmetse bu hafta tüketi hakem heyetine başvuracağım.

    Burdan çıkan sonuç maalesef Philips serviside merkezide tırt oldu müşteri memnuniyeti konusunda. hasans arkadaşım gerçekten çok üzüldüm :( senelerce o şekilde kullanım düşüncesi beni bile çıldırttı!. O bahsedilen seçeneği 6877'de denemiştim, açıkçası film izleyemedim (karanlık sahnelerde inanılmaz parlaklığı düşrüyordu). Hakkını sonuna kadar ara arkadaşım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasans

    Servisten gelen cevap

    Belirtmiş olduğunuz konunuz ile ilgili olarak, TV'niz üzerinde Merkez servisimiz tarafından yapılan ürün test ve inceleme işlemleri sonucunda ürününüzde herhangi bir arızaya rastlanmadığından, ürününüz tarafınıza teslim edilecektir.
    Bilgilerinize sunarız.

    Her türlü konu ve önerilerinizde size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız.

    Türk Philips TV Tüketici Danışma Merkezi
    Saygılarımızla
    444 8 445

    4448445 aradım ve aradığımda yapabilecekleri hiçbir şeyin olmadığını söylediler yasal hak edişlerimi arayabilirmisşim zaten arayacağım.

    Her türlü konu ve önerilerinizde size yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. diyen Müşteri hizmetleri elemanınız Telefonu yüzüme kapattı.Harikasınız başka birşey demiyorum.sizin müşteri memnuniyetinizin bu kadar olduğunu net bir şekilde gördüm.

    ok, philips de düşünüyordum bugün gözüme güzel gelmişti. Şu an bitmiştir benim için, böyle utanmaz müşteri hizmeti olamaz. Müşteri memnun değils değiştirecekin bu kadar basit. Samsung,lg, philips gitti. Pfff geriye yine sony kaldı bir tek. Panasonic müşteri hizmetleri nasıl, sonynin fiyatına kızıp kafayı kırıp 65st plazma alacağım panadan o olacak sonunda.




  • Son bir cevap bekliyorum Philips Türkiye den oradanda cevabı alınca tüketici hakem heyeti ve oradanda mahkemeye başvuracağım.Süreç biraz uzun sürecek ama elimden geleni yapacağım.
  • şu an resimlri göremeyiorum 30 günü geçti mi aldıktan sonra ? ürün arızalıysa 30 gün içinde iade yapmaları lazım,

    hem servise hem aldığın firmaya APS posta ile ihtar çek. (kesin yap bunu) şikayetvar.com a yaz. ingilizce olarak avrupa sorumlusuna mail yaz. yaz yani sonuç alırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    şu an resimlri göremeyiorum 30 günü geçti mi aldıktan sonra ? ürün arızalıysa 30 gün içinde iade yapmaları lazım,

    hem servise hem aldığın firmaya APS posta ile ihtar çek. (kesin yap bunu) şikayetvar.com a yaz. ingilizce olarak avrupa sorumlusuna mail yaz. yaz yani sonuç alırsın.


    Avrupa sorumlusunu naıl bulabilirim.
    Avrupa sorumlusunu naıl bulabilirim.
  • öncelikle resimleri göremiyorum şu an. bulutlanma rahatsız edici değilse pek sorun yapmayın , fazlaysa bir şey diyemem.

    avrupa vs. çok araştırdım ama ben bulamadım:) . biraz ararsan avrupa dağıtımcısının internet adresini bubalibirsin belki, ben bir kaç yer bulmuştum denedim ama mail attığım zaman yine philipstürkiye ye gitti benim mail . biraz araştırman lazım. müşteri hizmetlerinden de isteyebilirsin sitesine gireceğim filan diye iste.

    ben 15-20 gün uğraştım bu şekilde sonuç aldım. ama tv güzel tamir edildiği için para iadesi almadım kullanmaya devam ettim.

    ürünü aldıktan bir ay geçmeden servise gönderdiğin için servisin arızalı raporu olsadı aldığın firma yenisini vermek zorundaydı. ama servis böyle bir şey yapmadıağı içni aldığın firmanın yapacağı bir şey yok. bu durumda muhatabın servis oluyor. servise baskı yapman lazım diye düşünüyorum. eğer 30 gün içinde sevrise gönderdiğin tv ye servis arızalı deseydi aldığın firma değişim ya da para iadesi yapacaktı. 30 gün sonra ise arıza çok ise servis tamir ederler ya da muadil bir ürün ile değştirmeleri gerekiyor , ama bulutlanmaya pek arıza demiyor servisler onu söyleyim.

    bulutlanma vs. anlamında ben philips 9705 full led aldığım için kendimi şanslı hissediyorum. yani böyle problemlerle uğraşmamış oldum anlıycan. full led tv lerde bu problem olmaz ki 46' 9705' te 1725 Led ve 225-275 ti yanılmıyorsam local dimming var.... tabi ben çok uyguna 2500 TL ye almıştım :)
    açıkcası sony lerde philipslerin bu seneki modellerinde samsunglarda lg lerde hepsinde bu sorun var philpste çok azdı ama bu sene çoğaldı. 7xxx de çok az, 8xxx 9xxx lerde ise en minumum seviyede oluyor bu tür hatalar ki 9xxx ler full led olduğ için bulutlanma , ışık sızması gibi bir problem kesinilkle olmuyor

    4000-5000 TL ye sony hx850 de alsanız bu problemle karşılaşma ihtimaliniz vardı anlıycanız.
    ama philipsi tercih ettğiniz için bunu söylüyorum - biraz daha paraya kıyıp (gücünüz varsa ) 4000-4500 TL ye philips 9706 alırsınız ve bu tür sorunlarla karşılaşmadan güzel bir tv sahibi olup tv nin keyfini çıkarırsınız.
    çünkü full led olmayan tvlerin hepsinde böyle sorunlarla en iyi tv yi alsanız bile örneğin sony hx920 (bu şekilde sorun yaşayan arkadaşlar vardı) her zaman karlışma ihtimaliniz her zaman var.

    ben albani nin tavsiyesine göre 9705 i kaptım gayet memnunum iyiki almışım teknosaya gittiğimde başka tvleri beğenemiyorum. kendi tv im olduğu için belki ama tv mi seviyorum :))

    malesef tv işi böyle işte :))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigbooss -- 19 Aralık 2012; 8:55:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    öncelikle resimleri göremiyorum şu an. bulutlanma rahatsız edici değilse pek sorun yapmayın , fazlaysa bir şey diyemem.

    avrupa vs. çok araştırdım ama ben bulamadım:) . biraz ararsan avrupa dağıtımcısının internet adresini bubalibirsin belki, ben bir kaç yer bulmuştum denedim ama mail attığım zaman yine philipstürkiye ye gitti benim mail . biraz araştırman lazım. müşteri hizmetlerinden de isteyebilirsin sitesine gireceğim filan diye iste.

    ben 15-20 gün uğraştım bu şekilde sonuç aldım. ama tv güzel tamir edildiği için para iadesi almadım kullanmaya devam ettim.

    ürünü aldıktan bir ay geçmeden servise gönderdiğin için servisin arızalı raporu olsadı aldığın firma yenisini vermek zorundaydı. ama servis böyle bir şey yapmadıağı içni aldığın firmanın yapacağı bir şey yok. bu durumda muhatabın servis oluyor. servise baskı yapman lazım diye düşünüyorum. eğer 30 gün içinde sevrise gönderdiğin tv ye servis arızalı deseydi aldığın firma değişim ya da para iadesi yapacaktı. 30 gün sonra ise arıza çok ise servis tamir ederler ya da muadil bir ürün ile değştirmeleri gerekiyor , ama bulutlanmaya pek arıza demiyor servisler onu söyleyim.

    bulutlanma vs. anlamında ben philips 9705 full led aldığım için kendimi şanslı hissediyorum. yani böyle problemlerle uğraşmamış oldum anlıycan. full led tv lerde bu problem olmaz ki 46' 9705' te 1725 Led ve 225-275 ti yanılmıyorsam local dimming var.... tabi ben çok uyguna 2500 TL ye almıştım :)
    açıkcası sony lerde philipslerin bu seneki modellerinde samsunglarda lg lerde hepsinde bu sorun var philpste çok azdı ama bu sene çoğaldı. 7xxx de çok az, 8xxx 9xxx lerde ise en minumum seviyede oluyor bu tür hatalar ki 9xxx ler full led olduğ için bulutlanma , ışık sızması gibi bir problem kesinilkle olmuyor

    4000-5000 TL ye sony hx850 de alsanız bu problemle karşılaşma ihtimaliniz vardı anlıycanız.
    ama philipsi tercih ettğiniz için bunu söylüyorum - biraz daha paraya kıyıp (gücünüz varsa ) 4000-4500 TL ye philips 9706 alırsınız ve bu tür sorunlarla karşılaşmadan güzel bir tv sahibi olup tv nin keyfini çıkarırsınız.
    çünkü full led olmayan tvlerin hepsinde böyle sorunlarla en iyi tv yi alsanız bile örneğin sony hx920 (bu şekilde sorun yaşayan arkadaşlar vardı) her zaman karlışma ihtimaliniz her zaman var.

    ben albani nin tavsiyesine göre 9705 i kaptım gayet memnunum iyiki almışım teknosaya gittiğimde başka tvleri beğenemiyorum. kendi tv im olduğu için belki ama tv mi seviyorum :))

    malesef tv işi böyle işte :))

    resimler şimdi görülebilir kontrol edebilirmsiniz ? Bence sorun çok fazla.Bu arada Televizyonu 17 Ekimde almıştım. yaklaşık 20 gün civarı serviste durudu. 2 ay oldu. Yarın kısmetse Tüketici Hakları Hakem heyeti ile görüşeceğim.Bakalım sonuç ne olacak.




  • Sevgili big

    Bahsettiğin Full-LED+LD li panellerde de Mura efekti(bulutlanma)çok da az olsada vardır(Phil 9xx dan bahsediyorum)!!
    Bleed efekti de azda olsa vardır!!
    Ekran homojenite bozukluğuda azda olsa vardır

    Phil veya Sony HX9x veya LGE LX9x gibi!!

    Sadece çok baş ağrıtan cinsinden değildir ama Phil 9xx alıp başı biraz ağrıyanlar da oldu!

    Phil 9 xx da Local-dimming çok iyi çalışmaz;o kategoride en iyisi HX9x lardır! LX9x lar ise en kötüsüdür!

    Bu işi tam doğru yapan dünyada 3 panel vardır Sharp XS1(sistemin bulucusu),Tosh SV685 ve Sony X45x

    gerisi ise bu işi sorunlu yapıyor veya sistemi tam işletemiyor v.s

    Bu işin LED sayısı ile de alakası yoktur+bu işin Zone(Cluster) ile de alakası yoktur (eskiden buna göre değerlendirilirdi
    ama günümüzde bunun teknik durumu netleşince bu sayıların hiç bir önemi kalmamıştır)

    Örnek;bu konuda dünyanın en ileri sayılan ve bu sistemde en yüksek sayılar olan Tozh ZL1 de 512 Zone + 3072 adet LED vardır!!
    ama panelde az da olsa köşelerden bleed efekti çıktığını da testlerde gördük

    Yukarıda yazdığım 3 adet panel halen bu sistemdeki en iyilerdir

    ++




  • albani abi. düzeltmeelerin için teşekkür ederim. zone sayısının önemli olduğunu söylemiştin evet şimdi hatırladım.

    evt 9705 de sorunlu olan tv ler vardı haklısınız örneğin benim ki :)) başımdan geçenleri hatırlarsınız belki. ama tamir den düzgün gelince kullandım tabi. ancak bulutlanma , ışık sızması, ölü piksel gibi sorun yaşayan pek olmadı, başka problemlerle karlışalıdı onların çoğuda halledildi sanırım. yani kimse benim takip ettiğim kadarıyla tv sini geri vermedi sorunlar çözldü hatırladığmı kadarıyla

    pihilips 9705 dediğiniz gibi mükemmel bir tv değil , bunu iddia etmiyorum. Dediğiniz gibi local dimming bazen çok iyi çalışmıyor. ama rahatsız edici seviyede değil. Bleed efekti de evet var. o da dikkatli bakınca futbol maçlarında ya da açık renk ekranlarda dikkatli bakınca belli oluyor. tabi bunlar ban agöre diğer sorunlar karşısında küçük kalıyor, bunlarda tv nin eksikliği olarak kalıyor.

    kendi açımdan aldığım fiyata ve piyasadaki tv lere bakınca en iyisini yapmışım diye düşünüyorum. bu nedenle çço uygun fiyata 9705 aldığım için mutluyum. kısıtlı param olmasına rağmen aldığım tv den çok şey istediğim için, hangi tv yi alsam beni bu kadar memnun etmeyecekti.

    bu sene philips tv bölümünü çinlilere satınca güzel tv ler çıktı ama sanki hata oranı da biraz arttı gibi geldi bana. geçen seneki 7xxx serisinde çok az hata vardı ama bu sene özellikle 6xxx serisinde sorunlu tv ler baya çok, 2012 model 7xxx tv lerin hata oranı da kullanıcı sayısı çoğalınca belli olacak sanırım.

    peki sonuç olarak bulutlanma gib bir çok kişinin rastladığı problemlerin en az yaşama ihtimali olan led tv ler, genel olarak full led tv ler dir diyebilirmiyiz ???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigbooss -- 19 Aralık 2012; 15:34:15 >




  • Evet 9xx lar yine de diğerleriyle(diğer markalar da dahil)iyi seviyede diyoruz ve fazla baş ağrıtmadı,hele hele Samy ve LGE ile de mukayese
    edersek sıfır sorun diyebiliriz Phil ler için

    Ayrıca o fiyata(sizin aldığınız zamanki rakamlar)bu panel için çok çok uygun idi yani bundan iysi de yoktu!

    Sorunların giderek "her markada" artması ise çok can sıkıcı bir durum,Phil bu konuda yine de "kabul edilebilir" bir
    seviyededir!

    Herifler maliyeti kısmak için yapmadıkları atraksiyon yok,zaten her tarafı Çin işi panellerin ama HW kalitesi ciddi düşüyor
    Yakında tam Çin işi Modüllerde çıkınca tam çuvallayan paneller gelecektir

    Bahsettiğin sorunların en az çıkma/yaşanma durumu ise FL+LD li panellerde olmaktadır!
    Ancak bu işin teknik/fiziki kısmını istenen seviye/kalite ve fiziki özellikle yapmadıkları için,sadec "tasarım" bile bu sorunlara
    sebeb olmaktadır!

    Sorun hiç olmaması için(bugünkü tekniğie göre)

    1-Kasa kalın olmalıdır!!(şimdiki tasarım haliyle olmaz bu iş) ama herifler Jilet gibi incecik panel yapıyorlar!

    2-"Özel" üretim(sistemdeki elemanların bu işe en uygun biçimde "ufaltılmış" olması gerekiyor ve ısı konusunda
    ise çok özel maddeler ihtiva eden malzemeler gerekiyor(örnek Sharp XS1;ancak böyle olunca da panelin fiyatı
    Araba parasına denk geliyor)

    Ve tabiki genel olarak çok iyi malzeme kalitesi ve hassas işlem/ayar/kalite k. gerekiyor!
    ++




  • Valla haklısın kasalara bakınca bende şaşırıyorum telefondan inceler :))

    Forumdan anladığım kadarıyla Tv almak çoğu kişi için bir çile haline geliyor. üzülüyorum hem para ver hemde paranla rezil ol...

    bence

    1- fazla paran yoksa çok ucuz tv alacaksın ( örneğin geçen sene satılan panasonic gw30 , Toshiba sv685 full led , bu sene satılan phil 5507, gibi 1500-2000 TL gibi f/p tv ler ) böylece çıkan problemlere fazla kafayı takmayacaksın oturup tv ni seyredeceksin, özellikle toshiba sv685 full led bir tv ve 1500-2000 TL gibi inanılmaz komik rakamlara satıldı

    2- Paran varsa çok iyi bir tv alacaksın (sorun çıkarsa da değişim ihtimalin yüksek olacak) sony hx950, panasonic vt50, toshiba ZL1 gibi:)))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigbooss -- 20 Aralık 2012; 9:07:08 >
  • Slm bir video izledim:

    http://www.youtube.com/watch?v=P5rLIg3rb_k

    tv sanki ayna gibi parlama yapıyor, incelemeyi yapan kişiyi ekranda rahatlıkla görebiliyorsunuz ayna gibi birşey bu tv,
    Evinde 46PFL7007 kullanan arkadaşların böyle bir şikayeti varmı yorumlarınızı bekliyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inclc -- 20 Aralık 2012; 13:04:02 >
  • Sen benim paneli bir görsen tam AYNA yaw,otur sinekkaydı traş çek

    SV de çok parlaktı ama bu son aldığım WL ise felaket parlak ve sanırım alemin en parlak paneli de budur

    ++
    Bunun böyle olmasının sebebi ise çok basittir!

    Kullanılan Matrix tekniği ile çok yüksek Contrast lara çıkılamıyor!!
    ayrıca herifler yüksek "Dynamic-contrast"(bu aslında teknik olarak böyle değildir ama burada bir göz aldatmacası vardır!)
    aşırı parlak/keskin ve yüksek baclit seviyesiyle,resmin çok canlı görülmesi elde ediliyor ama resim aslında olduğu
    halinde tamamen yalnışyır ama insanların gözüne böyle daha iyi geliyor

    Kaliteli filter element yerine,ucuz maliyetli hatta dandik ve teknik olarak bir boka benzemeyen ama gözü acaip alan
    elemanlar kullanıyorlar ve böyle olunca gerek öndeki katman gerekse de filtreleme yapan elemanlar bu şekilde çalılıp
    acaip parlak bir ön panel haline geliyor!

    Aynı zamanda panel 3D li olduğu bu bir yerde gerekiyor! açıları düşürüp özellikle 3D efektine derinlik ve daha az sorunlu
    hale getirmek için bir sürü aslında işin tekniğine uygun olmayan işler yapıyorlar!

    MATTE dediğimiz mat paneller hiç kalmadı sayılır
    Semi-gloss(bunlar yarı-mat veya az parlak katmanlardır)panellerde iyice azaldı sayılır!

    Açılar ciddi düştü!!(TFT-LCD ler için) ve bir dolu da sorunlar çıktı




  • Bu hafta sonu yılbaşı kampanyalarından,

    ya Philips 46PFL 7007 yada Samsung 46ES 7000 almayı düşünüyorum. fiyatları kampanyalı halleri ile yaklaşık aynı oluyor,

    özellik bakımından da yaklaşık aynılar, gönlüm Philipsten yana (Amblight en büyük çeldirici zaten),

    ama bilmiyorum bulutlanma her iki panalde de var kafam iyice karıştı sizce hangisini almalıyım.

    Benim için 3D ve Smart önemli değil. SD Tv kalitesi iyi olsun, HD flmleri net izleyeyim birde Laptopu bağlayacam oyun oynamak için......???
  • Bugün tüketici hakem heyetine başvurada bulunamaya gittim rakamın 3000 Tl olması nedeniyle İl Hakem heyetine veya mahkemeye başvurmamı söylediler.Hayırlısı ile yarın il hakem heyetine gideceğim.Duruma göre ya oradan devam edeceeğim yada tüketici mahkemesine başvuracağım.
  • Arkadaşlar bende bu modelin 55ini arıyordum en ucuz burayı buldum 3.699 lira 12 taksitte aldım 200 lirada bonus olarak geri verecek tv bana 3.499'a geldi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasans

    Bugün tüketici hakem heyetine başvurada bulunamaya gittim rakamın 3000 Tl olması nedeniyle İl Hakem heyetine veya mahkemeye başvurmamı söylediler.Hayırlısı ile yarın il hakem heyetine gideceğim.Duruma göre ya oradan devam edeceeğim yada tüketici mahkemesine başvuracağım.

    Dostum yolun açık olsun. Süreç biraz uzun ve sinir bozucu olabilir. Hakem heyetinden değişim kararı çıksa bile firma yasal meblağın üzerinde olduğu için kararı uygulamayacaktır. Daha sonra Tüketici mahkemesine gideceksin ve tahmin ediyorum 1-2 sene dava sürecek. Sonunda ne olur bilemiyorum. Sonucu bize de bildirirsen seviniriz. Kolay gelsin.
  • hasans
    resmi ihtar çek posta yoluyla noterden onaylatmana gerek yok. firmaya ve servise, 17 gün olduğunda gönderdiğini 20 gün serviste olduğunu bulutlanmanın kabul edilebilir seviyeden yüksek olduğunu ancak sorun yok diye ürünün gönderildiğini, .............. bu nedenle ürünün iadesini ya da değişim hakkını kullanmak istediğini aksi halde mahkemeye başvuracağını yaz. ihtarın yap. ihtar genel merkeze gidecek seni oradan arayacaklar. hemen mahkeme yoluna gitme.

    ben iş yerinde resimleri göremiyorum ALBANİ usta ya resimleri gösterip sorabilirsin yardımcı olacaktır. bulutlanma normal seviyede derse boştan yere hiç uğraşmazsın , önce ALBANİ ustaya sor. ona göre hareket et.
  • Bu firmaların kafası hiç çalışmıyor. Şu örnekte gördüğümüz gibi philips bu tutumla bir televizyonu değiştirmeyerek belki 3bin lira zarar etmediğini, ya da zararını geçiktirdiğini düşünüyor, ama benim gibi bu konuyu okuyanlar sonucunda bir yıllık süreçte belki 100 tane satacağı televizyonundan oluyor, zararı çok daha büyük.

    Bana göre, nasıl mal alırken parayı veren düdüğü çalıyorsa, mal satarkende müşteriye dürüst hizmet veren kazanır. Hele avrupada, amerikada çok farklı davranıp, tüm müşteri hizmetleri ilkelerine uyarlarken, ülkemiz insanlarına kanundaki açıklardan da yararlanarak 3. sınıf ülke vatandaşı muamelesi yapan firmalardan nefret ediyorum. Burada en büyük suç bu açıkları bırakan ve halkını kollamayan hükümette. Zaten yararı kime belli değil onun. Hal böyle olunca firmalar da kafalarına göre at koşturuyor. Misal bu ülkede bankaların sözü hükümetten daha çok geçiyor. Böyle absürdlüklerin yaşandığı bir ülkede insan tv gibi pahalı bir ürün alacakken kırk kere düşünüyor. Nasıl bir hayat standartımız varsa, lanet olsun bunları bizlere yaşattıranlara.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.