Şimdi Ara

Philips 55PUS6581 Kullanıcı Deneyimi (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
457
Cevap
12
Favori
34.965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • xiaomi android tv stick ile internetten film izleyebilen var mı ?


    720p, hdfilmcehennemi gibi sitelerden ?


    yoka bunun çözümü nedir ?

  • The Red Fox kullanıcısına yanıt

    Aslında fiyat performans anlamında çok iyi bir televizyon ancak hafif de olsa göze çarpabilen banding var. Yıllar geçti ama hala şu led TV lerde ufak tefek sıkıntıları bir türlü çözemediler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben de 5 yıldır severek kullanıyorum tv yi. Gerek netflix gerek usb ile yüklediğim apk lar ile sorunsuz çalışıyor. Yalnız bir sıkıntım var:

    Internet browser üzerinden bir siteden film dizi vb. açmak istediğimde video oynatma başarısız hatası alıyorum. Örneğin show tv kendi sitesi üzerinden bir dizi izlemek isterken oldu.

    Chrome yükledim uygulamadan atıyor, puffin browser yükledim aynı şekilde, mozilla aynı. Siteyi açıyor, video başlayınca uygulamadan direk dışarı atıyor.

    Sizce bu atma ve video oynatamama sorunu neden kaynaklanır? Sizin başınıza geldi mi? Android olarak 8 gözüküyor bizde daha yukarısı yok, acaba daha güncel bir androd yükleyebilen var mıdır?

  • Disney plus yükleyemedim bir türlü yeterli depolama alanı yok diyor halbu ki var,,,, bir sürü uygulama sildim gene yükleyemedim nasıl yapacağız ?

  • rasit019 kullanıcısına yanıt

    Ben yükledim sorunsuz ve izliyorum 15 gündür.

    Tv güncelleme varsa yükleyin. Olmazsa tv fabrika ayarlarına döndürün.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün itibariyle TV nin Ledleri öldü değişecek yaptıran varmı

    Bir gün önce yarısı aktiftir şimdi komple karardı
    Philips 55PUS6581 Kullanıcı Deneyimi ses var görüntü yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tanıdık TV tamircisi arkadaş vardı Led ler firmadan geldi 700 Tl, işçilikte 100 TL verdim tanıdık olunca 7 sıra led ile eskiye döndü tv
    Philips 55PUS6581 Kullanıcı Deneyimi
    Philips 55PUS6581 Kullanıcı Deneyimi
    Philips 55PUS6581 Kullanıcı Deneyimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rasit019 kullanıcısına yanıt

    Çok erken sönmedi mi ledler? aktif kullanımınız çok mu yoğun?

  • Bilemiyorum hocam çocuklu ev olunca genelde gündüzleri hep açık oluyor TV

  • Konuyu hortlatmak gibi olacak gibi ama bu tv'nin sahibi olarak,bulutlanma ve içine toz girmesini saymassak beni memnun eden bir tv oldu.

    Zaten 7-8 yılı devirmişiz.Çok fazla aktif kullanıldığı için izlenilmese bile açık kalıyordu.Muhtemelen günlük 12 saat açık kalmıştır.O yüzden led barlarının bazılarında sönümleme gördüm.Muhtemelen arka led barları kullanım ömrünün sonuna yaklaştı.

    Tv'den memnun olduğum için(gerçek 120hz bu arada) bu ayarda 20-25k'ya yeni bir Tv almaktansa bu tvnin max:3-5k'ya led barlarını değiştirmek daha mantıklı geliyor.Zaten çok fazla o şekilde yaptırıpta çok fazla memnun olan olmuş.

    Şuan izlenilmesine aşırı engel yok,led barların tamamen ölmesini bekliyorum,muhtemelen ondan sonra yaptırıcam.Yakın zamanda led bar taktıran oldumu,ne kadar masraf çıkardı size.Bir kaç tv tamircisiyle görüştüm fiyat teklif vermeden önce anlık tv resmini görmek istediler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkelvis -- 21 Temmuz 2024; 23:29:30 >




  • turkelvis kullanıcısına yanıt
    Benim philips tv 12. senesine girdi. Sol taraftan bu şekilde kararma başladı. 55inç. Görüntü kalitesi, siyah kalitesi, hz her şeyi ile çok memnumun tvden. Bütün gün boyunca açık kalır. Daha tık demedi 12 senedir. Bu ayarda 55 ya da 65 inç alayım diyorum deli para tutacak. Ben de biraz daha sönsün yaptırabilirsem yaptırırım diyorum. Philips 55PUS6581 Kullanıcı Deneyimi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • basis35 kullanıcısına yanıt

    Bizler için kesinlikle en isabetli karar olacaktır.

    Zaten insanları iyiden iyiye tüketim toplumu yaptılar.

    Yeni yapılan hiç bir beyaz eşya ve elektronik ürünlerin bilinçli olarak eskisi kadar uzun ömürlü yapıldığını düşünmüyorum.

    Çabuk bozulacak ve eskiyecekki insanlar yeni ürünler alsınlar.


    Üreticiler bizi pek sevmezler,çünkü biz bilinçli tüketiciyiz.

    Bozulan bir malı hemen hurdacıya vermeyi veya çöpe atmayı değil,tamir edilebiliyormu önce ona bakarız.

    Misal bir ofis sandalyem vardı,ofis sandelyeleri belki bilirsiniz genelde amörtisör(piston) kısmından arızalanır.Amörtisörün yağı akıp patladığı için için 200 liralık yeni bir pistonla halledilebilir.

    Bende öyle yaptım,Allah'a şükür param var ama 200 liralık bir amörtisör için 5k'lık yeni bir koltuk alacak kadar üşengeç ve keriz değilim.

    SaygılarPhilips 55PUS6581 Kullanıcı Deneyimi 





  • turkelvis kullanıcısına yanıt
    Evet, yeni cihazların kullanım ömrü daha kısa. Çünkü gereğinden fazla fiyata satmak için her türlü özelliği içine sıkıştırıyorlar. Mesela ben televizyonumu asla wifi ile internete bağlamam. Her güncellemede ömürlerini kısalttıklarını düşünüyorum. Telefonum da 2 senedir güncelleme uyarısı verir asla güncellemem. Bizim milletin çoğunda "en yeni sürüm" hastalığı var. Kullandığım sürümden memnunsam o cihazı (telefon hariç mecburen) hayatta internete bağlamam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • basis35 kullanıcısına yanıt

    Philips 55PUS6581 LED BAR DEĞİŞİMİ


    Öncelikle tv'lerinin ledlerini değiştirmek

    isteyenlere bir klavuz olabileceğini düşünerek bu paylaşımı yapıyorum.


    Başlıktaki tv'ye kullanıyorum.Yoğun kullandığım(7-8 yıl) için yaklaşık 6 ay önce Tv de orta kısımlarında ufak ufak kararmalar olmaya başladı.Geçtiğimiz çarşamda da tv'nin alt kısmının büyük bir kısmı karardı,1 gün sonra ise tüm ekran karardı.Tabiiki led arızası,yani ledlerin ömrünü tamamladığını anladım,zaten uzatmaları oynuyordu.


    Hemen bir tamirci arayışına girdim.Birçok elektronik ürünü kendim tamir edebiliyorum ama TV ekranı büyüdükçe riski artacağını ve en ufak hatada ekran çatlamasında Tv'nin çöp olacağını bildiğim için riske atmak istemedim.Neyse bu tv'de 14 adet led var ve piyasa ortalaması ledlerin 700lira civarı.Kendimce max 2-3 katı işçilik istense olsa olsa ledler dahil tamirci 2-3k para ister diye düşündüm.


    Youtube'da bir tamirci vardı,işçiliği v.s fena durmuyordu.Telefonunu youtube'dan bulup iletişime geçtim.İşte tv'nin marka modeli,arızalı resimleri,arkasındaki seri numaralarının filan fotosunu istedi.Bende hemen gönderdim.Fİyat teklifi istedim.Sıkı durun 6,5k fiyat istedi.


    Bende dedimki,işçiliğinizi ustalığınıza laf söyleyemem lakin,taktığınız parçanın 10 katı benden para istiyorsunuz.Yani 10 katı işçilik parası istiyorsunuz.Ne zaman sürede yapacağını sordum.Söküp takması 1 saat civarı sürer dedi.Tabiiki kendimi tutamadım taktığınız parçanın 10 katı benden ücret istiyorsunuz ve bunu 1 saate kazanacaksınız.Bu nasıl bir hakkaniyet.Verebileceğim bütçem dahilinde max. 4k verebilirim dedim.Sözde youtuber bozması tamirci geri dönmeye bile tenezzül etmedi.


    Neyse bulunduğum ilçeye yakın,mağazası olan bir tamirciden hizmet almak daha mantıklı olacağı için başka bir tamirciden fiyat aldım.O da orijinal led 4,5k ithal yan sanayi led:3,5k olur dedi.Orijinalin orginal olduğunu nereden anlayacağım dedim.Direkt philips servisinden getirtiyoruz dedi.Biraz araştırmalarımda genel servislerin dışarı yedek parça vermediğini öğrendim.Yani 3,5 k'lık ledte 4,5 k'lık üründe aynı ürün bence belki 4,5k'lık ürün daha kaliteli olabilir.Neyse ben dedim pazarlık sünnettir 3,5k'lık ledleri istiyorum.3k olurmu,tamirci 2 sokak arkamda 1 saatlik iş için 3,5 k istiyor ve 500lira bile inmiyor.Taktığın parça zaten 700 lira.Neyse son fiyatım 3 k diyorum.Size döneceğiz diyorlar tabiili dönen yok.Bu esnafların çoğu doymuş bence.


    Sonra Armut uygulaması aklıma geldi.Oradan tv'min arızası için fiyat teklifi istedim.2,5k----2,75k-----3k şeklinde 3 fiyat teklifi geldi.3 yerden 2'sini aradım.Bana en yakın olan yere 2,5k'dan fiyat teklifini kabul ettim.1 gün sonrası için randevu oluşturduk.


    Neyse tamirci arkadaş sağolsun,epey uğraştı yaklaşık 2 saat sürdü ve tv yeni gibi oldu.Kesinlikle yapılan emek çok fazla ve çok fazla ince işçiliği var.Yani tv büyüdükçe riskide artıyor.Ama benim gibi mutlaka fiyat araştırması yapın 10 katı işçilik ücreti isyeyen yerlerden uzak durun,yetkili servisler bile o kadar istemiyordur.





  • turkelvis kullanıcısına yanıt
    Ben bazen televizyonu değiştireyim yeni alayım diyorum. Sonra bakıyorum 50-60k fiyatlar var. Elim gitmiyor. Acıyorum o vereceğim paraya. Sonra diyorum ki gideceği yere kadar götürsün bu tv beni. Tamirciye verip de tvyi daha kötü yapmalarından korkuyorum bir taraftan 😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • basis35 kullanıcısına yanıt

    Bizim tv özelliğindeki benzer modeller 25-30k'dan başlıyor.

    Tamirci eve gelip kendi gözümün önünde değiştirdi tüm ledleri.

    Yeni gibi oldu,bu modeller içine çok toz alan modeller olduğu için beyaz polorizer perdesinide temizledi.

    Belki bana da öyle geliyor olabilir ama yeni takılan ledler beyazları daha koyu gösteriyor.Yani tam beyaz değil gibi.

    1 yıl led parça garantisi verdi bu arada.

    Bakalım hayırlısı gittiği yere kadar.

  • Benim en büyük problemim kumandada. Sizde de oldu mu bilmiyorum ama ne yaptıysam sorunum düzelmiyor. Defalarca kumanda eşleştirmesi de yaptım ama düzelmedi. Mesela tv yi kumanda ile açıyorum. Kenara koyuyorum aradan biraz zamana geçince kumandanın hiç bir tuşu cevap vermiyor. Kumandanın herhangi bir tuşuna 10-15 saniye boyunca defalarca basınca kendine geliyor ve kumanda işlemeye başlıyor, herşeyi çalışıyor ama kumandayı kenara koyup 1 dakika sonra bir şeye bastığımda yine hiç bir tepki yok.


    Kumandayı söktüm temizledim her şeyi yaptım ama yok anlamadım neyden olduğunu.


    Bu tv ye yedek kumanda bakıyorum da hangi kumandadan alabilirim bilgisi olan var mı?

  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.