< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Philips 58PUS7304 İNCELEME. (205. sayfa)
-
-
Merhabalar,
Dün akşam farkettim ki televizyonumda ölü piksel var veya oluşmuş. Siyaj olması gereken sahnelerde 1 nokta yeşil kalıyor. Bu konuda ne yapabilirim yardımcı olabilecek biri var mıdır? servis mi çağırmam gerekiyor veya değişimi mi oluyor?
-
Nereden almıştınız.quote:
Orijinalden alıntı: cakal14Merhabalar,
Dün akşam farkettim ki televizyonumda ölü piksel var veya oluşmuş. Siyaj olması gereken sahnelerde 1 nokta yeşil kalıyor. Bu konuda ne yapabilirim yardımcı olabilecek biri var mıdır? servis mi çağırmam gerekiyor veya değişimi mi oluyor?
Servisten raporu tutturun. Değişimi kabul etmeyecekler. O raporla tüketici hakem heyetine başvurup anca öyle değiştirebilirsiniz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: cakal14Merhabalar,
Dün akşam farkettim ki televizyonumda ölü piksel var veya oluşmuş. Siyaj olması gereken sahnelerde 1 nokta yeşil kalıyor. Bu konuda ne yapabilirim yardımcı olabilecek biri var mıdır? servis mi çağırmam gerekiyor veya değişimi mi oluyor?
Tüm ekranlarda mı var?
Geçen gün ben de bir dizi izlerken baktım ölü nokta var, "hadi bee" dedim. Sonda dikkat ettim nokta hareket ediyor gibi ama hep aynı açıdan çekimlerde vardı, farklı kamera açılarında yoktu. Meğer dizideki kamerada sorun varmış
-
O dizi dark mı?
netflix üzerinden dark izlerken ekranın ortasında farkettim. Henüz bi program veya video ile kontrol etmedim. youtube videolarıyla mı kontrol etmiştin?
-
Teşekkür ederim. İzlediğim diziden kaynaklı bir ölü piksel değilse bu süreci takip edeceğim.
-
Kullanlar memnun mu bu tv bende almayı düsünüyorum da..
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
memnun olmayanlar iade etti . memnun olanlar konuya pek girmiyor .quote:
Orijinalden alıntı: ercan_198666
Kullanlar memnun mu bu tv bende almayı düsünüyorum da..
genelde ufak tefek sorun yaşayanlar yazıyor .
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: cakal14O dizi dark mı?
netflix üzerinden dark izlerken ekranın ortasında farkettim. Henüz bi program veya video ile kontrol etmedim. youtube videolarıyla mı kontrol etmiştin?
Dark değildi hocam ama yine bir Netflix dizisiydi sanırım.
-
Bir önceki sürümü nasıl yükleyebilirim yardımcı olacak bilen bir arkadaş var mıdır
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: mrtclkx35Kanal D çok güzel hareketler bunlar izliyorum bu kadar mı sorunlu bir güncelleme olur. Akıcılık yok. Bulanık bulanık geçişler var. Acilen yeni güncelleme gelmeli yada eskiye dönüş için güncelleme paylaşılmalı. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor gerçekten tv şu an çöp.
Bulanık bulanık geçişler için görüntü-gelişmiş-hareket ayarları denediniz mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar TV nizde PVR özelliği çalışıyor mu. Yani uydu veya kablo TV kanalını durdurup kayıt yapabiliyor musunuz . Bir disk takıp deneme şansınız var mı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet ben PVR özelliğini aktif olarak kullanıyorum. Kendi uydu alıcısı ile. Ancak her kanal değişiminde o kanal ı baştan kayıt a başlıyor. önceki televizyonum LG idi kanal değişimlerini dahi kaydediyordu. Bunda öyle bir özellik yok
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hue ile Amblight ı entegre etmek kolay bir işlemmidir?
-
Kolaydır. Menuden basitçe yapabilirsin. Bende pek çok hue ekli
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
PVR için en az kaç gb disk kullanılmalı?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: _DarthVader_Bulanık bulanık geçişler için görüntü-gelişmiş-hareket ayarları denediniz mi
Alıntıları GösterDenedim hocam hiçbiri fayda etmiyor. Netflix, youtube, amazon prime bunlarda sorun yok ancak kendi uydusunu açtığımda hareketli görüntüleri izlemeyecek şekilde kötü.
-
quote:
Orijinalden alıntı: mrtclkx35Denedim hocam hiçbiri fayda etmiyor. Netflix, youtube, amazon prime bunlarda sorun yok ancak kendi uydusunu açtığımda hareketli görüntüleri izlemeyecek şekilde kötü.
Alıntıları GösterUydunuzun çanağıyla ilgili bir sıkıntı olabilir mi?
-
Duvara montaj aparatı varmı kutunun içinde yoksa onu ayrımı alıyoruz?
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: CanKartaL84Uydunuzun çanağıyla ilgili bir sıkıntı olabilir mi?
Alıntıları Gösteröyle bir sorun değil hocam sinyaller de %100 sorun sadece hareketli anlarda 25 fps görüntü izliyormuş gibi. Sanki laptopu tv ye takmışımda internetten hd bir film açmışım gibi. HD ama net ve prüzsüz değil.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X