Çeşitli yabancı forumlardan bulunuyor sanırım. Tv modelinize göre bulup işlem yapmanız gerekiyor. 58pus7304 serisi için geçmiş gönderilerde paylaşmışlar indirme linki, kontrol edersiniz < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Philips 58PUS7304 İNCELEME. (217. sayfa)
-
-
Bu ayarlarla çok karanlık izlersiniz. geçmiş gonderilerde örnek ayar paylaşmıştım birde onları deneyin. Konusma sesleri için ses modunu değiştirip deneyin, ekran yansıtma kalitesi hıza göre değişiklik gösterebilir, bluetooth ile ekran yansıtma yapamazsınız. Telefonunuza hdmi çevirici alıp kablo ile aktarım yapabilirsiniz en iyi görüntü o şekilde sağlanır. Bluetooth hoparlörü tv modelinde bluetooth varsa bağlarsınız, ben bluetooth kulaklık kullanıyorum sorunsuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkürler cevabın için geriye doğru bakıp ayarlarınıza bakacağım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sizin verdiğiniz ayarları denedim. 50 ekran va panel de pek hoşuma gitmedi. Sizinki de 50 ekran mıydı. İps panel ile va panel arasında farklar olabilir. Verdiğim ayarlarda parlaklık 50 gama - 4 yaptım. Tek sorunum güneş ışığının olduğu görüntülerde ışığın vurduğu yerdeki parlaklık telefondakinden farklı. TV de daha soluk gibi. Nasıl dengelerim bilemedim. Onun dışında ben memnunum. Nvm versiyonlar ile neler değişiyor. Servis çağırıp yaptırayım mı 50 ekran olan TV de 58 olarak gözüküyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Semih Baki -- 20 Şubat 2021; 21:54:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
58pus7304 bendeki. Seninle panel farkı da var. Nvm versiyonundan sonra yeniden görüntü ayarları yaptım. Hatta şu anda uhd içerik izliyorum yani neredeyse oled performansı verecek tv :)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O zaman nvm versiyon güncelleme yapayım. Teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Semih Baki -- 22 Şubat 2021; 0:22:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
merhaba,
58pus7304 televizyona aynı anda 2 veya daha fazla bluetooth kulaklık bağlayıp çalıştırabilen oldu mu?
televizyon bunu destekler mi yoksa ekstra bir aparat mı almak gerekiyor?
-
Merhaba arkadaşlar. Vatan bilgisayardan 58PUS7304/12 modelini aldım 8 aydır kullanıyorum. TV den genel itibariyle memnunum. Ambilight özelliği pek hoş. Ama bu dinamık arka ışık denilen ayar çok sinir bozucu. Kontrast ayarı gibi ayarlarla uğraştım tavsiye edilen ayarları yaptım android güncellemelerini yaptım. Ama TV karanlık sahnelerde kararıyor aydınlık sahnelerde bir anda aydınlanıyor. Kısılıp açılımaktan görüntüyü izlerken dikkatim dağıtılıyor. Her türlü ayarı denediğimi düşünüyorum. Ama sorunuma çare bulamadım. Var mıdır bunun bir yolu yöntemi? Nvm dediğiniz güncelleme nedir ne işe yarar nasıl yapılır. Tüm konuyu baştan okuyamadım paylaşıldıysa affola. İyi forumlar -
Tv'nin otomatik saat ayarı 3 saat geriye ayarlıyor. Bölge seçimi bulamadım. Var mı bunun bi ayarı? Manuel ayarlayınca da kapatıp açınca saat ayarı bozuluyor, internete giremiyorum:)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ak_al -- 25 Şubat 2021; 23:27:36 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı sorunu bende yaşıyorum. Ben de bunu soracaktım bir türlü düzeltemiyorum. Çok sinir bozucu oluyor 3 saat geriden gelmesi -
Saat olayından ben de muzdaribim. Otomatik yapıyorum olmuyor, manuel yapıyorum bir süre sonra yine sapıtıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yaklaşık 6 aydır Bende yaşıyorum saat sorunu nu. Bi çözüm bulamadım. En son modern saati bir saat geriymiş onu düzelttim. Şimdilik sorun yok gibi ama zaman gösterecek durumu. -
Mart sonunda avrupa ülkeleri yaz saatine geçince düzelir tahminim. Ekime kadar sıkıntı olmaz da kalıcı çözümü olmalı yine de.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
50pus7304 tvde Mart ayından beri Puffin Browser kullanıyordum. Son 1 aydır Puffin Browser açılmıyor. Kendi tarayıcısı da birçok sitede randımanlı çalışmıyor.
Sizlerden kullanan var mı?
Alternatif olarak dizi ve canlı tv izleyebileceğim browser var mı tavsiye edebileceğiniz?
-
quote:
Orijinalden alıntı: Mari Lwyd
Merhaba arkadaşlar. Vatan bilgisayardan 58PUS7304/12 modelini aldım 8 aydır kullanıyorum. TV den genel itibariyle memnunum. Ambilight özelliği pek hoş. Ama bu dinamık arka ışık denilen ayar çok sinir bozucu. Kontrast ayarı gibi ayarlarla uğraştım tavsiye edilen ayarları yaptım android güncellemelerini yaptım. Ama TV karanlık sahnelerde kararıyor aydınlık sahnelerde bir anda aydınlanıyor. Kısılıp açılımaktan görüntüyü izlerken dikkatim dağıtılıyor. Her türlü ayarı denediğimi düşünüyorum. Ama sorunuma çare bulamadım. Var mıdır bunun bir yolu yöntemi? Nvm dediğiniz güncelleme nedir ne işe yarar nasıl yapılır. Tüm konuyu baştan okuyamadım paylaşıldıysa affola. İyi forumlarSanırım Dinamik Kontrast'ı yüksek olarak bıraktınız. Benim hiç sevmediğim bir ayardır. Ya kapalı tutacaksınız ya da en düşük ayara getireceksiniz. Amaçta güç koruma.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sesem -- 25 Şubat 2021; 14:35:59 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: sesemEn nihayetinde Eylül-2019 tarihinden bu yana kullanmış olduğum 55PUS7504/62 tv arıza yaptı. Hemen Philips'i arayarak arıza kaydı oluşturdum. Bugün de servis aradı ve yarın geleceklerini söyledi. Bakalım nedir ne değildir göreceğiz. Bugüne kadar o kadar tv kullandım ilk kez böyle bir şey başıma geldi. Klasiktir ya ses var görüntü yok...
Evet arkadaşlar.2 Haftadır serviste tv. Bugün kadar o kadar tv kullandım ilk kez başıma bu tür arıza geldi başıma. Maalesef Ledler gitmiş. Servis malzeme bekliyormuş o nedenle uzamış. Ve ayrıca merkezden yaklaşık 50km uzakta olduğumdan sürekli müdahele de edemiyorum. Malum bir de salgın var var gidemiyorum.
O kadar para ver daha 1,5 sene bile olmadı böyle bir şey geldi.
-
Geçmiş olsun...Tüketici hakkınız olarak tv nin onarımını değilde yenisi ile değişimi talep edebilirsiniz...kabul etmezlerse tüketici hakem heyetine başvurursunuz... -
3 Haftadır serviste bulunan tv nihayet bugün geldi. LED'ler değişmiş ancak bu kez de ekranın alt kısmından yaklaşık bir santim kadar yukarı ortadan başlıyor ve sağ köşeye yakın bir de sol başa yakın tam yarımay değil biraz daha uç kısmından(bombe gibi düşünün) panelde titremler var. Bu yarımay şeklinde olan beyaza yakın diğer uzun bir alandaki ise çözünürlüğü düşük gibi çizgili tiremeler mevcut. Tabi servis teslim edip gittikten sonra bunları farkettim. Hemen telefona sarılıp aradım yarı yoldan, yaklaşık 10 dk'lık bir mesafeden geri döndürdüm. Ve gelip aldılar. Değişim talep ettim. Konuyla ilgili olarak Philips'e mail attım. Faturaları ve servis tutanaklarının kopyasını gönderdim. Onlara da değişim talep ettiğimi ilettim. Olumlu bir yanıt alamazsam yasal haklarıma başvuracağımı söyledim.
Öncelikle arkadaşlar 3 hafta sonra gelme sebepleri hem parça beklemeleri hem de benim merkezden yaklaşık 50km uzakta olmam ve bulunduğum yere sadece cuma günleri gelmeleri. Ben tvyi Ankara Batıkent Vatan Bigisayardan almıştım.
Hatırlayanlarınız var mı bilemiyorum forumda ilk sorun yaşayan kişiyim. Renk patlamaları ile ilgili olarak Avengers filmine ait görselleri ben atmıştım. O zaman da değişim talep etmiş Ankara'daki servis değişim talep etmesine rağmen Philips çok diretmişti. Neredeyse forum benden bilmişti NVM yazılımı nedir diye. Philips bu yazılımı gönderip servis yükledikten sonra düzelmişti. Düzelince de ben de fazla uğraşmadım. Tabii o günden bu yana hep içimde bir şüphe kalmıştı.
Öncelikle alacak arkadaşların hevesini kırmak gibi olmasın ama Philips eski Philips değil. Özellikle bu Türkiye'de montajlanan tvler. Eskiden Philips tvleri ya Polanya ya da Macaristan'da üretiyordu ve daha kaliteliydiler. Bu One serileri bana göre biraz sanki alelacele üretilmiş gibiler.
Bakalım sonuç ne olacak. Bekleyip göreceğiz.
-
Cevap geldi :
Bahsi geçen değişim & iade talebiniz hakkında ise Tüketici Kanununa göre;
- Bir yıl içinde aynı arızayı 3. defa yaparsa,
- Bir yıl içinde farklı 4. arıza yaparsa,
- Garanti süresi içinde 6. arızayı yaparsa;
..böyle bir madde varmış.
Benim anlamadığım garanti süresi içinde 6 arıza yapan tv'de ne hayır gelir.
Şunu özellikle belirteyim. Kesinlikle Philips eski Philips değil. Müşteri odaklı idi. Bunu şundan söylüyorum. Bugüne kadar aldığım ve kullandığım 9. Philips tv'dir. Daha önce yolum servise düştüğünde Philips hemen çözüm üretirdi. Şimdi ise işi yokuşa sürüyorlar.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X