Şimdi Ara

Philips Hue Hakkında (142. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: xOverdose , xOverdose
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 3 Misafir - 4 Masaüstü1 Mobil1 iOS
5 sn
2.844
Cevap
130
Favori
131.586
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E_81 kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam teşekkürler

  • Herkese selamlar, phılıps hue gradient 2 metre led güç adaptörlü arıyorum elinde olan varmıdır?
  • bixsi kullanıcısına yanıt
    Merhaba 2 metre olan led modeli türkiyede yılbaşından sonramı stoğa gelecrkmiş? Bende hiç bir yerde bulamıyorum.
  • Merhaba
    Philips hue bridge ürününe ışık anahtarları entegre edilebiliyor mu ?
  • Sirbeyin kullanıcısına yanıt

    Bütün odalar a anahtar aldım

  • muhmmtozdemr M kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bende bekliyorum.
  • Merhaba arkadaşlar,

    Hue sistemleri ile ilgili evimde oldukça kapsamlı bir kurulumum var ve bu alanda profesyonel projelerle ilgilenen biriyim. Ancak, Türkiye Signify ile yaşadığım ciddi bir problem nedeniyle bu yazıyı yazmaya karar verdim. Belki Signify servis sürecini öğrenmek istersiniz.


    Sorun Nasıl Başladı?


    28 Ağustos 2024 tarihinde Hue Gradient 75" TV LED şerit ürünümde bir arıza oluştu ve bunun için Türkiye Signify'a bir servis talebi açtım. Ürünü incelemeleri için gönderdim. Ancak, 2 ay boyunca hiçbir bilgi alamadım ve sürekli olarak ben aramak zorunda kaldım.


    Sonunda müşteri hizmetlerinden öğrendiğim kadarıyla ürün için değişim kararı alınmış ancak stoklarında olmadığını söylediler. Ayrıca, genel merkez tarafından aranacağım belirtildi. Ancak ne genel merkezden bir dönüş aldım ne de somut bir gelişme oldu.


    Defalarca şikayet kaydı bırakmama rağmen, tarafıma dönüş yapılmadı. Aradığımda sürekli olarak "Türkiye'deki gümrük mevzuatı değiştiği için ürünler gecikiyor" şeklinde geçiştirildim.


    En başta, arıza kaydı açarken müşteri temsilcisine stok sorunları yaşanabilir mi diye sorduğumda, bana böyle bir şeyin mümkün olmayacağını, değişim stoklarının internet stoklarından ayrı tutulduğunu söylemişti. Ancak aylardır ürünüm beklemede.


    En son, 17 Aralık 2024 tarihinde benden değişim için adres bilgilerim istendi. Gerekli bilgileri hemen gönderdim. Buna rağmen 10 gün geçmesine rağmen ürün hâlâ gönderilmedi. Bugün çağrı merkezini tekrar aradığımda ürünün stokta olmadığını söylediler. Yani kısacası resmen artık dalga geçiyorlar.


    Bu süreç hem profesyonellikten uzak hem de müşteri memnuniyeti açısından kabul edilemez bir noktaya ulaştı. 4 ayı aşkın süredir ürünüm gönderilmedi.

    Dahası, ürün ücretinin iadesini istediğimde, bana 2 yıl önceki satın alma fiyatını iade edebileceklerini söylediler. Ancak Türkiye’deki yüksek enflasyon nedeniyle ürünün güncel fiyatı, teklif edilenin 3 katı.


    Üstelik geçtiğimiz hafta Amazon'da bu ürünün yeniden stoklara girdiğini bizzat gördüm. Buna rağmen Türkiye Signify, stok yok bahanesiyle beni oyalamaya devam ediyor.


    Uyarım ve Tavsiyem


    Hue ürünleri kalitesiyle öne çıkıyor ancak servis ve müşteri hizmetleri açısından bu yaşadığım deneyim son derece hayal kırıklığı yaratıcı oldu. Eğer Hue ürünlerini tercih etmeyi düşünüyorsanız, servis ve değişim süreçlerinde yaşanabilecek olası sorunları göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim. Özellikle yüksek fiyatlı ürünlerde bu tarz durumlar mağduriyet yaratabilir.


    Bu konuyla ilgili hala çözüm bekliyorum ve sorun çözülmediği takdirde hukuki yollara başvurmayı düşünüyorum. Sizlerin de bu tür mağduriyetler yaşamamanız adına paylaşmak istedim. Bugün ayrıca Hue global'e de durumu belirttim, onlar da ilgileneceklerini belirttiler. Aman siz siz olun, elinizde ki ürünü bozmayın.


    Edit: Bu arada şunu da belirteyim ki servis hiç bir şekilde sizi aramıyor. Sadece mail atıyorlar. Maili kaçırırsanız dönüp teyit bile etmeye zahmet göstermiyorlar. Süreçleri de bir garip. Servis kaydını telefon edip açıyorsunuz. Telefon sırasında resetleme işlemleri gibi işlemler yaptırıyorlar. Bu işlemlerden sonra uygun görürlerse sizinle temasa geçiyorlar. Temasta yine emailden. Ben mesela gönderdikleri emaili 1 hafta sonra gördüm bir keresinde. Adres belirtmişlerdi ürünü kargolamam için. İnanılmaz kötü bir teknik servis anlayışları var ve malesef denetleyen kimse yok.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkans -- 27 Aralık 2024; 17:22:56 >




  • berkans kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun. Bende de baya kapsamlı bir hue sistemi var 75" gradient strip bozulursa ayvayı yedik yani. Hatta Hue spotlarımdan bir tanesi arada kırpma yapıyor onun için servis kaydı açayım diyordum günlerdir ama unuttum araya iş güç girdi. Ürünü geri gönderirsem yarı çalışan ürünü geri alamama durumu da var yani iki ucu p.klu değnek.

  • E_81 kullanıcısına yanıt

    Hue Gradient 2M olan ürünüm var. Bende de kırpma yapıyordu. Göndermekten vazgeçtim bile. Bu firmanın bu şekilde hiç bir ürününü tavsiye etmiyorum. Hayatımda görmediğim kadar kötü bir müşteri hizmetleri anlayışı var. Resmen dalga geçiyorlar.

  • Ben tüm hue ürünlerimi amazon dan aldım satıcı ve gönderen amazon özellikle dikkat ettim. İnş büyük sorun yaşamam kimsede yaşamasın
  • MustafaKemal.. kullanıcısına yanıt

    Ürünü alırken sıkıntı yok birader sonrasında var.

  • MustafaKemal.. kullanıcısına yanıt

    1 yıl sonra bozulursa amazona mı göndereceksiniz?

  • BreakBeaT kullanıcısına yanıt

    Garanti için elbette orayla irtibata geçicem o philipsle muhatap ol derse orası başka en azından güvenilir satıcı

  • Elimde 1 adet fazladan hue sync box 8k var isteyenler özelden yazabilir
  • c.guleken C kullanıcısına yanıt

    ÖM iletildi.





  • BreakBeaT kullanıcısına yanıt

    Sadece 2700 K renginde ışık verir.

  • E_81 kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim hocam cevap için. Fazla sarı oluyor o da. Başka bahara artık benim hue set 

  • BreakBeaT kullanıcısına yanıt

    Çok kaliteli ampul, sıcak beyaz renginde. Parlaklığı da iyi. Tavsiye ederim.

    Başlangıç için ben de sizin gibi beyaz başlangıç setiyle girdim.

  • Görmez kullanıcısına yanıt

    Hocam 1 tane var bende o ampulden. Amazondan yıllar önce 150 liraya almıştım, bridge olmadıgı için bluetoothla kontrol ediyorum. Lambadere güzelde tavan avizesine bayar fazla sarı. Avizede cata akıllı ampuller var 4000 kelvin civarı 10 numara günışığı oluyor.

  • 
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.