< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Pişmanlık Rezalet Yardım Lütfen
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
14 gün ücretsiz cayma hakkınız var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Taahütlü aldığım modemi de geri alıyorlar mı peki?
Kullandığım süreyi fatura etsinler sıkıntı yok.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hız sorunu dediğiniz nedir? Paket hızınız kaç, size kaç geliyor? Problemi kablolu bağlantı da mı yaşıyorsunuz yoksa kablosuz mu? Hat değerlerinizi ekler misiniz kontrol yapalım bakalım problem nerede.
-
Kurulum bedeli, aktivasyon bedeli vb. ücretler cayma hakkının kullanılmasında dahi tahsil edilir. İmzalanan abonelik sözleşmesinde, kurulum hizmetinin ücreti ve hat iptali, cayma durumlarında dahi bu bedelin alındığı yazıyor. O da şu an 250 lira civarında bir tutar. Yani internet iptal edildiği için hiçbir tutar yansıtılmıyor ama kurulum bedeli mutlaka alınıyor.
Mesela, kurulum ücretsiz yazan kampanyaların sözleşmelerinde dahi, iptal durumunda ilgili bedelin alınacağı yazıyor. Kampanya detay sayfalarındaki sözleşmeyi görüntüleyin kısmından bakınca görebilirsiniz hocam.
-
-
Hocam testler kablolu mu kablosuz mu?
-
Download kısmında bir sürü CRC hatası gözüküyor. SNR marjin 15 dB civarında. Yeterli değil. Malesef hattınızın kalitesi kötü. 24mbps bile sağlıklı olmuyor haliyle. Bu hat ancak 16mbps kaldırır. Santralden yeniden kablo çektirin. Teknisyen çağırın, santralden evinize yeni kablo çeksin (santralin binanın içinde olduğunu varsayıyorum). Uğraşmak istemezseniz de hızınızı 16'ya sabitlettirin.
Ek olarak modemde doğru bağlantı şeklini seçtiğinizden emin misiniz? VDSL için PPPOE PTM seçmeniz lazım. Siz sanırım PPPOE ATM seçmişsiniz. Çünkü vpi/vci değerleri gözüküyor. VDSL'de bunların olmaması lazım bunlar adsl için. Bağlantı türünü PPPOE PTM yapıp tekrar deneyin. VLAN ID olarak 35 girin. Başka hiç bi şey girmenize gerek yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-5AAB90F4D -- 22 Eylül 2022; 16:17:5 > -
Hocam naçizane karşı çıkacağım size bu konuda, SNR margin için 15dB şuanki koşullarda çok fazla bile sayılır, 8dB SNR ile sorunsuz bağlantı kurmak mümkün, hat sağlığına bağlı olarak 6dB ile bile sorunsuz bağlantı kurulabiliyor.
Burada arkadaşın ya iç tesisatta yada santralden evine gelen kablolarda ciddi bir ek veya arıza söz konusu.
-
Valla Türk Telekom sahada kablosal bağlantılarla ilgili sıkıntı bulmuş ve gidermiş bilgi verdiler şuan bir sıkıntı yok gibi tekrar ederse iptal ettiririm gibi binada bir tek bende bu sorun oluyor du.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam binada ki telekom kutusundan cat 6 kablo çektiler özellikle ek falanda yoktu kendi sahalarında bir sıkıntı bulmuş gidermişler.
Saat 17.00 gibi arayıp bikgi verdiler ama sonucu ne olacak deneyip göreceğim burayıda bilgilendiririm.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam download kısmında binlerce CRC hatası gözüküyor, gözünüzden kaçmış olabilir. 7 saatlik bağlantıda binlerce crc hatası. Ortada bir sorun olduğu kesin. Yani kabin bina içerisindeyse bir kaç metrelik bakır kablodan bahsediyoruz, kablolarda bi sorun olduğu ortada. Bu kadar kısa mesafeden 100 mbit'i rahat alabiliyor olması lazım zaten. Tabi bunu söylerken fiberin bina içerisine kadar geldiğini varsayarak söylüyorum. Benim oturduğum binada o şekilde çünkü. Ama açıkçası ben yaşadığım tecrübeler doğrultusunda snr margin değerinin 20 altında olmasını istemem şahsen. Teoride tamam 8db bile yeterli diyorlar eyvallah ama pratikte hiç öyle olmuyor malesef.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X