Şimdi Ara

PLAY-ASİA KREDİ KARTI SORUNU(İNGİLİZCE SORUNU) ÇOK ACİL!!!!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar cok acil bana yardımcı olursanız cok iyi olur.dun play-asia.com dan 1 adet xbox 360 oyun aldım.arkadas için kendi kredi kartımla.ancak bugun bankadan aradıklarında şok yasadım.almıs oldugun urunun fiyatı 2 kez kredi kartımdan cekilmiş.ben 1 tane oyun aldım.ancak kartımdan aynı saatte 2 kez para cekilmiş.ben bir urun alırken cok dikkat ederim.ancak nasıl boyle oldu anlamadım.

    banka yetkilileri ise bugun beni aradı.durumun cok kotu bir durum olmadıgını normal bir durum oldugunu ancak bu durumun bizim tarafımızdan yapılamayacagı ,almıs oldugum urunun sitesi ile muhatap olacagımı soylediler

    bende benim ingilizcem yokki.nasıl anlatacagım bu durumu dediim.banka yetkilisi ise internetten alınmıs olan siparişlerin iptalini musterilerimiz tarafından bizzaat kendisi almıs oldugu yere bilgi vererk yapnaktadır.dedi

    şimdi arkadaslar bu 2.kez çekilen paranın iptalini yapmak için play-asia.com a mesaj atmam gerekiyor .ancak bende ingilizce sifir.tamam az cok tek tük bliyorum.amam derdimi anlatamam ki nasıl yapacam?bana yardımcı olurmusnuz.

    ben yazacagım turkce metni buraya ekleyeyim.sizdegerli ingilizce bilen arkadaslar bu yazdıgım metni ingilizceye cevirise cok memnun olurum.nolur yardımcı olun?

    sorunumu cozerseniz dilegin benden ne dilerseniz.

    ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM EDİN!!!!!!!!!!







  • ben de fazla ingilizce bilmiyorum kusura bakma ama bu o kadar korkulacak bi durum değil merak etme. netten kredi kartıyla aliş verişlerde bu olabiliyor yanliş bilmiyosam açik provizyon veya öyle bi şey olabilir fazla alınan miktar kartına iade ediliyor diye biliyorum. ben paypalı kullanıyorum oradada 2 kez çekildiği görünüyor ama 1 miktar alınıyor. yinede bi mesaj at sen için rahat olsun diye. eğer 2 kez çekilirse zaten hesabina yatırırlar parayı.
  • 27 şubat 2007 tarihinde ideal kartım ile nba homecourt xbox 360 adlı oyunun kargo dahil fiyatı 69.30 dolar olarak kredi kartım ile aldım.ancak bu urunun fiyatı kredi kartıma 2 kez cekilerek yansımaktadır.yani kartımdan 2 kez 69.30 dolar cekilme işlemi yapılmıstır.


    bu durumun düzeltilmesini ve kredi kartımdan 2.kez cekilen 69.30 dolar bedelini kredi kartıma geri iade edilmesini istiyorum.

    bu durumun en kısa zamanda cozulmesini istiyorum.tesekkur ederim.

    arkadaslar metin bu bu yazıyı play-asia ya gonderecegim .


    lütfen ingilizcesi ii olan arkadaslar ALLAH RIZASI için cevirme yaparlarsa cok ii olur.


    bu iyiliğinız karsılıksız kalmayacaktır


    lütfen.......

    uygar87 içimi rahatlattın cok saol....
  • In 27 February 2007,i bought nba homecourt xbox 360 game with my "ideal card".It's price is 69.30 dollar.But in my credit card it seems that money got taken twice..I mean you have taken 138.6 dollar from my credit card..

    I want this situation to be fixed and want my second 69.39 dollar back to my credit card..

    I hope this will be fix in very soon..thank you..

    Arkadaşım bu kadar çevirebildim acele işim var fazla detaylı olmadı ama zannediyorum işini görür..
  • abi cok saol harikasın cok tesekuur ederim.insallah dogrudur.ki sen yanlıs yapmassın.cok tesekkur edrim...
  • rica ederim umarım hallolur sorunun.
  • i have bought a game with my creditcard (ideal) that called "nba homecourt"for xbox 360 its price 69,30 dollars with cargo pay but this product's cost rebouned twice-as much on my creditcard that is used "x2 69,30" dollars two times from my creditcard.
    i want a solution for this problem and i want you to pay back one of the "69,30 dollars".


    abi ben bu sekilde ceviridim dogrumudur?
    baksana bi sana zahmet
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bence gayet iyi gönder bunu

    bu arada dün akşam winning yaptığım sendin dimi..şimdi farkettim.eğer müsaitsen şimdide kapışabiliriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halukjohn -- 27 Şubat 2007; 19:15:12 >
  • ok evet abi bendim abi.baglantı super di .sanki sen benim yanımdasın o sekil yani.demekki Türkiye de olunca baglantı cok ii oluyor.baska ulke olunca takılma oluyorç.benim baglantı 1024 seninde oyle galiba...

    abi dun de dedigim gibi tv ancak 1-2 gibi bos oluyor.bende cok isterdim senle oynamayı.ama bende mecburum.seninle winning in keyfi de bir baska.super oynuyorsun bende cok gol kacırdım .sende fırsatları degerlendiridin.


    neyse ben seni ekledim friends e .. sen bana inviate gonderince direkt oyuna giriyor.baska bişey yapmaya gerek yokmus.


    1-2 gibi uygun olursan yapalım ok.....
  • Dear Customer Service Representative,

    İ really need your help with this problem.

    İ bought an xbox360 game whose title is ''NBA Homecourt''. İt costs 69,30 dollars (including cargo pay to my country.) But as i see from the documents of my bank account you counted it twice by mistake. İt says '' x2 69,30 $ '' on my creditcard-documents which means that you draw money twice. İ'm waiting for a solution to the matter, and hope a response from you soon. I greatly appreciate your help.

    Yours sincerely, (İsminiz)


    ------------
    Aynen kopyala arkadaşım umarım işini görür
  • 3fruz arkadasım cok guzel olmus .dogru dimi ceviri ben hangisini gondereyim senin kide cok guzel olmus.kafam karıstı.şimdi.
  • Benim yazdığımı yolla hocam sen.
  • 3fruz' un ki daha kapsamlı olmuş onu gönder, cevabı da yine buraya yapıştır ki bakalım ne diyecekler...

    Play-Asia bu 2 kere çekme olayını çok yapıyor. Sanırım beyinleri hasar görmüş belli bir siparişten sonra kesmiyor çifter çifter çekiyorlar...
  • eh bo hocam şu siteden kım alış veriş yapıyorsa agzı yanıyor valla. ben hep gameseek.co.uk yı tercih ediyorum ve hiç problem olmuyor. siparişin 10 gün içinde elınde oluyor. gerçi sizin aletler japonsa elı mahkum yapcak bır şey yok ama yeni alcaklar lütfen pal x360 alsınlar da sorun yaşanmasın artık. neyse geçmiş olsun hocam sana...
  • 3 fruz seninkini yolladım.bakalım ne cevap verecekler.insallah sorunu duzeltirler....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhanuman

    ok evet abi bendim abi.baglantı super di .sanki sen benim yanımdasın o sekil yani.demekki Türkiye de olunca baglantı cok ii oluyor.baska ulke olunca takılma oluyorç.benim baglantı 1024 seninde oyle galiba...

    abi dun de dedigim gibi tv ancak 1-2 gibi bos oluyor.bende cok isterdim senle oynamayı.ama bende mecburum.seninle winning in keyfi de bir baska.super oynuyorsun bende cok gol kacırdım .sende fırsatları degerlendiridin.


    neyse ben seni ekledim friends e .. sen bana inviate gonderince direkt oyuna giriyor.baska bişey yapmaya gerek yokmus.


    1-2 gibi uygun olursan yapalım ok.....




    eyvallah sende iyi oynuyosun moruk..eğer o saatlerde girersem live a yaparız.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhanuman

    3 fruz seninkini yolladım.bakalım ne cevap verecekler.insallah sorunu duzeltirler....


    Valla o kadar nazik yazdık düzeltmezlerse kendi ayıpları Hayırlısıyla bakalım.
  • Bu tür yazışmalarda : " Dear" ile başlanmaz,arkadaş mektubu değil çünkü. Bir de yours sincerely yerine "Regards " kullanılır.Bir de "İ" diye bir karakter olmadığından bu karakteri kopyalayıp yapıştırmayın saçma sapan 5 karakterli oalrak karşı tarafa yansıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Resident

    Bu tür yazışmalarda : " Dear" ile başlanmaz,arkadaş mektubu değil çünkü. Bir de yours sincerely yerine "Regards " kullanılır.Bir de "İ" diye bir karakter olmadığından bu karakteri kopyalayıp yapıştırmayın saçma sapan 5 karakterli oalrak karşı tarafa yansıyor.


    Şu iskelete göre yazmıştım;

    quote:



    Complaints letter example - poor service

    (use letterheaded paper showing home/business address and phone number)

    name and address (for example to a service manager)

    date

    Dear (name)

    Outstanding service problem - contract ref (number)

    ..

    your problem

    ...

    Yours sincerely

    signature

    your name

    Enc.


    Kaynak :http://www.businessballs.com/complaintsletters.htm




  • quote:

    Orjinalden alıntı: 3fruz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Resident

    Bu tür yazışmalarda : " Dear" ile başlanmaz,arkadaş mektubu değil çünkü. Bir de yours sincerely yerine "Regards " kullanılır.Bir de "İ" diye bir karakter olmadığından bu karakteri kopyalayıp yapıştırmayın saçma sapan 5 karakterli oalrak karşı tarafa yansıyor.


    Şu iskelete göre yazmıştım;

    quote:



    Complaints letter example - poor service

    (use letterheaded paper showing home/business address and phone number)

    name and address (for example to a service manager)

    date

    Dear (name)

    Outstanding service problem - contract ref (number)

    ..

    your problem

    ...

    Yours sincerely

    signature

    your name

    Enc.


    Kaynak :http://www.businessballs.com/complaintsletters.htm


    İskelet miskelet, sonuçta yanlış işte




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.