Şimdi Ara

Playstation 5 Resmi Satıcı Dilekçeli Şikayet (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
2
Favori
5.976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • cimere yazsak bir anlamı olur mu

  • klongs kullanıcısına yanıt

    Olur tabi neden olmasın, devlet kurumları mağazalara yapıştırmak için fırsat kolluyor zaten.

  • Arabayı anladıkta , oyun konsolu stoklamak nedir ya!

    Bu n11 de felan satılanlar sanırım mağazalardan anlaşmalı alan şarlatanlar.


    Şikayet için ekrana gelen bilgi ekranından e-devlet girişi yapın, şikayetinizi oluşturun.


    intvrg.gib.gov.tr
    İnternet Vergi Dairesi
    https://intvrg.gib.gov.tr/index.jsp?gn=ihb
  • Ben sabah kalktım uyanır uyamaz bir hışımla bunu yazdım. Kulaktan duyum vs resmiyeti kaçıdığının farkındayım ama ipin ucunu tuttum. Sizde birşeyer yazın en azından ufak bir hareketimiz olsun. Bekleyerek hiç bir şey çözülmez.

  • Boş iş burası Türkiye gerçeğin çölü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • siz bide ps5 kırılınca görün

  • Sonuç çıkar mı bilmem? TR'deki büyük elektronik firmaları bile resmi fiyatı takmıyor artık....

  • Konsolun zaten maliyeti 7500'e gelirken (aşağı yukarı) sony ne akla hizmet böyle bir fiyat koymuş anlamak güç. Bence sıkıntı satıcılarda değil Sony'de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan zararına satıyor Sony. Daha doğrusu zaten ayda 50-100tane anca geliyor Türkiye’ye diye fiyat arttırma ihtiyacı bile duymamışlardır.

    Diskli ürün Avrupa bölgesi için kdvsiz 400€
    Buna %20ötv %20ek gümrük vergisi ve %18kdv eklenince bayi karı hariç bile 10500₺ yapıyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Demedi demeyin bu cihaz 15k başlayıp 20k kadar satılacak

  • "Tavsiye edilen perakende satış fiyatı" ifadesinin arkasına sığınıp her türlü yırtar bu işten teknoloji marketler maalesef.


    Hukuksal olarak araştırıp, bir sorun olmayacağından emin olmadıkça böyle bir fiyat politikası belirleyip da kendilerini riske atmazlar.


    Keşke bir sonuç alınabilse ancak çok zor maalesef.

  • cagdas5001 C kullanıcısına yanıt
    Nasıl şikayet edeceğiz edelim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ozitech kullanıcısına yanıt
    Adam 7500 e fatura kesiyor 12 binde satıyor napmak lazım kafayı yiyeceğim kardeşim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Başka ülkede olsa millet veto eder kimse ps5 almaz bizim milletimiz aldıkça bunlarda fiyatları yükseltiyor.. Ben inat ettim almamak için geçen aylarda yurtdışından stok bulup 499 Euro'ya aldırdım tanıdık getirdi sağolsun zaten yurtdışından gelen boş geliyor Türkiye'de doldurup gidiyor :) Zaten millet karaborsayi manipüle etmek için yurtdışında ps5 almıyor çoğu kişinin elinden patladı.. Onlarda arada indirim yapıyorsa öyle satılıyor :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Mantıklı ama bizim ülkede tutar mı? Orası muamma..

  • Ps5 araştırdığım dönemde(1 ay önce) Ankara Kentpark Sony bayisi bana tam 16 bin tl fiyat çekmişti. Sanırım mağazalar kendi fiyat politikalarını uygulayabiliyor yoksa bir Sony firması alenen bu kadar fiyat çekemez diye düşünüyorum

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Resmen paramızla rezil oluyoruz adamlar dualsense renkleri çıkarıyor önce stok sorununu çözecekleri yerde 7500 tl lik cihaz 14-15bin bandında yazıklar olsun böyle sisteme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında aral game ve bir kaç teknoloji marketi ismini söylemeye gererek yok, oyun fiyatları ile ilgili haksız rekabet den dolayı sağlam ceza yediler.

    Tavsiye edilen satış fiyatının üzerinde satılabilir ama tavsiye edilen satış fiyatının iki katına satılması firmalar için biraz sıkıntı çıkartabilir. Çünkü ürünün piyasada az bulunması yani karaborsa da olması nedeniyle, bu firmaların bu durumu tüketici aleyhine kullandıklarını gösterir. Bence güzel ceza yerler. Açık söyleyeyim.

    Bu ise hiçbiryer bilinmiyor ise cimer yazılır, ilgili yere dilekçeniz ulaşır, ancak sağlam olsun diyerek direk ana kaynağına dilekçe başvuru yapılabilir. Rekabet kurulu veya şuanda aktif olan olağandışı fiyat artışlarının şikayet edildiği bir numara vardı o numara aranabilir.

    Mağazalar ürün olmasına rağmen kanıt olmasın diye stok bilgisi girmiyorlar, mağazada var ama müdüre sorgu yaptırıyorum ürün stokta yok görünüyor. Taaki kasaya gidip barkot okutunca ancak fiyat bilgisi çıkıyor. Bu nedenle alım yapan kişinin aldığı fatura ile birlikte şikayet etmesi daha etkili olacaktır. Diğer türlü satış yok zaten deyip kurtarabılırler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigbooss -- 18 Ocak 2022; 23:25:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Serdogdu60 S kullanıcısına yanıt

    Hocam sen yerden göğe kadar haklısın maalesef...

  • Morpheus geldi aklıma direk :D evet maalesef burası Türkiye burda her an her şey olabilir.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.