Şimdi Ara

polo 1.2 tdi bluemotion v.s. polo 1.6 tdi comfortline (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
2
Favori
58.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dün VW'a gittik 1,6 TDI Polo ve 1,2 bluemotion poloya 39700 fiyat çektiler..Bize çok fazla geldi..Fiyatlara zam mı geldi bu ara?biz ekim gibi araç almayı planlıyoruz arkadaşlar ama opel astra classic III 1,3 CDTI ile VW Polo 1,6 TDI Comfortline arasında kaldık fiyat aynı...Siz ne dersiniz bu konudaa?
  • euro'nun artışından haberiniz yok sanırım.. ithal araçlar maalesef euro'ya bağlı olarak %10-15 civarı zamlandı..
    nisan ayında 36 bin 650 TL'ye aldığım 1.6 TDİ comfort şu an 40 bin sınırında..

    eski kasa demezseniz astra classic III de fena bir tercih olmaz.. hem polo'dan üst segmentte yani emsali golf.. ayrıca 7 ileri vites keyfi de cabası.. tabi manuel şanzıman ile şehir içerisinde can sıkabilir.. o nedenle otomatik şanzıman tercih edin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fortisetliber -- 22 Ağustos 2011; 20:38:32 >
  • yaklaşık 4 aydır 1.6 TDİ comfort Polo kullanıyorum.. almayı düşünecek arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim.. performans ve yakıt tüketimi acısından oldukça iyi.. yedek depo ile birlikte full depo ile Ankara'da şehir için 900 km civarı yol katediyorum.. bence gayet iyi.. polo bm ile elbette daha az yakarsınız ancak km'de bir kaç kuruş için performanstan taviz vermeye gerek yok bence..
  • bir kaç kuruştan ödün vermiyorsunu aslında esp asr edl hill hold hız sınırlayıcı yeterli değil mi ayrıca 1.6 tdi alırsanız arabada sis farı bile yok insaf 40 bin TL veriyoruz ama sis farı bile alamıyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    bir kaç kuruştan ödün vermiyorsunu aslında esp asr edl hill hold hız sınırlayıcı yeterli değil mi ayrıca 1.6 tdi alırsanız arabada sis farı bile yok insaf 40 bin TL veriyoruz ama sis farı bile alamıyoruz


    bm seçeneğini diğer seçeneklerin arkasında bırakmamak ve yarışın içerisinde tutmak için elbette bu donanımları standart olarak koymaları gerekir.. 1.2 ve 3 silindir motora bir de donanımı zayıf bir araçla piyasaya girseler hiç kimse bm seçeneğini tercih etmezdi.. elbette tercihlerde öncelik sıralaması herkesin farklıdır.. kimi donanım olsun motor gücü önemsiz der, kimi de motor gücüne önem verir donanımı ikinci planda tutar.. tercih meselesi.. ancak 40 binliralık bir araç alıyosan da biraz da performans gerekir bence.. yılda üç beş kez kullanacağın donanıma para vermek yerine.. %95 oranda şehir içerisinde kullandığım bir araçta yol bilgisayarı, hız sabitleyici, esp olsa ne olmasa ne?




  • Dostum arada kaldım demişsin ama o iki araç birbirinin muadili değil ki:)

    polo1.6tdi comfortline 52.800tl . polo 1.2tdi bluemotion 38.700tl

    ayrıca 53.000tl arabaya esp koymayan zihniyeti esefle kınıyorum:)
  • Merhabalar,

    2011/Haziran gibi beyaz polo bm sahibi oldum. Araç hakkındaki genel yorumum on üzerinden dokuz. Bazı arkadaşlar neye göre değerlendirme yaptın diyecek, hemen söylüyorum.

    Araç donanım olarak sınıfında en dolusu daha üstünü veya aynısını istesenizde sahip olamiyorsunuz. standar donanımlara ilaveten, Öncelikle esp olayı bitirdi zaten. aracın virajlarda kayma oranı en düşük seviyede imkansız diyebilirim. asr ve yokuş kalkış desteği ayrı bi güzellik :)

    Yakıt konusu ise kesinlikle 1 numara şuan için %55 şehir içi olmak kaydi ile 1.100 km katediyor. iyi bi rakam bence.

    Görüntüsü ve şıklığı inanın nazar değmemesi için önlem almanız gerek.

    Gelelim yokuş da çeker mi motor boğulur mu vs vs sorularınıza: Öncelikle 1.2 tdi bindiğinizi bileceksiniz. Benim bulunduğum şehirde yaylamız var haftanın 2 günden az olmamakla giderim. yokuşlarda 5 kişi ile denedim devri yüksek kullanırsanız bi sorun yok düşük devirlerde yığılma yapıyor, ama hemen toparlıyor. özellikle 2000 dd sonra araç şaha kalkıyor torku gerçekten yüksek. bişey daha ilave edeyim ben profesyonel bi araç yorumcusu değilim sadece gördüklerimi ve yaşadıklarımı aktarıyorum yanlış anlamayın.
    Benim öncesinde toyota 1.4 d4-d aracım vardı. 5. vites 3000 dd 135 km hızla gidiyordu, sonra punto evo aldım oda aynen 3000 dd 135 km hızla gidiyorsu ama polo bm 5.vites 3000 dd 165 km hızla gidiyor arkadaşlar.

    Araçla ilgili yorumlarım bu kadar daha başka sormak istediğiniz bişey varsa yardımcı olurum. Bende araç almadan önce bu sitelerde çok araştırma yaptım şuan yaptığım yorumlara gerçekten ihtiyacı olan arkadaşların varlığından şüphem yok.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortisetliber


    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    bir kaç kuruştan ödün vermiyorsunu aslında esp asr edl hill hold hız sınırlayıcı yeterli değil mi ayrıca 1.6 tdi alırsanız arabada sis farı bile yok insaf 40 bin TL veriyoruz ama sis farı bile alamıyoruz


    bm seçeneğini diğer seçeneklerin arkasında bırakmamak ve yarışın içerisinde tutmak için elbette bu donanımları standart olarak koymaları gerekir.. 1.2 ve 3 silindir motora bir de donanımı zayıf bir araçla piyasaya girseler hiç kimse bm seçeneğini tercih etmezdi.. elbette tercihlerde öncelik sıralaması herkesin farklıdır.. kimi donanım olsun motor gücü önemsiz der, kimi de motor gücüne önem verir donanımı ikinci planda tutar.. tercih meselesi.. ancak 40 binliralık bir araç alıyosan da biraz da performans gerekir bence.. yılda üç beş kez kullanacağın donanıma para vermek yerine.. %95 oranda şehir içerisinde kullandığım bir araçta yol bilgisayarı, hız sabitleyici, esp olsa ne olmasa ne?

    Bu aracı degistirirsem eğer, inşallah hiç kullanmam ama daha çok hava yastigi olan golfu tercih ederim. Bu tarz özellikler belkide hayatında sadece bir defa gereksinim duyacagin güvenlik donanimlaridir, aktif güvenlik ozelliklerinin başında da esp. Gelir, . Espli golf bundan sonraki seçimim olacak saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo


    quote:

    Orijinalden alıntı: fortisetliber


    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    bir kaç kuruştan ödün vermiyorsunu aslında esp asr edl hill hold hız sınırlayıcı yeterli değil mi ayrıca 1.6 tdi alırsanız arabada sis farı bile yok insaf 40 bin TL veriyoruz ama sis farı bile alamıyoruz


    bm seçeneğini diğer seçeneklerin arkasında bırakmamak ve yarışın içerisinde tutmak için elbette bu donanımları standart olarak koymaları gerekir.. 1.2 ve 3 silindir motora bir de donanımı zayıf bir araçla piyasaya girseler hiç kimse bm seçeneğini tercih etmezdi.. elbette tercihlerde öncelik sıralaması herkesin farklıdır.. kimi donanım olsun motor gücü önemsiz der, kimi de motor gücüne önem verir donanımı ikinci planda tutar.. tercih meselesi.. ancak 40 binliralık bir araç alıyosan da biraz da performans gerekir bence.. yılda üç beş kez kullanacağın donanıma para vermek yerine.. %95 oranda şehir içerisinde kullandığım bir araçta yol bilgisayarı, hız sabitleyici, esp olsa ne olmasa ne?

    Bu aracı degistirirsem eğer, inşallah hiç kullanmam ama daha çok hava yastigi olan golfu tercih ederim. Bu tarz özellikler belkide hayatında sadece bir defa gereksinim duyacagin güvenlik donanimlaridir, aktif güvenlik ozelliklerinin başında da esp. Gelir, . Espli golf bundan sonraki seçimim olacak saygılarımla...


    merhaba;

    golf benim de hayallerimin arabası idi. Ama malesef esp kaldırılmş. Sadece dgs li araçlarda ve 1.4tsi 160bg de var :(




  • benim de hoşlandığım bir araba ancak öyle hayaller düzeyinde değil. öyle ulaşılamayacak aman aman birşey değil:) dah geçen hafta alacaktım,polo bm u verip. ancak elemanlar telefonda tüzde 2 indirim yapacaz dedi, gittiğimde indirim kaldırıldı kur artışı vs dediler bende vazgeçtim. golfün yedi kasası çıksın onu alacam. bu aralar casus fotoğraflar yayınlanıyor. bu arada desegeyede hayran kaldım manuel kullanmak desegeyi denedi,kten sonra birazcık keyifsiz gelmeye başladı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo


    quote:

    Orijinalden alıntı: fortisetliber


    quote:

    Orijinalden alıntı: serhat321

    bir kaç kuruştan ödün vermiyorsunu aslında esp asr edl hill hold hız sınırlayıcı yeterli değil mi ayrıca 1.6 tdi alırsanız arabada sis farı bile yok insaf 40 bin TL veriyoruz ama sis farı bile alamıyoruz


    bm seçeneğini diğer seçeneklerin arkasında bırakmamak ve yarışın içerisinde tutmak için elbette bu donanımları standart olarak koymaları gerekir.. 1.2 ve 3 silindir motora bir de donanımı zayıf bir araçla piyasaya girseler hiç kimse bm seçeneğini tercih etmezdi.. elbette tercihlerde öncelik sıralaması herkesin farklıdır.. kimi donanım olsun motor gücü önemsiz der, kimi de motor gücüne önem verir donanımı ikinci planda tutar.. tercih meselesi.. ancak 40 binliralık bir araç alıyosan da biraz da performans gerekir bence.. yılda üç beş kez kullanacağın donanıma para vermek yerine.. %95 oranda şehir içerisinde kullandığım bir araçta yol bilgisayarı, hız sabitleyici, esp olsa ne olmasa ne?

    Bu aracı degistirirsem eğer, inşallah hiç kullanmam ama daha çok hava yastigi olan golfu tercih ederim. Bu tarz özellikler belkide hayatında sadece bir defa gereksinim duyacagin güvenlik donanimlaridir, aktif güvenlik ozelliklerinin başında da esp. Gelir, . Espli golf bundan sonraki seçimim olacak saygılarımla...


    araçta aranılan niteliklere ve önceliklere bağlı kişisel tercih meselesi.. elbette ki araçta güvenlik çok önemli.. ancak polo zaten tüm donanımlarda (trendline dahil) euro ncap güvenlik testinden 5 yıldız almış bir araçtır.. yani güvenlik yönünden araçta bir sıkıntı yok.. esp daha ziyade yüksek hızlarda seyredilen uzun yollarda süratli girilen virajlarda ve stabil olmayan yollarda gereklidir.. yoksa şehir içerisinde asfalt yollarda ve max. 40-50 ile girilen virajlarda esp gerekli değildir..




  • sayın fortisetliber: esp gerçekten herzaman lazım olan bir özellik değil. kışın bilmiyorum nasıl etkisi olur. belki daha çok çalışacaktır. mıcırlı yollarda birkaç test yaptım ( düşük hızlarda ve trafiğe kapalı alanlarda). gerçekten bazen ön tekerleklerden birisi bazende arka tekerleklerden birisinin fren yaptığını hissettim. gürültülü bir fren sesi çıkarıyordu.

    gel gelelim şu beş yıldız meselesine, iddiam odur ki türkiyede satılan pololardan gti hariç hiçbirisi beş yıldız alamaz. neden derseniz; öncelikle hiçbir poloda (bm ve ciitiay) hariç esp yok. teste giren pololarda bu standart. şimdi eksi puanları bm ve gti hariç pololara verelim.

    sonra gti hariç hiçbir poloda yan-perde hava yastığı yok. burdan da gti haricindeki pololara eksi puan verelim. sonuçta alaman hansın polosu trendde olsa comfortta olsa bm da olsa beş yıldız alıyor. yani hansın güvenliği konusunda vw endişeleri giderior. gelgelelim bize dayatılan pololarda maalesef yan hava yastıkları ve esp olmuyor. puanlamaları bilmiyorum lakin bu iki donanımdan biri eksik bir polonun beş yıldız alabilceğine inanmıyorum. vaktim olsa ncaptan bakarım bu puanları çıkartırım bakalım kaç alacak o zaman. çok kızıyorum bu doğuş otoya ama biz talep etmedikçe getirmeyecekler bunlar. bizlerde zaten fizik kurallarını hiçe sayan bir şoförlük tecrübesi genlerimize işlendiği için önemsemiyoruz bu tarz şeyleri . bu konuda da volvoyu tebrik ediyorum. satış danışmanları bizim için güvenlik önde gelir diyor. arabalarımızda oyuncak türü ışıltılı şeylerden pek göremeyebilirsiniz ancak güvenlik endişeniz olmasın hepsi standart diyorlar . doğuş otoya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo

    sayın fortisetliber: esp gerçekten herzaman lazım olan bir özellik değil. kışın bilmiyorum nasıl etkisi olur. belki daha çok çalışacaktır. mıcırlı yollarda birkaç test yaptım ( düşük hızlarda ve trafiğe kapalı alanlarda). gerçekten bazen ön tekerleklerden birisi bazende arka tekerleklerden birisinin fren yaptığını hissettim. gürültülü bir fren sesi çıkarıyordu.

    gel gelelim şu beş yıldız meselesine, iddiam odur ki türkiyede satılan pololardan gti hariç hiçbirisi beş yıldız alamaz. neden derseniz; öncelikle hiçbir poloda (bm ve ciitiay) hariç esp yok. teste giren pololarda bu standart. şimdi eksi puanları bm ve gti hariç pololara verelim.

    sonra gti hariç hiçbir poloda yan-perde hava yastığı yok. burdan da gti haricindeki pololara eksi puan verelim. sonuçta alaman hansın polosu trendde olsa comfortta olsa bm da olsa beş yıldız alıyor. yani hansın güvenliği konusunda vw endişeleri giderior. gelgelelim bize dayatılan pololarda maalesef yan hava yastıkları ve esp olmuyor. puanlamaları bilmiyorum lakin bu iki donanımdan biri eksik bir polonun beş yıldız alabilceğine inanmıyorum. vaktim olsa ncaptan bakarım bu puanları çıkartırım bakalım kaç alacak o zaman. çok kızıyorum bu doğuş otoya ama biz talep etmedikçe getirmeyecekler bunlar. bizlerde zaten fizik kurallarını hiçe sayan bir şoförlük tecrübesi genlerimize işlendiği için önemsemiyoruz bu tarz şeyleri . bu konuda da volvoyu tebrik ediyorum. satış danışmanları bizim için güvenlik önde gelir diyor. arabalarımızda oyuncak türü ışıltılı şeylerden pek göremeyebilirsiniz ancak güvenlik endişeniz olmasın hepsi standart diyorlar . doğuş otoya


    Doğuş politikası ile ilgili olarak yazdıklarınızın tümüne katılıyorum.
    Polo almamamın en büyük sebebi opsiyonel olarak dahi esp alınamıyor olmasıdır.
    VW Türkiye'ye gönderdiği Poloları NCAP'e soksun, bir de onların puanını görelim.
    Ayrıca esp aktif bir güvenlik sistemi olduğundan kaza sırasında işe yarayan değil kazayı önlemeye yardımcı bir sistemdir. Belki hayatta bir kaç kez lazım olur ama aracınızı ve/veya hayatınızı kurtarabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor


    quote:

    Orijinalden alıntı: VVVertigo

    sayın fortisetliber: esp gerçekten herzaman lazım olan bir özellik değil. kışın bilmiyorum nasıl etkisi olur. belki daha çok çalışacaktır. mıcırlı yollarda birkaç test yaptım ( düşük hızlarda ve trafiğe kapalı alanlarda). gerçekten bazen ön tekerleklerden birisi bazende arka tekerleklerden birisinin fren yaptığını hissettim. gürültülü bir fren sesi çıkarıyordu.

    gel gelelim şu beş yıldız meselesine, iddiam odur ki türkiyede satılan pololardan gti hariç hiçbirisi beş yıldız alamaz. neden derseniz; öncelikle hiçbir poloda (bm ve ciitiay) hariç esp yok. teste giren pololarda bu standart. şimdi eksi puanları bm ve gti hariç pololara verelim.

    sonra gti hariç hiçbir poloda yan-perde hava yastığı yok. burdan da gti haricindeki pololara eksi puan verelim. sonuçta alaman hansın polosu trendde olsa comfortta olsa bm da olsa beş yıldız alıyor. yani hansın güvenliği konusunda vw endişeleri giderior. gelgelelim bize dayatılan pololarda maalesef yan hava yastıkları ve esp olmuyor. puanlamaları bilmiyorum lakin bu iki donanımdan biri eksik bir polonun beş yıldız alabilceğine inanmıyorum. vaktim olsa ncaptan bakarım bu puanları çıkartırım bakalım kaç alacak o zaman. çok kızıyorum bu doğuş otoya ama biz talep etmedikçe getirmeyecekler bunlar. bizlerde zaten fizik kurallarını hiçe sayan bir şoförlük tecrübesi genlerimize işlendiği için önemsemiyoruz bu tarz şeyleri . bu konuda da volvoyu tebrik ediyorum. satış danışmanları bizim için güvenlik önde gelir diyor. arabalarımızda oyuncak türü ışıltılı şeylerden pek göremeyebilirsiniz ancak güvenlik endişeniz olmasın hepsi standart diyorlar . doğuş otoya


    Doğuş politikası ile ilgili olarak yazdıklarınızın tümüne katılıyorum.
    Polo almamamın en büyük sebebi opsiyonel olarak dahi esp alınamıyor olmasıdır.
    VW Türkiye'ye gönderdiği Poloları NCAP'e soksun, bir de onların puanını görelim.
    Ayrıca esp aktif bir güvenlik sistemi olduğundan kaza sırasında işe yarayan değil kazayı önlemeye yardımcı bir sistemdir. Belki hayatta bir kaç kez lazım olur ama aracınızı ve/veya hayatınızı kurtarabilir.


    ikinizin söylediklerine de katılıyorum arkadaşlar.. ama euro ncap testinde yan hava yastıkları etken oluyor evet ama esp'nin testin sonuçlarına etken olduğunu düşünmüyorum.. polo'nun test sonuçları için
    www.euroncap.com
    Latest Safety Ratings | Euro NCAP
    http://www.euroncap.com/results/vw/polo/371.aspx
    adresine bakabilirsiniz. 1.2 trendline modeli için test sonuçları 5 yıldız almış.. gelelim türkiye donanımına.. türkiye donanımının zayıf olduğuna katılıyorum.. bu konuda doğuş oto'nun eleştirilmesi gerektiğine de katılıyorum.. ancak arkadaşlar el insaf.. misal Türkiye'de liste fiyatı şu an 39.700 olan polo 1.6 tdi comfort Almanya liste fiyatı 17.500 Euro (yani çarpı 2,50 TL= 43.750 TL ve Türkiye'de satın alırken verdiğimiz vergileri düşündüğümüzde o kadar da pahalı değil Türkiye satış fiyatı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fortisetliber -- 31 Ağustos 2011; 11:38:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neanderthalensis

    Dostum arada kaldım demişsin ama o iki araç birbirinin muadili değil ki:)

    polo1.6tdi comfortline 52.800tl . polo 1.2tdi bluemotion 38.700tl

    ayrıca 53.000tl arabaya esp koymayan zihniyeti esefle kınıyorum:)


    naptın dostum sen.. 52.800 TL'ye dizel polo değil dizel jetta alırım.. :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neanderthalensis

    Dostum arada kaldım demişsin ama o iki araç birbirinin muadili değil ki:)

    polo1.6tdi comfortline 52.800tl . polo 1.2tdi bluemotion 38.700tl

    ayrıca 53.000tl arabaya esp koymayan zihniyeti esefle kınıyorum:)






  • al bi zam daha, 49500 golfe pahalı dedim çübkü2 hafta öce 48000 liraydı +%2 de indirim 47 civarına alacaktım. şimdi olmuş 50 küsür. şimdi şöyle diyorum alan karda arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fortisetliber


    quote:

    Orijinalden alıntı: neanderthalensis

    Dostum arada kaldım demişsin ama o iki araç birbirinin muadili değil ki:)

    polo1.6tdi comfortline 52.800tl . polo 1.2tdi bluemotion 38.700tl

    ayrıca 53.000tl arabaya esp koymayan zihniyeti esefle kınıyorum:)


    naptın dostum sen.. 52.800 TL'ye dizel polo değil dizel jetta alırım.. :))


    53.000tl golf olacaktı pardon :)
  • PERFORMANS İSTİYORSANIZ; 1.6 dizel polo

    ÇOK YOL YAPIYORSANIZ VE YAKIT TASARRUFUNU AMAÇLIYORSANIZ:

    Ağırlıklı olarak şehir içindeyseniz ; 1.2 dizel polo
    Ağırlıklı olarak şehir dışındaysanız ; 1.6 dizel polo
    Sürekli uzun yolda iseniz ; 1800cc ve üzeri dizel bir araç almanızı tavsiye ederim.

    Çok yol yapmıyorsanız herhangi birini alabilirsiniz.

    Sakin araba kullanma alışkanlığı olmayanların 1600 cc. altı dizel motor almaması taraftarıyım.
  • Comfortline artık yol bilgisayarı, lastik basinç sensörü artık pakete dahil. Sanıyorum önceden yoktu bunlar. Gözümden kaçmış olabilir, birkaç bişey daha eklenmiş sanırım.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.