Şimdi Ara

polo gti 180 ps ne kadar harcar

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
6.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • altımdaki araç 1.6 dizel evimle işim arası 3.5 X2 km
    hergün yaklaşık 8 km yol yapıyorum harcadığım mazot ortalama kışın 8.5 lt yazın 7 lt
    şilede evimiz var sakin kullanımda 5.0 lt yakıyorum agresifte 6.5 lt yakıyorum şile yolunda
    polo gti alsam bu güzergahlarda ortlama ne yakarım
    bu arabayı tavsiye ediyormusunuz?



  • 8.5 lt yaktığın yerde 9 yakarsın
    5 yaktığın yerde 5.5
    agresifte yine 9a çıkar.

    bende düşünüyorum bu aracı bu fiyata 4 kapı 0-100 6.9 sn. araç yok
  • Dizelden, TSI 180hp lik bir makinaya geçerseniz agresif kullanırsınız, tüketimini öyle çokta makul kalmaz diye düşnüyorum ...
  • aynı beygir deki 2 litre bir motorun neredeyse yarısı kadar yakar diye düşünüyorum..
    ama kullandığın dizelden fazla yakacağı kesin..
  • Yakıt düşünüyorsan buna yaklaşma kendi aracını performanslı kullan derim.
    Arabadan keyif almak için basacaksın, kontrollü olsan bile bugün yakıta harcadığının %50 fazlasını düşün

    Ama bu araba alınmaz mı demek bu söylediklerim; Hayır, alınır , binilir ve vuracam kırbacı vuracam kırbacı denilir.
    Gerçekten de bu fiyata böyle bir performans yok, araba alacak olsam hiç düşünmem.
    Hatta benim aracım da dizel, satıp alayım diyorum, sonra da kendimi zor tutuyorum, bakalım nereye kadar?!
  • Ben olsam güzel havalarda işe bisikletle gider genede alırdım gtı poloyu
  • hocam yok boyle bır otomobıl 43 bın tl 180 beygır.abt chıp te garantı dısı bırakmıyormus wv nın yalancısıyım yanı
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • çoğu arkadaş tahmin yapmış
    kullanan bilen yokmu?
  • Dün 60.000'e JETTA almaya bayiye gittim. Tabi Eylül'e kadar gelmiyeceğini öğrenince, az daha POLO GTI alıyordum. bayide polo GTI'ı gördüm. Tek kelimeyle aşık oldum. Sürücü koltuğuna oturunca, insanın kendine hakim olması bence çok zor olur. Vites topuzundan direksiyonuna kadar herşeyi çok özel bir araba yapmışlar. Eşimi " ben yenisini aldığımda bu senin olur. sen kullanırsın. " diye ikna etmeye çalıştıysamda, olmadı.

    Bir polo gti (51.000TL), birde ibiza Cupra rüyalarıma giriyor. Bu fiyata bu performans ve lüks, VW grubuna hem teşekkür etmek, Hem de sitem etmek istiyorum. Hangi araçı değil; hangi VW'yi seçeceğimizi şaşırdık. Bir yanda performans , bir yanda ekonomi.
    Gerçi polo da ortalama tüketim, 6-7 litre civarindaymiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celalll -- 24 Mart 2011; 13:41:07 >
  • 4kapilisi yok tu dimi:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    aynı beygir deki 2 litre bir motorun neredeyse yarısı kadar yakar diye düşünüyorum..
    ama kullandığın dizelden fazla yakacağı kesin..


    Yok öyle bir dünya hocam, bu motorların iddiası hacmine göre az yakmak değil, benzer güçteki atmosferik motorlara göre % 15-20 tasarruf sağlamak. Öyle performanslı bir kullanımda 180 beygirlik 1.4 motoru 1600-1700 kiloluk araca koy, şimdi de o aracın 2000 motor 140-150 beygirliğini düşün, aşağı yukarı o kadar yakar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: E.TAH

    4kapilisi yok tu dimi:)

    5 kapı 670 tl farkla var
  • aracın fiyatı 51 değil
    43 900
    51 lik fiyatta extra donanımlar var 6 lı cd ve extra hoparlör
    xenon far
    park sensörü
    extra hava yastıkları
    5 kapı farkı

    standart donanımda
    kilitli difransiyel
    esp
    spor süspansiyon
    spor frenler 34.7 metre gibi rekor fren mesafesi
    spor koltuklar spor pedallar
    17 jant 215 40 17 lastik
    0-100 test verisi 6.7 sn
  • antalya başaranda 4 kapılı,
    alvinde tek kapılısı var...ikiside beyaz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Medelhavet


    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    aynı beygir deki 2 litre bir motorun neredeyse yarısı kadar yakar diye düşünüyorum..
    ama kullandığın dizelden fazla yakacağı kesin..


    Yok öyle bir dünya hocam, bu motorların iddiası hacmine göre az yakmak değil, benzer güçteki atmosferik motorlara göre % 15-20 tasarruf sağlamak. Öyle performanslı bir kullanımda 180 beygirlik 1.4 motoru 1600-1700 kiloluk araca koy, şimdi de o aracın 2000 motor 140-150 beygirliğini düşün, aşağı yukarı o kadar yakar.

    aynı motor 140 hplik golf var bende bariz yakıt farkı var zamanında 2.0 astra gsi de kullandım hissedilir bir fark var hatta daha 2 gün önce 32 km yol yaptım 80-100 km hızda gittim 5.1 ortalama değeri gördüm mümkünmü 5.1 yi yakalaman 2.0 bir motorda. hatta forumda bazı arkadaşlar örnek vermişler ist-ank arası dipgaz meganla depoyu bıtırdıklerini hatta girişinde yakıt aldıklarını aynı arkadaş şimdiki tsi si ile dipgaz gittiğinde çeyrek deponun bile kaldını yazıyor. :: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: konu başlığında bi yerde yazıyodu vaktın ve merakın varsa araştır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti


    quote:

    Orijinalden alıntı: Medelhavet


    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    aynı beygir deki 2 litre bir motorun neredeyse yarısı kadar yakar diye düşünüyorum..
    ama kullandığın dizelden fazla yakacağı kesin..


    Yok öyle bir dünya hocam, bu motorların iddiası hacmine göre az yakmak değil, benzer güçteki atmosferik motorlara göre % 15-20 tasarruf sağlamak. Öyle performanslı bir kullanımda 180 beygirlik 1.4 motoru 1600-1700 kiloluk araca koy, şimdi de o aracın 2000 motor 140-150 beygirliğini düşün, aşağı yukarı o kadar yakar.

    aynı motor 140 hplik golf var bende bariz yakıt farkı var zamanında 2.0 astra gsi de kullandım hissedilir bir fark var hatta daha 2 gün önce 32 km yol yaptım 80-100 km hızda gittim 5.1 ortalama değeri gördüm mümkünmü 5.1 yi yakalaman 2.0 bir motorda. hatta forumda bazı arkadaşlar örnek vermişler ist-ank arası dipgaz meganla depoyu bıtırdıklerini hatta girişinde yakıt aldıklarını aynı arkadaş şimdiki tsi si ile dipgaz gittiğinde çeyrek deponun bile kaldını yazıyor. :: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: konu başlığında bi yerde yazıyodu vaktın ve merakın varsa araştır.


    Günümüz teknolojisi ile karşılaştırmak daha mantıklı, aynı dönemin 1.6 Astası da şu anki birçok 2.0T civarında yakacaktır normal kullanımda. Ben karşılaştırma kriterlerimi özellikle belirttim zaten, Polo 1.4 chiple 210 hp yapsan bile tabiki Volvo S60 2.0T 203 hp gibi bir araçtan az yakacaktır, araçların ağırlıkları, büyüklükleri oldukça farklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Medelhavet


    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti


    quote:

    Orijinalden alıntı: Medelhavet


    quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    aynı beygir deki 2 litre bir motorun neredeyse yarısı kadar yakar diye düşünüyorum..
    ama kullandığın dizelden fazla yakacağı kesin..


    Yok öyle bir dünya hocam, bu motorların iddiası hacmine göre az yakmak değil, benzer güçteki atmosferik motorlara göre % 15-20 tasarruf sağlamak. Öyle performanslı bir kullanımda 180 beygirlik 1.4 motoru 1600-1700 kiloluk araca koy, şimdi de o aracın 2000 motor 140-150 beygirliğini düşün, aşağı yukarı o kadar yakar.

    aynı motor 140 hplik golf var bende bariz yakıt farkı var zamanında 2.0 astra gsi de kullandım hissedilir bir fark var hatta daha 2 gün önce 32 km yol yaptım 80-100 km hızda gittim 5.1 ortalama değeri gördüm mümkünmü 5.1 yi yakalaman 2.0 bir motorda. hatta forumda bazı arkadaşlar örnek vermişler ist-ank arası dipgaz meganla depoyu bıtırdıklerini hatta girişinde yakıt aldıklarını aynı arkadaş şimdiki tsi si ile dipgaz gittiğinde çeyrek deponun bile kaldını yazıyor. :: TSI 122-140-160-170 hp Kullanıcıları :: konu başlığında bi yerde yazıyodu vaktın ve merakın varsa araştır.


    Günümüz teknolojisi ile karşılaştırmak daha mantıklı, aynı dönemin 1.6 Astası da şu anki birçok 2.0T civarında yakacaktır normal kullanımda. Ben karşılaştırma kriterlerimi özellikle belirttim zaten, Polo 1.4 chiple 210 hp yapsan bile tabiki Volvo S60 2.0T 203 hp gibi bir araçtan az yakacaktır, araçların ağırlıkları, büyüklükleri oldukça farklı.

    evet o konuda aynen katılıyorum size..




  • hatta 90 model 1.3 swift gti ile bursa-bartın arası 150-190 arası giderdim 40 lt lik deposunda eser miktarda yakıt kalırdı şimdiki arabam bile bundan az yakıyor teknolojik farklılıklara katılıyorum kesinlikle..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti

    hatta 90 model 1.3 swift gti ile bursa-bartın arası 150-190 arası giderdim 40 lt lik deposunda eser miktarda yakıt kalırdı şimdiki arabam bile bundan az yakıyor teknolojik farklılıklara katılıyorum kesinlikle..


    Bu arada şunu da belirtmekte fayda görüyorum ki, 1.4 Tsi motorlara karşı önyargılı olduğum düşüncesi oluşmasın, ağırlığı çok fazla olmayan araçlar için kesinlikle çok verimli olduklarını düşünüyorum, spor küçük bir araç düşünüyor olsaydım, Ibiza Cupra ya da Polo GTI dan başkasını sanırım düşünmezdim. Varsın basınca 2.0 kadar yaksın ancak sakin kullanımda bariz fark olacağı açık, ayrıca vergi avantajı da cabası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: banabunno

    aracın fiyatı 51 değil
    43 900
    51 lik fiyatta extra donanımlar var 6 lı cd ve extra hoparlör
    xenon far
    park sensörü
    extra hava yastıkları
    5 kapı farkı

    standart donanımda
    kilitli difransiyel
    esp
    spor süspansiyon
    spor frenler 34.7 metre gibi rekor fren mesafesi
    spor koltuklar spor pedallar
    17 jant 215 40 17 lastik
    0-100 test verisi 6.7 sn

    43 bın tl lık fıyata derı spor dreksyon ve vıtez topuzu vbarmı?
    dsg dımı bu 43 bın tl lık gtı?7 ılerı vıteslı trıptonık dsg
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.