Şimdi Ara

..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
332
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • ..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Literaryy -- 9 Aralık 2024; 8:54:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hangi kasa, hangi motor, şanzıman? Beklentiler nedir? Bunları bilmeden yorum yapılamaz.


    Genel olarak Polo'da son iki nesil, Fiesta'da da son 4 nesil genellikle ciddi sorunlara sahip araçlar değillerdir.


    Fiesta'lar aportif sürüşe sahip, epey de sert yapılı otomobillerdir. Polo'lar ise daha yumuşak, konforlu, iç hacmi daha iyi ve daha klasik tasarımda orta yolcu otomobilidir. Beklentilere göre karar verilebilir.


    Fiesta'larda uzak durmanız gereken en bariz model, 2002-2008 arası Mk6 Fiesta'ların Durashift EST şanzımanlı versiyonlarıdır. Durashift EST asşında bildiğimiz tek kavramalı robotize yarı otomatik şanzıman ama soıkıntılara gebe bir şanzımandır. Mk6 alacaksanız kesinlikle manuel alın, zaten Fiesta alınacaksa bence IB5 gibi mükemmel bir şanzımanı olduğu için zaten manuel alınmalı. Mk7'deki Powershift'lerden uzak durmak için genel çift kavrama arızaları ve riskleri haricinde uzak durulmasını gerektiren bir unsur bulunduğunu düşünmüyorum. Motorlarına gelirsek dizelde Fiesta 1.4 DV4, 1.6 DV6 ve 2012'den sonra 1.5 TDCI motorlara sahip. DV4 bilidğimiz 1.4 HDI. Çok övülür ama benim pek beğendiğim bir motor değildir çünkü sanılanın aksine Fiesta'da (nispeten uzun oranlı şanzıman yüzünden) az yakmaz, performansı düşüktür ama en önmelisi motorun karakteri Fiesta'nın sportifliğine asla ayak uyduramayacak bir motordur. DV6 ise Focus'lada k0llalan 1.6 dizel motor, performansı iyidir ancak bu motora sahip Fiesta bulmak da kolay değildir. 1.5 TDCI Mk7 kasalarda 75 bg gücünde sunulmuştur. Performansı iyi olmasa da motor karateri Fiesta'ya daha uygundur DV4'e kıyasla. Mk8'lerde ise 85 ve 120 bg gücünde sunulmakta ama ülkemize 120'liği sanırım gelmedi.


    Benzinli motorlar için de sivri bir şey duymadım hiç.





  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    1.0 için ecoboost için kronik şilkayetleri olan bir araç

    kronik bir çok sorunu var, forum içerisinde birçok başlık bakılabilir

    referans olması açısından benzer başlıkları farklı bir platformdan verdim...


    fiesta sürüş karakteri ve verdiği kullanım keyfi, zevki ile ayrı bir araçtır...


    ancak Ford arıza ışığını söndürmen zor olacaktır....


    abi polo çok mu farklı ? değil ancak ford'da saç baş yolduracak kıvama gelebilirsin (2016 model ve km'si 80-100 bin üzeri için aktarıyorum)


    fiesta üretimi 2023 'de bitirdi... artık devamı olmayacak... 2.eli daha yavaş


    polo piyasanın referans noktası en çok tercih edilen modellerinden...



    www.sikayetvar.com
    Ford Ecoboost ve Motor Arızası Şikayetleri - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/ford/ecoboost/motor-arizasi




  • Fiesta alınacaksa 2013 üzeri makyajlı veya 2017 üzeri yeni kasa 1.5TDCI ünite ile alınmalı.


    EB motorlar kullanmayı bilmeyenler yüzünden riskli.


    Polo'da da en iyi seçenecek 1.2TSI olan versiyon.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Arkadaş Bu kadar da Çalınmaz
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.